16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    en nog een paar. wat vinden jullie van het resultaat?

Bijgevoegde bestanden:

2. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    toekie mooi kamertje!! :)

3. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toekie
    Mooi kamertje.

Child
    Als je er zo over na denkt... Gaat het echt snel.

Shart
    Was eerst een heel normaal leven. En opeens gebeurde alles tegelijk.
    O en ga maar eens een dagje Amerikaanse trash tv zitten kijken. Man man man man, kijk je echt nergens meer van op.
    Laatst een vrouw die 8 kinderen bij 7 verschillende vaders had, 6 kinderen waren afgenomen door de kinder bescherming. Ze was nu zwanger van een tweeling en er waren 2 mogelijke vaders. -later bleek dat de tweeling beide een andere vader hadden. Ze had een trio gehad met hun, WTF is dat überhaupt mogelijk? - oja ze was met een andere man getrouwd die al 14 jaar in de cel zat en wachte op de doodstraf, maar ze wilde niet scheiden want iets met een uitkering voor haar kinderen als hij overleed.
    Dus wat dat betreft heb ik nog een langé we te gaan. :D
    Als je mijn leven van nu met een jaar geleden vergelijkt...
    Echt wat een wereld van verschil! Nu ik er zo over nadenk, had ik het eigenlijk nooit zo voor mij gezien.

Quinn
    Best wel een teleurstelling; ze gaan hem morgen wakker maken. Wegens onderbezetting personeel kon het vandaag niet. -vind het een kont reden.- maar ze moeten dan test's doen en hem nauwlettend in de gaten houden, ze moeten zijn medicijnen tegen de pijn nauwkeurig gaan afstemmen dan. Maar gelukkig hebben ze hem voor morgen al ingepland, wij zullen er ook bij zijn als ze hem wakker gaan maken.

Echt eng om hem zo te zien liggen. Hij is dus helemaal bewegingsloos. Hij ligt dus aan de beademing, met allerlei plakkers en infusen. Hij ligt met zijn armen wijd. Hij Reageerd nu dus ook totaal op niets. We mochten bij hem, zijn handje even aanraken. Zijn handje was koud, heel kill koud. Hebben dit aangegeven en ze zeiden dat het volkomen normaal is. Ze proberen zoveel mogelijk bloed in de romp en hoofd te houden zodat hij sneller hersteld. Bijwerking daarvan is dat de ledematen kouder worden. Ze zeiden dat het geen kwaad kan. Maar toch gaat het tegen je ouderlijke instinct in dat hij zo koud is.
    Ze waren zijn litteken aan het verzorgen, we hebben het litteken eens goed kunnen bekijken. Iets waar ik eigenlijk best wel bang voor was, hoe het litteken er uit zou zijn, niet zo zeer dat het er lelijk of eng uit ziet maar meer de gedachte die er achter zit, alles wat hij tot nu toe heeft moeten doorstaan. Heb er nachtmerrie over gehad. Litteken is 'mooi' precies in het midden, hechtingen zitten precies met dezelfde tussenruimte naast elkaar. Ben best wel blij dat we et nu al goed bekeken hebbeneen dat ik het niet heb uitgesteld.
    Hebben ook een mooie foto van hem gemaakt, zal toch altijd onderdeel van zijn levensverhaal blijven en een groot hoofdstuk in ons leven. Hubby en ik waren het er unaniem over eens dat de foto bij ons blijft, we sturen hem niet naar familie en hij komt zeker niet op Facebook. Als wij de behoefte hebben om het aan hem aan iemand te laten zien dan doen we dat maar we vinden dat niet jan en alleman het hoeft te zien.
    We hebben hem wel aan bonusdochter laten zien, en gezegd dat Quinn aan het slapen was. Zo is ze toch een beetje voor bereid op wat ze te zien krijgt als ze morgen mee gaat. Hubby heeft haar ook rustig uitgelegd wat wat is wat er te zien is zodat ze het beter begrijpt en het minder eng zou zijn. Was wel een foto van de zijkant, wat een wat aangenamer gezicht is als vooraanzicht, nog niet eens de meest schokkende foto.

