16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee werken doe ik niet. Wil t ergens wel. Maar tegelijk ook niet want dat betekend dat ik als ik thuis ben echt niks kan en dus hele dagen in bed moet liggen. Lig er alleen mee in de clinch met t UWV. Die zeggen dat ik moet werken 38 uur per week. Pfff

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Herrido, ik wil je voor morgen even heel veel sterkte wensen, ook voor je man natuurlijk. Ik zal aan jullie denken, dikke knuffel!

3. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Trisha klinkt wel heftig hoor dat je bij veel lopen een rolstoel nodig hebt.

Wat betreft een leerling. Van de kraamhulp sowieso denk ik niet. Hoop ook dat ik niet zoveel kraamhulp nodig heb. Vind het een vervelend idee dat een vreemde in mijn huis rommelt terwijl ik in bed lig enzo.
    Bij de vk ligt het er aan wie. Er loopt altijd maar 1 leerling mee in de praktijk, de vorige was heel erg leuk maar deze heb ik iets minder mee.
    Ik wacht even af welke er tegen die tijd is.
    En hechten door een leerling!! Brr moet er niet aan denken!! Een arm ofzo ja. Maar niet daaronder hoor.

Hoop dat ik ook snel een intake krijg. Betekend toch dat het allemaal dichtbij begint te komen.

Mijn hormonen beginnen nu ook wel op te spelen. Moest gister huilen bij iemand die voor het eerst een triatlon uit liep op tv, bij obese. ( ik weet het, heb veel te veel tijd)

Gisteravond gesprek gehad bij kdv. Vond het erg leuk! Spannend allemaal hoe het straks gaat lopen.

Herrido heel veel sterkte morgen!! Denk aan jullie.

4. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thrisha
    Klinkt heftig allemaal!
    Ik was in Nederland ook werkloos, trok het werk psychisch niet meer. Aan de ene kant wou ik héél graag werken gewoon om wat te doen te hebben maar ik wou dus absoluut niet meer dat werk doen. Was mentaal gewoon helemaal op, als ik wat anders werk deed dan was ik de dag erna gewoon zo moe. Kom het gewoon verstandelijk niet verwerken.

38 uur werken!! Wat een verstand! Dat ze bijvoorbeeld 2 middagen zouden zeggen oké maar 38 uur voor iemand die ziek is.. Echt waar..
    Ik heb gelukkig nooit problemen met het UWV gehad.

Heb je nu ook een ander soort uitkering vanwege je zwangerschap? -sorry ben altijd naar dat soort dingen véééél te nieuwsgierig :D.-
    Ik zou dus eerst ook in zo'n situatie komen, maar had het door alle drukte eigenlijk nog niet uitgezocht hoe het precies zat. Meende dat je wel een soort van zwangerschaps verlof krijgt ook al heb je een uitkering, toch?

5. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizz
    Bedankt, heel lief dat je er aan denkt.
    Iedereen die er aan denkt, bedankt!

Vind het zo fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan zonder dat er voor oordelen zijn.
    Jullie moesten eens weten wat mensen allemaal roepen. Krijg soms echt de neiging diegene dan de nek om te draaien..

6. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Brit hoe is het eigenlijk met jou bloedverlies? Of was dat meteen al weer over?
    Heb je nog een echo gehad om te kijken waar het vandaan kwam?

7. Ik trek werk psychisch ook niet. En lichamelijk niet. Heb dit al van voor mijn 18e maar een Wajong weigeren ze omdat ik een tijdje fulltime gewerkt heb en daarna nog zieker eindigde. Maar daar kijken ze niet naar.
    Dus ben bezig met beZwaar op de Wajong en zit dus zonder uitkering sinds september.
    Heb ze ook nog niet gemeld dat ik zwanger ben. Zolang ik geen uitkering heb gaat het ze ook niks aan.
    Ik kan het huishouden niet eens doen. Stofzuigen is Al te veel. Stoot ik m'n hand schieten kn vingers uit de kom, etc. Dus weet ook niet welk werk ik zou moeten doen. Wil best 2x per week paar uurtjes werken. Maar dat snappen ze niet.

8. Herrido mensen snappen zulke dingen niet. Dus gewoon het ene oor in en anderenuit laten gaan. Ze moeten je juist steunen en begrip tonen en niet afkraken.

Mbt kraamzorg mijn grootste dillema punt is dat de hondjes naar mij luisteren. Ook wel redelijk naar vl maar vooral naar mij. Naar vreemden totaal niet.
    Daarbij moet de voordeur 24/7 op slot omdat 1 weglopertje ook deuren opent en weg is weg... Dus voel me totaal niet op m'n gemak met een vreemde hulp in huis. Achter moet de poort en kennel ook dicht blijven. En veel mensen begrijpen dat niet. Zelfs schoonfamilie loopt hier de deur uit en laat alles open staan.
    Dus dat is wel een stress punt en denk dat ik weinig in bed zal liggen maar meer op de bank om te slapen en te rusten

9. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thrisha
    Het is gewoon moeilijk, mensen hebben snel een oordeel. Em de mensen die er misbruik van maken en niets willen verpesten het voor degene die wel willen maar niet kunnen.
    Vanaf september geen uitkering meer! Dat kunnen ze toch niet maken! Jullie leven dus op 1 loon. Echt te belachelijk allemaal! En je hoort het zo vaak...

