Nog steeds geen veranderingen, nog steeds aan de medicijnen. Bonusdochter is vandaag toch naar school gegaan, is 3 lesuren gebleven. Ze heeft heel dapper aande klas verteld over haar moeder, mij en de baby. Ze is bij handen arbeid en tekenen geweest wat ze echt leuk vond! Morgen blijft ze thuis, gaat woensdag wel naar drama les. Donderdag thuis en vrijdag maar scheikunde daar doen ze altijd leuke proefjes met dingen. Om de dag naar school, alleen naar de leuke lessen waar ze niet voor hoeft te leren. Gewoon rustig aan eerst. Heb vanmiddag even een dutje gedaan, ben een beetje opgeknapt. Schoonouders zijn gearriveerd, heb wel gezegd dat ze 4 uur, 10 uur NL tijd weg moeten. Eerste aflevering walking dead komt op Nederlandse tv en ben van plan het via de tablet te zien.
Hoe oud is bonusdochter eigenlijk herrido? Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt! Mijn kleintje is al de hele dag wakker. Is dat wel goed? Moet ze niet slapen ofzo? Er is volgens mij geen kwartier voorbij gegaan dat ik haar niet gevoeld heb.
missladybug 7 jaar, ben 4 jaar met haar vader samen. Ze weet 3 half jaar dat wij een relatie hebben. Zit nu aan een ander medicijn, die iétjes sterker als de andere is... Vergeet spontaan dingen, echt heel raar. Schijnt vaker voor te komen. Was net aan het eten, vor zover dat die de stres wil, viel tijdens het eten bijna in slaap. Moest an de verpleegster eerst mijn andere eten op eten voor dat ik het toetje mocht. Viel ikdus in slaap voordat ik aan het toetje kon beginnen, heeft hubby het toetje weg gesnaaid! Ene moment dan kan ik amper mijn ogen openhouden en het volgende moment ben ik klaar wakker heb ik ook echt het gevoel dat ik energie voor 10 heb. Het medicijn wat ik nu krijg is een medicijn die het hart moet helpen door het te ontlasten. Nadeel van dit medicijn is dat het constand moet worden toegediend of moe worden ingenomen. Is dus niet een kwestie van 1 pilletje op een dag. Én dit medicijn mag niet een langere periode gebruikt worden, je krijgt er een lui hart van. Niet alleen de baby maar wij beide. Ze willen het maximaal een week á 2 weken gaan geven, dan is het gewoon veilig. Maar na het stoppen van de medicatie komen de problemen dus gewoon terug. Maar ze kunnen de tijd nu waarschijnlijk wel gaan rekken om in de tijd een andere optie gaan zoeken. Is mij absolute bed rust opgelegd. Ben ook naar een andere afdeling verhuisd. Lag eerst op de dag opname-afdeling nu op de langdurige-opname afdeling. Hier staat nog een bed op de kamer waar hubby kan slapen, wel een tiener bed omdat ze geen volwassen bed over hadden. Hij mag dus met zijn 2 M op een bed van 1,70 slapen. Hahaha. Zijn voorstel bedden tegen elkaar aan en dan kan hij zijn benen bij mij op de helft kwijt. Schoonouders gaan met bonusdochter in ons appartement slapen, beter voor haar om gewoon in haar eigen bed te slapen. Ze heeft de laatste tijd al zoveel mee gemaakt en on dan ook nog eens een paar dagen alweer in een ander bed te moeten slapen. Heeft de kat ook wat gezelschap. Dochter mooi haar eigen spullen. Schoonouders kunnen gewoon in ons bed slapen.