Bonusdochter kwam zelf met een oplossing voor haar slaap probleem;
    Bij het vriendinnetje was de 'man' niet langs geweest. De vriendin-moeder had haar uitgelegd dat het niet bij haar kon komen want ze hadden een kruisje. Ze wou het graag op haar eigen kamer ook proberen. Vannacht gaat ze slapen met een rozenkrans boven haar bed. Is het proberen waar lijkt mij...

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh herrido wat rot dat ze Quinn nog niet wakker konden maken.

Druk weekend gehad met verjaardag, bezoek aan ikea en de huishoudbeurs.
    na de beurs was ik echt op.... viel 20.30 in slaap.
    Maar het was echt super leuk en vanwege de vip kaarten ook nog een leuke meet en greet gehad met Ferry Doedens.

Deze week zijn we druk in huis bezig met allerlei klusjes. Niet echt heel makkelijk met 2 dames in huis maar goed donderdag gaan ze naar de opvang dus kunnen we echt even doorwerken. Zaterdag verjaardag van de jongste vieren. Blijft raar dat ze niet echt jarig is ( schrikkeldag geboren)

5. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Groeiecho gehad vanmorgen. 1295 gram wordt kindje op geschat. Normaal is voor deze termijn 1250 volgens de gyn dus ik zit nu erg netjes. Maar hij waarschuwde wel dat ze vooral vanaf 28 weken in gewicht gaan toenemen.Maar het is nu hartstikke goed. Volgende keer eind maart een echo

6. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    child
    Fijn om te horen dat alles goed is.

7. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles goed is Child en dst de kleine mooi op gewicht is!

Wat balen Herrido dat ze het wakker maken een dag hebben uitgesteld. Gelukkig is het vandaag wel zover!

Leuk blue! Vrijdag ga ik naar de negenmaandenbeurs en als k genoeg energie heb wil ik ook een klein kijkje nemen op de hhb. Ben benieuwd! Gefeliciteerd alvast met jullie dochter. Schrikkeldag jarig zijn lijkt me inderdaad heel gek.

Toekie, ik had t ergens anders al gezet, maar gaaf kamertje! WdP is te leuk!

Hier is net BO nr 2 geconstateerd. Straks maar weer een AB kuurtje ophalen. Shit :(

8. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @Herrido: ja balen dat je een dag langer moest wachten, maar ja het moet ook wel veilig zijn voor de kleine Quinn. Gelukkig is het vandaag zo ver, ik ben benieuwd hoe hij reageert. Dikke knuffel voor jullie!
    Wat een idioot verhaal trouwens van de TV programma. Hoe is het in godsnaam mogelijk! ppfff... dat valt jouw leven inderdaad reuze mee.

@Child: ik vind dat al een heel gewicht! Klinkt goed :)

9. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    Dankje sam, ja ik vind WdP ook super lief :) Heb ik eigenlijk altijd al gevonden, dus ik dacht nu wil ik er wat mee doen

10. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Herrido vervelend en jammer dat het een dag langer duurt. Maar gelukkig is het vandaag zover! Laat je weten hoe het met je kleintje is?
    Child wat fijn om te horen dat je kleintje goed groeit!

11. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil wel enthousiast reageren op iedereen maar ik kies er even voor om voor me uit te staren. Vandaag belachelijk druk op het werk en vanavond toch nog even paardrijden maar ik loop nu al op mijn laatste benen. Vl kookt gelukkig dus ik blijf eventjes op de bank liggen. Pfffffffff

Mooi kamertje trouwens!

12. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Toekie leuk kamertje!! Vind wdp ook altijd lief hoor!

Samsoko bleh nee, hopen dat de ab snel z'n werk doet!! :(

Erminea rij je echt nog fanatiek? Ik loop er echt alleen nog maar naast, mis het al zo erg. Hij is superbraaf dus zou er zou op kunnen alleen tijdens het rijden enorme last van me buik. :(

Vanmorgen naar de vk geweest, alles was helemaal goed. :D
    Moet wel zeggen dat ik me zo nu en dan echt al begin te vervelen hoor thuis. :$

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Toekie: super leuk kamertje! :)

Herrido: ben benieuwd hoe het gaat met Quinn vandaag!

