16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Missladybug mooi rond hoor!!

Samsoko Fijn dat je iets hebt gekregen tegen het hoesten, maar nog wel even rustig aan doen hoor!!
    Ik hoop ook dat het snel lente word, mooi weer en de datum komt dan ook lekker dicht bij!! Lekker het huis open gooien en koffie leuten in het zonnetje.
    Buikje begint nu toch ook wel lekker te komen he! en heerlijk zoon compliment van je vk, die kan het weten.

Bleu beterschap voor je dochter. Hopelijk krijg je het zelf niet.
    Het klinkt inderdaad of je beter thuis kunt zijn dan op je werk.

toekie Lijkt me ook een moeilijke situatie!! Hoop dat ie jullie kindje nog mag leren kennen.
    Voelt hij zich ook constant ziek dan?

Dat stolsel komt van die eerdere bloedingen die weer veroorzaakt werden doordat stukje placenta dat niet mee is geschoven met het optrekken van de placenta.
    Op de echo was nog een behoorlijk stuk stolsel te zien dat er nog zit dus ik kan nog wel meer verwachten zei de gyneacoloog. Het zit precies tussen baarmoedermond en vliezen, kindje heeft er dus geen last van.
    De baarmoedermond zit nog wel goed dicht en is 5 cm lang dus dikke prima. Maar dicht is niet zo dicht dat er helemaal niks door kan. Ik blijf ook bij het plassen steeds bruine velletjes e korrels afvegen. Zolang dit geen helder vers rood bloed word is het 'normaal'.
    Ik las helaas wel op internet dat dit oude bloed het vlies wel kan verzwakken dus ben nu als de dood dat mijn vliezen ineens te vroeg breken, ookal heeft de gyneacoloog hier niks over gezegd.

Je krijgt ook een lekker buikje trouwens, mooi rond!

Trisha, ik had laatst ook ff zoon rare pijnlijke plek op men buik. Ik dacht zelf dat vast een darm of iets die aan de kant word gedrukt door de bm. Maar als je je zorgen maakt gewoon weer je vk bellen hoor en zeker dinsdag nog een keer aankaarten.

En van je vriend, Pff daar zou ik ook heel veel moeite mee hebben. Misschien iets meer last van je hormonen maar ik vind het ook niet normaal als een volwassen man zo met een 16 jarige (of andere vrouw) omgaat.
    Heb je hem ook aangesproken op de verandering in jullie intieme relatie?
    Super shit dat je hem niet vertrouwd, hopelijk zie je spoken maar zou zelf mijn voelsprieten ook extra ver uitstrekken.

2. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trisha
    Wat een nare situatie!
    Praat er goed over met je partner.

Werd vanmorgen wakker, zat mijn vader in de stoel. Hij was vannacht aan gekomen, vroeg van bed gegaan et ziekenhuis in zodra het mocht. Stilletjes heeft hij naar mij zitten kijken terwijl ik sliep, zoals hij vroeger ook wel eens deed. Hij deed het altijd als ik ziek was.

We zijn bij Quinn geweest, eerst hubby en ik samen, begin middag samen met bonusdochter einde van dr middag met mijn ouders. Het gaat nog steeds goed met Quinn, met mij ook krijg alleen nu wel echt last van het litteken. Ben vandaag uit bed geweest wat wel echt een pijnlijk en moeilijk was, moet even uitvinden hoe ik uit bed moet komen en wat wel en niet kan.

Hubby is vandaag met bonusdochter bij paard geweest, stal zei dat hij soms wat hoest. Had zijn deken laten uitwassen, hij is voor bepaalde geurstoffen allergies, vandaar dat hij hoeste was vergeten het tegen hubby te zeggen toen hij de deken weg bracht. Deken word her-wassen zodat de geurstof weg is. Bonusdochter heeft weer 3 laatste rondjes op hem gestapt. :D
    Ook wel even goed voor hubby even tijd voor zijn dochter alleen, even we van alle toestanden en mensen.

Het is best wel vermoeiend om constand het verhaal wéér te moeten vertellen. En dan alle 'goed bedoeld advies' of constand de och die arme schat opmerking. En het kleine groepje negatief denkers die je er meteen op wijzen dat de hersenen nog niet volledig ontwikkeld zijn en de longen, wij weten dat ook wel en willen daar niet constand opgewezen worden.
    Heel fijn aan dit forum is dat je gewoon je verhaal kan doen, zijn er dingen waar je geen antwoord op wil geven dan doe je dat niet. Ook gaan dingen het ene oor in en het andere oor uit, als je dat eigenlijk niet wil lezen.

3. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Toekie je kan idd decompenseren doordat het hart faald. Belangrijk is dat hij niet meer dan 1,5 ltr drinkt op een dag en een zoutarm dieet volgt en 2x per week zichzelf wegen om te kijken of hij
    aankomt. Als je aankomt betekend dit dat je weer decompenseerd. Beste is bij gewichtstoename, oedemen etc contact op te nemen met de huisarts/cardioloog. Deze kunnen vaak in de thuissituatie de medicatie aanpassen zodat het niet uit de hand loopt. Voorkomt vaak een ziekenhuis opname om te ontwateren. Slechte nierfunctie past ook bij het ziektebeeld en of leeftijd. Patiënten krijgen veel medicatie wat invloed heeft op de nierfunctie en deze verslechteren.

Herrido bah wat naar dat je ook te maken hebt met al die goed bedoelde adviezen van iedereen. Zulke dooddoeners zitten er vaak bij. Je weet zelf heel goed van de hoed en de rand. Quinn heeft al laten zien dat hij ongelofelijk sterk is en daar moet iedereen zich aan vasthouden. Positief blijven en vechten! Denk aan jullie

4. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @demie: hij voelde zich al een hele tijd niet goed en zag er ook helemaal niet goed uit. al bij de dokter geweest om bloed te prikken en daar kwam uit dat zn nieren niet meer goed werkten. verder geen actie. een paar weken later moest hij voor wat anders in het ziekenhuis zijn en toen zeiden ze daar dit is echt niet goed, je moet morgen direct terug komen voor onderzoeken. dus de volgende dag terug en toen hebben ze heb daar gelijk gehouden. toen werd ie opgenomen op de hartbewaking. nu voelt hij zich niet meer ziek en ziet er veel beter uit. maar de vraag is dus voor hoe lang. maar dat zal de tijd moeten uitwijzen.

oh dat wil ik ook zo graag, dat he voorjaar wordt en lekker buiten in het zonnetje koffie leuten en de babykleertjes wassen en buiten drogen :D heerlijk! ik hoop ook dat het niet zo lang meer duurt!

oke, nou gelukkig dat het er onder zit en dat je kindje er geen last van heeft. ah joh die vliezen breken daar vast niet door. die zijn oersterk hoor. heb vertrouwen in je lichaam ;)

@herrido: ah wat lief van je vader hihi.. wat goed om te horen dat het nog steeds goed gaat met de kleine Quinn! het is vast een heel sterk ventje.
    ja is fijn he zo'n forum. kun je heerlijk je hart luchten zo veel je wilt. ik snap heel goed dat je moe wordt van al die vragen en reacties, maar de meeste mensen bedoelen het goed moet je maar denken.
    fijn dat je bubby met dochter bij je paardje is geweest. lijkt me wel even fijn voor ze, er even samen uit.

@anita: dat zijn goede tips en klinkt logisch. dankje, ik zal hem er op wijzen. hij heeft ook inderdaad een vochtbeperking gekregen.

vandaag mijn 26 weken dansje!:D

5. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik heb degene die mij een pb hebben gestuurd een update gezonden ;)
    Op dit moment wil ik niets meer openbaar zetten. Voor degene die zo meeleefden hier: BEDANKT!! Jullie zijn top!! Mocht je de update willen ontvangen mag je me een pb sturen dan zend ik hem toe. Alleen voor de meiden in dit topic hoor...

Herrido wat heftig zeg!!! Van harte gefeliciteerd en wat fijn dat het zo goed gaat tot nu toe!

Ik ga weer proberen mee te draaien in het topic ;)

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom terug Boris!

7. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Fijn dat je er weer bent Boris!

8. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom terug Boris!
    Wat fijn dat je er weer bent. Maakte ons een beetje zorgen. :D
    Hoop dat het een beetje goed gaat.

Bedankt voor de felicitatie, iedereen die mij gefeliciteerd heeft bedankt!

