16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh blond!

Herrido super dat de operatie goed is gegaan! En laat schoonma maar kletsen. Ik vind t super lief van je zus dat ze met de 2 kleintjes naar je toe is gekomen! Zou wel grappig zijn als ze een klik krijgt met die beste vriend!

2. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @erminea: ja super fijn is dat! ik zal straks ff foto's maken.
    haha ja ik denk ook dat dat je hormonen zijn, nesteldrang ;)

@ingrid: oh wat vervelend dat je nog moet wachten, hopelijk zakt de jeuk alsnog, ik weet hoe vreselijk dat is. bij mij is het gelukkig na 2 a 3 weken weer helemaal weg gegaan, maar ik kan me voorstellen dat je gillend gek wordt!

@herrido: leuk idee! je kunt ook cupcakes versieren met blauwe muisjes ipv beschuiten, maar is wel veel werk. moet je steeds staan bakken.
    fijn dat je zus er is! en haha leuk dat de jongens het zo naar hun zin hebben.
    super de super dat quinn het zo goed doet en hij nu een mooie kleur krijgt! dat betekend dat de operatie zeer zinvol is geweest:D gaan ze hem vandaag wakker maken?
    hahaha ik moet wel lachen hoor om dat pisvlekgedoe. en hoe kom je er op om hem zo te noemen! hahaha

@missladybug: oh wat fijn een auto, ik wil mijn auto echt voor geen goud missen!

@trisha: dat is normaal hoor, vanaf 26 weken kunnen je borsten wat gaan lekker. heb ik ook, maar is maar heel erg weinig (bij mij tenminste)
    ik slaap ook erg slecht laatste week. ben vandaag al vanaf half 4 wakker blegh... niet weer geslapen..bah

3. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    12 maart weer controle vk + een echo

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    ♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥

13 mei
    ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥

15 mei
    demie - 1e kindje - 28 jaar ♥
    erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥

17 mei
    xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥

18 mei
    xdeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥
    brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥
    child - 2e kindje - 27 jaar ♥

19 mei
    baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥
    laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥

20 mei
    lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥

21 mei
    ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥
    zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥
    Elske91 - 1e kindje - (dan) 24 jaar ♥

22 mei
    romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥
    toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥
    boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥
    shart86 - 2e kindje - 28 jaar ♥

23 mei
    jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥
    stip13 - 3e kindje - 32 jaar ♥

24 mei
    anitap - 3e kindje - 28 jaar ♥
    mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥
    missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥
    Hatsie - 3e kindje - 28 jaar ♥

25 mei
    floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥
    annevandepol - 1e kindje - 26 jaar ♥

26 mei
    mojo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥

27 mei
    hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥
    lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥

28 mei
    dorri - 2e kindje - 39 jaar ♥
    kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥

31 mei
    blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥
    samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥
    Trisha89 - 1e kindje - 24 jaar ♥

BEVALLEN
    ? januari: Herrido - 1e kindje - 26 jaar ♥

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger!
    elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger!
    tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar
    csi - 2e kindje - 25 jaar
    mooniejj - 1e kindje - 23 jaar
    julia1979 - 4e kindje - 35 jaar
    amber05 - 2e kindje - 36 jaar

Afsprakenlijst

februari
    24 feb: Missladybug Controle vk
    26 feb: Missladybug glucosetest
    26 feb: Shart86 groeiecho

maart
    03 mrt: Missladybug Groeiecho.
    04 mrt: Ingrid groei echo 30 weken vk + controle gyn
    06 mrt: demie echo placenta localisatie
    10 mrt: Samsoko controle vk
    10 mrt: Trisha controle vk
    12 mrt: Toekie1985 controle vk + echo
    13 mrt: Shart86 30 weken echo EMC
    16 mrt: Demie controle + echo gyn
    16 mrt: Shart86 groeiecho gyn

graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!

5. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zucht alweer wakker...
    Sliep gister half 8, en kan gewoon niet langer als 6 uren slapen. Dus zit al klaar wakker in de woonkamer met thee.

