Samsoko wat fijn dat je buik nu groeit! Bij mij merk ik zelf soms weinig verschil, het kan me niet snel genoeg gaan Hopelijk zit ik niet aan het einde van 'had ik maar nooit geroepen dat ik een dikke buik wilde' haha.. En, mooi buikje trouwens hoor je ziet het al goed Demie: jeetje ik kan me je angst goed voorstellen! Gelukkig is alles goed met je kleine. Hopelijk krijg je zoiets niet weer... Erminea, mooi kamertje! Ben toch wel jaloers op jullie mooie kamers hoor, lijkt me erg leuk om zoiets in te richten Trisha, kan me voorstellen dat je daar heel erg van schrok! Gelukkig was het je bed maar en niet jij. brit, ik heb ook wel vaak een soort strak gevoel op m'n buik, alsof ik er ook benauwd van word. Denk dat het ook te maken heeft met alle organen die zo in de verdrukking zitten, m'n schoenen krijg ik niet meer dicht zonder m'n adem in te houden haha
Wie weet word ze ook eind mei uitgerekend en komt ze er nu achter. Op TLC heb je dat progamma I did't know I wad pregnant ofzoiets en dan komen ze er pas met de bevalling achter dat ze zwanger zijn. Dikke bullshit!! Hoe kan je je weken als een zeekoe voelen en dan niet denken hé misschien ben ik zwanger of ziek. En dan ook nog in hun broek passen en geen buik. Hou toch op man! Ik kwam er ook laat achter, maar op een geven moment begon denk je wel van... Ben ik ziek? En als je dan niet van dat minne gevoel afkomt en je hebt sex gehad. ( want ja we weten allemaal dat het kindjes kan veroorzaken.) denk je wel even laat ik eens gaan testen... En dan het excuus ja maar ik ben aan de pil, nou ik was dwars door de pil heen zwanger en denk dat er kwa dat nog meer 'succes' verhalen zijn hier op het forum. Maar goed... Mijn gezeur over dat progamma is klaar, back to normal: Bonusdochter is heel blij met haar uggs. We hebben het eten net op en ik ben kapot, zuch nog steeds een jetlag.. Heb echt het gevoel of het 11 uur is en dan het echt bed tijd is. Raar extra vroeg eten zodat ik op bed kan.. Laatste dagen Zoieso moe door alle drukte en stres. Vanmiddag heeft de VK het advies gegeven gewoon te luisteren naar mijn lichaam. Dat een jetlag tijdens een zwangerschap wat langer durf komt vaker voor want je lichaam vreet al energie. Ik ga dus lekker slapen, bijna half 6. Hopelijk ben ik er noet zoals vanmorgen/vannacht om 3 uur af. Poes die de reis niet echt een succes vond begint langzaam onder de bank weg te komen. Hij had honger denk ik. hij wou geen vlees uit hubby's hand eten en van bonusdochter ook niet. Maar van mij schrokte hij het bijna als een alligator achter over. Hij ligt nu bij mij in bed. -compromis van ons samen wonen, poes slaap in bed in ruil mag vriend zijn véél te dure sportkanalen HD zender pakket shit van 30 dollar in de maand houden. 30 dollar voor 5(!!) extra zenders! Moeten jullie nagaan hoeveel ik van mijn kat hou dat ik dat ruil zodat hij bij mij in bed kan slapen.- maar hij heeft net hele vriend zijn kant van het bed besnuffeld denk dat hij het maar raar vind dat er een vreemd bed is met vreemde geurtjes.