Best wel zware nacht gehad. Ben overgeplaatst op een zaal, acute gevaar is volgens hun verdwenen. Mag misschien vandaag naar huis. :D krijg ik straks te horen. Was vannacht op de zaal een vrouw, 38 weken zwanger, vliezen gebroken vannacht, zuster gaat controleren hoe en wat, baby dood.
    Kwam zo dichtbij, paar dagen geleden lag ik dus S'nacht in nood, dan realiseer je je wel weer even dat het zo anders had kunnen gaan. Best wel confronterend als je dat zo opeens van een ander ziet.

Vannacht ook een vrouw van de zaal die bevallen is van een voldragen tweeling. Kortom heb niet echt rust gehad omdat er dus mensen van de zaal werden afgereden. En medisch personeel wat op en neer liep.
    1 zuster had van die schoenen aan die piepen... O wat had ik vannacht toch graag even verteld dat ze die schoenen uit moest doen.

Heb dan ook met mijn moeder liggen appen, zij kon ook niet slapen.

Anita
    Wat heftig van je vader!
    Hoe gaat het nu met hem?

9. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Fijn weer wat te horen boris!! Knuffel!!

Herrido, wat vervelend dat ze je op een zaal leggen dat je ook nog steeds geconfronteerd word met andere vrouwen en hun verhalen. In combinatie met je eigen hormonen en emoties zal dat wel extra hard binnen komen.
    Hopelijk mag je inderdaad snel naar huis dan. En krijg je wat meer rust.
    Hoe doet jullie mannetje het vandaag?

10. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    We mogen nu nog niet bij hem, mag pas vanaf 10 uur. 3 uurtjes nog dan komt hubby en gaan we samen even bij hem kijken.

Was vannacht dus een paar keer wakker en vroeg dan ook hoe het met mijn baby ging. Kreeg 1 keer het botte antwoord dat ze dat niet wist want ze werkte niet op die afdeling, andere zuster zei dat alles goed met hem ging en zodra er iets veranderd dan krijg ik dat meteen te horen.

11. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Welkom terug Boris! Fijn je weer te zien!

Herrido fijn dat je misschien naar huis mag! dat lijkt me wat rustiger inderdaad.
    Wat heftig van de mevrouw die haar baby met 38 weken verloren is :(

12. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Pff gelukkig horen we weer wat van je Boris.
    Heb me wel zorgen om je gemaakt.
    Zag dat we niet ver van elkaar af wonen.

13. Missladybug

Anita we moeten nog 100 dagen :)

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ah daar is boris weer, maakte me al zorgen.. Snap best dat je dingen hier niet neer wilt zetten.. Hopelijk gaat het een beetje met je , knuf!!

15. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Anita danst met Missladybug de 100 dagen dansje 💃

16. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weer terug bent Boris!!

17. Missladybug

Gezellig Anita! Ik dans mee!

18. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @boris: fijn dat je terug bent! wat was er aan de hand dan? nu ben ik wel nieuwsgierig. als je wat kwijt wil mag je mij wel pb-en hoor. knuffel.

@herrido: fijn dat je misschien naar huis mag :) oh wat heftig omdat dat dan van zo dichtbij mee te maken terwijl het ook bij jezelf had kunnen zijn!
    oh wat irritant, kun je al niet slapen en dan ook nog van die piepschoenen! haha daar zou ik wurgneigingen van krijgen.
    nou wat bot van die ene zuster, gelukkig was die andere wel zo aardig je gerust te stellen.

19. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hopelijk mag je naar huis Herrido, weet je ook al wanneer jullie mannetje ongeveer naar huis mag? Ik heb geen idee hoelang zo'n kindje dan nog moet blijven. Wel naar dat je die andere verhalen dan ook meekrijgt, je hebt wel even genoeg aan je eigen zorgen toch..

Blij dat je terug bent Boris! Je mag hier altijd je hart luchten! :)

20. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    lizz meestal moet een coeveuzekindje zolang blijven tot eingelijk ongeveer 37 tot 40 kwa zwangerschap zou zijn, dus dat duurt nog wel even. maar ligt er ook aan hoe het groeit enzo en het moet zelf kunnen ademen en drinken enzo. dat kan hij nu nog niet.

Deel Deze Pagina