Zal moeilijk zijn, maar moet gewoon in het achter hoofd houden dat het beter voor hem is. Hoe wil ik het trouwens straks gaan doen? Anders had hij tegelijk met baby, poes en mij moeten vliegen. Dat was een stres geweest. Ben aan de ene kant wel blij dat ik niet op dezelfde vlucht als hem zit, bij iedere daling door turbalentie zal ik dan denken ' wat moet hij bang wezen.' Heb een appp kan ik een vlucht volgen, weet ik precies waar hij is. Is inderdaad heel snel, ze hadden mij binnen een week gegarandeerd. Maar hij kan nu puur eerder vliegen omdat deze plaats vanwege een annulering vrij is.
Jeetje Shart dat is vervelend. Sterkte met wachten, balen!! Hoop voor jullie dat alles "gewoon" goed is..
Wauw dat is idd snel herrido! Maar ook wel fijn als hij beter staat in de vs. Ik heb trouwens een vraagje. Hoe kan je foto's uploaden? Ik dacht bij bijlagen, maar dan blijft die een eeuw op laden staan, en dan krijg ik een foutmelding. Doe t wel via iPad.
Fijn VAB de goede echo blue!! Super! Herrido wat is dat snel gegaan! Ik vind t superknap dat je kiest voor het geluk van je paardje. Gelukkig weet je dat je m weer terug zal zien. Mooie kamer Britt, heel gaaf! Trisha, bij mij werkt t ook soms niet met foutmeldingen enzo. Ensan zet ie ineens foto's op z'n kop 😂 het werkt geloof ik niet altijd hoe het zou moeten haha. Hier vandaag controle bij de vk en de eerste leer centering. Was erg leuk! Clubje met 6 meiden van 18-33 en van introvert tot extravert. Leuke gemêleerde groep, ik ga me er wel thuis voelen! Ik heb me suf gelachen om Billy (dat is z'n buikbijnaam omdat ie de hele dag danst in m'n buik haha). De verloskundige zette de doptone op m'n buik om het hartje te luisteren en meteen gaf ie er een tik tegenaan. Om dat vervolgens nog 2x te doen, zelfs zo sterk dat ik de doptone zag opliften van m'n buik hahaha.
Oh ja tandarts... Ik had t alweer verdrongen. Vanavond is echt een enorme vulling uit m'n kies gevallen, heb nu een gapend gat achterin m'n mond... Het zat er al aan te komen, ik wist bij het plaatsen al dat het een lastige vulling zou worden, maar toch... gelukkig ben ik wel beter verzekerd nu dankzij de zwangerschap hahaha
Sam, Billy is een leuke bijnaam, lijkt mij ook heel grappig om te zien dat hij de doptone omhoog schopt. Even flink wezen en naar de tandarts gaan. Meer met een buiknaam.?
Herrido: wat ontzettend knap dat jij voor het geluk en welzijn van je paard kan kiezen! En wat fijn dat hij al zo snel terecht kan. Blue: fijn dat de echo helemaal goed was! Samsoko: wat een leuke bijnaam, hahaha! Hier blijven we haar gewoon Baby noemen. Is al beter dan het Aliën wat mijn man in het begin van de zwangerschap zei. Na een paar echo's is hij daar ineens mee gestopt.
Ik doe vandaag m'n 23 weken dansje wij noemen de kleine man binnenshuis al bij naam en buiten zeggen we de baby soms lastig maar gaat tot nu toe goed
@trisha: nou dat is ook neit leuk zeg! van je familie moet je het maar hebben. ik wil graag thuis bevallen. jeetje dat is echt niet veel in kg hoor! ik ging gister nog even op de weegschaal staan, ik schrok er van! heb er nu al 10 kg bij op!!! hellup.... dat wordt nog wat... @child: dat is een mooi kamertje hoor! leuk behangetje. ons zoontje blijft op zijn kamer dus wij maken van het andere kamertje een babykamer, maar daar hoeft niet zo veel gebeuren @shart: ik kan me voorstelolen dat je je toch wat zorgen maakt nu. wat raar ook dat ze dat achteraf even bedenken. nou het is vast helemaal goed met jullie kleintje, dit si alleen voor de zekerheid denk ik hoor. sterkte met wachten deze week. oh ik lees nu dat je gebeld hebt, fijn dat je eerder mag komen en dat ze je gerust kon stellen. @jo: gelukkig maar dat je vk het ook grote onzin vind. het kan inderdaad dan ook gewoon een foutje zijn @herrido: wat naar om je paard zo ongelukkig te zien. ik denk dat het heel goed is om hem daar heen te sturen, hoe moeilijk dat ook is! het is wel beter voor hem. oh wat grappig dat ze daar helemaal gek van Gribaldi's zijn! haha. waar heeft hij dat moeilijke karakter van dan? Gribaldi's zijnj toch niet zo lastig? ik heb zelf een Elcaro merrie, echt een superkarakter @brit: wat is dat voor grappig huisje op de foto? is dat een kast ofzo? @blue: fijn dat de echo goed was! super.
