Thrisha Klinkt vrij heftig wat je hebt. Goed aangeven wat je wel en niet wil meid! Is niet niets als ze zo je heup uit de kom kunnen drukken. Ben je nog aan het werk of zit je thuis? Moou dat de baby vandaag weer is goed gekeurd. Samsoko Ik vind het knap dat het zonder pijn bestrijding wil proberen. Haf ik dis echt niet gedurfd. Echt stoer van je. Klinkt niet prettig dat je ou kan gaan als je te veel pijn krijgt, heb er ook nog nooit van gehoord dat iemand dat heeft. Wel dat ze in shock raken. Goed luisteren naar je lichaam dan komt het goed! Co-sleeper Lijkt mij echt heel fijn om Quinn zo dicht bij mij te hebben de eerste weken. Hij komt zoiezo als hij naar huis mag eerst bij ons op de kamer. Gewoon om mij een veiliger gevoel te geven en om snel bij hem te kunnen zijn als er wat is. Lekkende kruik Daar schrik ik dus echt weer van!! Mijn broertje heeft het gahad. -lees 20 jaar terug- hij had zo'n ijzeren kruik, die lekte voetje verbrand maar gelukkig was het water door het matras opgezogen en was de schade aan zijn voet beperkt. Hoor mijn moeder nog schreeuwen als ik er aan terug denk. Best wel een angst van mij. Helemaal als het water op het matras blijft liggen. Britt Wat vervelend dat je je baby niet zo goed voelt. Oeps, terpentine verf. Hahaha rook je het niet meteen? Sorry de mensen die ik vergeet. Ben vandaag dus op controle van het litteken geweest. Had mijn litteken nog niet echt aandachtig bestudeerd, wel vluchtig gezien maar vond mijn buik voor de tijd door het andere litteken al niet mooi, was best wel bang voor hoe het er uit zou zien. Heb het vandaag dus even goed bekeken voor de spiegel. Heel eerlijk; nee, het is niet mooi! Je kan echt verschil zien tussen mijn litteken en anderen op internet als de chirurg alles netjes heeft uitgerekend en rustig de tijd heeft genomen. Is echt opensnijden en eruit halen geweest. Wel ben ik blij dat de bovenste laag zoals zij dat noemen "geniet" is. Hechtings puntjes zitten netjes naast elkaar met een precies dezelfde ruimte tussen de hechtingen. Dat is dus wel weer heel netjes gedaan. In het ziekenhuis vonden ze het litteken er goed uit zien, geen torenen van een infectie etc. Huid geneest mooi. Was stagiaire bij... Niet de helderste.. Zegt hij zo; Gezien uw eerdere litteken neem ik aan dat u bekend bent met keizersneden. Zeg ik zo; litteken? Welk litteken? Heb er maar 1 hoor! Keek hij mij even raar aan. Begon ik; O u bedoelt die van mijn borstvergroting. Keek hij nog raader. Komt de chirurg er bij ; nou mevrouw ik zie al dat ik uw gevoel voor humor heb laten zitten... Die stageiare stond echt een te denken van hoe hebben ze dat dan gedaan? Hahahaha Zijn bij Quinn geweest. Begint steeds meer karakter te vertonen. Meneer was nukkig want ze hadden zijn plakkers net verwisselen wat hij niet leuk vind. En net of hij met de dag meer en meer op zijn vader gaat lijken kwa uiterlijk! Hij heeft een vingertje bezeerd. Tijdens zijn verzorging is er iets tegen aan gestoot.. Beweging in het vingertje is minder, hij vermijd het bewegen van het vingertje ook een beetje. Ze hebben er zalfje op gedaan, mocht het morgen niet beter zijn dan gaat de kinderarts het onderzoeken. De verpleegster, die er al jaren werkte voelde zich zo schuldig. Was haar nog nooit gebeurd dat ze een kindje zie zeerste had. Maakte zich ook best wel zorgen. Is een ongelukje geweest, weet zeker dat die vrouw al het beste met Quinn voor heeft. Had erger gekunt. Komt wel goed. Had vandaag een indentiteits-crisis. Ebben jullie dat wel eens eha dat er iets was waar je eerst helemaal gek op wad en dan opeens denk je, maar hier ben in eigenlijk een beetje te oud voor/dit past nie meer bij mij. Nou dat had ik dus vandaag... Deed een paar uggs aan die ik net voor de verhuizing had gekocht, 2 keer aangehad. Ik kijk eens in de spiegel; denk zijn hele leuke schoenen maar niet voor iemand die moeder is. Andere broek er bij aan, nee dit zijn echt geen schoenen die uitstralen-ik-ben-een-jonge-mode-bewuste-moeder maar schoenen die uitstralen ik-ben-een-moeder-die-in-haar-jeugd-is-blijven-hangen. Zucht... Heb de rest van de uggs collectie eens kritisch bekeken, en er waren nog 3 waar ik overheen gegroeid ben. Zooltjes voor opvulling gekocht en bonusdochter heel blij gemaakt. Wat was ze blij!!!!! Zei dat monster ook nog ; weet je zeker dat je die bronze uggs nog mooi vind? Pak maar... Doe heeft vollopg dus genie schoenen. En ik heb een goede reden om eens te gaan shoppen! Moet nog wat dingetjes kopen voordat Quinn thuis komt zoals kinderwagen en maxicosi. Maar toch ben ik er nog niet helemaal over uit... Heb een beeld in mijn hoofd, maar de k dat die theorie niet werkt. Iemand misschien een idee wat er bij dit beeld past; Wil een kinderwagen die niet te breed is. Waar je het liggedeelte van kan verstellen. Ook moet hij makkelijk en handig in klapband zijn. -hoe groot hij ingeklapt is maakt niet uit want we gooien hem gewoon achter in de pick-up.