16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Samsoko top dat je de lijst hebt bijgewerkt! Wel confronterend om te zien dat er al een naam in het lijstje 'bevallen' staat hè. Ben zo blij dat het een sterk ventje is!
    En ik denk zelf ook dat ze eerder geboren wordt dan de uitgerekende datum. Ook nergens op gebaseerd maar is gewoon een gevoel. Ik vind mei indd ook leuker dan juni haha :p

Misschien een 'vroege' vraag, maar hebben jullie al een idee wat jullie doen qua versiering als de baby geboren is?
    Ik wil wel graag slingers ophangen voor het raam, vooral omdat de buurt ons hier ook niet echt kent en vind het wel leuk om te laten zien dat er een baby geboren is. :)

De nesteldrang heeft hier nu ook toegeslagen, ben vandaag zo druk in de weer geweest. Gelukkig voel ik me wel beter na 2 dagen griep. :)

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik dans gezellig met je mee samsoko :)

3. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Herrido ik had jouw bericht nog niet gelezen toen ik gepost had.
    Wat fijn om te lezen dat het goed is gegaan!
    Wat een fijn meelevend personeel en wat is je bonusdochter een bikkel! Je zus en je hubbys beste vriend zijn ook echte toppers.
    Over je schoonmoeder.. Tja die is gewoon emotioneel over haar toeren denk ik.

Samsoko, wij verwachten een meisje :)

4. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Vanmiddag m'n kraampakket binnen gekregen.
    Van de week aangevraagd omdat ik zag dat sommige hem al binnen hadden. Dacht zal nog wel ff duren. Best snel dus.
    Leuk pakket. Speelgoedbox, handboek en een slabbetje als extraatje.

5. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    ♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥

13 mei
    ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥

15 mei
    demie - 1e kindje - 28 jaar ♥
    erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥

17 mei
    xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥

18 mei
    xdeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥
    brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥
    child - 2e kindje - 27 jaar ♥

19 mei
    baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥
    laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥

20 mei
    lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥

21 mei
    ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥
    zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥
    Elske91 - 1e kindje - (dan) 24 jaar ♥

22 mei
    romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥
    toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥
    boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥
    shart86 - 2e kindje - 28 jaar ♥

23 mei
    jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥
    stip13 - 3e kindje - 32 jaar ♥

24 mei
    anitap - 3e kindje - 28 jaar ♥
    mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥
    missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥
    Hatsie - 3e kindje - 28 jaar ♥

25 mei
    floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥
    annevandepol - 1e kindje - 26 jaar ♥

26 mei
    mojo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥

27 mei
    hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥
    lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥

28 mei
    dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥
    kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥

31 mei
    blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥
    samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥
    Trisha89 - 1e kindje - 24 jaar ♥

BEVALLEN
    ? januari: Herrido - 1e kindje - 26 jaar ♥

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger!
    elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger!
    tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar
    csi - 2e kindje - 25 jaar
    mooniejj - 1e kindje - 23 jaar
    julia1979 - 4e kindje - 35 jaar
    amber05 - 2e kindje - 36 jaar

Afsprakenlijst

februari
    24 feb: Missladybug Controle vk
    26 feb: Missladybug glucosetest.

maart
    3 mrt: Missladybug Groeiecho.
    4 mrt: Ingrid groei echo 30 weken vk + controle gyn
    6 mrt: demie echo placenta localisatie
    10 mrt: Samsoko en Trisha controle vk
    16 mrt: demie controle+ echo gyn
    13 mrt: Shart86 30 weken echo EMC

graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven![/QUOTE]

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Nou he! Vind ik idd ook wel heftig Lizz! Gelukkig idd dat het een sterk mannetje is! Qua versiering denk ik hier ook aan een slinger.

7. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm versiering nog niet echt over nagedacht.

Ik had vanavond ineens iets geks, de kleine was heel erg aan het draaien en nu zit mijn buik ineens een flink stuk lager en is het bovenin gewoon leeg. Herkent iemand dat?