Hahaha ja dat programma heb ik ook vaak m'n vraagtekens bij Herrido Hopelijk is je jetlag snel weer over! Ik las trouwens net in m'n banner dat ze nageltjes heeft, zeg ik dat tegen m'n man, zegt hij 'nou dan kan ze die alvast weer afbijten' hahah Omdat ik zelf een nagelbijter ben.. :')
Moonlight thanks voor de tip wist niet eens dat dat vergoed kon worden! Ga het maar uitproberende zwemmen, misschien word me rug er ook wat soepeler van. Lizz nou dat gevoel heb ik ook af en toe dat er iets klem zit zeg maar bijv bij mn ribben haha. Schoenen gaat wel wat moeilijker maar ach waar uggs wel niet goed voor zijn. Herrido wat leuk dat ze zo blij met der uggs was! Geeft je vast een heel fijn gevoel. Ik hoop dat die jetlag snel weer zakt en verdwijnt, gelukkig noooooit gehad! Die programma's.. had er gister nog met iemand over hoe kan je het nou niet weten inderdaad, je voelt leven in je, je komt aan, buik word toch groter hoe je het went of keert! Hoe is het met de sneeuwval daar is het echt zo erg als wat de weersverwachting had beloofd?? Nou knap dat poes al onder de bank vandaan is, hier vonden de poezen verhuizen al een ramp, lees behoeftes in het reismandje gedaan.. Denk dat als de poezen hier ouden moeten vliegen dat ik stiknerveus zou zijn, m'n lieve pluizenvriendjes. Oja en op bed, menig mens heeft er een mening over hoor want hoor geregeld jahoooor doe je dat echt.. Vind het HEERLIJK als ze mee gaan slapen op bed. Straks kamertje afmaken, jeeee! Heb stad en land afgelopen naar textiellijm dus als die boom niet leuk word weet ik het ook niet meer. Ben aan het aftellen naar morgen, zo benieuwd wat de bekken fysio anders zal doen dan me normale fysio.
Vond het gisteravond toen ik een keer wakker werd wel meevallen. Nu is het wel binnenblijf weer, ik ga als zwangere vrouw niet riskeren om uitte glijden/vast te komen zitten etc. Als ik niet zwanger was dan had ik het misschien nog gedaan ook. Maargoed, is een sneeuwstorm maar vind het nou niet de horror die ze hadden omschreven. Meningen zijn daar ove verdeeld. Schoonmoeder die omschrijft et wel als horrorstorm. Mijn Nederlandse oma zou zeggen: de sneeuwstorm van 1964 dát was nog eens een storm. Jullie weten niet wat strom is. Liep net even naar benden via het trappenhuis om een onderbuurvrouw die ik niet ken te bedanken ze had een kaartje gestuurd en een lekkere taart voor mij gemaakt gister. Was er een gezin die had bedacht om matrassen in het trappe huis te leggen zodat de kinderen er als een glijbaan afkonden. Vrouw verontschuldigde zich netjes voor de overlast maar de kinderen worden vervelend van het binnenzitten. Jammer dat ik zwanger ben anders had ik dat graag ook een keer geprobeerd was mijn reactie. Toen ik het aan hubby vertelde was hij opeens weg, ik kijk in het trappenhuis en ja hoor, meneer wou dat ook wel eens proberen. Kortom we vermaken ons wel, hebben genoeg te eten. Oja, hubby wou zijn ouders ophalen want schoonmoeder is dus bang dat .... Voor vanalles en nog wat. Hij wou met de auto weg. 1. De garagedeur wou door de sneeuw niet open. 2. Je moest een helling maken anders kwam de auto er niet fatsoenlijk uit. 3. Opsommingen plekken is het moeilijk om te schatten wat weg is en wat niet. 4. Door de wind worden er heuvels overal geblazen en is soms moeilijk schatten wat heuvel is en wat auto. Er stond een buurman naar te kijken( halve complex kwam kijken. Er gaat iemand naar buiten was het motto, laten we een touw om hem binden kijken hoever hij komt) die zei dat hij nog wel een quad staan.. Boys Will be boys.. Kortom ga nergens heen nu. Zit lekker binnen en ga serie's kijken en straks een tukje doen.
