16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

Boris10 Niet meer actief

♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥

16

17
    Elf84 - 1e kindje - 30 jaar
    Denisja - 3e kindje - 26 jaar

18
    Ingridw - 2e kindje - 34 jaar

19
    XDeniice - 1e kindje - 24 jaar
    Ninosz - 3e kindje - 27 jaar

20
    AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar

21
    Brit89 - 1e kindje - 25 jaar
    Child - 2e kindje - 27 jaar
    Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar

22
    Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar
    Springday - 3e kindje -28 jaar

23
    Zonnige - 2e kindje - 28 jaar
    XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar
    Floralie - 2e kindje - 23 jaar
    tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar

24
    Boris10 - 3e kindje - 32 jaar
    AnitaP - 3e kindje - 28 jaar
    Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar

25
    Liz88 - 3e kindje - 26 jaar

26
    angietjuh - 2e kindje - 27 jaar
    mooniejj - 1e kindje - 23 jaar

27

28
    Dorri - 2e kindje - 39 jaar

29

30
    MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar

31

Sterretjes:
    Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar

Afspraken:
    23 sept: Lizz88 afspraak vk
    26 sept: Ingridw 1e echo
    29 sept: Elf84 1e echo
    2 okt: Julia1979 1e echo gyn
    2 okt: AnnevandePol 1e echo
    3 okt: Boris10 1e echo zh
    6 okt: Brit89: 1e echo
    6 okt: Boris10 2e echo vk
    7 okt: XDeniice 1e echo
    7 okt: Child 1e echo
    8 okt: Springday 1e echo
    9 okt: AnitaP 1e echo
    9 okt: Floralie intake 1e echo
    13 okt: angietjuh 1e echo
    15 okt: Toekie1985 1e echo
    16 okt: Dorri 1e afspraak vk
    16 okt: AnitaP intake vk
    8 dec: Boris10 geslachtsecho

--------------------------------------------

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

welkom en gefeliciteerd!!

3. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Hoe oud zijn jullie kindjes eigenlijk? Mijn zoontje is bijna 3 en m'n dochtertje 9 maandjes.

4. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Mijn zoontje is net 2 geworden in juni en mijn dochter is eind van de maand 1 jaar.

5. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Omdat dit ons eerste kindje wordt mogen we alles "nieuw" aanschaffen! Kinderkamer krijgen we van mijn schoonouders en ook mijn ouders waren al aan het vragen wat we van hen wilde krijgen!
    Naast ik gisteren aan mijn vriend heb verteld dat hij papa gaat worden zijn we naar de winkel gereden en hebben we cadeautjes voor de opa's en oma's gekocht. Eerst zijn ouders verteld, later op de avond mijn ouders. Ze wisten al dat we gestopt waren met de pil en zijn erg close met elkaar, vandaar! We weten dat we er erg vroeg mee zijn, maar mocht het mis gaan heb ik ze toch wel nodig!
    Ik denk dat we het over 2 weken tegen mijn broertje en zijn zus vertellen en rond de 10 weken tegen de familie en goede vrienden.
    Iedereen verwacht het bij ons, dus ze zijn me nu al in de gaten aan het houden! Dat wordt de aankomend tijd veel en vooral goede smoezen verzinnen!!
    Het geslacht zouden we graag willen weten! Dit zouden we dan wel tegen onze ouders vertellen, maar verder tegen niemand!

6. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    vertellen wij proberen nog eventjes te wachten na de eerste echo. We hebben dan 1 week later een bruiloft waar we daggasten zijn dus is dan lastig verzwijgen aangezien ik wel van een wijntje hou.

kamer we hebben begin dit jaar onze dochter al verhuisd naar de zolder. En hebben dus op de eerste verdieping een kamer vrij. Wil graag dat ieder zijn eigen plekje heeft. Gelukkig hoeven we niet te verhuizen. Moest toen onze 2de kwam wel. Echt fijn was dat niet.

leeftijd kindjes leuk dat er zoveel mama's een 3de krijgen. Zie in m'n omgeving dat men het bij 2 houd. M'n oudste is een meisje en is 5 en m'n jongste is een jongetje van 3 jaar.

7. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Wat gaat het snel hier zeg....