Hier ook erg last van nesteldrang. Ik heb de keuken lekker gepoetst vandaag.

8. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    tjongejonge zeg, weer 11 pagina's te lezen! ik ga mn best doen te reageren maar zal niet alles meepakken hoor.

kinderwagen: wij hebben de mutsy urban (wel een ouder model) ook met adapters die je erop kunt klikken voor de maxicosi. dat is echt superhandig!

@baby90: mooie foto zeg! die is goed gelukt :)

@herrido: wat ontzettend lief van je zus zeg!

@ingrid: wat naar zeg dat de jeuk niet minder wordt maar erger :(

@blue: mooie buik!

kraampakket komt hier pas zo rond de 30 weken

9. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @herrido: zo dat was heftig voor jullie zeg. maar wat goed dat het zo goed ging. nu nog even spannend als ze hem wakker maken. maar fijn dat hij het tot zo ver zo goed doet!
    wat een supergoede vriend heeft je man. daar mag je je handjes voor dichtknijpen! wel een beetje egoïstisch van je schoonmoeder, ik snap dat je man haar niet als eerste belde. jullie moeten gewoon doen waar jullie je goed bij voelen.
    ik vind jullie heel sterk en naar mijn idee doen jullie het super in deze zware tijd. knuffel!

nog even mijn 27 weken dansje!
    ben woensdag ook weer goedgekeurd bij de vk. hartje klinkt mooi.
    donderdag intakegesprek gehad met de kraamzorg gehad, en we hebben een geboortekaartje uitgezocht.
    en het kamertje is ook helemaal klaar! ik ben blij!
    weer heel wat verder hier dus.
    kwa spullen heb ik ook alles in huis dus wat dat betreft kan de kleine spruit komen! maar blijf toch nog maar even zitten
    ik zal morgen of maandag even foto's maken.

10. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    erminea ja dat heb ik ook vaak en ook vaak andersom, dan zit alles bovenin en onder niks, een heel dom gezicht hihi.

11. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lekker he toekie dat alles al zover klaar is. Ben heel benieuwd naar de fotos.
    hier hebben we ook beneden nog wat dingen aangepakt zoals nieuwe gordijnen. Ik wil het liefste ook nog het hele huis verven en een nieuwe vloer maar ik vrees dat dat de hormonen zijn hihi.

12. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    haha Ermina, ja dat heb ik ook hoor. Vaak als ik op men zij heb gelegen ligt ze ook helemaal naar die kant of zoals laatst ineens over dwars.
    Voelt niet heel comfortabel als er echt gedraaid word, maar vind het stiekem ook wel heel leuk.

Ingrid heeft de dermatoloog nog iets voor je kunnen doen?

Ik heb trouwens 9 maart afspraak bij vk.
    durf zelf niet meer aan de lijst te komen. Ben bang dat dan weer alle kleur verdwijnt😆

13. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    @ Demie; hij wil eerst afwachten wat het de komende week gaat doen. Bij sommige werkt het snel en bij andere duurt het 4/5 weken voordat het helpt en helaas is er ook n percentage mensen waarbij het niet helpt..

Ik heb er niet veel geloof in dat het me helpt maargoed ik wacht het af..

Voor wat betreft versiering;
    Wij hadden een geboortesticker op de ruit aan de voorkant en we hadden versiering en een geboortebord in de voortuin (gedaan door de buurt en vrienden). Binnen hadden m'n broertje en schoonzus versierd (die dit keer dus in Indonesië zijn dan :( )

14. Missladybug

Even een nachtelijk 27 weken dansje.

Versiering nog niet over nagedacht!
    Dat word denk ik een bord in de tuin.

15. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hier ben ik bang dat de versiering een beetje veel gaat worden... Mijn vriend zit bij de brandweer, die zetten een ooievaar op de schoorsteen, we krijgen een ooievaar tegen de raam, van de vriendengroep een bord, van de carnavalsvereniging en van de kapel... Dat is alleen al wat anderen doen dus zelf doen wij alleen binnen wat versieren en ik wil graag een krans maken voor aan de voordeur.
    Gisteren nog even wezen shoppen! Box gekregen van mijn ouders, badje met accessoires gekocht, wipstoeltje en nog wat kleine dingen.
    De box en wipstoel heeft mijn vriend gisteren direct in elkaar gezet met mijn vader, superleuk!! Deze staat dus ook al klaar! 😊

16. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Versiering voor de baby

Wij hebben besloten om het huis te versieren als Quinn thuis komt.
    Wil ook graag beschuit-met-muisjes doen maar dan een hippe-variant. Dus moet nog even wat leuks daar op bedenken.

Voor de mensen die ons gesteund hebben willen we een houten hartje met tekst en foto laten bedrukken om hun te bedanken, die gaan we dan bij het geboorte kaartje voegen.

toekie
    Wat fijn dat de baby weer helemaal goed gekeurd is!

17. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erminea
    Had ik ook last van, nu stiekem nog steeds een beetje!
    Wil alles nieuw!

Ingrid
    Hoop dat het goed komt, vervelend dat je het alleen maar kan afwachten.

Mojo
    Wat lief van je ouders! Heerlijke hé dat shoppen.. Fijn dat je man het zelf in elkaar kan zetten. Die van mij kandat helaas niet, bonusdochter zou het nog sneller voor elkaar krijgen. :D

Zus is vannacht goed aangekomen. Hubby wou haar gaan halen terwijl madam het idee had om met een taxi te gaan, vader stond er op dat hij haar ging halen want dan konden wij door slapen, maar hij weet de weg niet. Dus die vriend heeft haar opgehaald.
    Met haar 2 zoons ging het vliegen ook goed, vlak na het opstijgen in slaap gevallen, wakker geweest om wat te drinken en ze moest ze voor de landing weer wakker maken. Ze zat er best wel over in om alleen met hun te vliegen want het kunnenme toch 2 monsters zijn!
    Die vriend en hubby zijn me de jongens op pad zodat zus even kan slapen, die is de hele vlucht wakker geweest in de angst van dat 1 van de jongens op adventuur zou gaan en zoek raakte in het vliegtuig. -iets met een film die ze net gezien had.-

De jongens hebben nu al gezegd noooooooit meer naar huis te willen want hier is een iPad, hubby heeft een quad -er is hun al beloofd dat ze er even op mochten rijden voordat ze weggaan.- er zijn hier marsmallow's, grote stukken vlees dis het begrip je mag 1 stukje vlees is hier iets anders... Overal zijn Mac's, die vriend heeft een PlayStation waar ze mee mogen spelen. geen zeurende papa en geen school. Die jongens wanen het hier paradische. Ze vroegen al of ze mochten blijven als mama naar huis gaat, kan die ook niet meer zeuren. :D

Oja het helpt natuurlijk ook mee dat opa en oma hier zij. Die ze vreselijk verwend. En dan hubby zijn ouders nog waar ze ook genoeg krijgen.

We zijn gister bij Quinn geweest.
    Gaat goed met hem, geen complicatie's en niets. Hij is nog in slaap en begint er langzaam aan wat beter uit te zien. Krijgt wat meer kleur, hij was eerst door het hart zo bleek, te bleek. En nu begint hij er voor zijn leeftijd normaal uit te zien langzaam aan.

Bonusdochter moet ik zo ophalen, het vriendinnetje moet naar de kerk en haar zondag verplichtingen. De kerk is vlakbij ons huis dus ik haal haar daar op.

