16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Wow Herrido, wat heftig! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje; mooie naam ook! Ik hoop dat hij snel wat groter en sterker gaat worden.

Sorry dat ik verder niet meer zoveel reageer hier, maar ik lees wel alles. ;)

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Demie hoe is het nu? Heb je nog bloedverlies ofzo gehad? Raar van die mensen dat ze zo reageren hè, sommige mensen denken nou eenmaal dat een zwangerschap alleen maar leuk is. Je moet gewoon aan jezelf denken hoor, je mag best egoïstisch zijn wat betreft werk en je gezondheid!! :)

Herrido, gaat alles nog goed met jullie ventje? En met jou ook?

Hier eindelijk 25 weekjes, ik vind de tijd zo langzaam voorbij kruipen hè. Zwanger zijn vind ik heel mooi en bijzonder maar ik wil haar hier gewoon hebben, waarom vliegt de tijd niet voorbij zoals ik had verwacht?

Gaan jullie iets doen met carnaval (indien ze dat bij jullie vieren)? Wij vluchten hier weg, ik vind het echt zo'n stom feest en alles is afgezet voor die irritante optochten. Lekker een weekendje naar m'n ouders en even weer afspreken met oude bekenden! Heb ik wel zin in :D

3. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Herrido gefeliciteerd! Ik open zp en zie overal gefeliciteerd staan, wauw! Had ook niet verwacht dat je al bevallen zou zijn!! Gaat alles goed nu?? En hoe is het met jou?

Samsoko als je het niet vertrouwd met je harde buiken gewoon even de vk bellen, heb toen ik twijfelde ook gevraagd van joh is dat normaal? Ik dacht namelijk begin januari dat het door het groeien van de baby kwam, niet dus. ;)

Demie hoe is het nu? Bloedverlies al gestopt? Oo ik kan me na afgelopen weekend je gevoel zo goed voorstellen, die stolsels zijn echt niet leuk. Goed je rust nemen meis, en werk is werk.. Of jij en je kleintje of door die stomme reactie door blijven werken en je kleintje komt straks eerder, is het absoluut niet waard hoor!
    En ik vind het ook heel lang duren tot aan mei, ga nu vrijdag en dinsdag wat pr werk doen, foldertjes rondbrengen voor werk. Nu de andere 6 dagen nog in zien te vullen. :p

4. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Samsoko, ik vind het ook wel balen dat ze zo reageren maar had het ook wel een beetje verwacht. Ik hoop alleen dat ze zich herinneren dat ik er normaal altijd ben. Me in 5 jaar 3 dagen heb ziek gemeld omdat het echt niet anders kon.
    Daarbij helpt het dat ik dit niet voor mezelf doe maar voor mijn kleintje. En ze krijgen gewoon alles vergoed.

Als ik jou was met die harde buiken zou ik ook echt oppassen hoor. Is echt een teken dat je ook even een stapje terug moet doen!!

Lizz, Gelukkig is alles wel gewoon rustig. Af en toe wat oud bruine afscheiding.
    Doe steeds een half uurtje iets in huis en dan weer een uurtje op de bank. Ben wel echt bang dat als ik in Augustus weer moet beginnen ik super lui geworden ben. haha
    Ik weet ook wel dat het heel lasig is op men werk als er iemand uitvalt, zeker voor 35 uur. Het is een heel klein bedrijf en collega's moeten het dan opvangen n krijgen overuren. Maar ik kan er toch niks aan doen.

Hier word nauwelijks aan carnaval gedaan. Zijn die achterhoekers veel te nuchter voor. In wat dorpen in de buurt wel wat kleine feestjes hoor, maar als je niet wil krijg je er ook niks van mee.

Ik vind de tijd ook erg langzaam gaan ja. Maar daar hebben we al vaker gemerkt dat we het zelfde over denken. Ik leef op moment heel erg naar de 30 weken toe.

britt kom jij ook helemaal niet meer aan het werk dan?
    Ik dacht steeds dat ik volgende week als alles weer rustig zou zijn wel weer gewoon kon beginnen. maar die droom heeft de gynaecoloog me gister uit geholpen.

De oma van vl heeft vorige week haar heup gebroken en komt vanaf vandaag thuis. Ze had al bedacht dat ik mooi vaak bij haar op de koffie kon. Thuiszorg doet haar lichamelijke verzorging wel maar er moet wel een paar keer per dag iemand ff koffie met haar drinken en een boterham smeren of eten koken enzo. Nu wil natuurlijk niemand mij belasten maar zolang ik geen gekke dingen heb kan ik daar ook wel ff bijspringen vind ik zelf.
    verder maar veel koffie afspraakjes proberen te maken met zusje en vriendinnen. Zo duren de dagen wat minder lang.

Ik zie mijn buik trouwens groeien door dat ik zoveel rust neem. Gelukkig staan mijn kilo's wel een beetje stil. Zit op 11.5

5. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Herrido hoop dat alles een beetje goed gaat naar omstandig heden?

6. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ja ik ben ook benieuwd hoe het met Herrido gaat.