Child: zo die is al flink! Ben benieuwd ik heb donderdag een groei echo dan ben ik bijna 28 weken...

Samsoko: balen van je bo :( hopelijk snel weer ervan af met de ab!

Hier: is zojuist het kraampakket bezorgd... Durf het niet open te maken haha ben bang voor wat ik ook alweer tegen ga komen :D

14. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    erminea
    Knap dat je nog rijdt. Ik durfde het al snel niet meet want hij is soms best wel heet. En al meneer het op de heupen krijgt heb je er houwen en keren aan.
    Mis het wel echt! Maar wacht zoiezo tot hij zijn voorjaar ongesteldheid heeft gehad, elk voorjaar heeft hij een weekje.. Kolder en in de kop en je gaat er dan geheid af. Noem het zijn ongesteldheids weekje :D

Quinn
    Hij is wakker!
    We waren er bij. Hij was ook vrij vlot wakker. Hij ligt nu aan de pijnstillers waardoor hij duf en afwezig is, hij Reageerd dus ook vrijwel niet meer op de omgeving, maar met zijn medicijnen is dit normaal. Hart is tot nu toe regelmatig. Ze hebben voorzichtig gezegd dat zijn situatie stabiel is.
    Hij zag er weer een stukje beter uit, sinds vrijdag ook een beetje zwaarder geworden wat een heel goed teken is.

Bonusdochter die is door grandpa gebracht toen Quinn wakker was. Ze vond het niet eng ofzoiets, ze was weer even lief als altijd voor hem. En trots.

Ze mocht vanavond bepalen wat we gaan eten met zus en Kids, ouders, schoonouders en beste vriend bij schoonouders thuis, hebben toch een kleine overwinning te vieren.

Hubby is naar zijn moeder om te praten, ze is nog steeds boos. Vandaag weer kwaad gezicht gehad dat ze Quinn niet mocht zien. Bleek dus nog veel meer achter zitten, zaken die eigenlijk tussen hubby en haar zijn. Met miskraam van hubby en ex werd ze voor haar gevoel over geslagen omdat ze het pas te heen kreeg toen haar PS'ers al in het ziekenhuis zaten, geboorte bonusdochter werden haar ouders als eerste in gelicht. En met Quinn wisten mijn ouders et ook eerst, en met de operatie die vriend dus. Ze voelt zich een beetje overgeslagen elke keer. Maar ze gaan dus even samen praten.
    Was eigenlijk dus een combinatie van oude onuitgepakte irritatie's en spanning.

Bonusdochter heeft dus menu voor ons samen gesteld, moest volgens haar een verassing blijven. Tot ik mag gaan staan koken samen met zus. Hubby gaat het samen met haar straks kopen. :D

15. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Herrido wat fijn dat Quinn wakker is en ze positief zijn!
    Ik reageer ook even snel voor het slapen gaan want ben echt op... Het slechte slapen, drukte en stress op het werk worden me soms allemaal een beetje te veel!
    Mooi kamertje heb ik voorbij zien komen! Zal dadelijk ook een paar foto's van ons kamertje plaatsen. Moeten alleen nog wat dingen aangekleed worden zoals plankje boven commode en schilderijtje enzo!
    Ik doe vandaag mijn 27 weken dansje! Morgenmiddag naar de vk controle en donderdag 3D echo, zo'n zin in!!!

16. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Het bedje...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      4
  17. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou heel fanatiek rijd ik niet meer hoor en ik pas inmiddels ook niet meer zo lekker in mijn zadel door die knop (rij western). Dus ik denk niet dat ik nog heel lang kan rijden maar zoalng het nog wil vind ik het heerlijk. maar ik merk wel dat ik het rustig aan moet doen.

Fijn dat alles goed gaat! Heb je geen leuke hobby om te doen?

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Mooi Mojo!

Hier een foto van m'n buikje deze week :D

19. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    erminea
    Wauw western,
    Heb een aantal jaren geleden geprobeerd de overstap te maken, maar Thor is er niet echt geschikt voor en ik zelf ook niet. :D

Mojo
    Mooi kamertje! Mooi neutraal maar toch niet saai. Ook leuk dat het bedje scheef staat.

20. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shart
    Mooi buikje!!

Deel Deze Pagina