16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Mooie buiken Toekie en Dorri! En fijn van de goede echo's!

Haha ik vind die bakerpraatjes grappig. De stemmen zijn 50/50. De leukste 'reden' vond ik: ik denk dat jullie een jongen krijgen, omdat ik jullie echt jongensouders vind :D Geniaal, ik hou er wel van :)

Pfffff ik heb echt verdrietig-hormonen vandaag. Kreeg op m'n werk (overigens in heel vriendelijke bewoording) te horen dat ik toch maar geen drama in de les moet doen. M'n moeder heeft me het advies gegeven om volgende week even te checken of ik nu echt geen drama meer mag doen of dat het er meer om gaat dat ik het pedagogisch en didactisch goed onderbouw (wat ik overigens prima doe want het is een onderdeel van spreekvaardigheid). Zij dacht dat mijn hormonen misschien te veel ingevuld hebben omdat er niet letterlijk is gezegd dat het niet meer mag :)
    Er zitten een aantal kutmarokkaantjes in een van mijn klassen (excusez le mot) en die terroriseren hun klas en de school, waardoor de school geloof ik een 'werken en niets anders' beleid wil uitvoeren om deze klas in het gareel te houden. Terwijl ik een heerlijke les had met deze klas, omdat ik de twee leiders met strafwerk in de stiltehoek had gezet. Toen was het een prima klas. Anyhow, ik ben dus gewoon een beetje hormoondrietig. En manlief heeft z'n dag niet dus een knuffel hoef ik ook niet te verwachten. Zucht :( Gelukkig heb ik zoooo'n lieve mentorklas (met voorbeeldmarokkanen!!! die zijn er ook!) die me dan weer een opsteker hebben gegeven in m'n laatste uur door zich voorbeeldig te gedragen en gewoon omdat ze zo leuk zijn :D

Oh ja en de spanning voor de echo morgen speelt vast ook in op m'n gemoed :)

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Mooie buikjes hoor Dorri en Toekie!! :D

Balen Samsoko, van je rotdag! Morgen heb je de echo dus dat maakt vast een hoop goed. Ben zo benieuwd naar het geslacht! :) Succes!

3. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Zojuist is een vriendinnetje van ons bevallen met 34 weken, woensdagnacht zijn haar vliezen gebroken en vanmiddag is de kleine meid geboren :) naar omstandigheden gaat alles goed :) ze voelde al n week flink gerommel maar dacht dat zal er wel bijhoren..

De kleine meid is 2500gram en 45cm, ze ligt 2 weken voor op groei gelukkig :)

Was even spannend maar gelukkig gaat t goed ❤️

4. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Gefeliciteerd met je vriendin Ingrid!
    Schrikken maar wel fijn dat de kleine meid voor ligt op groei.

5. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Dankje!! Gelukkig gaat t goed met beide :)

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Ingrid, fijn dat met beide alles goed gaat!

Dank je Lizz, doet me goed :) nu lekker slapen! X

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi ladies!

Jemig wat is er weer veel geschreven :) hoop dat ik niemand vergeet anders excuus!

Ingrid: gefeliciteerd met de geboorte van je vriendin d'r dochtertje, wat schrikken zeg met 34 weken! Gelukkig maakt ze het goed!

Samsoko: veel plezier met de echo vandaag! Spannend :)

Dorri, toekie en child: mooie buiken! Toekie mijn buik heeft meer jouw formaat hoor :D dus je bent niet de enige! Haha

Anne: wat vreselijk zeg! Zijn echt precies de verhalen die ik probeer te ontwijken nu... Bah!

Herrido: wat een drama's meid :( een rustige zwangerschap kun je het niet echt noemen zo :( veel sterkte!

Hier: voel de beeb steeds vaker druk doen haha echt heerlijk gevoel! Ml heeft nu 1x hard schopje gevoeld tegen z'n hand en verder hele zachte schopjes dus hij zegt dat ik meer spinazie moet eten hahaha zodat de beeb echt hard kan gaan schoppen :D

Gisteren meubels binnen gekregen, superleuk! Vandaag willen we de kamer gaan verven nou wil ik graag lichtroze en lichtgrijs doen, maar een vriendin van ons heeft precies dezelfde kleuren in haar babykamer gebruikt (ook met witte meubels) Ben een beetje bang dat ik dat dan steeds moet aanhoren: dat heeft ... Toch ook?:( wat zouden jullie doen? Ben echt aan het twijfelen want vind het zo leuk!

8. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Ingrid79 Gefeliciteerd met je vriendin! Super dat alles goed gaat.
    Samsoko Heel veel succes en plezier met je echo vandaag! Ben reuze benieuwd naar het geslacht :)
    Shart86 Ik zou het gewoon in deze kleuren gaan verven. Als je et mooi vindt en je dit al een lange tijd in gedachten hebt, dan is het moeilijk om weer wat anders te vinden. En wat maakt het uit dat de babykamer hetzelfde is? Als jullie er maar blij en gelukkig mee zijn en jullie kleine meid er maar lekker kan slapen :) Je kleedt het waarschijnlijk toch met andere decoratie aan.

Hier is de kleine vandaag nog rustig.. Hopen dat ie later op de dag meer van zich laat horen hihi.
    Vanmiddag krijg ik met de post een pakket met jongenskleertjes kan niet wachten!

