16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38

Ben blij te lezen dat alles goed is met jullie kleine hummeltje! Hopelijk sterkt hij snel aan en kun je hem binnenkort ook vasthouden! Heel jammer voor jullie dat het zo moest gaan, maar godzijdank leeft hij nog!

2. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogen in onze handjes knijpen dat hij er nog is.

Als ik thuis was geweest, had ik waarschijnlijk gewoon door geslapen. Het hart had dus zo kunnen stoppen zonder dat ik dat door haf gehad. Ik merkte er dus ook niets van dat hij hart problemen had die nacht.
    Achter af gezien denken ze dat ik ziek ben geworden omdat hij problemen had, ze hebben nooit het verband voor de ziekenhuis opname kunnen leggen. Maar achteraf gezien... Ze maken wel vaker mee dat voor het overlijden van de baby de moeder ziek word maar dat ze niets bij de baby kunnen vinden.

De knuffel van Quinn is goed gekeurd. :D We hebben hem koes genoemd. Zitten een soort strengen aan wat op de navelstreng moet lijken. Wat kalmerend zou werken. We mochten hem zelf aan Quinn geven. Heel bijzonder om hem op mijn stem te zien reageren. Hij kan niet veel maar toch reageerde hij op mijn stem.

3. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn en bijzonder Herrido!!
    En oohh jullie hebben hem al aan kunnen raken maar wat zullen jullie uitkijken naar het moment dat jullie hem ook vast mogen houden!! 💙

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw ik heb erg veel gemist zie ik.
    Herrido gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn te lezen dat het voor zover allemaal goed gaat met je mannetje.

@samsoko vervelend die harde buiken, maar vaak echt een seintje om rustig aan te doen. Heb er zelf gelukkig nog nauwelijks last van, maar weet wel uit de eerdere zwangerschappen hoe vervelend dat kan zijn. Vooral wanneer je nog zoveel wil.

De centering over bevallen 1e deel was vooral grappig. Leuk om reacties van de mannen op onderwerpen te horen. Ging over pijnbestrijding en waar je zou willen bevallen.

@ demie, laat ze lekker op je werk. Jij en je kleine zijn nu het belangrijkst! Sterkte meid.

@shart gecondoleerd met het vriendinnetje van dochter. Pff zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. En ik hoop dat het met je achternichtje weer snel beter zal gaan.

Hier nu een dag extra thuis omdat de jongste nu hoge koorts heeft sinds dinsdagavond. Gisteren kon oma oppassen maar vandaag zelf fijnthuis om mn moppie te verzorgen.
    hopelijk hersteld ze voor zaterdag want dan zouden ml en ik nachtje weg gaan.

Op mn werk heerst nu ook van alles. Hand voet en mondziekte, krentenbaard en waterpokken. En dan nog veel kinderen met griep verschijnselen.
    Dus voor mij niet zo heel erg om thuis te zijn.

5. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat een berg kwaaltjes he. Tijd voor lente en beter weer!

Leuk van de centering blue! Ben benieuwd hoe t bij ons zal zijn. April pas. Vanavond ga ik wel met ML naar de bijeenkomst bevallen in her GHZ in t ziekenhuis. Krijgen we als het goed is ook de kraamkamers te zien. K heb gehoord dat ze echt heel mooi zijn.

De harde buiken zijn gelukkig al stukken minder. Gister codeine gekregen van de HA waardoor ik minder moet gaan hoesten. T lijkt op de hoest nog niet echt te werken, maar m'n buikspieren en baarmoeder ontspannen eindelijk weer. Gelukkig :) door hoesten span je natuurlijk continu je spieren heel krachtig aan, qat een drama. M'n ribben doen er ook zeer van. Maar t gaat vast beter worden nu!

Herrido wat bijzonder dat jullie de knuffel zelf mochten geven en zijn reactie op je stem! Wauw! Sterkte en een knuf voor jullie, dat kleine Quinn maar gauw sterk mag worden.

