@lizz: haha de kleine meid is dus kwa accent van alle markten thuis straks! haha leuk. ik kwam vroeger veel in Onstwedde (toen ik 16/17 jaar was, grappig zeg. misschien heb ik je ooit wel eens toevallig in het echt gezien. maar dan woont je familie inderdaad wel erg ver weg zeg! ik snap goed dat je ze mist.
Sorry dames een ego post. Vannacht door vriend wakker gebeld. Zijn ex heeft vannacht een hersenbloeding en hartstilstand gehad. Ze ligt momenteel in het ziekenhuis. In 6 uren tijd 2 keer gereanimeerd. Soms raakt ze buiten bewust zijn. Word nog onderzocht wat er precies beschadigd is, tot nu toe heeft is ze aan 1 kant volledig verlamd. Is afwachten of dat hersteld. Dochter is nu bij hubby. Ze is heel erg geschrokken. Afwachten....
Ohh jeetje Herrido wat schrikken!! Ik ben net terug uit t ZH, weer zo'n GIGA jeuk, tot huilens toe.. Heb nu andere medicatie gekregen (tavegil) mag ik niet gebruiken tot t einde van de zwangerschap ivm mogelijke ademhalingsproblemen van ons kleintje na de geboorte.. Waarschijnlijk wordt de bevalling dus gepland, als t zo erg blijft dan misschien al bij 37 weken.. Slik dat is al over 13 weken :S baal er echt van!! Heb ook n fikse blaasontsteking erbij, nu antibiotica.. Gelukkig voel ik ons kleintje wel goed
Jeetje Ingrid dat is vervelend. Inderdaad slikken 37 week is niet meer zo heel ver weg. Beterschap met je blaasontsteking. We hebben een redelijke band met haar. Soms wat gedonder. Maar ondanks alles is en blijft het de moeder van zijn dochter. Is voor ons ook even slikken. Moet er niet aan denken dat dochter haar moeder moet missen.
Woow Herrido, schrikken zeg! Hoop voor zijn dochtertje dat zij haar moeder niet moet missen! Ingrid, oh wat naar... Snap dat je behoorlijk baalt inderdaad... Begrijp ik het goed dat je dan ivm de jeuk met 37 weken ingeleid zal worden, als het zo blijft? Jeuk kan indd soms nog veel erger zijn dan pijn! Waar heb je die jeuk dan? Toekie: haha wat toevallig hè, ja misschien hebben we elkaar wel eens gezien zonder het te weten Tja het is natuurlijk onze eigen keuze om hier te blijven (ik zou sowieso niet weer in de provincie Groningen willen wonen hoor). Maar ja de consequentie is dat we familie moeten missen... Vind het vooral erg voor de band met opa en oma en hun eerste kleinkindje. Hopelijk kunnen we wel geregeld blijven langskomen als ze geboren is. Ik ben zo benieuwd wat voor accent ze krijgt!! Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het bij jullie zit met broers/zussen. Hebben jullie die en zijn jullie oudste/middelste/jongste? Ik heb 2 oudere broers, ben dus de jongste. Tevens ook de eerste met alles: samenwonen, trouwen en kinderen haha.
Sterkte herrido! Ik hoop dat het goedkomt! Balen Ingrid van de jeuk en de blaasontsteking tja 13 weken, lijkt niet zo lang meer idd vind sowieso dat het best snel gaat allemaal. Vrijdag 23 weken alweer, nog 9 weken werken en dan gaat m'n verlof in! Lizz: hier 1 zusje! Die 3 jaar jonger is zij woont samen en ze zijn bezig voor hun eerste kindje... Spannend mijn man heeft ook 1 zusje die reist de hele wereld over en heeft aan haar laatste reis vorig jaar een liefde over gehouden waar ze nu samen mee reist... Momenteel vertoeven ze weer het hele seizoen in een wintersport oord, lekker leventje!