(voor het eerst dat ik een voordeel in die slee zie, gewoon hup kinderwage achterin. )- Wel moet hij niet te zwaar zijn want de laadklep is vrij hoog, kijk weer een nadeel aan die rot auto. En zo verstelbaar dat de baby er zegmaar in kan groeien. Dus dat hij als kinderwagen en buggy kan functioneren. En belangrijk; Makkelijk verstelbaar. En met verstelbaar bedoel ik ook eht verstelbaar. Hubby is 2M, meeste kinderwagens vind hij te laag. Ik ben vrij klein, en die goed voor hem zijn vind ik weer te hoog. Ook dat we als we samen weg zijn snel hem kunnen verstellen als we wisselen. Dus niet heel moeilijk met schroeven etc. Iemand een idee?? Oja, weet iemand hoe een zeg maar rijdend onderstel van een maxi cosi heet? Heb ooit 1 gezien waar je de maxi cosi op kon klikken. Opgevouwen was hij heel compact. Iemand ervaring met zo'n ding?
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 15 mei demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 17 mei xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei xdeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 19 mei baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥ 20 mei lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ 21 mei ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ Elske91 - 1e kindje - (dan) 24 jaar ♥ 22 mei romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥ toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥ boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ shart86 - 2e kindje - 28 jaar ♥ 23 mei jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ stip13 - 3e kindje - 32 jaar ♥ 24 mei anitap - 3e kindje - 28 jaar ♥ mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥ missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ Hatsie - 3e kindje - 28 jaar ♥ 25 mei floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥ annevandepol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei mojo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ 27 mei hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥ lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥ 28 mei dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥ kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥ 31 mei blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥ samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥ Trisha89 - 1e kindje - 24 jaar ♥ BEVALLEN ? januari: Herrido - 1e kindje - 26 jaar ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger! elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger! tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar csi - 2e kindje - 25 jaar mooniejj - 1e kindje - 23 jaar julia1979 - 4e kindje - 35 jaar amber05 - 2e kindje - 36 jaar Afsprakenlijst februari 24 feb: Missladybug Controle vk 26 feb: Missladybug glucosetest. maart 3 mrt: Missladybug Groeiecho. 4 mrt: Ingrid groei echo 30 weken vk + controle gyn 6 mrt: demie echo placenta localisatie 10 mrt: Samsoko controle vk 16 mrt: demie controle+ echo gyn 13 mrt: Shart86 30 weken echo EMC graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
Ik wilde nog wat dingen veranderen maar heb er effe geen tijd meer voor dus dat komt op een later momentje
Weet niet hoe ik afbeelding moet toevoegen als voorbeeld. Wij willen in de gang op een muur maken, links naam bonusdochter met geboorte datum en foto. En een klok die tijdstip van geboorte aangeeft, midden foto van ons trouwen - tot de officele trouwerij willen we er een foto van ons samen ophangen met de datum dat we elkaar hebben leren kennen. - en rechts Quinn,foto, geboorte datum en klokje. Ook kwam hubby vandaag met het leuke idee on een Nachtwachtlaan poster ingelijst op te hangen in de achter gang met gedicht. We hebben elkaar voor de Nachtwacht ontmoet, vandaar.
