@Demie: Wij hadden ook een fotokaart en dat wil best. We hebben op dag 3 volgens mij de foto gemaakt van mijn zoontje (eerder lag ik in ziekenhuis) en op dag 6 de kaartjes verstuurd ofzo. Weet niet of er een etiquette voor is wanneer je geboortekaartjes moet versturen maar ik vond het wel best zo. Babydumpbox is niet heel veel bijzonders. Kruidvattas heb ik al opgehaald. leuk
Oja, namen: We hebben de meisjesnaam van onze zoon nog en die blijft erg mooi. Mijn man en ik twijfelden allebei of we die wel willen doen maar hij staat tot nu toe in ieder geval klaar. Jongensnaam heb ik al in de kop, mijn man is er nog niet over uit.
Blue werkze vandaag! Mijn werkdag voor vandaag zit er alweer op (gelukkig!!) Babyboxen Ik heb de babybox va de babydump, etos, prenatal en kruidvat opgehaald. Zaten op zich wel leuke 'kleinigheidjes' in.
Meeste dozen zit niet veel bijzonders in. Veel reclame spul. Etos en blije doos zaten alcohol vrije drankjes ook in, en sokjes een fles etc.
Blue Werkse vandaag! Vanmorgen op de stal geweest om zijn spullen op te ruimen. Ongelooflijk wat heb ik door de jaren een paardenspullen verzameld. Ook veel dekens met een gat, waarvan ik altijd heb gedacht O maar die ga ik wel repareren. Heb ze bij een stichting gebracht die paarden therapie voor gehandicapten verzorgd. Ze waten er heel blij mee! De rest van de spullen gaan allemaal met hem mee. Heb de nodige haar aan wildgroei weg geschoren, pfff is een stuk moeilijker dan voor de zwangerschap! De hoefsmid heeft hem weer netjes bekapt. Zijn manen zijn weer netjes kort, staart bijgeknipt. Heb alle medicijnen en zalfjes die hij wel eens gebruikt netjes van een etiketje voorzien met de gebruiksaanwijzing in het Amerikaans. Had nog wat pijnstillers van hem staan, toen hij flink ziek was. Wou ze mee geven maar goed dat ik even opzocht of dat mocht. Bleek hartstikke verboden te wezen. HAHAHHAHA. Heb op een oud halster zijn naam, bestemming en contact gegevens geschreven. Vanmorgen gebeld, gevraagd moet ik nog wat doen, briefje met bestemming etc. maken. Nee mevrouw dat hebben wij allemaal voor hem. Als we willen dan mogen we het vliegtuig in als hij ingeladen is om afscheid te nemen. Vader zag dat wel zitten. Als we hem zelfde dag brengen dan moet hij om 6 uur uiterlijk aanwezig zijn. Beetje erg vroeg... Nou heb er vannacht heerlijk over gedroomd. Dat hij in het verkeerde vliegtuig kwam, en hij werd ergens in de jungle afgezet. Niemand wist waar hij was. Dus ik dacht ik maak mooi dat halster voor hem!
Herrido spannende dag vandaag en morgen! Heel veel sterkte alvast toegewenst! Ik doe vandaag m'n 22weken dansje De kleine man is erg fanatiek vandaag voel geregeld een schop of een duwtje
Ik had een mailtje gestuurd naar wij.nl en vandaag dus de ophaalbrief voor de blije doos gekregen. Ze bleken m weken geleden al verstuurd te hebben, maar ik kreeg hun magazine helemaal niet. Nou ja dan kan ik 'm nu ophalen gelukkig Ik kom hier de geshopte kleertjes ook even showen, vind ze zo leuk Nog meer meiden die niet zo wild van roze zijn? Ik in ieder geval niet. Dus shoppen is soms best lastig, maar we hebben het al veel kunnen vermijden. Alleen dingen die we gekregen hebben zijn allemaal knalroze Nou ja, geeft niet, ben blij met alles wat ik krijg
Wat een leuke kleertjes meiden! Schattig!!! Hier vandaag gesprek gehad met personeelszaken over ouderschapsverlof na m'n zwangerschapsverlof... En houd je vast: Mijn laatste werkdag zal op 26 maart al zijn (2 weken vakantie ervoor geplakt) en mijn eerst werkdag zal dan pas weer op... 5 januari 2016 zijn!! Haha echt bizar... Nog 10 weken werken en dan 40 weken vrij!!
Jeetje wat lang! Vind zelf al dat ik lang verlof heb van 13 april tot tweede week van september. Lang genoeg voor mij. Vind het ook heerlijk om weer te werken na m'n verlof. Mis m'n werk dan gewoon. Neem je in een x je ouderschapsverlof op? Ik neem nu 4 uur per week op, werk nu 20 i.p.v. 24 uur.
Nu druk aan het klussen aan onze slaapkamer en de babykamer. Lekker aan het schilderen en sausen. Morgen komt onze eigen slaapkamer klaar. Leuke pakjes zag ik voorbij komen. Heb nog helemaal niets gekocht voor Puck (zo noemen wij de kleine nu) Heb gisteren wel een mooie geluksmunt voor aan een ketting gehad van m'n moeder.
Ja neem het in een keer op, ben gewoon bang dat het te veel wordt, met een zorg intensieve dochter die tweede helft van het jaar wordt Voorbereid op het speciaal basisonderwijs en daarnaast de zorg voor de beeb. Ik werk maar 16 uur dus minder dan dat kon niet dus stelden ze voor dat ik gewoon volledig ouderschapsverlof op zou nemen. Lijkt me heerlijk om gewoon met de kindjes bezig te kunnen zijn Morgen de echo GUO deel 2... Ben best wel beetje zenuwachtig!
Hihi puck vind ik stiekem best een leuke naam wij zijn er ook al redelijk uit wat betreft naam haha (geen puck!) Lekker klussen! Ml gaat het weekend verven als alles goed is op de echo morgen gaaf zo'n munt! Is dat van mi moneda?
Hier vandaag 2 Stokke tripp trapp stoelen gekocht. 169 euro per stuk.. Wat een prijzen maar met 2 kinderen en de derde op komst weet ik wel dat het een goeie koop is geweest. Deze kunnen ze tot volwassen leeftijd gebruiken. Ideaal.