@ingrid: zo was wel een beetje schrikken voor je vriendin! maar gelukkig gaat het goed en het gewicht valt ook reuze mee toch gefeliciteerd voor haar @shart: oh gelukkig dat ik niet de enige ben! haha. hij begint al wel een beetje in de weg te zitten. heb jij dat ook? @samsoko: super nieuws, gefeliciteerd meid. mooi toch, nog een keertje kijken. en nu ook lekker op de helft! wat een mijlpaal he? @missladybugg: ook al een mooie buik hoor! @anne: leuk zeg! ik heb bij mijn 1e nooit een babyshower gehad, dus zal ik nu ook wel niet krijgen, maar lijkt me erg tof.
Ik vind een baby shower persoonlijk een beetje onzin 😃 Tenslotte komt men toch ook al op kraamvisite
Gaaf een babyshower! Nooit gehad. Zou ook niet weten wie het voor me zou moeten organiseren. Het is gewoon leuk om even in het middelpunt te staan en verwend te worden met baby spullen 😊
Zus heeft mij vanmorgen als eerste verteld dat ze zwanger van een 3de is!! Wij als zwangere vrouwen hebben samen heerlijk een potje gejankt. Haar zoon's van 6 & 4 wisten het 'geheim' al maar hebben er geen woord over gezegd, ze waren nu wel blij dat ze over hun brusje mogen praten. Heb een prematuur kledingsetje van schoonmoeder gekregen. Voor het geval dat. Ze bedoelt het goed en is heel lief van haar. Maar toch echt even slikken, het is écht klein. Is wel wat er ongeveer aangezien de groei tot nu toe word verwacht met een week of 30.
herrido ik kan me voorstellen dat het even schrikken is. Alles zo klein. Vind maatje 56 al klein en heb daar nog maar 2 setjes van xD Laat staan maat 44 Pff Wie van de dames heeft er nog meer een slechte nacht gehad. Hier veel wakker en rare dromen, niet prettig. Vooral niet als je wekker weer 5.45 afgaat.. Maarja hoef gelukkig maar tot 10 uur te werken dus Misshien dat ik daarna nog even een tukje ga doen
Succes met werken Elske! Dat tukkie zou ik zeker doen straks! Hier wel aardig geslapen vannacht gelukkig. En vandaag m'n studiedag dus ik kan nog even lekker blijven liggen dat scheelt ook. Babyshower lijkt me erg leuk haha. Al is het mij ook geen ramp als ik het niet krijg. Net als met een vrijgezellenfeest: t is een cadeautje, t is leuk maar niet onmisbaar. Veel plezier, Laratje! (Of heb ik de verkeerde in m'n hoofd?) Ik probeer nog even wen foto te plaatsen van zaterdag maar zp doet even vervelend. Edit: oh hij zit er toch bij haha! Kwartslag gedraaid
Goedemorgen ladies! Anne: Leuk een babyshower, heb bij m'n eerste ook een surprise babyshower gehad maar heb dit keer tegen m'n vriendin gezegd dat ik liever uit eten ga ofzo houd er niet zo van om in het middelpunt van de belangstelling te staan Herrido: gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus! Leuk een neefje of nichtje! Idd schrikken van het prematuur pakje. Nou was mijn dochter rand prematuur maar die paste ook maar net in 44 dus dat kan ook, het is vast lief bedoeld. Elske: ik droom ook echt naar gister gedroomd dat m'n dochtertje er was maar dat ik ernstig ziek was, vannacht was ik steeds de baby kwijt. Vermoeiend hoor! (Edit: bedenk me ineens dat ik vannacht ook droomde dat ik was bevallen van een reuze hamster en dat ze hele scherpe nagels had en dat ik steeds maar riep dat ik een omslag doek wilde omdat de nagels pijn deden in m'n vel hahaha) Toekie: m'n buik zit me nog niet in de weg maar dat duurt vast niet lang meer haha... Hier: vandaag mijn 21 weken dansje! Irritant dat ik eigenlijk een dag of 3/4 voorloop, en dus eigenlijk al op 21+3 zit (in EMC en bij pret echo gemeten) maar ja ze veranderen de termijn niet meer natuurlijk... Fijne week allemaal!!