Pisvlek
    Mijn vader heeft het bedacht, sindsdien heet hij gewoon zo.
    Áltijd al gesodemieter met hem geweest, allemaal kleine k't steekjes die hij mijn zus leverd. Is écht een lul.
    Toen mijn zus 38 weken zwanger was was meneer met vrienden naar Engeland om naar het darten te gaan, was net op tijd thuis.
    Is vreemd gegaan toen ze zwanger was.
    Van het zomer had hij een relatie met een andere vrouw.
    Zus vertelde gister dus hij met haar had geappt. Hij heeft een meter te koop, zij had interesse en daarom hadden ze geappt, daarom
    Had hij dus Weltrusten tegen haar gezegd....
    Hij kom haar en zijn kinderen niet op Schiphol afzetten want hij had last van zijn schouder en vermoed een slijmbeurs ontsteking. Zij had hem geappt dat ze voor de gate op het vliegtuig wachte, geen reactie ze had geappt dat ze was aangekomen. Kreeg ze een dag later K terug.
    Moet ik nog doorgaan? Mijn zus betaald álles, meneer werkt niet en zegt dat niet te kunnen want hij heeft áltijd wel ergens last van. Mijn zus werkt dus, zorgd voor hun 2 kinderen en is zwanger van een tweeling. Zij heeft 1 donornier, heeft een ernstige nier ziekte gehad. Moet elk half jaar op her controle die lul heeft altijd wel iets dat ie niet mee kan. Bij zijn beide kinderen heeft hij er opgestaan dat er een DNA test werd gedaan, kinderen lijken sprekend op mijn zus.
    Van het zomer/najaar had hij die relatie dus. Ze heeft toen om na te denken even met jaar kinderen bij mijn gewoond. Ze wou hem toen terug want ze wou niet alleen zijn, mijn vader zei " een pisvlek heeft geen nut, die veeg je weg." Vandaar de naam. Toen ze vertelde zwanger te zijn, wat een ongelukje is. Waren we blij maar mijn ouders teleurgesteld dat het van hem was, zij verdient gewoon zoveel beter als hem.
    Hij komt al jaren niet meer bij mijn ouders thuis, is als de dood voor onze vader. Hij had haar een keer geslagen toen ze zwanger van de eerste was. Mijn zus heeft haar vader echt tegen moeten houden, mijn vader had hem graag de nek omgedraaid. Hij durfd hier dus ook niet te komen want hij weet dat ik er precies hetzelfde over denk.
    Normaal heeft meneer altijd praat en het hoogste woord, op verjaardagen als wij er bij zitten dan is hij opvallend stil.

Als mijn vader naar hun huis beld en hij neemt op dan noemt hij hem ook gewoon pisvlek. Maar nooit waar de kinderen bij zijn.

We doen er wel heel luchtig over. Doet mijn ouders wel echt verdriet om het allemaal te horen en om hun dochter dan weer huilend aan de keukentafel te hebben zetten om iets wat hij gedaan/gezegd of niet-gedaan heeft. Gaat al jaren zo, voor ze kinderen kregen. Het is niet 1 keer gebeurd, maar het is altijd. Van het zomer gebeurde er dus 'niets' en hij was lief voor haar, leek beter als ooit te gaan. Vader riep zit een addertje onder het gras, en ja hoor..

Mijn zus is een hele lieve zorgzame vrouw die alles voor iedereen wil doen, heeft altijd het beste met iedereen voor. En dan heeft ze zo'n man. Ze ziet het wel, maar is bang alleen te zijn en als hij beterschap beloofd dan geloofd ze hem weer.
    Het is de laatste 3 jaar bijna standaard dat ze eens in het half jaar onze ouder om hulp vraagd bij hem weg te gaan, slaapt ze daar een week, hij zegt wat liefs en ze is weer terug.

6. Oh herrido wat erg voor je zus! Ik ken dat heel goed mijn ex ging ook altijd vreemd.
    Vl heb ik nu 1x een 2e kans gegeven en hij weet heel goed dat ik het meen. M'n beste vriendin zegt al m'n huis is hier klaar voor je. Dus als het niet gaat kom je gewoon. Al paar x dat ze zegt je krijgt een sleutel maar dat vind ik gewoon net een stap te ver. Het gaat nu best goed heb alleen dat ik m niet vertrouw.

Heb voor t eerst in paar nachten weer langer kunnen slapen. Alleen nachtmerrie gehad die ik heel vaak heb. De baby vergeten eten te geven. Die ligt dan boven op z'n kamer en vergeet m dan eten te geven dus krijgt die maar 3x daags een flesje. Echt bah. Ik haat zulke dromen

7. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thrisha
    Mijn ex is ook vreemd gegaan, heb hem per direct er uit huis gezet en dag!
    Knap dat je je man een 2de kans hebt kunnen geven, ik zou het niet kunnen.