Jeetje Herrido! Hopelijk vinden ze in de tussentijd een andere optie... Hier doe ik vandaag mijn 25 weken dansje!!
hallo dames! ik was even een weekje afwezig. had het druk en met mijn schoonvader gaat het niet zo goed. hijligt in het ziekenhuis op de hartbewaking. er zijn hartfalen bij hem geconstateerd. het is wel behandeld en het gaat nu beter en mag waarschijnlijk morgen naar huis, maar het is wachten tot het weer slechter gaat en hij opnieuw moet worden opgenomen. het is dus maar de vraag hoe lang dat nog gaat duren. klinkt als uitstel van executie, maar we zullen zien hoe het gaat. ik ga niet alles teruglezen dames, dat is me echt te veel! ik heb wel herrido's verhaal een beetje teruggelezen (misschien dat ik wat gemist heb), maar jeetje meid wat gaan jullie door een heftige achtbaan zeg! wat een schrik en narigheid! hopelijk blijft je baby nog wel een tijdje zitten zonder dat het te slecht gaat! dikke knuffel! dan van mij nog een verlaat 25 weken dansje
Jeetje schrikken zeg Toekie! Ik hoop dat je schoonvader tegen de verwachting in goed mag opknappen! Sterkte En herrido wat een heftige achtbaan zit jij ook in zeg. Heel veel sterkte, hopelijk vinden ze gauw een passende oplossing! Harde buiken: hier ook soms, al doet t nog geen pijn. Ik vind t ook wel grappig. Ik sluit aan in de rij van de kwakkelende virusjes: hier al 3 dagen hoofdpijn, benauwd en hoest de longen uit m'n lijf brrr. Vanmiddag centering pregnancy, zin in hoe was t bij jullie blue? Bij ons komt de bevalling pas begin april aan bod.
dankje samsoko. harde buiken mogen ook niet echt pijn doen, want dan zijn het weeën en daar is het nog veel te vroeg voor. Wel rustig aan doen he als je veel harde buiken hebt. wat zijn jullie allemaal ziek aan het zijn! Beterschap voor iedereen die het kan gebruiken
Jeetje herrido! Wat schrikken zeg! Ik duim voor jullie dat ze in de komende 2 weken een veiligere oplossing zullen vinden. En dat je nog een tijdje van het zwanger zijn kan genieten. Echt heftig! Je zit echt in een pech zwangerschap met gevallen om je heen! Ik had hubby gewurgd als die mn toetje had weggejat
Vannacht 3:10 zijn wij trotse ouders geworden van een zoon die de naam Quinn Mason Hendrik Draagt. Hij is 28,1 cm en weeg 540 gram. Geboren na een zwangerschap van 24,6 weken. Geboren doormiddel van een spoedkeizersnede. Ze zijn hem gaan halen omdat het hart begin te falen. De overlevingskans buiten de baarmoeder was groter als in de baarmoeder. Heb zo'n geluk gehad dat het in het ziekenhuis gebeurde, thuis was ik waarschijnlijk door geslapen en had de Quinn het niet overleefd. Stres is waarschijnlijk 1 van de reden geweest tot het falen van het hart. Het gaat naar omstandigheden goed met Quinn geen terugvallen of verslechteringen. Hij kan zelfstandig ademen maar licht aan de beademing om het hart te ontlasten. Echt zo onwerkelijk dat je zoveel van zo'n klein hummeltje houd vanaf het moment dat je hem ziet. In de buik hou je al veel van je kindje maar zodra je hem ziet word de liefde onvoorwaardelijk. Echt zo bijzonder. Hij ligt op de IC, heeft een camera op de couveuse staan wij kunnen hem dus zien vanaf mijn kamer. We hebben dat vandaag bijna non stop gedaan. Was door alles en de verdoving zo moe maar heb constant 1 oog op het beeldscherm gehad. Heb mijn ouders gebeld een minuut voordat ik de operatiekamer in ging, verdoving was al toegediend. Vader die ik 10 seconde heb gesproken dacht dat hij een nachtmerrie had gehad, ze kinnen het gewoon niet geloven. Na het kijken op zijn telefoon met als bewijs dat we écht gebeld hadden geloofde ze het pas. Mijn moeder is nu onderweg, 5 uur op het vliegtuig gestapt. Vader komt morgen, was maar 1 ticket beschikbaar. Bonusdochter is al bij haar broertje langs geweest, ging bijzonder goed. Net of het nooit anders is geweest. Echt heel bijzonder hoe ze naar haar broertje heen liep en meteen tegen hem begon te praten. Ook dat ze de couveuse een kusje gaf en hem Weltrusten tot morgen Quinn zei. Met mij gaat het goed, had ergere pijn verwacht. Heb nog wel pijnstillers, krijg vannacht ook een slaappilletje om even goed bij te kunnen tanken want ten goede van het herstel zal komen.