@herrido: fijn dat je nu lekker bij je hubby bent! en beter dat ze alle onderzoeken nu opnieuwd doen daar. misschien kunnen ze daar wel operaren! zou mooi zijn toch? lijkt me moeilijk hoor, voor bonusdochter, maar ook voor jullie om er voor haar te zijn zonder het te forceren. ben je inmiddels een beetje bijgekomen van je jetlag? zal wel ff wennen zijn. doe maar lekker rustig aan! haha mooie reactie van je bonusdochter van die big tasty! hihi. en dan met die schoenen. wat een slimmerd! maar als je haar daar nu blij mee kan maken had ik het ook gedaan hoor. wat ja een aantellers die amerikanen, moet je met sneeuw gelijk voor een jaar eten ophalen? fijn dat ze daar zo aanpakken kwa echo, onderzoek en mogelijkheden tot operatie! ben benieuwd wat het wordt. @demie: gelukkig dat het beter gaat. geen bloed is goed hihi schoonmoeder gelijk in paniek! wel lief van haar. maar doe maar lekker rustig aan nog hoor, goed rusten. @elske: dat is bandenpijn, niet erg hoor, maar wel pijnlijk. fijn dat je mannetje er bijna is! hoe lang blijft hij dan thuis? @trisha: zo dat was schrikken! gelukkig dat het toch een lek in je bed was en geen vruchtwater! jee, ik zou me echt een ongeluk schrikken op deze termijn. nou dat is toch geen goed gevulde goodiebag met een paar potloden? pfff... wat stom zeg. ik reageer straks nog een verder. moet nu eerst mn zoontje ff wegbrengen. tot later..
Wat een brakke nacht.. 2x toe wakker geweest door een nachtmerrie Wel leuk was dat kleine man wakker was Herrido haha ja dat programma ken ik.. Kan me er echt niks bij voorstellen. Vriendin van me kwam er met 20 weken achter, maar was daarvoor al regelmatig ziek enzo.. Maar dan kan ik me er nog niks bij voorstellen. Hoop dat je jetlag snel over is en je je een beetje kunt settelen in de VS. Is er veel sneeuw gevallen daar waar jullie wonen? En gelukkig begint je poes een beetje te bekomen van alle spanningen. Haha dat uitglijden herken ik! hier was de laatste sneeuw van afgelopen weekend zondagavond opgevroren en toen ik 's avonds laat met de hond nog een blokje om wilde ging ik bijna onderuit. Manlief en mijn moeder gelijk dat ik voorzichtig moet doen, goede schoenen moet aandoen etc. En dan maar niet met de hond lopen. Toekie Jaa ik weet het haha, maar wel lekker pijnlijk! Morgenochtend moet ik weer werken 3 dagen lekker vroeg op -not- Manlief komt, zoals het nu staat, donderdag of vrijdag thuis en blijft dan tot halverwege maart thuis. Dus dat is wel prettig. heb hem al voorbereid dat ie zal schrikken als ie thuis komt, hij ging weg en had ie een 'slanke' vrouw. Nu is ze een dikkerdje geworden
@herrido: haha zal voor je kat ook wel even wennen zijn! zeg maar blijf je nu in de VS wonen of kom je nog weer terug ofzo? hoe gaan jullie dat eigenlijk doen? hihi lijkt mij ook wel tof om van matrassen af te glijden! hihi. zo vermaak je je inderdaad ook lekker binnen hoeveel sneeuw ligt er daar dan?
hahaha dat zal hij ook wel overleven hoor, dat zn vrouw nu dikkie dik is lijkt me vreselijk dat je man steeds voor zo lang weg moet. gelukkig is hij er bijna weer
Toekie Is het ook, maar lijkt vreemd maar begint te wennen. Wil niet zeggen dat het gemakkelijker wordt, maar je leert er mee om te gaan. al doen de hormonen niet altijd ten goede, kan nu ook wel in huilen uitbarsten omdat ik dit nu typ :'( laat ik dat maar niet doen, zou zonde zijn voor de laptop.