Vervelend dat je zo'n nachtmerrie hebt.

8. Tja ik wilde t niet. Maja was toen net 8 weken zwanger.

Mijn ex is in 6,5 jaar tijd 7x vreemd gegaan. Heb toen oogkleppen opgedaan en door gegaan want hij wilde t maar blijven proberen en ik kon nergens heen met de honden. Kwam er uiteindelijk achter dat ik dood ongelukkig was en depri was erdoor. En toen er een punt achter gezet.

Dus weet nu ook als Vl weer iets doet dat ik gewoon weg moet.

9. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ooo ik slaap zo slecht de afgelopen dagen, precies om 04.30 wakker en dan niet meer kunnen slapen. :$ Frustrerend als je wel moe bent!
    Ook voel ik de baby zo heel erg draaien hoor, vind het af en toe ook echt een heel eng en naar gevoel. Alsof die klem zit ofzo. :p

Lekkende borsten nou had ik het maar vanaf nu, heb er al 10 weken last van. En dan geen klein beetje, maar echt met een nat shirt wakker worden! Heb bij de action van de topjes gekocht die ik aandoe met slapen met pads erin, heb het namelijk alleen in mn slaap? :(

Voordeel van zo vroeg wakker zijn is dat de boodschappen vanmorgen vroeg al gedaan zijn. Niets voor mij haha. ;)

Vandaag 28 weken dansje, hallo 3e trimester! Langzaamaan ga ik aftellen. Die maanden zijn al voorbij gevlogen laat staan de laatste 3 maanden nu. :D

10. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brit
    Gaat snel hé! :D

Thrisha
    Heftig. Herken mijn zus ik jou verhaal...
    Ze wil niet weg want ze kan nergens heen, en nu is ze zwanger.
    Eigenlijk zijn het gewoon smoesjes. Net of ze zichzelf op die manier een reden wil geven om te blijven.

Net een stom verbaasd appje van haar gehad; ' hij laat mij achter met geld!' Ik dus bellen, dacht WTF heeft hij gedaan dacht dat ze ruzie ofzo gekregen hadden en haar daar alleen gelaten had. Bleek dus iets anders te wezen;
    Hij moet gewoon werken, heeft een eigen bedrijf wat echt goed loopt en als hij nu te veel thuis blijft dan komt hij er straks in om. Hij zou dus vanmorgen tot eind middag werken. De jongens waren wakker geworden toen hij uit bed ging, had de jongens voor de tv gezet zodat zij nog even kon slapen. Heeft netjes aangeklopt toen hij weg ging om te zeggen dat ze voor de tv zaten en dat hij geld op het aanrecht had gelegd voor mocht ze iets nodig hebben.
    Zij helemaal stom verbaasd dat ze een keer niet alles hoeft te betalen. :D vroeg haar net al of ik haar zo moet ophalen, ze wou zelf komen. Kan ze mooi lopend de buurt verkennen. Ach krijg vanzelf een telefoontje dat ze ergens in Queens/ Brooklyn staat. :D

Zij vermaakt zich dus wel..

Krijg vandaag eenn telefoontje en dan krigen we te horen hoe en wat met het wakker maken van Quinn:D

Hubby is de ochtend naar zijn werk, komt begin middag thuis.

Wij hebben dus een meidenochtend thuis. :D

11. Oh lekker!

Ja ben blij dat ik toen die keus heb gemaakt om weg te gaan. Ben paar maanden dakloos geweest, voor ik Vl ontmoette. Opgevangen geweest door vrienden, m'n ma enzo. Heb er toen wel vaak spijt van gehad. Geen geld, niks hebben en je afvragen waar je die avond kan slapen met de honden.
    Dus met kids en zwanger van tweeling zou ik het niet aanraden maar wel super dat ze bij je ouders dan kan.

12. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Herrido wat fijn om je zus zo lekker bij je te hebben zeg! Die band heb ik ook met mijn zus en er is niets heerlijkers dan samen zijn nu er zo'n end tussen zit!
    Superlief ook dat jullie vriend haar gewoon wat centjes gegeven had. :D
    Moet Quinn nu sowieso in het ziekenhuis blijven totdat hij helemaal hersteld is van de operatie? Sorry als ik eroverheen gelezen heb!!

13. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Quinn

Hij zal zoiezo moeten blijven tot het borstbeen sterk genoeg is én het hart regelmatig is en geheeld. Borstbeen is nu zo kwetsbaar dat je hem gewoon kapot kan drukken.
    Wij hadden toen hij geboren was al gevraagd hoe en wanneer hij naar huis mag; moeten op zijn vroegst rond de uitgerekende datum aanhouden, hij moet een bepaald gewicht hebben. Flesje kunnen drinken en zelfstandig kunnen adem halen.
    Zucht, zal dus nog wel even duren...
    Hij blijft in dit ziekenhuis tot hij naar huis mag. De ziekenhuizen zijn hemelsbreed even ver voor ons rijden, alleen is dit ziekenhuis wat moeilijker bereikbaar want het lijkt soms net of half New York er ligt en iedereen tegelijk bezoek krijgt. :D

Heftig Trisha. Fijn dat het helemaal goed gekomen is.
    O dat mijn zus op straat komt maken we ons geen zorgen over, plaats zat waar ze kan wonen. Hubby had zelfs aangeboden voordat ik bij hem ging wonen dat ze 3 maanden bij hem kon komen, want haar probleem is dat ze gewoon zo bij hem onder de plak zit. Ze kan niet met hem maar als ze zonder hem moet dan slaat de 'hoe-moet-het-nu-veder-paniek' toe en dan gaat ze maar weer terug want ze ziet geen andere optie. Als ze 3 maanden zonder hem zou leven dan is het ergste klaar, ze weet dat ze beter af is met een ander. Maar door alles wat hij gezegd heeft heeft ze geen zelfvertrouwen en zelf respect en denkt ze dat als ze bij hem weg gaat niemand haar ooit nog wil etc.

Is gewoon heel lastig. En je wil haar graag gelukkig zien met iemand waar ze oud mee wil worden. En je wil niet dat ze huilend aan de keukentafel zit omdat ze gewoon verdrietig/teleur gesteld is in het hele wezen wat haar partner moet voorstellen. En het is altijd wel wat, zij is gewoon op. Maar ze durft simpelweg niet bij hem weg te gaan.
    En wat ook erg is ,is dat ze niet alles durft te vertellen. Mijn ouders hebben regelmatig op het punt gestaan aangifte tegen hem te doen. En dan slaapt ze daar dus een week en dan maakt ze de keus om terug te gaan. Mijn ouders die vinden het elke je er niet leuk als ze teruggaat maar het is haar keus.
    Mijn moeder laat haar dan eigenlijk gaan onder het motto het os haar keus. Mijn vader die zal haar met alle liefde aan de kachel vast binden/op sluiten/ enkeltje Amerika geven om haar maar te laten in zien dat ze zo veel beter verdient.
    Dat is het hele probleem; ze ziet het niet in dat ze beter verdient, dat er wél hele lieve zorgzame mannen rond lopen die graag met haar oud willen worden.

14. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Zoo ook maar weer een reactie van mij. Erg druk weekend gehad(werk etc.) dus heb niet alles meegekregen op het forum..
    Vind het sowieso vermoeiender worden om alles bij te houden.

Herrido wat vervelend van die vriend van je zus! Ik had het wel geweten, maar das makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Vanochtend alweer vroeg op om met manlief naar het ziekenhuis te gaan. Man moest voor en bronchioscopie, omdat ze op de longfoto voor z'n zeevaartkeuring iets gezien hadden. Longarts denkt dat het niets is, maar er komt sarciodose voor in zijn familie dus vandaar de bronchioscopie.
    Nu afwachten op de uitslag 3 maart.

Ik vanmiddag bij de fysiotherapeut geweest ivm pijnklachten bekken/heup.
    Fysio denkt aan zwangerschaps ischias, gelukkig maar want dat gaat na de bevalling weer weg. Nu volgende week weer naar haar toe en dan krijg ik oefeningen hiervoor.

15. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brit
    Ik denk dat mijn vriend na 2 weken blij is dat ze naar huis gaat, al dat geklets. :D Mijn moeder kan er ook wat van. :D

Hij moet dus de hele tijd geklets en gegiechel aan horen in een taal die hij niet begrijpt. Kunnen we mooi alles even beroddelen waar ze bij zitten. :D

Eigenlijk ben ik best wel benieuwd wat ze van die vriend vind...
    Als ik het vraag dan is het O hij is wel aardig, zal vanavond eens goed doorvragen. Kan dus gewoon mooi waar ze bij zitten.