@ Herrido: WOWWWWWW!! Meid wat een toestand en wat super fijn dat het naar omstandigheden goed met hem gaat!! Hoe gaat het met jou?? Kan je het wel bevatten allemaal? Hoop dat alles goed blijft gaan met jullie wat een geluk dat je naar t ZH bent gegaan.. Liefs ❤️
Oh herrido! Wat erg! En gefeliciteerd! Fijn. Dat het zo goed gaat met baby Quinn en wat een mooie naam! Herstel maar goed en geniet er toch van. Ondanks alle omstandigheden.
Waaw herrido!! Ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Heb hier tranen in men ogen! Ik wens jullie echt al het goede. Hoop dat alles zo goed blijft gaan. Knuffel
Oh Herrido, wat heftig.. Van harte gefeliciteerd met je zoon. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Sterkte in deze tijd.
Toekie fijn dat t weer beter gaat met je schoonvader. Hopelijk blijft het zo. Ik zelf verloor gister avond ineens een flink stolsel! Ik schrok me kapot. Had nog nooit zoiets gezien. Foto gemaakt en naar vk geapt. ( gelukkig mijn eigen weer) Die kon me wel gerust stellen. Vandaag had ik toch al een afspraak bij de gynaecoloog. Die zei ook dat het een stolsel was en gaf aan dat er nog wel meer te zien zijn op de echo. Dus er nog wel meer zullen volgen. Vloei verder eigenlijk nauwelijks tot niet. Bij deze ga ik ook niet meer aan het werk. Hij rade me dit sterk af. Vind het nog wel heel lang duren tot aan mei, maar het is inderdaad het risico niet waard. Hier waren ze op mijn werk natuurlijk echt niet blij mee en reageerde dan ook echt niet tof. Gelukkig mijn collega's wel hoor.
Herrido, waaaat :O Zo dat had ik niet zien aankomen! Gefeliciteerd en ik hoop dat hij het goed gaat doen en sterk zal zijn de komende tijd!
Jeetje meiden wat een heftige verhalen!! herrido gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en hopelijk kan het hummeltje de komende tijd goed aansterken demie wat schrikken zeg!!! Rustig aan doen maar!!
Wowww herrido.. Ik ben er stil van. Gefeliciteerd!! Wat gaan ze nu doen met zijn hartje? Word hij geopereerd? Demie jeetje dat is ook schrikken. Jammer dat ze op je werk rot reageren. Maar dat moet je lekker naast je neer leggen. Je baby is het belangrijkst!
Wooow Herrido! Wat een schrik en tegelijkertijd: gefeliciteerd! Wat fijn dat je in het ziekenhuis was en wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met Quinn. Prachtige naam! Ik duim dat jullie kleintje goed zal aansterken en dat z'n hartje het goed mag gaan doen! Hier continu harde gespannen buiken door het hoesten. Begint nu onwijs te irriteren. Iemand ervaring mee? Ik vraag me nu ook af of ik morgen wel moet gaan werken. Voel me niet ziek verder maar die harde buiken zijn killing...
Demie ik vind t ook niet fair van je werk dat ze zo negatief reageren. Gewoon negeren hoor! T gaat nu om jou en je kleintje! Mijn collega/teamondersteuner reageerde eerst ook heel suf toen ik vertelde van m'n zwangerschap. "Oh shit" was haar reactie. Achteraf begreep ik het wel: blijkbaar had een van m'n collega's vlak daarvoor medegedeeld dat hij per 1feb zou gaan emigreren en dus zou uitstromen. Met mijn verlof erbij vertrekken er daardoor twee mentoren dit schooljaar. Ik kom wel weer terug, maar zij zag natuurlijk even een erg incomplete puzzel... Hoe dan ook: trek je er niks van aan hoor!
Wauw Herrido, schrikken, maar van harte gefeliciteerd!!!! Quinn, wat een leuke stoere naam!! Hopelijk sterkt jullie mannetje goed aan!!