Ik snap je heel goed! Ik had dat ook altijd toen ik in het begin (toen ik 16 was) verkering had met m'n man. Hij woonde zo'n 60 km verderop en we zagen elkaar 1 weekend elke 3 a 4 weken. Dat was natuurlijk vreselijk weinig, helemaal als zo'n puber die d'r vriendje elke dag wil zien. Maar het wende wel, ook al werd het niet leuker.. Is niet echt te vergelijken met jouw situatie natuurlijk, maar ik snap je gewenning wel indd. Hij is bijna weer thuis meid en dan heb je hem lekker lang voor jezelf!!
Oohh fijn Toekie! Ik lees en reageer altijd via mijn iPhone dus kan niet op iedereen reageren, sorry!! Lees altijd alles wel aandachtig! Ik zag een knus kamertje voorbij komen, leuk zeg! En Herrido, fijn dat je nu bij je verloofde en bonusdochter bent!! En binnen zitten hoeft nog niet zo verkeerd te zijn! 😊 Ik doe vandaag mijn 23 weken dansje, wat gaat het toch snel zeg! Heerlijk!! 😊 Vanmiddag naar het Fontys, mogen ze op me oefenen met echo's maken! Moeder en schoonmoeder gaan mee! Net nog wat kleertjes en spulletjes voor ons mannetje gekocht, kon het niet laten liggen! Ook al een super leuk vestje maat 68, lekker voor het najaar! Haha! Voel ons mannetje nu iedere dag beter, wat een heerlijk gevoel! Vl heeft het vanmorgen ook voor het eerst echt goed gevoeld, zo speciaal! 😍
oh mooi mojo dat je vriend de kleine heeft gevoeld! bijzonder is het toch he? elske nou wel beter dat je er aan gewend raakt en dat je er nu beter mee kunt omgaan. maar donderdag of vijdag weer samen genieten van elkaar en je dikke buik
Zo babykamer is af! Elske wat fijn dat je kan aftellen totdat je hem weer ziet! Mojo wat leuk dus je kan weer even extra spieken. Begin de baby nu ook wel steeds iets meer te voelen, maar nog niet heel veel over de hele dag. En elke keer als ik hem voel en ik zeg van oo snel leg je hand neer hij is aan het schoppen dan lijkt het wel dat die juist rustig word door de warme hand want of het is steeds puur toeval maar dan schopt ie niet meer.
Super leuk Kamertje Brit!! Mag ik nou iets stoms vragen? Ik zie bij veel mensen dat ze van die collages posten van meerdere Foto's bij elkaar net als deze van Brit, hoe doe je dat? Met een app ofzo? Ook zie ik wel eens dat men 2 foto's tegelijk (dus in 1 bericht) plaatst, maar bij mij lukt dat niet... Weet iemand hoe dit moet? Voel me echt stom haha
Shart ik gebruik inderdaad een appje en ja ook ik ben een leek op dat gebied haha, ik heb een iphone en gebruik instapicframes! 😋 En anders zou ik bij zoeken van appjes fotocollage intikken!
Elske: fijn dat je manlief weer bijna thuis is heerlijk!! Herrido: fijn dat je nu bij je hubbie bent, sterkte de komende tijd met alles Mojo: fijn dat je je kleintje steeds beter voelt Britt: lief kamertje!! Bij ons begint t nu ook al op te schieten. Vandaag 4 uur in t ZH geweest ik had gisteren bloed bij m'n ontlasting en vanaf gisteravond heel erge buikpijn linksonder. Vanmorgen toch maar m'n verloskundige gebeld en ik kon meteen komen. Heb veel onderzoeken gehad, bloed/urine en inwendig van voor en achter echt mensonterend bah wat n rotgevoel!! Uitslagen waren gelukkig goed. Daarna weer een echo en daarop was heel goed te zien hoe ons kleine mannetje "lekker" met 2 benen tegelijk afzet tegen de baarmoederwand. Hij trapt me letterlijk beurs van binnen.. Moet nu een week volledige rust houden en dan 5-2 weer naar de gynaecoloog. Gelukkig zijn de uitslagen positief, hoop alleen wel dat ons kleine mannetje wat rustiger aan gaat doen nu hij steeds sterker wordt. M'n eerste voelde ik bijna niet, is nu echt t tegenovergestelde..