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Kleintje is op alle punten van de 20-weken echo goedgekeurd! ❤️

Wel krijgen we met 32 weken nog een echo omdat m'n placenta dicht bij de uitgang ligt. Maar omdat t aan de buikkant is, is de kans heel groot dat t gewoon goed weg trekt. Dus we mogen gewoon een extra keer kijken naar onze kleine over 12 weken! Jeeeej! ❤️

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Leuk dorri!
    Hier gaat trouwens ook alles goed :D

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Shart, gewoon doen...denk niet dat zij de enige is met die kleur :D
    Dus vind dat geen na-aperij

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Shart zou die kleuren gewoon doen hoor. Als jij dat mooi vind.

Ik ga voor ruitjes en sterren in roze met wit in de baby kamer. Heb leuke dingen gezien bij babydump.
    Zodra de 20 weken echo oké is ga ik shoppen :)

Verder een rustig weekend hier. Ook wel eens lekker.

13. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ik plaats ook even een buikfoto! Let niet op m'n oncharmante sokken. :D

Ik zie in het voorbeeld dat de foto gedraaid is.
    Weet ook niet hoe dat kan.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,6 KB
      Weergaven:
      4
  14. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Mooie buik Missladybug! En ik heb ook altijd gekke sokken want dat vind ik pretti met wassen en uitzoeken. Dan weet ik tenminste welke twee bij elkaar horen hahaha

15. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde :)
    Helemaal fijn een keer extra spieken. Hij ligt hier inmiddels net naast de baarmoedermond maar nog niet voldoende

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yeeeee mag eindelijk ook mn 20 weken dansje doen!

17. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Gefeliciteerd met de goede echo Samsoko!

Baby schopt al een tijdje extra hard, maar het was mijn man nog niet gelukt om die harde schopjes ook te voelen. Telkens als hij zijn hand neerlegt stopt de baby namelijk... Maar net had hij zijn arm over mijn buik liggen en toen voelde hij het wel! :D
    Ze is sinds gisteren sowieso al erg actief! Denk dat ze het goed wil maken dat ze de dagen daarvoor zo rustig was, haha!

Vanmiddag eindelijk behangen in de babykamer. Ik ben zeer benieuwd hoe het eruit komt te zien!

En... ik heb gehoord dat ik eind volgende maand een kleine Babyshower krijg! Vet leuk!

18. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat gaaf Anne! Van zowel de schop als de babyshower als de kamer! Helemaal leuk!

Blue ik dans met je mee! Als laatste meimama's ook eindelijk ons op de helft dansje hoeraaaa

19. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooie buikjes komen er voorbij meiden! :D

Ik probeer even de laatste pagina's mee te reageren en dan vanaf nu mezelf verplichten weer wat meer actief te zijn. :p

Shart over de kleurtjes, gewoon doen hoor! :D Doen wat je leuk vind en je ziet het momenteel gewoon veel die kleurencombi, hier is het namelijk blauw met lichtgrijs. :cool:

Blue en Samsoko ik voel binkie ook nog niet iedere dag hoor denk door de placenta die voor ligt en kan me dan ook echt zorgen maken.

Herrido wat heftig, goed luisteren naar je lichaam! Wel fijn dat er een goed plan is maar toch een grote onzekerheid. Ik wens je heel veel sterkte en zal voor je duimen dat alles goed zal verlopen.

Erminea wat knap die muurschildering en wat superleuk!

Toekie en Herrido wat leuk te horen dat er hier nog meer paardenliefhebbers zitten. :) Hier dan weliswaar geen eigen paard maar 3/4 dagen in de week mag ik voor de blonde god van mijn vriendin zorgen. :p

Denk dat ik wel naar de negen maanden beurs toe wil maar dat ligt eraan denk ik hoe me rug gaat voelen de komende weken, gisteren was een rondje ikea al niet te doen.
    Verder doe ik het rustig aan, goed gesprek gehad met m'n werkgever. Besloten dat ik nog maar 3 tot 5 uurtjes per dag werk en voor 30% de ziektewet inga voorlopig om minder harde buiken te hebben. Wat een rust alleen al bij het idee. :)

Ik heb alleen echt MEGA obstipatie, eergisternacht wakker gelegen van de pijn tot overgeven aan toe. Dus alle huis-tuin-keuken tips zijn welkom, normaal doet koffie al wonderen en zelfs dat helpt niet. :x

Hier is de muur van het kamertje geverfd en heb ik de mdf boom in licht mat grijs geschilderd, ook zijn de stofjes binnen waar mijn moeder de beestjes mee gaat bekleden. Kan niet wachten!
    Alle grote spullen zijn inmiddels binnen, van schoonvader een box gekregen. :)
    Sorry mega lang verhaal maar ik ben weer bij hihi. :D

20. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    brit89 Bah wat vervelend die obstipatie! bij ij gaat het op en neer. Momenteel geen last van. Ik zou anders even een bezoekje aan de HA brengen, kun je er misschien iets voor krijgen (movicolon)
    En anders veel vezels/water/verse sinasappelsap/kiwi's/roosvicee laxo etc ??

Anne Wat super leuk!! ik verwacht helemaal niks, is de verassing alleen maar groter hihi
    De kleine is weer erg fanatiek met schoppen, gelukkig ook maar. Vanochtend regelmatig gevoeld tijdens mn werk

Deel Deze Pagina