@herrido, wat gaaf dat je zus tegelijk me je zwanger is! mooi hoor. maatje 44 is inderdaad echt megaklein! ik snap dat dat wel eventjes schrikken is. maar wel lief bedoeld van je schoonmama. @elske: nou ik kon niet in slaap komen en ik was om 7 uur weer wakker, maar de tijd dat ik sliep, sliep ik wel goed gelukkig. ik zou zeker even in bed kruipen als je weer thuis bent. nu je nog geen kindje rond hebt lopen kan het nog en het is belangrijk je rust te pakken meid. ah leuke foto sam! @shart nou zit niet erg in de weg, maar bijv. veters strikken wordt al lastiger, maar het lukt nog wel hoor. haha wat grappig, bevallen van een hamster
Hier ook mijn 21 weken dansje! Baby schopt er lekker op los. Toen mijn man en ik vorig jaar gingen trouwen hebben we aangegeven dat we geen vrijgezellenfeestje wilde. Toen heb ik dus moeten beloven dat ze wel een Babyshower mochten doen wanneer het zover zou zijn. Ik hou er ook niet van om in het middelpunt te staan, maar het zal vast wel klein en leuk worden.
Brit ik heb ook heel erg last van obstipatie gehad. Heb uiteindelijk een zak gedroogde pruimen gekocht. En daar 3 dagen elk uur een paar van gegeten. Ik kon ze niet meer zien op het laatst maar was er wel eindelijk vanaf. En echt heel veel drinken!!
Gister hebben we de baby kamer verder geschilderd Ben echt helemaal happy met de kleur. Het is groen geworden. Iedereen zegt "groen, voor een meisje?!" Maar ik vind het voor beide kunnen. Het is gewoon een heel zachte kleur. Met witte meubeltjes en wat roze accessoires. Zie het al helemaal voor me. Trek me dus ook niks aan van wat andere er van vinden. Die heftige dromen heb ik ook. Maar ze gaan vooral over de tandarts. Ben een paar jaar geleden gevallen op men gezicht een mijn voortanden zijn afgebroken. Heb heel veel ontstekingen gehad en moet nu kronen volgende maand. Mijn eigen tandarts wou ze er uithalen en implantaten zetten. Bij een andere tandarts geweesten die zei dat het wel met kronen moet kunnen. Maar nu droom ik steeds dat alles mis gaat en dat ik straks zonder voortanden moet bevallen. Vind het heel erg dat dit moet en zit er over te denken om het uit te stellen tot na de bevalling. Maar aan de andere kant zou ik ook wel heel erg blij zijn als het gewoon klaar is en ik weer mooi kan lachen op de foto's. Het ziet er nu niet vreselijk uit hoor, maar je ziet barsten en iets een verkleuring in 1tje.
Wat een naar bericht Herrido, sterkte! In het WKZ was alles goed. Er zit vocht in het rectum, dat zat er nog steeds (of weer), meestal zien ze dat niet op een echo. Over 2 weken nog een keer een check om te kijken of het niet meer wordt, want dan zou het ook nog op een obstructie kunnen wijzen. Voor nu gerustgesteld
Jeetje wat schrijven jullie snel! Hihi paar dagen niet gekeken en al zoveel reacties? Ik kan t niet. Bijhouden. Wij hebben in de kerstvakantie de babykamer geschilderd, en meubels in elkaar gezet. Mijn vriend had vrij van werk en school, dus was t enige moment dat t kon. Volgende week maandag krijgen we onze 20 weken echo. Ik ben dan 21 weken en 1 dag, maar helaas was er geen plek eerder. Afhankelijk van het geslacht ga ik nog wat muurschilderingen maken in de babykamer, om kleur aan te brengen. We hebben bruin/crème kleurige meubels, en witte muren. Gordijn hebben we nog niet. Maar ik wilde bij de Ikea een leuk verduisterend rolgordijntje halen. Zwangerschapskleding heb ik eindelijk besteld. Paar truien, en een vest bij bon prix, en verder shirtjes en 1 broek bij kiabi. Die laatste was goedkoop, veel in de aan kleding voor 70% korting. Moet alleen nog paar broeken erbij hebben, heb nu 3 Broeken die ik pas, en 1 die t groot is. Maar kan iig vooruit. Heftige dromen heb ik ook. Maar ik heb ook ptss, dus droom sws heftiger. Laatst droomde ik dat t nichtje van mn vriend (bijna 1 jaar) ineens haar benen en een arm kwijt was. Verder hebben we alle spullen eigenlijk al in huis. Babymeubels (ledikantje, kast, commode), badje, badstandaard, tummytub, box, 3in 1 kinderwagen, wipstoeltje, draagzak, paar leuke kleertjes in unisex kleuren. Alleen nog de basis spul, zoals hydrofiele doeken, washandjes etc en wat meer kleertjes. Maar t meeste krijgen we van mn zus. Ik heb voor de 3e keer een zware blaasontsteking gehad. Met uitstraling naar de nieren, maar net geen nierbekkenontsteking. Voor mn hms loop ik nu bij de bekken bodem fysio, maar mag maar weinig doen. De kamer stofzuigen mag niet meer in 1 keer, en zoveel mogelijk zittend doen. Boven op, kreeg ok vorige week ineens last van zwangerschapsallergie (galbulten)... Men wat is dat een hel zeg. Je krijgt er bijna niks voor. Heb nu uiteindelijk een hormoon zalf gekregen, maar mag niet vaak smeren, en koelzalf/mentholzalf. En gelukkig helpt het. Het is dat we nog maar op de helft zitten, maar ben zelf al behoorlijk klaar met de zwangerschapskwaaltjes, en kan echt niet wachten tot de geboorte. Ben ik van veel ongemakken af. @Herrido, wat een naar bericht! Hoop voor jullie dat je de bevalling zo lang mogelijk kan uitstellen. Zijn echt geen leuke berichten, en dat ze er zo luchtig over doen. Poeh.