Ik ben vergeten m'n 24 weken dansje te doen, dan maar m'n 24-weken buik van zondag :)

6. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @Herrido: jemig meid, wat een geluk dat je in het ziekenhus lag. Ik schrik er wel van, maar gelukkig dat het goed met hem gaat. Mooie naam trouwens! En ik vergeet het bijna, maar van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    En heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop van harte dat het zo goed blijft gaan met hem.
    hahaha wat grappig van die onderbroeken. Is wel heel lief bedoeld van hem ;)

@Demie: dankje meid, maar het blijft helaas niet goed gaan met mn schoonvader. Nu gaat het goed, maar het is afwachten hoe lang het duurt. Het is in principe wel een aflopende zaak. Het zal volgens de artsen gestaag achteruit gaan met hem. Geen idee hoe lang het nog gaat duren. Ik hoop alleen wel dat hij ons kindje nog mag zien.
    He wat schrikken dat je een stolsel verloor. Kunnen ze ook het ook verklaren hoe dat ineens kan? Stom dat ze reageerden op je werk. Je kindje is nu het allerbalngrijkste hoor meid, hebben zij lekker pech daaro. ;)

@shart: bij jou ook geen fijn nieuws dus. Sterkte hoor meid.

@missladybugg: ja mijn buik groeit hard! k zal zo ook ff foto plaatsen.

@samsoko: je buikje is niet groot, maar wel mooi hoor :) groeit nu toch wel he

7. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    van mij ook ff buikfoto

Bijgevoegde bestanden:

8. Fijn om t lezen dat Quinn reageert op je stem herrido! En super dat het knuffeltjes goed gekeurd is. Ben echt blij voor jullie dat het zo goed gaat. Zoals je zegt kan het maar zo verkeerd gaan.

Ik had gisteravond toen ik in bed lag op mn zij ineens hele erge pijn. Van mn navel in een recht lijn naar mn onderbuik. Kon niet bewegen, heel kort ademen en was blij dat de baby niet ging schoppen. Leek alsof mn huid kapot scheurde binnen in, of dat er een breuk zat, dus vanochtend gegoogled, last wat over bandenpijn en navelbreuk. Dus de verloskundige gebeld, die zei is bandenpijn. Maar is dat maar zo kort? Pijn is half uur gebleven. Daarna kon ik weer bewegen. Heb verder nooit bandenpijn behalve bij niezen plassen en hoesten af en toe (of kracht zetten met mn buik). Maar mij lijkt dat ik dan vaker die pijn moet hebben bij bewegen. En dat heb ik niet. Maar ik zie het wel. Appelpitje was vanochtend weer lekker actief dus maak me niet heel veel zorgen. Dinsdag weer controle dus zal nog eens navragen.

Gister zag ik ineens op de fb van vl dat hij met de dochter van een collega van hem heeft zitten praten op tijden waarvan je denkt huh? Vrijdag ochtend na zn nachtdienst zei ze ineens truste om 8.19 en dan denk ik oke.... Waarom zegt zij uit t niets truste. Ze is 16 en werkt af en toe mee in het bedrijf.
    En nou eergister avond ineens weer truste van allebei en gister ochtend zei ze dat ze saai op school zat. Dus ik gister in paniek en boos. Denk dit flik je me niet. Hij kan zn baan ermee op t spel zetten. Dus ik gesprek aangegaan met die meid, zonder dqt ze wist dqt ik t was. En zij maar flirten met m... Vroeg hoe t op t werk was, ik zeg saai zegt ze komt omdat ik er niet ben.
    Dus vl voor zn voeten gegooid wqt hij met een 16 jarig meisje moet. Hij zegt niets maar toch knaagt het aan mij. Hij is de afgelopen weken zo afstandelijk. Wil weinig intiem doen. Normaal staat die al te zeuren als die 1 dag droog staat. En nu laatst een maand! En niet 1x gezeurd. En veel op fb en met sn telefoon bezig. Komt nooit meer zelf knuffelen of tegen de baby praten of voelen. Moet m echt zeggen kom en leg je hand op de buik want hij schopt. Dus mn alarmbellen rinkelden al paar weken. Maar nou gisteravond heel erg. Ik geloof m niet, vertrouw het niet. Maja. Zal m toch de voordeel van de twijfel moeten geven. Misschien zijn het wel hormonen die zo opspelen. En zie ik meer dan er echt is.

9. Hierbij mijn buikfoto. M'n buik is aardig gegroeid.
    Dit is m'n buik met 24w+4d

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      3
  10. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    @ Trisha; he bah!! Ik zou me ook onrustig voelen en boos zijn!!
    Als je je echt druk maakt vraag dan opeens als hij weer druk met z'n tel is of je het mag zien. Dan weet je meteen of je je voor niets druk maakt. En wat betreft die meid van 16; meteen ff duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent als het zo doorgaat.. Jij draagt zijn kindje en mag best voor je gevoel uitkomen..