Oeh... Las dus net een topic over B&J ijs... Geen slimme keus dat topic te openen. Nu wil ik dat dus hebben. Wat echt een vet voordeel is van in de VS wonen, B&J is hier iets goedkoper én er zijn meer smaken!! Zal hubby morgen vragen of hij voor mij wil halen. Weetje wat, vraag hem nu!! Geef ik hem heel vrekwaardig een couppon- 1 dollar korting per artikel- mee zodat hij voor zijn zielige vrouw die net een week geleden een keizersnede heeft gehad een bak B&J kopen. Geef hem wat extra geld heeft hij morgen een extra biefstukje.. Hij ook weer blij! "PHOOÒÒP! Do you want to do something for me?'
Herrido ik heb ik een Joolz day kinderwagen. Licht en klein opvouwbaar. Kinderwagen inzet is aan de onderkant te verstellen. Wielen kunnen er alle 4 afgeklikt worden. Zou wel aanraden een kinderwagen te kopen met 4 wielen ipv van 3. Geen ingewikkeld gedoe met verstellen. Geschikt voor zowel kleine al grote mensen. Voor de maxi cosi kun je adapters kopen zodat je die op het onderstel van je kinderwagen kunt klikken.
Ik doe vandaag m'n 28 weken dansje @ Herrido: wij hebben een Stokke kinderwagen, hier kan je de MaxiCosi ook op klikken mbv adapters zie ook de foto vooralle mogelijkheden (helaas staat de MaxiCosi daar niet bij maar wel alles van Stokke wat er bij zit), heb je jaren plezier van
Afgelopen 2 dagen met buikpijn op de bank gelegen. Geen blaasontsteking. VK dacht dat het de baby was die zo drukte en ik moest rustig aan doen voor paar dagen. Gelukkig is pijn nu bijna weg (ik kon maandag niet eens rechtop staan) Pijnstilling: Ik heb het vorige keer ook zonder gedaan en had best heftige bevalling (inleiding dus wee-opwekkers en groot kind) dus hoop het dit keer weer zonder te kunnen. Ik heb groot gedeelte in bad (in ziekenhuis) gedaan en dat heeft mij enorm geholpen. Verder: Ik lees alles maar zit niet vaak meer achter pc en via telefoon vind ik het zo beroerd reageren. Maar ik ben er wel hoor
child bah! Wat een akelig gevoel.. Heb hier ook regelmatig dat de kleine op m'n baas drukt.. En laatst er tegen schopte.. Voelt ook niet prettig haha Pijnstilling ik hoop het zonder pijnstilling te kunnen, maar kom ik snel genoeg achter in het ziekenhuis. Vanochtend met verloskundige gebeld, die zeiden me gisteren tussen de middag gebeld te hebben (niet waar lang leve de nummerherkenning haha) maar kan GELUKKIG morgen om 9.45 terecht
Bah Child dat je zoon buikpijn hebt gehad. Gelukkig gaat het nu beter. Lijkt me best eng om buikpijn te krijgen. Ik zou zelf meteen de raarste dingen denken. Vooral omdat ik geen idee heb hoe het voelt als je zou gaan bevallen ofzo. Gelukkig gaat het weer beter. Fijn elske dat je nu morgen terecht kunt. Wel vreemd dat ze zegt je gebeld te hebben. Nu maar hopen dat er ff niemand bevalt!!!
