16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zus krijgt er 2!:D

Ze had vanmorgen haar eerste echo en er waren toch echt 2!
    Komt ze op de vroege morgen aanzetten met een echo foto, ik net wakker legt ze hem voor mijn neus met de vraag wat zie je? Ben daar echt zò slecht in, duurde wel even een paar minuten voordat het kwartje viel. :D

Vanmiddag heb ik weer echo. Er is een operatie die de aorta kan verwijden die in de baarmoeder kan worden uitgevoerd. Als ze dat doen dan is de kans groter dat het hart herstelt of gedeeltelijk herstelt. Ook word de kans op complicatie's tijdens geboorte en tijdens zwangerschap kleiner. Hier in Nederland word de operatie vrijwel niet in de baarmoeder uitgevoerd. Andere landen wel.
    Nou ik ga gewoon weer vragen! Mocht hij nee zeggen dan moet hij met een verdomd goede reden komen.

2. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0

Wat leuk een tweeling :)

Dat klinkt heftig zo'n operatie hopelijk denkt de arts met je mee

3. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Weer helemaal bijgelezen :)

Trisha89Wat super dat je vriend de kleine ook heeft gevoeld.
    Wat zei de huisarts?
    Kinderwagen Wij hebben de Qute Q-motion kleur bruin gekocht. Deze komt 2 februari met de meubels. Ben erg benieuwd :) Wordt het helemaal echt

Herrido Wat leuk dat je zus een tweeling krijgt! :D
    Hoop dat de artsen goed naar je luisteren en met je meedenken en dat deze operatie eventueel een optie voor je is.

Hier mijn buikje met 22+6 weken
    22+6.jpg

4. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Mooi buikje al hoor Elske!! :)
    Leuk dat je alles tegelijk geleverd krijgt, ineens helemaal een babyhuis dan!
    Ik vind t ook al zo leuk lijken nu de box hier staat. Ik moet alleen nog een mobiel dat vergeet ik steeds.

Herrido: Wat leuk dat je zus een tweeling krijgt!! Lijkt me zo speciaal. Maar ook wel weer meteen heel veel van het goeie voor de eerste keer.
    Ben benieuwd of die operatie uitgevoerd kan worden! Ik duim voor je!!

Samsoko leuk die kleertjes! :) Ik denk dat jullie een meisje krijgen dus ik ben benieuwd haha. Maar gaan jullie nog een echo doen om erachter te komen of wacht je tot de geboorte? :)

Pff ik heb me echt even peentjes gezweet vanmorgen. Ik voel haar altijd als ik wakker wordt en nu niet. Meteen in paniek :( Ik denk dat ze is gedraaid ofzo want haar beweginkjes zijn niet zo frequent en sterk meer als eerst. Ja sommige wel, maar ze lijkt ineens zo rustig. Ik hoop maar dat er niet is. M'n vk zegt dat ik haar tot 24 weken niet eens elke dag hoeft te voelen :$ Nou ja ik voel haar gelukkig nog wel maar het maakt me meteen zenuwachtig.

5. @lizz ik voel de baby ook niet elke dag, maar wel steeds vaker. Zo was die vanochtend weer actief, en gisteravond. Dus vriend heeft m weer ff kunnen voelen.

Ben helaas gevloerd met de griep, dus gister koorts, 38,3. Vanochtend geen koorts.

@elske heb weer blaasontsteking. Nr 4 nu... Elke 2 weken heb ik er een. Maar mn nieren hebben t zwaar. Dus moet naar de uroloog om te kijken hoe we t kunnen gaan voorkomen. Heb dus ook totaal geen weerstand meer door de zwangerschap. En elk klein dingetje pakt groots verkeerd uit bij mij. Zo is een nagel in gescheurd, en gelijk vinger ontstoken. Dus maar ab kuur voor mn vinger en mn blaas. Vet irritant.

Vanmiddag via de weggeefhoek op fb hier in de omgeving wat kleertjes gehaald. Is wel maat 62, maar scheelt ons straks weer. Morgen naar de Lidl.

Zondag is hier een baby en zwanger beurs. En de eerste 200 bezoekers krijgen een goed gevulde goodie bag gratis. Dus hopen er optijd bij t zijn.

6. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Toen ik net een liedje voor d'r zong werd ze weer actief :) Dus ik maak me geen zorgen (vooral na het lezen van veel vergelijkbare verhalen op het forum haha). Ik zag m'n buik vanmorgen nog op en neer gaan, dat is wel zo'n gek gezicht!

Beterschap met je griep en blaasontsteking!! *knuff*

7. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Trisha bah! Wat naar! Heel veel beterschap toegewenst!
    Hoop dat je desondanks wel een beetje van je zwangerschap kunt genieten.

8. Ja ik geniet wel. De baby is steeds drukker, en voelt steeds duidelijker. Dus is heerlijk. Lekker op de bank onder een dekentje met een warme kruik, en de baby is aan het schoppen! Hihi kan wel de hele dag zo liggen.

9. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elske
    Mooi buikje!

De dokter wil de operatie niet uitvoeren. Heeft met wetten en verzekering etc, etc, te maken. Ben er kwaad uit gelopen.

10. Oh wat balen zeg herrido! Ik zou ook boos geworden zijn!

Elske mooie buik! Ik kan nogsteeds geen foto's plaatsen :(

11. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Herrido begrijp helemaal dat je kwaad bent weggelopen. En nu dan?

Trisha nog geen buik? Of wil het plaatsen niet?

Vandaag 2 positiebroeken binnen gekomen.. 1 past super andere is verkeerde maat geleverd, pas ik 3x in!! Als het goed is komt morgen wel de goede maat 😊😊 wel maatje kleiner besteld nu, voelt wel goed! 3 maten kleiner dan van het zomer

12. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Elske: mooi buikje :)

Herrido: jeetje balen zeg!! En kan het misschien in een ander land? Of is dat niet mogelijk? Wat n tegenvaller!! Ik zou ook boos zijn..

13. @elske ja dat ken ik! Vorig jaar had ik maat 46. En nu zit 38-40 me al iets te ruim.
    Heb al wel een buik maar foto's plaatsen lukt niet. Ik blijf fout meldingen krijgen en eeuwen op laden staan.

14. Josslyn

Josslyn Lid

31 aug 2014
    37
    0
    0
    Walcheren
    Hallo Dames, is het goed als ik hier af en toe mee kom kletsen? Ik ben uitgerekend op 18 mei.. Ben al eerder actief geweest hier op het forum maar door nogal wat hectiek met banen (kwijtraken) ben ik tijdelijk minder aanwezig geweest... ik zou nu graag weer actiever worden op het forum en gezellig meekletsen.:)

15. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Trisha als het goed is komt straks de juiste maat en kan ik hem morgen aan naar het werk. Uniform broeken zitten echt niet meer lekker..
    Wil na de bevalling en geven van borstvoeding weer beginnen met dieet wat ik deed voor de zwangerschap waar ik mee moest stoppen en binnen 4 dagen moest afbouwen. Wil de laatste 10 kilo er ook af :)

Josslyn welkom! Tuurlijk mag je mee kletsen: hoe meer hoe gezelliger :)
    Als je je zou willen voorstellen leren we je een beetje kennen :)

16. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Elske en Trisha: Fijn dat je zoveel bent afgevallen voor zwangerschap. Bij mijn zoontje was ik ook eerst 12 kilo kwijt, dat scheelt zo. Helaas nu niet gelukt tussendoor de rest eraf te krijgen door omstandigheden. Met frisse moed straks verder
    Hoe zijn jullie afgevallen?

17. Josslyn

Josslyn Lid

31 aug 2014
    37
    0
    0
    Walcheren
    Elske91 ik zal een poging doen om me voor te stellen :p. Weet nooit zo goed wat ik over mezelf vertellen wil.

Maar goed, wie ben ik...

Ik ben Josslyn, ik kom uit Zeeland en ik ben 26. Ik ben inmiddels 23.3 weken zwanger van ons eerste kindje en ik probeer van alles te genieten.
    Ik ben vrolijk en gezellig (soms ietwat serieus). :p

Momenteel heb ik mede dankzij de zwangerschap even geen baan en ik probeer me nu volledig te richten op mijn zwangerschap, ik merk dat écht álles nieuw voor me is wat betreft zwanger zijn en baby's. ;)

Mochten jullie vragen hebben of nieuwsgierig zijn, vraag gerust door hoor, ik ben gewoon heeeeeeel erg slecht in voorstelrondjes ;)

18. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    child met he straight away dieet. Shakes etc. Heb nu de ervaring om te zeggen dat je niet aankomt, mits je normaal en gezond gaat eten, en jojo-en als je stopt. ;)

19. Child: heb geen dieet. Gewoon erg oo m'n eten en bewegen gelet. Dus veel wandelen met de honden. 2 boterhammen per dag eten en 1 soeplepel aan eten 's avonds. Voornamelijk groenten en fruit. En aardappels of rijst. En meer niet. Ben van 95+ naar 73,5kg voor de zwangerschap gegaan. In de zwangerschap de eerste 3 maanden 3 kg kwijt en nu weer 5 aangekomen. Volgende week weer wegen.

Welkom josslyn! Natuurlijk mag je gezellig mee praten!

20. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Zo, de dakkapellen zijn geplaatst vandaag bij ons, voor en achter op het huis! Nu kunnen we de zolder gaan afwerken!! Dan de overloop schilderen en dan komt het einde in zicht! Kijk nu echt uit naar volgende week donderdag, dan worden de babykamer meubeltjes geleverd! ❤️

Deel Deze Pagina