Gefeliciteerd allemaal! ;)

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Wij houden het voorlopig nog lekker stil :D

9. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    ik wil het gaan vertellen na de eerste echo zodat alle opa's en oma's een rompertje krijgen met i love opa/oma een foto van de echo en een leuke tekst

kan stiekem niet wachten om het te zeggen
    maar hoop wel dat het zaterdag niet erg opvalt aangezien ik na het eten vooral een dikke buik heb

ik wil wel graag weten wat het wordt om gewoon een leuke unieke kamer te kunnen maken en vooral lekker veel te kunnen kopen

10. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Vind het ook wel iets magische hebben dat wij m'n man en ik het alleen nog weten. Ons geheimpje... Maar aan de andere kant wil ik het ook van de daken schreeuwen. Hoop maar dat de tijd vliegt....

11. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Mooniejj wat leuk dat jullie zaterdag gaan trouwen! Gaan jullie het groots vieren? In iedergeval alvast een hele mooie dag toegewenst! Lekker van genieten!

12. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    #412 mooniejj, 18 sep 2014
    Laatst bewerkt: 18 sep 2014
    Dankje wel anitap
    De ceremonie is best aardig zal 50 man zijn denk daarna eten allen met de fam en daarna bij ons thuis nog een hapje en drankje zonder leverworst en cracker gerookte zalm aangezien ik daar zo dol op ben maar het niet meer mag dus ook maar niet op tafel zetten

Wil begin volgende week de vk bellen voor een afspraak omdat je anders al het papierwerk weer opnieuw moet doen zoals je status en
    Naamswijziging enzo

13. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Een leuke dag in het vooruitzicht dus!! Geniet ervan!!
    :)

14. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ze zullen het vast niet erg vinden als je vast je nieuwe gegevens doorgeeft hoor!

Leuk zeg dat jullie gaan trouwen!

15. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Op uitnodiging van Boris10 kom ik hier ook meekletsen! Is waarschijnlijk inderdaad wat overzichtelijker dan een lijst van de hele mei-maand..

Ik ben 'Zus9', 25 jaar en net zwanger van mijn eerste kindje in de 2e ronde. In januari 2015 zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen, dus dat jaar gaan we op deze manier goed vieren! :)

Mooniejj; veel plezier op je bruiloft zaterdag! Bijzonder om dat zwanger mee te maken en dat er nog zo weinig mensen zijn die het weten!

Wij willen het in principe vertellen na de eerste echo, maar ik weet natuurlijk nog niet wanneer ik die krijg. Rond de 8e week zijn wij een week op vakantie met schoonouders en zullen het hen wel moeten vertellen aangezien ik natuurlijk geen alcohol ga drinken. Hopelijk kunnen we dan al een mooie echo laten zien!

Mijn uitgerekende datum is trouwens nog net 31 mei denk ik! Kan ook de 30e zijn eventueel...

16. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter is 17 maanden.

Wij vertellen het geslacht ook gewoon aan iedereen.

17. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    dank jullie wel allemaal!!
    zal vast wel goedkomen hopen op goed weer en idd wel mooi hoor met ons 3tjes trouwen
    liefste zou ik het al willen vertellen normaal op een feestje hou ik wel van een drankje plus dat ik opeens stop met roken gaat ook vragen oproepen
    plus dat mn schoonouders volgende week gaan verhuizen en ik zou de hele week daar zijn om te helpen nu mag dat niet meer van manlief dat werkt natuurlijk ook wel vragen op
    ach komt wel goed en dit is de waarheid tijdelijk uitstellen ^^

18. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou doen waar je je goed bij voelt Mooniej. Wij hebben het gewoon verteld omdat wij dat graag willen. Deze zwangerschap maken we ook al snel bekend (dit weekend aan onze familie) en na de echo met 7+5 aan de rest.

Bij dochter hebben we het de hele wereld al met 5 weken verteld. tsjah, het kan mis gaan, maar het kan ook goed gaan. Wij waren gewoon enthousiast.

19. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    manlief wil nog heel even wachten gewoon er nog even met zn 4en inmiddels van genieten want mijn beste vriendin weet het en mijn man zn (stief)vader weet het inmiddels omdat hij zo trots was dat die het ook kwijt moest

verder even wachten tot aan de echo is miss ook wel weer leuk als we het helemaal aan de opa's en oma's gaan vertellen ach we zien het wel wie weet verpraat ik mezelf wel gebeurt me ook vaak zat xD

20. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach daarom. Doe het zoals jullie het willen en zoals het voor jullie goed voelt. Er is geen manier voor zoals het 'hoort'.

Deel Deze Pagina