Herrido, mmmm B&J!! Wij hebben een beebop kinderwagen onbekend merk, maar vergelijkbaar met de .. oké zwangerschapsdementie.. uuuuh. Dit is zo irritant Ik kom er later wel op Bah child, wat naar dat je zo'n buikpijn had. Toch altijd eng vind ik. Gelukkig is het niets!! Pijnstilling, ik weet het nog niet. Ik zie het wel tegen de bevalling. Ik probeer eerst zonder, maar gezien de bevallingen van mijn moeder en de bevalling van mijn zus.. denk ik dat het toch pijnbestrijding word haha. Oh en gister ZO'N mooie pret echo gehad!! Ze ziet er heel mooi uit we zijn helemaal verliefd Ze is heel fijntjes zei de echoscopiste, erg mooi. En de onderkant van haar gezicht lijkt op mij, dus haar wangen, haar kleine neusje en haar mondje. Van boven lijkt ze echt op mijn vriend!! Oh en ze zat elke keer met haar tenen bij haar mond of tegen naar neusje aan, zo lief!! Straks volgen meer foto's. De computer heeft het zonet begeven denk ik.
@Baby90: Mooie echo! Echt een meisje. Leuk he, zo'n kijkje inside. Bevalling van familie hoeft niks te zeggen he. Mijn zusjes bevallen erg makkelijk (mijn jongste zusje had een kind van ruim 9,5 pond: thuisbevalling van 5 uurtjes zonder scheur of knip) Mijn zoontje was 9 pond en heb een jaar bekkenklachten over gehouden. Dus iedereen pakt bevalling anders op en ervaart het anders. Ik heb het goed verwerkt (de bevalling zelf dan, ik heb erg veel klachten na die tijd gekregen waar ik wel erg verdrietig om ben geweest) Mijn moeder daarentegen moet er echt niet aan denken (4 vlotte thuisbevallingen) Dus echt zo verschillend per persoon.
Ik wil het ook zonder pijnstilling proberen, mocht het niet lukken wil ik of een TENS kastje of lachgas. Mij. Moeder heeft er 6 zo uitgedrukt. Geloof alleen de eerste in t zkh en de andere 5 thuis, zonder pijnstilling. Mijn oudste zus heeft de eerste via spoedkeizersnede gehad, de 2e natuurlijk met veel pijnstilling (zij valt ook flauw bij pijn) dus moest ook in t zkh. En de 3e namen ze geen risico en hebben voor keizersnede gekozen. Alle 3 de kindjes kregen het zwaar tijdens de weeën, en de eerste 2 heel zwaar met persen. Mijn nichtje, de 2e dus, heeft zelfs zuurstof te kort gehad tijdens de bevalling. Dus het verschilt per persoon. Waar mijn zus echt 2 weken rust moest, liep mijn moeder een uur na de bevallingen al weer vrolijk rond. Ik zit stiekem te hopen dat ik dat ook heb. Want al dat liggen en rusten kan ik ook niet. Kinderwagen, ik heb geen idee elke ik heb. Is inklapbaar, heb een kinderwagen bak, een buggy deel en een Maxicosi houder. Dus 3 in 1. Is wel met maar 3 wielen maar goed. Ook de drukstang is in hoogte verstelbaar. Lang leve de weggeefhoek! Mocht dit toch niets worden mag ik de kinderwagen 3 in 1 van mn zus gebruiken. Herrido je bedoeld zo'n geboortebord? Zie dat veel voorbij komen op de fb pagina creative With action of zo
Hoi allemaal, Ook ik lees trouw mee, maar heb de laatste dagen niet gereageerd ivm carnaval en veel werken... Ga dus ook nergens op reageren, want dan vergeet ik toch weer altijd mensen! Ook is het lastig terug lezen omdat ik op de telefoon zit! Ik deed gisteren mijn 26 weken dansje!!
Mojo 26 weken, gaat snel! Bevalling Mijn moeder heeft ons alle 3 zonder pijnstilling en zo hub daar was de baby. Binnen een uur wandelde ze weer vrolijk rond. Ze deed dat dus 'even'. Mijn zus heeft een zeer zware bevalling gehad en een makkelijke. Denkt dat mijn moeder gewoon heel veel geluk heeft gehad. En dat het echt per persoon verschilt en per zwangerschap. Elske Wat fijn dat je morgen terecht kan.
kinderwagen Heb meerdere modellen bekeken, ook de Stokke. Vind hem toch een beetje duur, maar kom er toch steeds weer op terug.