Snap het heel goed van je hondjes. Het is gewoon lastig als mensen niet willen luisteren.
    Ik had een Deense dog, echt een hele lieve hond die ook echt niet zonder mij kon. Hij werd er letterlijk ziek van als ik een paar dagen weg was. Ex-schoonmoeder vond het altijd maar aanstellerij. Hij liep ook gewoon bij elke kans die hij kreeg van hun huis naar ons huis, 5 km.
    Vind het ook gewoon respectloos als mensen er dan zo mee omgaan van O het zal wel.

Met mijn paard waren er ook bepaalde dingen die ik echt noet wou dat ze met hem deden. Zoals het Luik van de stal dicht, deden ze altijd op de momenten dat er aan de jongere kinderen rij les werd gegeven. Mijn paard raakte daar gefrustreerd van, ik vind het gewoon heel onvriendelijk om ze zo op te sluiten dat ze niet eens fatsoenlijk rond kunnen kijken. En hij kan eigenlijk niet worden vastgebonden aan het halster en er dan bij weg lopen om bijv. Wat te pakken. Hij gaat dan aan het touw hangen en kan dan in de knoop met het touw komen. Heel wat keren woorden gehad omdat ik hem altijd los had staan hij bleef altijd keurig staan zoals ik hem geleerd had. Deuren waren dicht, stonden die open dan hadden ze altijd het erf afgesloten met een hek. Kortom hij ging nergens heen en het voorkwam veel trammelant, hij trok gewoon alles kapot.

Hier op stal hebben ze er gelukkig wel begrip voor als je dat soort dingen niet wil. Zij willen de paarden zoveel mogelijk vrijheid geven, laten ze alleen S'nacht op stal staan als er Niemand is. En als hij los achter mij aan loopt hebben ze er geen probleem
    Mee want hij doet niets en zorgt voor geen problemen.

Maar het is gewoon zo frusterend als mensen met zo'n klein verzoek geen rekening houden... Hoe veel moeite is het om de deur goed dicht te doen en hem op slot te doen?

10. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net een Stokke op internet gezien... WAUW!
    Weet helaas niet hoe ik plaatjes moet plakken, xplory en dan de kleur deep blue.

"PHOOÒÒP, where's the creditcard?" :D

11. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Herrido, heel veel sterkte voor jullie morgen!! Ik denk aan jullie!!

12. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien schandalig als krverzorgster maar ik heb ook aangegeven geen stagair erbij te willen hebben ook al ben ik zelf stagair geweest en werd ik ook gefrustreerd als mensen geen stagair erbij wilden hebben.
    Maar ik heb zoiets van het is nu m'n eigen kraamweek ipv mijn werk en wil daar optimaal van genieten. Niet een jonge meid erbij die zich misschien opgelaten voelt bij een collega te werken, noem maar op. 😇
    Hier dinsdag de intake. 😄

Hier geen bloedverlies meer gehad wel af en toe beetje oud bloed en nog steeds harde buiken. Moet echt proberen nog rustiger aan te doen.

Herrido heel veel sterkte morgen, zal aan jullie denken!

Begin wel te merken dat ik moeier word, slaap ook echt rot. Heb ook echt foundation nodig omdat ik zulke donkere kringen onder mn ogen heb. 😔

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Herrido sterkte morgen meid! Denk aan jullie!

14. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Sterkte Herrido morgen! Hopelijk kan je een beetje slapen met een pilletje. Denk aan jullie!

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Herrido!! Heel veel sterkte morgen!!

16. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net even ouderwets bij Thor geweest, samen met vader en bonusdochter. Heerlijk om weer eens ouderwets met mijn vader op pad te zijn geweest. Kwam snel tot de conclusie dat hij iets te sterk is en dan ik nu nog niet met hem kan lopen vanwege litteken, ben bang dat hij even gaat ouwehoeren endan heb ik een probleem.
    Dus heb hem even geborsteld. Bonusdochter heeft een rondje op hem gestapt. Moeten steeds een capp lenen die van mij is te groot. Mijn vader wou 1 voor haar kopen en doe de volgende keer aan haar geven. Zal vast niet de laatste keer geweest dat ze even een rondje op hem ging. :D
    Vader kon het ook weer niet laten om even een standaard controle ut te voeren of hij wel gezond is. En hij is goed gekeurd. :Dduurde niet lang of meneer stond zijn voetjes , onderkant hoofd en oren te scheren want dat wild groei ziet er niet uit. Ik kan dat nu even niet doen is te zwaar.

Hubby is naar een vriend om sportwedstrijdem te kijken, hij had ven behoefte aan 'mannen-praat'.

Heb met mijn zus gebeld, O wat waren haar kinderen weer heerlijke monsters.:D Die is nu al dikker dan ik was toen ik Quinn kreeg!

17. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    @ Herrido

18. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid
    Dankje, heel lief van je!

19. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Herrido heel veel sterkte morgen!

20. Ja helaas wel. Dus zijn heel blij met de weggeefhoeken op internet.

Ja mensen begrijpen dieren niet. Van t weekend liep m'n schoonzusje de deur uit met alle deuren open. Kon net op tijd ingrijpen.
    Vl dacht in t begin ook van zal wel mee vallen maar ze is al 3x ontsnapt en met veel moeite gevangen (lang leve een kat die bij ons los liep) want ze komt gewoon niet terug. 2x heeft ze de kat gepakt waardoor wij haar konden vangen, kat had niks gelukkig. En 1x zag ze m'n beste vriendin en mij met bak vol vers vlees.

Deel Deze Pagina