Dat zou ik doen..

Mooie buikfoto trouwens :)

11. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Trisha,
    Ik kan me voorstellen dat dat aan je knaagt!! Beetje vreemd idd, met een meid van 16! Maar probeer hem er op te vertrouwen als hij zegt dat er niets is!
    Merk zelf ook dat mijn vriend de laatste tijd wat afstandelijker is... Maar nu hebben we het beide ook erg druk, dus dat heeft er ook wel mee te maken!!
    Wat een mooie buiken komen er voorbij! Weet niet of ik die van mij al geplaatst had, maar anders zien jullie hem nog eens. Dit was vorige week.

12. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hier mijn buikje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,1 KB
      Weergaven:
      2
  13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Mooie buik Trisha! Toekie ook, maar had ik inde andere groep al gezegd :)

Ik kan me je onzekerheid voorstellen Trish, heel naar :( als docent zie ik wek dat meiden van 16 makkelijk flirterig kunnen doen terwijl de betreffende man daar niets mee doet of aanleiding toe geeft, maar ik weet t natuurlijk ook niet en vind dat je man zich ook wel vreemd gedraagt aan jouw omschrijving te horen. Rotsituatie :( ik hoop dat t los loopt!

Toekie: jaaaa eindelijk! Zag gister bij de vk ook eindelijk 2,5 kg erbij op de Weegschaal! Nog wel 1,5 kg onder startgewicht maar de groei is eindelijk ingezet dus ik sprong heel gelukkig de Weegschaal af haha

14. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Bah Trisha wat een rotsituatie.
    Ik zou echt je klauwen uitslaan op t moment!

15. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Voor dat ik het vergeet;

04-03 Groeiecho (30wkn) bij de VK en Zwangerschapscontrole bij gyn

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh trisha dat zou bij mij ook knagen.
    toch zou ik zelf confrontatie aangaan of idd mee kijken op zn telefoon.
    Maar ik weet wel dat hormonen rare dingen doen ook met je gedachtes.
    erover praten met je partner is belangrijk. Zeker met een eerste kindje veranderd er een hoop.

17. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Mooie buik Mojo! Onze berichten hadden elkaar gekruist.

18. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Toekie je schoonvader heeft toch de diagnose hartfalen gekregen? Is hij inmiddels weer thuis? Werk zelf op de cardiologie afdeling en zie dit dagelijks. Ken niet de gehele situatie maar mensen met hartfalen kunnen nog jaren leven.

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Wat hebben jullie al grote buiken!! Of mijne is gewoon wat kleiner :D

He vah trish , dat zou ik ook niet vertrouwen :(

20. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @trisha: mooie buikfoto hoor!
    nou dat zou ik ook niet vertrouwen en ik zou er knap boos om worden geloof ik, ook zonder hormonen. Lijkt me heel moeilijk, ik zou echt proberen er achter te komen wat dit nu is. ik denk dat die tip van ingrid goed is.

@mojo: wauw, ook al zo'n mooie buik! ik had die foto in elk geval nog niet gezien.

@samsoko: jaaa toppie die 2,5 kg! Begint er op te lijken :D ga zo door meid hihi

@anita: ja kopt hartfalen, schijnt in de familie te zitten. manlief heeft gelijk een volledige check van zijn hart (en de rest) aangevraagd.
    goed om te horen dat het nog jaren zou kunnen duren. alleen bij hem weet ik het niet, omdat hij het zelf wel best vind zo. Hij heeft zo'n 15/16 jaar geleden een CVA gehad en is nu 75 jaar, dus niet zo jong meer en hij laat vaak merken dat het van allemaal niet meer zo hoeft. Daar komt bij dat er een paar weken gelden nog voor de 2e keer kwaadaardige cellen uit zijn blaas zijn verwijderd.
    Zijn hart is ook erg hard kwa conditie achteruit gegaan en zijn nierfunctie is ook verslechterd. Het is dus alles bij elkaar niet erg positief. Maar ja we zullen zien hoe lang het nog goed gaat. Hij is nu weer thuis en ziet er een stuk beter uit nu. De arsten hebben het niet gezegd maar ik denk zelf dat hij aan het decompenseren was. (decompensatio cordis) Dat zie ik namelijk erg vaak gebeuren op mijn werk.

Deel Deze Pagina