Mijn vader die spreekt Russisch, logisch want oma is Russisch. Maar ik ben de enigste die interesse had om de taal te leren. Kan zeggen dat ik mij redelijk verstaanbaar in het Russisch kan maken. Kunnen we soms mooi ook even opmerkingen maken terwijl de rest er bij zit.
    Als we ergens heengaan in gezelschap kan ik hem dus subtiel vertellen dat hij zijn gulp moet dicht doen.

Hubby snapt er soms niets van! We beginnen in het Engels, gaan over in het Nederlands. Aan de toon kunnen ze wel horen dat er een discussie is, en dan kunnen mijn vader en ik het vaak niet laten om dan een mening in het Russisch te delen. Helaas begrijpt mijn moeder sommige woorden wel... Had een keer gezegd dat mijn zus een trut is in het Russisch en pats een draai om mijn oor. :D

16. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    elske
    Wat vervelend voor je man!
    Hopelijk valt het mee.

Och meis zit je niet mee, hoop dat de fysio je goed kan helpen.

17. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Brit dat lijkt me echt heel apart!
    Ik heb nog geen lekkende boobs en misschien gaat dat ook niet gebeuren. Vanwege een borstoperatie tien jaar geleden.

Trisha wat heb je een hoop meegemaakt zeg. Heftig.
    Hoe gaat het nu met het vertrouwen in je lief?

Elske, spannend, 3 maart de uitslag van het onderzoek van je man.

Herrido, zo fijn dat je lekker je familie bij je hebt!
    Zo grappig van al die talen.
    Ik hoop stiekem dat het iets word tussen je zus en vriend van je man.

Ik heb een heerlijk weekend gehad! Morgen nog werken en de rest van de week lekker vrij.
    Heb zin in de 9 maanden beurs. We gaan woensdag.

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Lekkende boobs: gelukkig geen last van. Ze hebben juist tussen zoontje en deze zwangerschap altijd 'gelekt' (aan een kant een lichte vlek aan binnenkant bh, dus geen natte shirts) dus het is nu juist opgehouden door zwangerschap.

9 maandenbeurs: Ga ik niet meer heen denk ik. Heb wel kaarten liggen voor avond (gratis v kruidvat) maar ben er al eerder geweest en is toch leuker voor eerste kindje. Ik hoef nu geen kamertje/box/aankleedkussenhoes en weet ik veel meer te hebben. Ik weet het geslacht nog niet dus kleertjes kunnen ook nog niet.
    Tja, kost dan al met al wel veel energie.

Morgen echo!!!! Joepie.
    Zo gek. Laatste keer is 8 weken geleden. Morgen krijg ik groeiecho, dan over 4 week nog eentje, dan na 4 week weer eentje en dan wordt kindje al geboren!!!!:$:D

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Herrido: fijn dat alles goed gaat maar (vat t niet verkeerd op!) jouw leven lijkt echt soms een beetje een soap zeg poeh! Maken jullie een hoop mee!

Lekkende boobs: hier geen last ervan, wel sinds een paar dagen weer pijnlijke boobs! Misschien dat ze toch weer aan het groeien zijn?

Child: zo tel ik ook de dagen af ja haha :D

Elske: spannend zeg van je man! Ik ben niet bekend met die aandoening wat houdt het precies in? Balen dat je zo veel last hebt!

Hier ook echt dramatisch momenteel qua pijn... En mijn dochter is ook behoorlijk dwars de laatste dagen dus zit er een beetje doorheen op het moment :( ben ook heel zenuwachtig ineens over de bevalling en of onze beeb wel gezond is dus maak me erg zorgen maar ja daar kan niemand wat aan doen, we zullen pas zeker weten of ze gezond is als ze geboren is... Dus tel de dagen af!

20. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @herrido: nou wat een eikel zeg. dat had ik echt niet zo lang volgehouden als je zus. ik snap de reactie van je ouders heel goed, hij is is nog veel erger dan een pisvlek! hij is meer een diarreevlek! hahaha
    ik hoop stiekem ook je zus wat krijgt met die vriend van jullie!

@brit: jeetje zo lang al die lekkende borsten?! en zo erg ook, poeh. nou gelukkig dat het alleen 's nachts is. hoef je je overdag niet te schamen voor een natte vlek in je shirt hihi.

bij deze de foto's van onze babykamer, helemaal af :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina