Ingrid dat was ik. Mijn ouders gingen op vakantie de week voor mijn uitgerekende datum. Nu hebben ze het verplaatst naar een week eerder. Dus ze komen terug als ik 38 weken ben. Is nog niet alles maar ik ben tevreden en opgelucht. Ik snap heel goed dat je baalt en teleurgesteld bent. En ik zou dat ook gewoon uitspreken naar hem. Oh ik zie je avatar gewoon goed trouwens!
Nou kan me voorstellen dat je het wel jammer vindt Ingrid! Mijn ouders gaan in maart nog twee weken weg terwijl ze normaal Altijd in mei/juni gaan, m'n moeder wil echt niet riskeren dat ze er niet bij is met de bevalling Weten jullie al wie er bij de bevalling aanwezig 'mogen' zijn en waar jullie willen bevallen? Thuis of in het ziekenhuis?
@ Missladybug; bedankt voor je reactie (ik wist niet meer dat jij dat was, sorry daarvoor) Ik denk dat ik dat ook ga zeggen maar denk dat ik dat vandaag beter even niet kan doen 😡 ik had hem vanmorgen gebeld maar toen nam hij niet op, misschien belt hij mij terug dan zeg ik het en anders komt het van de week. Ik begrijp echt dat ik begrip moet tonen voor hun situatie maar ben teleurgesteld en dan vooral om de manier waarop ik het te horen kreeg. Ik ben mezelf nagegaan en zou niet op vakantie gaan als hij vader zou worden.. Wijze woorden van mijn man en moeder: Ing..niet iedereen denkt zoals jij. En dat is natuurlijk ook zo. Ik hou er over op nu, genoeg gezeurd!! Nu weer verder met leuke dingen Ik voel ons kleine mannetje ook bij mijn ribben schoppen, als hij zich omdraaid dan beweegt m'n hele buik (super om te zien maar wel behoorlijk gevoelig) hij reageert ook al goed op aanrakingen van mijn man, super om te zien 😊❤️
@ Shart: ik beval sowieso in t ZH en dit keer is alleen m'n man erbij. Bij m'n 1e bevalling was mijn moeder er ook bij maar dat hoeft van mij dit keer niet meer dit zal een moment van mij en mijn man worden
Hey ingrid kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent hoor! Sommige mensen denken ook gewoon niet zo goed na over dit soort dingen en hebben later pas van, o ja.. dat is ook zo. Hoe gaat dat precies in zen werk met zoon club en abonnement? Ik heb de uitnodiging inmiddels gevonden ☺ maar er staat ook dat ik een melding heb die ik nergens kan vinden... ben niet zoon held op het forum. Ik ga me er morgen wel ff in verdiepen als vl weer aan het werk is. Vind het wel een goed idee inderdaad dat dingen wat meer privé kunnen blijven. Shart Hoe gaat het met je nichtje?
bevallen ik beval sowieso in het ziekenhuis ivm medische indicatie.. En ik wil er naast vl niemand bijhebben sterker nog, ze horen het wel als wij een beetje bijgekomen zijn..
Moonlight waarom heb jij medische indicatie? Ik beval ook in ziekenhuis ivm medische indicatie (bmi te hoog) Alleen mijn man is er bij.
Ik snap je reactie wel hoor ingrid. Ik zou het ook absoluut niet op prijs stellen. een vriendin van me zegt altijd dat je soms je verwachtingen van mensen moet bijstellen. Soms verwacht je te veel en dat zorgt voor teleurstellingen. tenminste dat probeer ik nu zelf vaker te doen en dat helpt. Maakt het natuurlijk niet minder lullig. @bevallen Ik wil graag thuis bevallen en ik hoop dat ik nog een bad kan huren. Er moet alleen iemand eerst naar onze balkengedragen vloer kijken of dat gewicht wel kan. Dat heb ik eigenlijk wat te lang uitgesteld dus ik hoop dat ik het nog op tijd red. Ik wil er behalve VL niemand bij hebben. Ja de vk en kraamzorg maar het liefste zo weinig mogelijk. @Ribbenkast Hier zit madam ook af en toe flink in mijn ribben te boksen. Mijn baarmoeder zit ook best hoog. @Herrido Wat heftig hoe het bij jou gelopen is maar tegelijkertijd van harte meis. Ik las dat het goed gaat dus het komt vast helemaal goed. @Hier Ik heb even de boel de boel gelaten en hang ziek op de bank vandaag. Het is me vandaag gewoon allemaal even te veel en ben snotverkouden. VL is het rolgordijn aan het ophangen in de babykamer en ik ga morgen kijken of ik overgordijntjes kan naaien. Vandaag even negens zin in dus ik doe vandaag gewoon lekker even niks. Wat ik ook nog niet verteld gad was dat ik.positief teste op zw. diabetes vorige week. ik kwam precies op 7.8 (de absolute grens) en ze wilden me bijna de molen in sturen. Heel even kwam mijn wens om thuis te bevallen in gevaar en we hebben even moeten knokken om ze zover te krijgen ons de glucosetollerantietest overnieuw te laten doen. Deze heb ik van de week gedaan en kwam netjes op 7! Dus het gevaar is geweken en er blijkt dus niets aan de hand. Tip van mij...ga niet een dutje doen tijdens het wachten want dan daalt je glucose dus blijkbaar veel minder. Ik denk dat dat mijn fout is geweest. Het was wel even behoorlijk stressen maar ik ben blij dat mijn mannetje het hoofd koel houd in dat soort situaties . Ps sorry voor al mijn typfouten ik typ op mijn telefoon en dat gaat niet helemaal soepel.