wij hebben niet echt ee bijnaam. bij mijn zoontje had mijn vader een bijnaam bedacht. hij noemde de baby: Lubbert! nou ik vond dat echt vreselijk! haha. tot nu toe heeft hij voor deze nog niks bedacht. is misschien ook maar beter, komt ie straks weer met zo;n vreselijke naam haha
Ik doe vandaag m'n 21 weken dansje! Ben zo blij dat het eindelijk een beetje vordert. Ik kan echt moeilijk nog wachten tot ze geboren wordt! Mijn gevoel zegt dat ze eerder geboren gaat worden dan de uitgerekende datum (maar niet te vroeg). Dus ben benieuwd. Hebben jullie trouwens ook wel eens last van je buik? Ik word elke ochtend wakker met een soort spierpijn/ blauwe plek pijn aan de zijkanten van m'n buik. Ik ga er maar vanuit dat het het groeien van m'n buik is, maar het schopt me wel echt m'n bed uit. Wij noemen haar gewoon bij haar naam, binnenshuis en buitenshuis. En omdat wij ver weg wonen van bekenden/familie is er toch niemand die het 'niet zou mogen horen'. Maarja die zijn er eigenlijk sowieso niet want iedereen weet de naam al haha
Ohja nog een kleine frustratie ik lees zo vaak van die topics van meiden dat ik denk 'pfff, kijk nou eens verder dan je neus lang is!'. Vragen over 'ik heb niet zoveel symptomen, ben ik nog wel zwanger?' of 'ik ben misselijk, ben ik zwanger?' kom je echt zoveel tegen bij het zwangerschap topic Als mensen eens zouden googlen in plaats van alles meteen op het forum te vragen, krijgen nuttige vragen misschien wat meer aandacht Tja, misschien stel ik me aan en ik heb die onzekerheden zelf ook wel eens gehad, maar het lijkt echt wel alsof alles maar gewoon meteen gevraagd wordt ipv zelf even te zoeken. Nou ja dat was even mijn frustratie(tje), het is iig niet mijn bedoeling mensen hiermee voor het hoofd te stoten!
nou ik vinnd dat je gelijk hebt hoor lizz. er worden zoveel vragen gestekd die je zo 1 2 3 ff opzoekt op google. ik google altijd heel veel, vind ik leuk en je krijgt er vanzelf antwoorden door
Wat leuk! Ik met mijn 1.63 krijg net een uitnodiging voor de casting om model te lopen op de negenmaandenbeurs. Morgen al... Ik ben benieuwd. Ik heb wel modelervaring, maar doordat ik zo klein ben geen catwalk ervaring. Gelukkig hoefde dat dus ook niet. Mijn schoonvader is al zo lief om te rijden ("dit wil ik meemaken" zei hij, haha!), dus dat is ook al geregeld. Nu als echte vrouw zijnde maar eens bedenken wat ik ga aantrekken... Hakken zijn gelukkig ook niet verplicht.
Bijnaam we zeggen binnenshuis gewoon de naam tegen de kleine. En buitenshuis gewoon baby Anne wat ontzettend leuk zeg! Lizz Ik vind dat je gelijk hebt hoor.. Frustreert mij ook weleens, ìk zoek het eerst op bij google as ik iets niet weet en daar ligt het antwoord vaak voor de hand. Ben sowieso niet al te fanatiek bij andere subonderwerpen, maar lees er wel heel veel.
Gribaldi's staan er wel redelijk om bekend vrij tempramentvol te zijn. Begrijp mij niet verkeerd het is een heel lief paard, buurmeisje van 4 stapt hem regelmatig uit. Hij is gewoon slim,leergierig , en wil werken. Ook kan hij soms even uitproberen wie de baas is, maar dat gaat nooit echt te gek hoor, gewoon even proberen weg te lopen als je wil opstappen etc. Maar in combinatie met dat hij er nu te weinig uitkomt word hij vervelend, hij verveeld zich de hele dag. Dus als hij een streek uit kan halen probeerd hij het wel even. Speelt ook een beetje mee dat het een volbloed kwpn is, die zijn over het algemeen wat heter in karakter. Mocht er ooit een 2de of een ander paard kopen dan wil ik andere bloedlijn. Mochten de kinderen er later ook echt op gaan rijden, is hij iets te pittig voor. Als ik een minder tempramentvol paard had gehad had ik ook tijdens de zwangerschap langer door gereden. Vorig jaar ben ik Z dresuur met hem gestart. Zei de jury ook, prachtig paard, maar o wat een typische Gribaldi.
Bijnaam: appelpitje, omdat die in t begin zo klein was, in mijn 9 maanden dagboek stond ergens dat ze zo groot waren als een appelpitje. Dus appelpitje gebruikt, zo wist stiefzoon ook niet waar we t over hadden. frustraties ja maar die heb je op elk forum wel. Kom t ook tegen op fb. En waarom andere mensen vragen, sommige symptonen kunnen heel vaag zijn. Dus kunnen ze beter testen dan anderen te vragen. foto's oh echt? Ik ben al dagen bezig met proberen een foto erop te zetten, maar het lukt maar niet.
Hooii jeetje wat een bol psgians. Hoe graag ik ook mee kletsen hier zit ik nu weer in een bij forumvrije periode. Ik kom er bijna niet aan toe Maar wss komt dit later in de zwangerschap wel weer!