16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wow Herrido wat een vreselijke enge tijd maken jullie door!! Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed mag komen!
    Wat gaat er dan gebeuren als ze de aorta verwijderen? Een mens kan daar toch niet zonder?
    Hou ons op de hoogte hè!

2. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Sterkte herrido! Wat een ellende!
    Hopelijk is jullie kleintje sterk.

Mijn kids waren met de geboorte 52 cm en bijna 4000 gram. Verwacht dat deze als die rond de uitgerekende datum komt ook dit zal halen. Bij de 20 weken al langer en zwaarder dan gemiddeld. Heb wel pakjes maat 56 hoor.

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow herrido wat een gebeurtenissen allemaal.
    Heel veel sterkte met alles daar!
    Ben er echt even stil van........

Vanavond met ml naar centering pregnancy. Het gaat nu over de bevalling en alles er omheen.

4. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Verwijden schatje.. Niet verwijderen ;)

5. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds wakker.

Ben gewoon te bang om te slapen. Elke keer als ik een arts/zuster zie lopen hoop je gewoon zo dat ze met goed nieuws komen. Ze doen echt hard hun best, doen echt heel veel. Gaat ook allemaal heel snel. Maar toch kunnen ze dé oplossing niet vinden.

De optie om de aorta in de baarmoeder te herstellen is niet rendabel. De aorta is dusdanig vernauwd dat ze het niet met zo'n relatief 'simpele' operatie kunnen oplossen. Na geboorte gaan ze het waarschijnlijk oplossen met een andere operatie. Die ze niet in de baarmoeder kunnen uitvoeren.
    Ze gaan zoeken naar een andere oplossing.

Schoonouders, schoonmoeder voornamelijk begint ongeduldig te worden, belt constant en vraagt of ze langs kunnen komen etc. Nou ja, liever niet. Wil slapen, beter worden en naar huis.

6. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Whaaha omg sorry :') Ik ben volgens mij nog niet wakker.

7. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    @ Herrido; wat vreselijk allemaal..wat een hel!!
    Sterkte meis!!

8. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Herrido jeetje meid wat schrikken!
    Heel veel sterkte, hopelijk knappen jij en je kleintje snel op dat jullie weer naar huis toe mogen!!

Kwa kleertjes, heb wel rompers korte mouw, stuk of 5 en stuk of 5 met lange mouw maat 50/56.
    Kleertjes hebben we shirtjes met lange mouwen, mocht het echt warm zijn dan leggen we m lekker in z'n romper.
    We zullen zien en als we nog iets missen dan kunnen we het altijd zo even halen. ;)

Gesprek met werkgever gehad vanmorgen, ben 100% ziekgemeld. Zij vonden het ook onverantwoord als het nog een keer zou gebeuren. Heb wel aangegeven mocht ik iets op kantoor kunnen doen dat ik dit graag zou willen anders zit ik 24/7 thuis.
    Mag wel een nieuwe hobby gaan zoeken om m'n tijd te verdrijven. :p

Vandaag 26 weken dansje wiehoeee :D

9. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is trouwens wel mogelijk dat er een stukje van de aorta word verwijderd maar dan plaatsen ze een protégé terug. Kan dus wel, heb ik vannacht even geleerd.

Het indentiteits bewijs en bewijs van verzekering zijn inmiddels aangekomen. Hubby is wakker, zeurt dat hij niet 2 dagen in dezelfde kleren wil lopen, de horror. Ik lig hier dus in een shirte van hem en een boxer van hem, die gewoon afzakt.

Bonusdochter werd 6 uur wakker, grandpa heeft haar verteld dat ze nog een moest blijven want we zijn nog steeds in het ziekenhuis. Ze wil nog steeds graag even jaar school. Echt een bikkel, hubby wou met haar mee maar grandpa gaat met haar mee en blijft op school wachten mocht ze naar huis willen. Denk dat het ook wel even goed voor haar is die afleiding en even weer onder de leeftijds genootjes.

In de tussentijd geen arts gezien.

10. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brit
    Fijn dat je het zo met je werkgever hebt kunnen oplossen.
    Veel succes met de zoektocht naar je nieuwe hobby. :D

11. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Oh oke, wat apart dat ze zo'n protegé kunnen plaatsen, ik hoop dat ze daar goede zorg voor je hebben! Maar je weet dus nog niet wat ze van plan zijn, en of ze eigenlijk al een plan hebben?

En wat ook een situatie voor je bonusdochter, die maakt ook veel mee zo :(

12. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ingrid, haha het kan dus ook nog weer te groot zijn!!
    Ja het blijft dan inderdaad afwachten.
    Jou dochter is ook eerder gehaald toch? Als ik dat goed begrepen had.

Hoe gaat het nu?

Herrido bah wat een onzekerheid!!kan me goed voorstellen hoor dat je je af en toe een beetje af moet reageren.
    Maar voor hubby is het natuurlijk ook niet niks.😉
    sterkte meid!

13. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Herrido wat maken jullie een verschrikkelijke tijd door. Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
    Babykleren heb de kast al vol hangen, uitgewassen en al. Hebben niet zoveel kleertjes in maat 50-56 misschien dat we daar nog van moeten halen, vind het wel moeilijk.
    Hydrofiele luiers hoef ik niet meer te kopen.. Heb 2 lades van de commode aardig vol zitten hiermee.

Harde buiken heb zo nu en dan een harde buik, voor armelijk als ik wat teveel heb gedaan of als we veel op bezoek gaan(komt zo nu en dan voor) op 1 dag.

14. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Ik ben vanmorgen bij de Dermatoloog geweest en start met licht-therapie (UVB). Hopelijk gaat dit helpen tegen de jeuk! Moet 3 keer per week, 10 weken. Is niet gevaarlijk voor ons kleintje. Als dit aanslaat dan kan ik over een paar weken de Tavigil gaan afbouwen :)

@ Demie; ja klopt, onze kleine meid is bij 38 weken gehaald.

15. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Ingrid wauw dat zou super zijn! Hoop voor je dat het aanslaat

16. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ingrid zou mooi zijn!! Zou dat ook betekenen dat je dan niet eerder ingeleid hoeft te worden? Als het aanslaat en je geen medicatie meer hoeft.

17. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Ja dat zou een mogelijkheid zijn :) of dat de jeuk zoveel minder wordt dat ik minder medicatie hoef te slikken (wat zorgt voor minder risico's mocht de kleine man zich uit zichzelf eerder melden)

Het is het proberen iig waard!!

18. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid

Wat fijn dat ze iets tegen de jeuk willen gaan doen. Hopelijk slaagt het allemaal en word de baby gezond en voldragen geboren. Inderdaad het proberen waard!!

Hier is nog steeds niets veranderd.

19. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Herrido jeetje wat een zorgen!! Denk aan jullie! Veel sterkte!

Mn dochter heeft echt best een aantal weken in maat 50 en 56 gepast (en was toch 52 cm en bijna 4000 gram haha) dus dat heb ik nu ook weer ingeslagen. 62 ben ik nu voor aan t neuzen, alleen koop ik alleen nog maar iets als ik het echt leuk vind..kan namelijk straks ook nog wel

20. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Herrido, wat een zorgen!! Spannende tijd voor jullie!
    Wij hebben een aantal setjes in maat 50 (2 of 3) en wat meer in maat 56. Alles met lange mouw. Is het heel warm dan alleen een rompertje of halen we wat bij!

Deel Deze Pagina