Ja dat klopt, de jeuk zorg voor veel stress in m'n lichaam wat niet bevordelijk is voor ons kleintje. Ik heb jeuk over m'n hele lichaam, het zijn net speldenprikjes van m'n hoofd tm m'n voeten, grrr!! Wordt er soms echt gek van :'( hoop dat deze medicatie wel goed werkt ookal weet ik dat ik dit niet tot het einde mag slikken..ik moet dan 2 weken van te voren stoppen met deze medicatie en daarom dus de bevalling plannen. Wanneer we langer wachten dan kan de bevalling spontaan op gang komen en dan ben ik misschien niet op tijd gestopt met de medicatie. Onze 1e is ook met 38 weken gehaald, maar toen kwam de jeuk pas veel later in de zwangerschap..
Jeetje herrido wat heftig zeg! Ik hoop dat het goed afloopt met die ex. Hier een zusje die 2,5 jaar jonger is met een dochter van 11. Mn zusje was er erg vlot bij maar was niet gepland. Doktoren hadden haar verteld nooit zwanger te kunnen worden. Dus met 19 ineens moeder geworden.
Hier een 7 jaar oudere zus. Die momenteel zwanger van nummer 3 is. Ze hebben voor de zwangerschap de beslissing gemaakt om zich officieel voor adoptie op te geven. Ze heeft altijd geroepen een groot gezin te willen met een tafel vol kinderen. Ik heb altijd gezegd het bij 1 á 2 wel prima te vinden. Hubby daar in tegen wil zijn eigen honkbalteam aan kinderen.
Ik heb een broertje van 30, helaas is bij zijn vriendin MS geconstateerd begin 2014. Ze is erg aan t kwakkelen met haar gezondheid..heel zielig. Ze heeft erg zware medicatie en als ze stopt nemen de schubs weer toe. Ze heeft gezegd sowieso nog 2 jaar te willen wachten om te zien hoe het met haar gezondheid gaat..zelf denk ik dat hun geen kindjes krijgen (is n gevoel)..
Ik heb nog een jonger broertje van 22 jaar en een overleden zusje, zij zou nu 25 jaar zijn. Mijn broertje is net afgestudeerd en zijn vriendin is een stukje jonger, wonen beide nog thuis dus daar verwacht ik voorlopig nog helemaal niets!! Mijn vriend heeft een oudere zus van begin 40, zij heeft al 3 kinderen. Een tweeling van 22 jaar en een kindje van 7 jaar.
Ingrid: ooh zo, jeetje lijkt me echt een hel, zoveel jeuk! Ik heb 1 jeukplekje op m'n duim, daar wordt ik soms al gek van, maar over je hele lijf! Sterkte meid! Is er trouwens ook een oorzaak voor gevonden? Mojo: zoo das een verschil, 22 en 7 jaar! Kan me er niks bij voorstellen dat ik een broertje of zusje van 7 zou hebben haha. Nou ik weet niet wat er gebeurde, maar mijn bericht werd verstuurd zonder dat ik iets deed volgens mij haha Nu weet ik ook niet meer wat ik wilde typen
Herrido: Heftig, van die ex. Sterkte. Ingrid: Sterkte met die jeuk. Lijkt me echt vreselijk zeg. En 13 weekjes...pff dat klinkt nog kort. Hier: 23 weken dansje. Yeah, doe em eens een keer op tijd. Ik heb 2 zusjes en een broertje. Mijn zusje onder mij staat op knappen, kan elk moment bevallen van haar 3e. Zusje daaronder heeft kindje van half jaar oud. Broertje is nog druk met studentenleven maar heeft wel een vriendin. Zij heeft echter geen baarmoeder en ook geen vagina dus kinderen zit er niet in bij hun. Echt bizar, ik heb 2 schoonzusjes (ook vriendin van zwager) die geen baarmoeder hebben. Heftig hoor.
Waarschijnlijk door m'n zwangerschapshormonen, ik heb sochtends ook heel veel vocht, dikke handen en flinke wallen onder m'n ogen. Na een uurtje gaat dat weer over. Voor de zekerheid is er ook weer getest op cholestase.
