16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ingrid wat heftig zeg :( Gelukkig waren de uitslagen wel goed!

Mooie babykamer zag ik voorbij komen!

Buurman hoorde pas trouwens dat ik zwanger ben. (3e in 3 jaar)
    Zegt ie tegen mijn vriend: Nou jij verslijt em ook niet met plassen!
    Ben alledrie de keren via ICSI zwanger geraakt en door dat medische traject kun je wel zeggen dat je hem niet verslijt met s*x :)
    Nu wel weer anders hoor, ben op 't moment niet te houden in de zwangerschap. Nog nooit gehad... Zullen wel hormonen zijn...

2. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @brit: oh wat mooi dat kamertje! leuk hoor;)

@ingrid: jeetje wat herrieschopper dan daarbinnen! hij mishandeld je nu al! haha. doe maar goed rustig aan hoor.

@boris: hahaha sorry, is voor jullie helemaal niet grappig, maar ik moest wel even lachen om die opmerking van je buurman haha. ik bedoel het niet vervelend hoor ;)
    en ach, andere mensen weten niet beter joh! niks van aantrekken hoor. het is jullie eigen keuze!

3. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    boris dat komt doordat je onderkant nu veel beter doorbloed is dan anders. ik heb dat ook en had het bij de 1e ook. gaat na de bevalling wel weer over! haha

4. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid
    Dat is heftig! Gelukkig niets ernstigs. Lekker rust houden meid dan komt het helemaal goed.

kamertje van ....
    Wauw dat is een leuk kamertje!
    Wat is dat slinger-achtig-ding die aan het plavon hangt met de bolletjes?

Boris
    Hahaha.
    Ik heb jammer genoeg het advies gekregen om het inwendige-lichamelijke contact te beperken én voorzichtig.
    Hubby had al voorstel gedaan om na het herstellen van de keizersnede lekker samen weg te gaan dan kunnen we weer lòs! :D

sneeuwstorm
    Nou eigenlijk het uitblijven ervan. Bleek dus allemaal paniekzaaierij te zijn. Het leek soms een beetje er vanwege de wind maar toen die ging liggen dacht iedereen O was dat alles? ( behalve mijn schoonmoeder die heeft het idee dat ze een natuurramp heeft overleefd.) Nou blijkt dus maar een cm 15 á 20 te zijn gevallen. Sommige plekken zoals tegen de garagedeur leek het veel vanwege opstuivend sneeuw.
    Door de wind leek alles veel erger. En nu krijg je overal op tv zo'n I told you praatje... Ze zijn hier niets gewend.
    -kan ook aan mij liggen. Heb ooit het briljante idee gehad om hartje winter naar Moskou te gaan want ik vwou een keer ehte winter zien. Nou dan leer je binnen een paar dagen wat koud is, wat sneeuw is. Ze zeiden dat het -32 was nou voelde als -320! Heb winter gezien en sindsdien vergelijk ik andere winters daarmee.-

We hebben ons prima vermaakt.

5. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    hahahaha ach ja die domme amerikanen ook! stelletje aanstellers ;)
    maar gelukkig dat het meeviel.
    jeetje -32? volgens mij zou ik dat niet overleven! dat is pas winter! brrrr...

6. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kamertje van mij 😋 dat ga ik gebruiken als nachtlampje.. Ik ben pinterest fan en kwam het daar op tegen.
    Het heten cotton ball lights, je hebt ze in vele soorten kleurtjes en je zou ook zelf kleurtjes kunnen combineren. 😁
    Vond het wel leuk en apart en het geeft niet ontzettend veel licht en is overdags een leuke eye catcher. 😊

7. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
  8. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beide leuke slingerdingen!

Thans voor de tip Brit. Zal het eens opzoeken. Dn misschien je idee lenen. :D

9. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag mijn 23 weken dansje! :D

Raar eigenlijk ik leefde helemaal naar de 24 weken toe in Nederland, vanaf dan kunnen ze in een couveuse bij een eventuele vroeg geboorte.

Nu leef ik naar de 26 weken. Dat is de grens hier dat ze bij een eventuele vroeg geboorte hier het hart kunnen opereren.

10. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond wel een powernap nodig gehad,, maar ik ga nu pas op bed!
    Is hier 10 over 1. Hopelijk kan ik het normale dag en nacht ritme hier te pakken krijgen.

Voor degenen die moeten werken, Werkse. Ik zeg Weltrusten. :D

11. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ingrid gelukkig goede uitslag.

Groeipijn denk ik ook wel wat last van te hebben. Maar ook steeds vaker enorme steken in mn borsten.