Ingrid Trok even mijn wenkbrau op toen ik het las... Snap dat je het heel vervelend vind. Persoonlijk had ik het dus ook echt tegen mijn zus gezegd als ze dat wou. Praat er met je broer en schoonzus over, snappen zij ook waarom je het vind. Mijn ouders riepen altijd Voor de grap dat ze graag kleinkinderen wilde, maar dat we het maar op een ander moment als in de zomer moeten krijgen. Quinn heeft daar dus gewoon rekening mee gehouden. Met Quinn gaat het nog steeds goed. Heeft 1 van jullie ervaring met kinderen en terugkerende nachtmerrie? Bonusdochter heeft nu dus al steeds de zelfde nachtmerrie. Ze zegt dat ze wakker word, midden in de nacht. Dat er en man in haar kamer staat die naar haar kijkt, en dan door de deur haar kamer uit loopt. Ze word steeds wakker omdat ze em later hoort lopen door ons huis. Hoe kunnen we dit aanpakken voordat het uit de hand loopt?
Hmm misschien kan het geen kwaad om een keer met haar naar een psycholoog te gaan? Ze heeft zoveel meegemaakt de laatste tijd?! Het kan ook zijn dat ze daadwerkelijk iets ziet?
Bevallen wil ik graag weer thuis en alleen ml erbij en de vk, kraamhulp en de fotograaf die de geboorte vastlegt ( is toevallig mn buurvrouw )
Geen ervaring Herrido maar een psycholoog lijkt me geen verkeerde optie. Heeft toch met verwerking te maken denk ik. Had ze voor die tijd geen last van nachtmerries/ dat ze iemand in haar kamer ziet? Wat bijzonder Bleu je buurvrouw die de bevalling gaat fotograferen. Is ze een proffesioneel fotograve? Zag pas op Facebook iemand die foto's maakt van de baby echt de eerste minuten na de geboorte. Niet dat geperfectioneerde, heel puur.
Herrido fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie kleintje Missladybug de kleine schopt/slaat hier erg laag of ook zo hoog. Hij zit met z'n hoofdje of z'n kontje bovenin, daar is een harde plek en rest van m'n buik is 'soepel' ingrid begrijp je gevoel. Ik zou het ook niet leuk/prettig vinden als een naaste familielid op vakantie zou gaan vlak rond de bevallingsdstum. Kaartjes wat een mooie kaartjes allemaal! ons geboortekaartje bevallen ik beval in het ziekenhuis, en wil er alleen manlief bij hebben. Tenzij hij dan nog op zee zit dan is mijn moeder erbij. Ben weer helemaal bijgelezen. Sorry dat ik niet 'veel' meer reageer, maar nu manlief thuis is staat het wel een beetje op een lager pitje en ben veel moe. Morgen controle bij de verloskundige en dan eens horen hoe het met onze kleine man gaat en of ik al moet minderen met werk ivm komende bekkeninstabiliteit
blue Oké, fotograaf bij bevalling... Zou niet mijn keus zijn. Ik ben dan weer zo'n beeld denker en ik zie dan al weer helemaal voor mij dat ik dus met een uitgescheurde muts vol in beeld op foto's sta.. Moonlight Bedoel je iets zien in de zin van geesten? Sorry geloof er niet zo in. Maar wij kunnen dus niet echt plaatsen waarom het een man is. Als ze haar moeder had gezien was dat veel logischer geweest. Ze slaapt bij ons in bed, bank tegen bed aan geschoven aan haar vaders kant. Eindigde er mee dat hubby & poes bij mij op de helft lagen en zij op haar vaders helft. Maakte ze mij wakker; kijk hij staat daar! Kreeg er wel even de kriebels van. Wederom het zelfde verhaal, staat achter in de kamer in de verste hoek. Na een paar minuten loopt hij weg en gaat dwars door de deur. Nu kan ze dis niet slapen want ze hoort hem steeds lopen. Zucht.... Sliep net eindelijk bijna. Zegt ze hij is op Quinn's kamer. Zit je weer recht overeind in bed.. Ik voor de zekerheid de kamer na kijken. Hoor ik iets achter mij, schrik me rot. Was de kat mee gelopen die dus boven op de commode zat. Zucht... Al met al dit word weer een lange nacht! Lig weer in bed, zij slaapt al weer. Hubby heeft zich meteen weer als een klimop om mij heen gewikkeld. Poes ligt alweer languit te slapen.