Jeetje Herrido ik hoop dat het goed komt met de ex van je man! Wat uitermate frustrerend Ingrid, de jeuk. Ik hoop dat de medicatie aanslaat! Goh, 13 weken. Dan begint mijn verlof en dat vind ik al zo snel dichtbij komen. Heftig ook van je schoonzusje! Dankjewel toekie en blue voor jullie naamreacties! Superlief! Child, inderdaad een bizar toeval, twee (niet gerelateerde) schoonzusjes zonder baarmoeder. Heftig voor de meiden zelf ook, al zullen ze er inmiddels aan gewend zijn, zeker als je in de leeftijd komt dat veel meiden om je heen moeder worden zal er best wel moeilijk zijn. Ik ben de oudste. M'n broertje is 25 en gaat dit jaar trouwen, m'n zusje is 21 en zij en haar vriend wonen allebei nog thuis. Ik verwacht dus bij beide nog geen plannen, al zou het me na m'n broertje z'n huwelijk niet verbazen als we snel mooi nieuws krijgen 😊 Manlief heeft 5 broers en zussen, van 25, 21, 16, 14 en 7. De oudste twee zou kunnen dat ze plannen hebben, maar ik weet het niet (lizz, een (schoon)zusje van 7 is inderdaad wel heel bijzonder. Ik ben al langer in de familie dan zij haha) manlief scheelt in leeftijd minder met z'n moeder dan met z'n jongste zus. 😂
Herrido kan me voorstellen dat dat schrikken is. En ook moeilijk dat je dan hier in Nederland zIt. Ingrid, ik vroeg me al af hoe het zou zijn. Bah zeg zoon jeuk. En ook nog blaasontsteking. Hoe gaat het verder met je blaas dan? Word die nog steeds als boksbal gebruikt? Hopelijk geven deze medicijnen voorlopig verlichting en blijft je kleintje nog lang genoeg zitten nadat je er mee stopt. Maar dan nog weer 14 dagen mega jeuk voor de boeg is ook geen fijn vooruitzicht. Ik ben zelf de oudste van 4. 1 zusje 23, broertje 25, broertje 13. Bij de bevalling van de jongste was ik bij. Mijn zusje heeft al 2 kindjes. Mijn vriend heeft een broer van 33 die net een nieuwe vriendin heeft en een zusje die ook de hele wereld rond gaat. Ze is even oud als ik. Op het moment woont ze in Chili, maar komt de maand mei naar Nederland omdat ze in de buurt wil zijn rond de bevalling. Ze was mijn vriendin al voordat ik bij mijn vriend kwam en vind het erg jammer dat we elkaar nu zo weinig zien. Child geen baarmoeder en vagina? Hoe zit dat precies? Wel bijzonder dat je zoveel vrouwen kent zonder baarmoeder. Ik niet 1. Ik heb mijn vriend overgehaald om ook onze slaapkamer nog ff flink op te knappen. Helaas moeten dan de baby meubels en inrichting nog even wachten want zullen we even in die kamer moeten slapen. Maar de stukadoor kan al zaterdag, dus nu even het voorwerk doen. Deze week ons bed verplaatsen en behang trekken. Maandag en dinsdag schilderen en sausen. Dan is het ook helemaal mooi straks! Als ons kleintje er eenmaal is hebben we echt geen tijd en plek om dat nog te doen. Nu kunnen we nog makkelijk schuiven met de meubels. Hihi heb meteen mijn schoonouders lief aangekeken die komen helpen. Ik denk dat als ik niet zwanger was hij niet toe had gegeven. Toch lekker dat het over een week of 3 echt helemaal naar mijn zin is boven. Nou ja alleen de badkamer dan nog😜 haha, maar daar is nog ff geen budget voor.
Mijn ene schoonzusje heeft wel een vagina en ook eierstokken. Andere schoonzusje weet ik niet of ze eierstokken heeft. Het is een bepaald syndroom dat meestal gepaard gaat met EN geen vagina EN geen baarmoeder, dus een schoonzusje heeft nog 'geluk' gehad. Ze kunnen wel middels operatie vagina creëren maar is behoorlijk traject.