S*x staat hier op een laag pitje. Niet omdat ik niet wil maar in de avond val ik op de bank al in slaap dus vertrek slaapdronken naar bed en in de ochtend zijn de meiden al wakker voor ons dus dan komt het er niet van. Gelukkig gaan we binnenkort een nachtje weg ivm 5 jarig huwelijk. Dan genoeg tijd voor elkaar :)

12. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Bleu bij ons ook hoor! S'avonds echt de puf niet voor en val als ik me bed zie als een blok in slaap. Haha. Ach des te leuker is het als het wel gebeurd ;)
    Zo buik groeit enorm! Baarmoeder zit ver boven m'n navel. Ben benieuwd wat de vk volgende week gaat zeggen. Bij m'n tweede zwangerschap was het ook zo en moest ik voor groei echo's naar de gynaecoloog.
    Hierbij een foto, sorry draait op deze pagina weer

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      3
  13. Wauw wat een mooie baby kamer! Ik moet nog zoeken naar leuke Disney plaatjes om op de muur te schilderen, en dan leuke decoratie dingen. Maar ben inspiratie loos!

AnitaP wat een buik al! Mijn buik groeide in het begin heel veel. Maar nu gaat t langzaam.
    Kreeg gister van de fysio de opmerking: wat heb je een bescheiden buik!

Vanochtend was onze kleine man lekker druk. Vriendlief heeft vroege ploeg dienst dus vanaf half 5 wakker. En dan zit er een lekker te schoppen.
    Afgelopen weekend ook aan stiefzoon verteld dat hij een broertje krijgt. Was helemaal enthousiast! Kan hij met m voetballen en samen spelen en samen wii'en en m dan overal in verslaan. :D

Hoop dat foto posten nu wel lukt. Via de ipad lukt t niet maar iPhone doet die wel uploaden

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,2 KB
      Weergaven:
      2
  14. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wow mooie buik Anita! Zal binnenkort ook weer eens een foto maken van de mijne, volgens mij is die ook wel weer gegroeid.. :)

Hier ook 23 weken dansje!! :D Het kan me niet snel genoeg gaan pfff...

Seks gaat hier verder wel z'n gangetje, wel beetje anders als normaal en iets minder misschien, maar dat komt ook door m'n buik. Favoriete standje lukt haast niet meer hahaha :p

Brit en Trisha, mooie kamertjes hoor!! :D

15. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @herrido: dus nog steeds zo'n last van je jetlag? lijkt me maar lastig. hopelijk krijg je gauw je ritme te pakken.

@anita: mooie buik hoor! bij mij is ie ook al zo dik en baarmoeder zit bij mij ook al heel hoog. was flink gegroeid met 3 weken geleden zei de vk

@trisha: leuk kamertje al hoor

16. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ooo nou ik ben echt het tegenovergestelde haha, absoluut geen zin! 😇 maar komt denk doordat ik savonds zo moe ben en ik blij ben als ik lig met m'n rug.
    Hij heeft deze week ook avonddiensten en is ook pas rond twaalven thuis, kan ik me ogen niet meer open houden hoor. 😋

Ik haal heel veel van pinterest af hoor, ben zelf helaal niet zo creatief om dat soort dingen te bedenken. Vind het ook gewoon leuk om er inspiratie op te doen. 😁
    Ga me maar eens melden bij de fysio!

Trisha ga je het zelf schilderen? Kom het de laatste tijd veel tegen met werk, vind het ook altijd heeeel leuk eruit zien!

17. Zo bij deze mijn buik foto van vandaag 22w+3d

Over huisdieren in bed... Ik vind t heerlijk om m'n woefjes mee te nemen in bed. Vl wat minder ivm de haren. Dus als die nachtdienst heeft slapen er 2 bij mij. Middag dutjes slapen er 3 bij mij. En met vroege dienst 1 of 2 zodra vl uit bed is. Maar ssstt.

Herrido jammer dat die horrorstorm uitbleef! Zit hier ook al jaren te wachten op echte kou en sneeuw. Maar denk dat ik die toch in Zweden zal moeten gaan zoeken. Paar jaar terug gekampeerd met slede honden wedstrijd met -17 in een tentje. Heerlijk! Alleen hadden we geen water en eten meer en geen gasfornuis want t gas bevroor ook. Dus ipv 2 nachten te blijven maar 1 nacht gegaan. Bij thuiskomst lag er 30cm sneeuw dus toch nog plezier beleefd.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,2 KB
      Weergaven:
      2
  18. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Brit waar heb je die cotton balls besteld als ik vragen mag? Zoek ze ook nog voor de grote zussen kamer haha

19. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zonnige ik heb ze via de bol besteld! Maar als je even googled en naar hun eigen site gaat kan je ze daar ook bestellen geloof ik en hebben ze wat meer kleurcombi's! 😁

20. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buikjes dames!

Deel Deze Pagina