Ooh lijkt me ook wel leuk een babyshower! Gratis spullen!! Hahaha. Nee denk toch niet dat er iemand is die dat voor mij zou organiseren, en wie zou er dan moeten komen, ik heb verder geen vriendinnen ofzo haha. Samsoko leuke foto! Ik kijk ook nog vaak naar die van ons. Schrijven jullie trouwens ook in een zwangerschapsdagboek ofzo? Ik gebruik de zwangerschapsagenda van why's, erg leuk en ook leuk om terug te lezen van de eerste weekjes Hij staat al bol van de foto's! Ik heb toevallig vannacht ook echt weer eens heel raar gedroomd. Maar dat is opzich voor mij niet ongewoon, ik heb altijd de gekste dromen. Ik ging vreemd met iemand van de middelbare school. Nou, alsof ik daar op zit te wachten nu. Veters strikken duurt hier ook al 10x zo lang als normaal, met puffen en gekreun haha Ik vind groen trouwens heeel goed bij een meisje passen hoor! Wij hebben ook groene muren, groen beddengoed en accesoires. Kan prima, maarja mensen verwachten alles altijd alleen maar roze, bah! Ik hou dus echt niet van roze dus kleertjes kopen is ook niet zo heel erg leuk als ik hoopte Herrido gefeliciteerd met je zus! Leuk dat jullie tegelijk zwanger zijn.
Babyshower! Leuk zeg! M'n zus zei dat ze een zou organiseren bij de vorige x dat ik zwanger was. Maar dat eindigde in een miskraam. Nu nog niks over gehoord. Lastigste is dat iedereen die ik ken ver weg woont. En ik niet meer kan rijden zo ver met m'n rug en heupen. En m'n familie nooit hier komt omdat ik huisdieren heb. Hebben wel bij m'n zus d'r 1e een babyshower gedaan. Was erg leuk! En groen past zeker wel voor een meisje!
oh dat lijkt me geen pretje demie! en dan ook nog er over dromen. brrr... tandartsen. maar ik zou het wel zo snel mogelijk klaar willen hebben. trisha dat klinkt ook niet fijn! aardig wat vervelende kwaaltjes dus al. ik hoop voor je dat het nog weer wat minder wordt. ik ken juist heel veel mensen die het geslacht niet wisten van te voren die kozen voor groen. en wij hebben dat ook gedaan bij de 1e. nu kiezen we ook weer voor groen, maar dan meer zeegroen, bij de 1e was het echt knalgroen, appeltjesgroen zeg maar
Fijn dat het voor nu goed lijkt te zijn Stip! Ik duim mee dat het niet groeit en hopelijk zelfs helemaal weg gaat! Wat een kwaaltjes Trisha, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent We lopen trouwens precies gelijk, leuk! Ohhh tandarts dromen behhh Hier vanmorgen ontdekt dat er weer eens een vulling is afgebroken, zucht... over 2 weken naar de tandarts. Gelukkig doet het geen pijn. Ik vind groen echt een leuke kleur! Wij doen de muren grijs wit, maar ik denk ook aan (appeltjes)groene accessoires. Geen idee of dat het uiteindelijk wordt hoor, maar vind ik wel leuk. Of mintgroen, vind ik ook leuk! En ik ben ook gek op blauw en ik ben ook een meisje Is je familie allergisch Trish, dat ze niet komen omdat je huisdieren hebt?
Lizz Ik gebruik ook de zwangerschapsagenda van Why's. Heb er alleen nog geen foto's of iets dergelijks in. Printer is stuk, moeten aankomende maand maar even om een nieuwe kijken. (wat mis ik hem!!) schoenen Ik merk dat mn schoenen aantrekken voor het werk een stuk lastiger gaat. Buik gaat in de weg zitten, en dan heb ik nog niet eens een grote buik!! Mn werkschoenen zijn gympen, dus ook nog veters strikken.. Groen Ik vind groen ook goed bij een meisje passen. Ik kleed de babykamer ook aan met lime/appeltjesgroen groene decoraties etc. Mn moeder maakt 2 waskussenhoezen en zit ook een appeltjesgroene kleur bij.. En dat had ik ook gedaan als we een meisje zouden krijgen