En ook met Boris. :(

7. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    @ Demie: jij komt ook uit de Achterhoek? Haha ik ook maar hier wordt wel echt carnaval gevierd (ik denk dat jij nog meer naar het Oosten woont dan)

Ik heb Boris vorige week een pb gestuurd maar ze is sinds 5-2 niet meer online geweest.. Vind t heel sneu voor haar en hoop dat ze het nog een btje trekt allemaal..

8. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Ohh ja: ik doe m'n 27wkn dansje :)

9. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ja ingrid woon 10 min van de grens af. In lichtenvoorde

Vind het altijd leuk als jij weer een weekje verder bent, dan ik ook weer bijna!!

10. Poeh kan me alleen maar aansluiten... Het duurt nog zo onwijs mega lang tot mei. Vannacht gedroomd dat ik moest bevallen maar was bij m'n ma thuis en de baby kwam eruit en ging al praten etc. Alles vloog voorbij...

Ik ga straks definitief even m'n oude kleren uit de kast halen, want die ligt propvol. Alles wat geen zwangerschaps kleding is mag naar zolder.
    En dan de grotere maten baby kleding uitzoeken want heb nu een zak waar alles van 62-80 in zit. Maar de zak zit overvol. Dus wil nu 62-68 samen doen en de rest.

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Herrido: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een mooie naam heeft hij en wat een geluk dat er ingegrepen kon worden! Ik hoop dat de kleine man maar snel groter en sterker mag worden! Wat gaan ze nu doen qua operaties? Fijn dat je moeder onderweg is!

Demie: dat is schrikken weer zeg :( ik zou zeggen lekker heel rustig aan doen vanaf nu, het is mis een beetje saai maar dit gaat voor hoor!

Samsoko: wat vervelend dat je zo erg last hebt van harde buiken! Hier niet echt maar wel flink veel last van bandenpijn en bekkenklachten. Hoop dat het tijdelijk is! Misschien doe je toch te veel? Even niet werken zal geen kwaad kunnen denk ik.

Ingrid: WoW 27 weken alweer! Ze gaan jouw kleintje met 37 weken halen toch? Echt de laatste 10 weken dan voor jou! :)

Hier: met mij alles redelijk, vanochtend te horen gekregen dat een vriendinnetje van mijn dochter (revalidatie) is overleden :( echt heel verdrietig... Ben er nogal van ondersteboven.
    Met mijn achternichtje gaat het ook niet denderend, ze heeft waarschijnlijk een infectie opgelopen en wordt nu dus wel beademd om haar zo wat rust te geven. Fingers crossed!

12. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    @ Demie: ok :) ik kom uit Doetinchem.
    Altijd leuk om weer n weekje verder te zijn. :)
    Ik vind het wel snel gaan gelukkig.

Als de jeuk niet overgaat dan wordt ons mannetje (als alles goed gaat) over 10 weken gehaald. Ben zooooo benieuwd :)

13. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Herrido harte gefeliciteerd met jullie zoon Quinn!
    Hopelijk is het een vechtertje! Sterkte met alles wat komen gaat.

14. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Herrido: gefeliciteerd met jullie zoontje. Prachtige naam. Hoop echt dat alles goed gaat!

@Shart: Sterkte, zo'n bericht is niet niks. Komt dichtbij natuurlijk :(

@Trisha: Ja ik stel het elke keer uit maar moet ook mijn kledingkast opruimen. Alles ligt door elkaar. Maar aan de andere kant: Geen flauw idee waar ik met de rest heen moet. De overige kamers zijn bezet (babykamer en zoontjes kamer) en zolder is ook vol.
    Dus ik geloof dat het in juni weer mijn positiekleding terug in de doos wordt en verder ga met wat ik weer heb haha.

Hier: Verlaat 26 weken dansje.
    Ben vanmorgen wakker geworden met buikpijn. Aan een kant (rechts). Ik vermoed bandenpijn.
    Het is elke keer rechts maar mijn zoontje lag altijd rechts in mijn buik en heb het idee dat deze uk dat ook doet. Dus die kant zal wel wat meer oprekken ofzo.
    Net lekker in bad geweest (manlief was met zoon beneden) dus nu ff kalm aan doen.

15. Child: kan je niet je kleding in de doos van de positie kleding stoppen? We hebben hier pas de zolder opgeruimd. Staat nog veel op wat naar de ex-vrouw van vl moet. Maar opzich valt het mee. Kamer van stiefzoon staat ook vol. Heb 3 vuilniszakken met kleding van mij die naar de zolder mogen. Een halve zak aan kleertjes 74-86 baby kleertjes die naar zolder mogen. Heb maat 62-68 maar in 2 vuilniszakken in de babykast gezet.
    Hopen dat vl morgen de zoldertrap voor mij naar beneden haalt. Ik ben er te klein voor helaas...

Gisteravond nog op de site van de Ikea zitten kijken. Ze hebben daar schattige gordijntjes en leuk beddengoed, en niet eens zo duur.

16. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Shart, gecontroleerd met het vriendinnetje van je dochter.
    Hoop dat het goed komt met je achter nichtje. Ze leek zo goed te starten. Als er nieuws over is lees ik het graag.

Weet iemand hier eigenlijk Hoe ver de placenta van de baarmoedermond moet liggen om thuis te bevallen. Zit een beetje op internet te zoeken maar nergens is echt een duidelijk antwoord. Ik hoop nog steeds dat het kan en dat straks als die stolsel weg zijn de bloedingen ook weg blijven.

Ik heb zelf al mijn kleren die ik toch niet meer aan kan voorlopig in een grote big shopper op zolder staan. (Al een paar weken)
    anders bleef ik maar zoeken wat nog wel en niet aan kon. Meteen het oude spul naar een goed doel gedaan.

17. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ik heb helemaal niet zoveel positiekleding.
    1 jeans en 2 zwarte nette broeken voor op mijn werk. Qua shirts draag ik nog gewoon mijn eigen hemdjes met loshangende vestjes erover.

Pfff zijn jullie ook zo aan het uitdijen de laatste weken?
    Ik ben de laatste twee weken echt giga gegroeid.

Hier een foto met 15, 20 en 24 weken.
    Inmiddels anderhalve week verder en nu nóg dikker.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,1 KB
      Weergaven:
      3
  18. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Mooie buik missladybug!

Wat een naar bericht van het vriendinnetje van je dochter Shart! Vreselijk :( sterkte! En dan ook je nichtje een terugval. Ik duim dat ze gauw mag aansterken!

Hier codeine voorgeschreven gekregen. Wel een superlichte dosis, voor zwangeren. Als t helpt ben ik blij :) ik word er wel megaduf van, maar een hele fijne bijkomstigheid is dst m'n buik daardoor eindelijk ontspant! Billy is er niet duf van, die ligt lekker te trappelen nu. Blij ,et die ontspannen buik denk ik zo haha. verder houdt t nog niet over maar dat komt vast gauw nu :)

Oh gister zijn m'n buikbanden van mamaband binnen gekomen! Ben helemaal blij! Gister zei de VK datomen buik heel mooi groeit voor de termijn en vandaag zei de dokter dat ik mooi zwanger ben. Wat een leuke complimenten zijn dat zeg! En dat terwijl k er niks speciaals voor doe. Nu al trots op m'n kleine krummeltje!

19. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shart
    Wat vreselijk! Gecondoleerd en sterkte voor je nichtje!

Met ons gaat het goed.
    Quinn is stabiel gebleven, geen terugvallen en verslechteringen.
    We zijn vandaag even bij hem geweest. We mochten zijn handje even aanraken. Vasthouden is hij nog te kwetsbaar voor, ook door alle plakkers en beademings materiaal die op hem zitten. Als ze echt zeker weten dat hij een beetje afweer systeem geeft en wij geen ziekmakende bacteriën/virussen blijken mee te dragen kunnen we hem eventueel vast houden. Hubby en ik hebben beide bloed laten prikken voor onderzoek op virussen en bacteriën die hem ziek kunnen maken.

Hebben via een collega van hubby een handgemaakt knuffeltje gekregen. Is een knuffeltje die speciaal voor couveuse kindje word gemaakt. Echt heel dat de vrouw vandor collega op internet het patroon had opzocht en de knuffel voor Quinn heeft gemaakt. Ze is nu bezig met een beer met zijn naam er op. Echt heel lief.
    Het ziekenhuis gaat de knuffel wel eerst even controleren voor dat Quinn hem mag hebben.
    Bonusdochter had ook een beer gekregen met naam.

Moeder is inmiddels gearriveerd. Vader is onderweg.
    Moeder is op bezoek geweest, ik in mijn ijdelheid wou een beetje fatsoenlijke kleding aan. Heb mijn eigen broek aan gehad!! Zat niet lekker maar hij paste! Uiteindelijk toch een jogingsbroek van hubby aan, die véél te groot is.
    Ook het meest akward moment gehad... Schoonvader had heel lief van die overgrote oma-onderbroeken voor mij gehaald. Hij had dus van hubby begrepen dat ik klaagde over dat zijn boxers veel te groot zijn, hij had zijn moeder om advies gevraagd. Dus schoonvader dacht, laat ik eens helpen en onderbroeken voor haar kopen...

Moeder heeft Quinn gezien via een raam en camera. Morfen als vader er is gaan ze wel echt bij hem kijken.

Bonusdochter is vandaag even op school geweest om te trakteren. En O wat is ze trots op haar kleine broertje! :D

Hubby gaat vannacht thuis slapen. Hij is kapot door het slecht slapen op te klein bed of stoel. Dus hij gaat naar huis om even ren goede nachtrust te kunnen hebben. Ook om bij zijn dochter te kunnen zijn. Mijn ouders gaan bij schoonouders logeren, word anders thuis te druk.

20. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Blij te horen dat het naar omstandigheden goed gaat herrido!!

Deel Deze Pagina