16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterkte! Laat je horen wat de hap zei?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    OW jeetje Brit! Klinkt niet echt goed! Hoop dat het iets onschuldigs is!
    Hier gisteren nog ff in t ziekenhuis gezeten had de afgelopen week steeds buikpijn en lage rugpijn en steken van onder dus blaasontsteking laten testen maar aangezien het dat dus niet was moest ik langskomen van de gyn, alles zag er goed uit gelukkig, bm hals was nog 3cm en met de beeb ook alles goed dus mocht ervan uitgaan dat het bandenpijn is omdat ik te druk ben (voornamelijk met dl natuurlijk) hoop dat het door groei spurtje komt en dat het snel weer 'normaal' wordt want voel me er echt een beetje bleh door :(

Vanochtend iig naar de 3D echo, gelukkig hebben we een paar mooie plaatjes kunnen schieten ondanks dat de beeb al vanaf week 16 helemaal onderin ligt (bij ELKE echo!) ze ligt een soort van ingeklemd tussen baarmoederwand en placenta haha :) maar ze lijkt echt oP d'r zus! We hebben ze ook even zien ademen en smakken en ze was echt het hele uur super druk! Wel echt heel leuk :)

Fijn weekend allemaal!

3. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Leuk shart dat je zo van je echo hebt kunnen genieten. Als ik dat zo hoor krijg ik ook wel weer kriebels!!
    Balen dat je zoon last hebt van je buik. Gelukkig niks naars aan de hand.

Wat een lief snoetje!💟

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooie foto shart van jullie kleintje.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113

6. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Wat een leuke foto!!
    Kan niet wachten tot wij de 3D echo hebben, eind febr!!

7. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de berichtjes meiden!
    Nou kon pas laat bij de hap terecht maaar, gelukkig geen ontsteking of infectie!
    Moest erna wel weer de vk bellen hoe verder nu, moest me per direct ziekmelden en plat en na het weekend met me werk gaan bespreken hoe of wat want blijkbaar is het bij gezinnetjes thuis toch te zwaar nu.

Shart wat een geweldig mooie echo! Als ik dat zo zie zou ik stiekem toch ook wel een 3d echo willen! :D

8. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Heb je veel bloedverlies dan Brit? Gelukkig geen infecties!

9. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou het waren van die slijmstolsels met bloed, sorry beetje vies! Kan t niet anders uitleggen.. Als een snottebel met bloed ;)

Maar die harde buiken blijven komen de hele tijd en kan niet tegen me gezinnetjes zeggen doe zelf maar de was en stofzuigen! :)
    Ik kan ook nooit zo goed tegengas geven moet ik wel eerlijk bekennen hoor ben altijd beetje van het niet zeuren maar huppatee gewoon door. :p

10. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ja meid, zo ben ik ook en vond het ook verschrikkelijk om me ziek te moeten melden!! En helemaal dat ik het schilderwerk hier in huis uit handen moest geven. Ik zat er net zo lekker in. Maar dat bloeden is niet lekker voor je kleintje hoor! En die moet voorlopig echt nog wel even blijven zitten.
    Ik ben zelf wel heel blij dat ik na ruim een week eindelijk een echo kreeg en nu weet waar het vandaan komt.
    Ik mag als alles rustig blijft over een weekje ofzo weer rustig aan beginnen met werken.

Wat zei vk van dat slijmerige dan?
    En die harde buiken geven ook al aan dat je echt een stapje terug moet doen hoor.
    Hoop dat het snel weer wat rustiger word in je buik

11. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Shart mooie foto!! :) Echt schattig koppie :D

Brit, misschien goed idee indd om rust te nemen. Hopelijk heb je er geen last meer van!

Ik merk wel dat ik steeds een harde buik heb na een orgasme. Best vervelend eigenlijk maar goed ik lees wel dat het geen kwaad kan...

12. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Prachtig shart! Daar kun je terecht heel trots op zijn!

Britt, doe jij eens heel gauw rustig aan. Het is duidelijk een signaal van je lichaam dat je rust moet nemen. Daar moet je gehoor aan geven hoor.

Lizz, dat laatste heb ik ook. Niet pijnlijk ofzo. En ik vind het best grappig. Je voelt precies waar je baarmoeder zit. Het kan geen kwaad heb ik gelezen.

Ik lig op bed met vreselijk veel pijn. Mijn bot tussen mijn benen doet pijn. Alsof ik een harde schop tussen mijn benen heb gehad.

Oh en het is 12 uur. Dus ik mag mijn 25 weken dansje doen.

13. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Shart wat een schattige foto Hihi
    Lizz dat heb ik ook. Heel normaal, maar doen gelukkig geen pijn :)

Hier snot verkouden.. Vandaag hele dag nog werken en dan heerlijk 2 dagen vrij!! Krijgen eters vanavond dus ga na m'n werk eerst maar even uurtje op bed denk ik

14. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Super leuke foto Shart! Echt een schattig koppie!!
    Oohh vannacht zo slecht geslapen. Af en toe flinke buikkrampen... Veel moeten plassen! Dus nu nog ff na dutten in bed! 😊
    Over een paar weken wordt dat lastiger!

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig britt dat het verder niks blijkt te zijn, maar dus wel goed naar je lijf luisteren!

Zelf een enorme kriebelkeel en flink benauwd door mn verkoudheid.
    Maar goed we gaan vrolijk verder.
    Vandaag naar een verjaardag toe en verder niks.

Oh en ik mag nu mn 24 weken dansje doen :)

16. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Dat is je schaambot en komt nu door het weker worden van je bekken.
    Ik heb als oefening meegekregen (van bekkenfysio) om 2x per dag een kwartier in kikkerhouding te zitten. Dus onderkant voeten tegen elkaar en benen wijd. Helpt erg goed!

17. Handige tip Child!

Lizz dat heb ik ook, sowieso heb ik 'snachts meestal harde buiken. Moet dan plassen maar komt zo weinig. Veel druk denk ik dan maar.

Britt echt even rustig aan doen. Ik heb er ook moeite mee. Vooral omdat vl het al zo druk heeft met werk en school. Dus dan wil ik alles in huis doen. Maar soms lukt het niet. Dus neem echt rust. Denk echt even aan jezelf.

Appelpitje was vannacht aardig actief. Is die bijna nooit. Veel schoppen. Vooral vanaf half 7 vanochtend was die flink actief. Dus heb elke x terug geport om te kijken of die reageerde en jawel, kwam elke x een flinke schop terug. Zo leuk om te zien dat die reageert. Gisteravond per toeval mn buik zien bewegen. Hij was weer actief, en elke x als mn vriend zn hand erop legde was die stil. Dus ik buik bloot, en denk als die warme hand direct op mn buik ligt misschien. Maar voor dat de hand er lag begon die te schoppen, en zagen zo de buik bewegen. Zo bijzonder!

Vandaag een niks dagje. Gister mn muts afgebreid, zal m straks via de telefoon posten. En gister waren vl en ik 1 jaar samen. Niks bijzonders gedaan want hij had nachtdienst gehad, en waren allebei dood moe.

Hier ook even mn 24 weken dansje!

18. Het mutsje :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      48,9 KB
      Weergaven:
      0
  19. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ahhw wat een lief mutsje Trisha! :D

Hebben jullie de babykast ook al zo vol hangen met kleertjes? :)

20. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe voelt dat een harde buik? Ik heb echt moeite dat te herkennen.
    Hier het libido van een kiezelsteen dus daar ook geen ervaring mee.

@trishja super leuk mutsje!

Deel Deze Pagina