Welkom Angietjuh! Meiden hier een mooie dag Vanmorgen weer een testje gedaan (op deze dag ging het vorige keer mis) en toch super leuk om eindelijk die teststreep eens DIKKER te zien dan de controle streep. Er zit nog eentje in het doosje maar die bewaar ik voor de dag voor de eerste echo.. Daarna laat ik het los.. Vanmorgen weer zwemles, maar gelukkig dit keer niet misselijk.. eigenlijk helemaal geen klachtjes en lekker energiek vandaag.. Misschien door het mooie weer? Straks pleinwacht maar dat is op zo'n dag als vandaag ook geen straf (hier is de hemel blauw!)
Julia, mooie test, wauw T-streep nog donkerder als de C-streep. Straks krijg je een tweeling Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad met een zwangerschapstest.
Deze was van gister, wel compleet opgedroogt Zo bijzonder om weer een positieve test te hebben! Wauw!
Wauw Julia die is idd mooi zeg, echt een knaller. Hier ook heerlijk weer.. Ik heb er twee gedaan en beide duidelijk dus geloof het ook wel hihi. Dat klachtjes vrij mag van mij ook zo blijven.. Wanneer gaan jullie het nieuws aan de ouders vertellen? Wij vertellen het 29 september aan schoonouders want dan eten we daar. En de 28e of 5e aan mijn ouders en broertje, zusje. Vind het erg spannend weer..
Wij vertellen het dit weekend. De vorige keer werd ik vanaf een week of 6 heel ziek. Nu wil ik het graag persoonlijk voor die tijd vertellen.
Boris, ook leuk zo met het autootje, verwacht je een jongetje? haha... Testen, ik heb er ook twee gedaan, een kv en een dag later nog een digitale en ik geloof het nu ook wel. Heb nog wel twee testen, een kv dus nog en een digitale want er zaten bij beide 2 in een verpakking, maar misschien kan ik ze aan mijn sz geven want die zijn vaag bezig voor een kindje Vertellen, ik wil het op 8 okt aan mijn moeder vertellen. We hebben dan ook de eerste echo en heel toevallig is de oudste dan toch bij haar omdat we met de jongste op die dag een cake smash hebben. Dus na de shoot hebben we de echo en daarna gaan we de oudste bij haar ophalen, dan wil ik de echofoto in een envelop doen onder het mom van, kijk alvast een preview met wat foto's van de cake smash En dat ze dan dus de echofoto ziet. Als ik het vol kan houden, maar ook dat ik niet te snel een dikke buik krijg, willen we het aan de rest van onze ouders (mijn vader, stiefmoeder en schoonouders) met 13 a 14 weken vertellen, na de geslachtsbepaling. Dan wil ik een taart met een zwangere buik laten maken met it's a girl of it's a boy erop en dan met een of andere smoes ervoor zorgen dat ze hier allemaal zijn.
met 13/14 weken geslachtsbepaling? Waar en hoe? Wat leuk! Ik wacht zowieso tot de eerste echo met vertellen maar ik blijf het stil houden tot ik het qua buik echt niet meer kan verbergen. Hoop tot 10 weken ouder/schoonouders en 13 weken rest van de familie, die zie ik toch niet vaak haha!
hooi allemaal ook ik zou graag mee willen praten maandag test gedaan waaruit bleek dat ik zwanger was vandaag de cb gedaan gewoon voor alle zekerheid en ook die was mooi positief volgens de berekeningen zou ik 26 mei uitgerekend zijn van de eerste maar ga volgende week de vk pas bellen omdat ik zaterdag eerst nog ga trouwen 1 ding maar even tegelijk heb momenteel heel veel moeite met het wakker blijven ben vaak moe en mijn humeur is nog wel eens om te schieten toevallig net last van mn borst gehad maar dat is alweer over en als het hierbij blijft mag ik toch niet klagen volgens mij ben heel benieuwd naar jullie verhalen!!
hahaha dankje wel wel leuk hoor trouwen met zn 3tjes gelukkig reageerde vriendlief ook postief ik was iets banger voor zijn reactie omdat hij heel lang nog geen kinderen wilde nu zei die in juli van stop maar en ben nu al zwanger maar gelukkig vind ook hij het heel leuk ondanks dat die elke dag mn testen moet zien of ze niet al een heel klein beetje donkerder zijn geworden om vervolgens bos te worden dat ze nog hetzelfde zijn hopelijk is dat wel snel voorbij want wordt soms gek van mezelf ook dat ik een heleboel vergeet en mn dikke buik na het eten
Willen jullie allemaal van tevoren weten wat je krijgt? Ik wacht tot na de bevalling. Bij mijn zoontje ook gedaan, voorgevoel was een meisje maar nope Vind de verrassing veel te leuk
Ja wij willen het graag weten. Bij dochter wisten we het ook. We hebben dus eigenlijk alleen maar echte meisjes dingen. Niet zozeer, roze, maar wel meisjes-achtig. Ik vind het dus wel handig om nu in te schatten wat we nieuw moeten kopen en wat niet. Maar we vinden het ook gewoon leuk om te weten.
Boris, vanaf 13 weken kun je een geslachtsbepaling laten doen in Lommel (net over de grens bij België). Heb ik bij de zwangerschap van dochter* en jongste zoon ook gedaan, bij 13.4 Mooniejj, gefeliciteerd met je zwangerschap en wat leuk dat je gaat trouwen! Alvast een hele mooie en bijzondere dag toegewenst Hopelijk blijven je klachtjes zo, maar mijn ervaring is dat het vanaf 6 weken pas echt begint hihi. Child, ik ben echt veel te nieuwsgierig om te wachten tot de 20 weken echo dus laat staan de geboorte. Ik vind het ook wel handig om te weten voor de inrichting enzo, vind alles wit zo saai.
Wij hadden kamer grijs-wit en rest met accessoires gekleurd Weet niet of we nu overnieuw gaan behangen... (eerst de kinderkamer van mijn zoontje maar aanpakken) Misschien wachten we ook wel tot na de bevalling met de babykamer aanpakken want kindje ligt toch eerst paar maand bij ons op slaapkamer. Mocht het wel een meisje zijn en we girly behang willen, kan het alsnog. Bekijk bijlage 418612 Bekijk bijlage 418611
13 weken is wel leuk Ga het eens overleggen hier hihi Jammer: hier doen we niets. 2 kindjes liggen bij elkaar en dit kindje komt voorlopig bij ons op de kamer. We hoeven ook niks meer te kopen. Zijn er nu al klaar voor haha!