Hubby heeft gister met zijn moeder gepraat. Ze is nog steeds boos want zij als grootouder had het recht om het als eerste te weten, vind ze! En ze vind het dom en onverstandig dat mijn zus bij die vriend slaapt terwijl haar huwelijk net op knappen heeft gestaan, dat is vragen om problemen. Dus moet mijn zus maar bij hun komen, op de bank slapen is nog nooit iemand van overleden vinden ze, en voorkomt een hoop problemen. Komt mijn vader binnen ; Mocht ze besluiten om bij pisvlek weg te gaan om hem dan betalen wij de trouwerij zodat ze een K-1 visum krijgt. Hun mening er over is dus ook duidelijk geworden naar schoonouders. :D

Piste gisteravond ook bijna in mijn broek, ga maar eens de letterlijke vertaling van pisvlek uitleggen en dat deed mijn moeder dus die gebrekkig Engels spreekt. Hubby en die vriend goed duidelijk gemaakt haar man geen pisvlek te noemen waar zij bij is en al helemaal niet waar haar kinderen bij zijn.
    Mijn vader kon het niet laten toen ze belde om te zeggen dat ze op Schiphol voor de gate stond om te vragen of pisvlek haar gebracht had? Nee dat heeft hij niet gedaan, want hij had last van zijn schouder hij vermoed een slijmbeurs ontsteking en kan dus niet ver auo rijden... Vriendin heeft haar gebracht, kon horen dat ze er best wel teleurgesteld om was en dan gaat mijn vader zo lekker op de gevoelig plaats op zo'n tijdstip door vragen, en stug hem pisvlek blijven noemen. Mijn moeder heeft de wijze beslissing genomen, omdat die gewoon kwaad word als ze hoort dat haar dochter zo door haar man behandeld word, ze pakte de telefoon af en heeft opgehangen.
    Zullen vandaag dus wel het laatste 'pisvlek-nieuws' horen zoals mijn vader het noemt.

Als zus wakker is zou ze bellen en dan haal ik haar op.

18. Missladybug

Nesteldrang heb ik ook last van.
    Ik zou het liefste het hele huis onder handen nemen.

Herrido fijn dat je zus veilig is aangekomen!
    Ondanks het pisvlek verhaal haha.
    Fijn ook dat alles goed gaat met Quinn!

Hier alles oke.
    Ik heb gisteren een auto gekocht! Man heeft een station en ik leen vaak het autootje van m'n moeder. Maar toch wel fijn om onafhankelijk te zijn als de baby er straks is.

19. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missladybug
    Wat leuk! Veel fijne en veilige km's toegewenst!

20. Wat druk weer!

Ik heb vrijdag de eerste tekening op de muur gemaakt. Best goed gelukt maar voor de tweede had ik geen puf. Dus op de bank geploft en zitten breien.

De afgelopen nachten ben ik elke x zo vroeg wakker. Veel onrustige dromen en nachtmerries. Zaterdag vanaf 4 uur wakker gelegen. Gister vanaf 3 uur.
    Zaterdag zaadjes gepoot met vl en stiefzoon. En boodschappen gedaan. Was al te veel van het goede. Vandaag dus niks gedaan.

Heb nu weer iets geks... Lekkende borsten... Hebben jullie dat ook? Vind t erg vroeg.

Decoratie
    Van mij hoeft er geen slingers en spul maar vl vind van wel. Hoop dat die t klein houd.

Baby draait soms zo erg dat t heel eng aanvoelt van buiten. Alsof die van binnen met alle kracht drukt en aait. Hij ligt soms ook heel laag en dan weer hoog of als ik op m'n linkerzijde lig dan ligt hij overdwars of aan de andere kant. Zo bijzonder om te voelen.

Vl vroeg vandaag wat ga je doen als de baby allergisch is voor honden... Dan moet ik ze dus wegdoen. Denk dat is iets waar ik totaal niet aan wil denken. Ga er ook niet vanuit.

Ach zo verder poging doen tot slapen. Vl is vanacht begonnen met z'n nachtdienst dus komend weekend is die langer vrij.

Binnenkort naar geboorte kaartjes kijken.

Deel Deze Pagina