16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Super dat Quinn wakker is En t wat vooruit gaat! Mooi zeg dat hij is aangekomen!

Ik heb even een bagger dag.
    Hebben een familie groepsapp waar iedereen alles in kan droppen wat ze willen delen. Nu krijg ik bijna nooit ergens reactie op behalve van m'n zus/zwager en m'n ma. Dus post ik er eigenlijk niks in.
    Mijn andere zus en broer wekelijks meerdere berichten. Over nagels of waterstof of wat dan ook.

Gister had ik iedereen gevraagd voor hun adres voor de adressenlijst voor de geboortekaartjes. Heel duidelijk bij gezet als je niet reageert dan krijg je geen kaartje. Iedereen wonderbaarlijk gereageerd behalve 1 broer en z'n vrouw.
    Vanochtend zei ik weer wat. En kreeg gelijk berichtje van die schoonzus dat ik niks mag zeggen want het is voor hun niet interessant. En ze vind het vervelend als ik dan iets zeg en het voortaan maar voor me moet houden.

Nou pfff voel me de hele dag al zo kut. En dan hormonen erbij dus hele tijd lopen de tranen over m'n wangen.
    Heb d'r gelijk maar de waarheid gezegd en dat ze dus geen kaartje krijgen niks meer van me zullen horen en ook niet langs hoeven te komen. Dat iedereen dus alles mag posten in de groep behalve ik maakt t wel duidelijk.

Met de baby gaat alles goed. Weer heerlijk actief. Vl heeft nachtdienst dus heb weer was week. Alleen ben zo vergeetachtig dat ik de wasmanden vol en leeg op de slaapkamer laat staan en dus niks kan doen.

2. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shart
    Och meis. Wat een nare opmerking van haar! Niets van aantrekken.
    Hoop dat je je straks wat beter voelt.
    Knuffel.

3. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Net controle gehad bij de vk, ons mannetje is weer helemaal goed gekeurd!! Volgende keer nog een gewone controle-afspraak en met 32 weken de groeiecho!!
    Nu al zoveel zin in morgen, 3D echo!!

4. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    jeetje erminea: ik rijd al lang niet meer! voelt helemaal niet fijn in mn buik en door de ischias is het ook geen pretje. ik mis het wel maar ik denk maar dat ik na de bevalling nog lang genoeg kan paardrijden ;) doe nu liever rustig aan.

@herrido: haha wat een lol, een ruin met een ongesteldheidsweek ;)
    meid wat fijn dat Quinn wakker is en het goed lijkt te gaan. wat een sterk kereltje is het zeg!
    wat goed dat je hubby met mams gaat praten, dat doet hen vast heel goed.

@mojo: ziet er mooi uit hoor. mooie vloer hebben jullie!

@shart: mooie buik!

@trisha: sorry voor mn woorden, maar jezus wat een kutwijf! pff... wie denkt zij dan wel dat ze is? poeh ik zou echt heel boos zijn hierom dus ik snap heel goed je gevoel! sterkte meis.

5. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    toekie
    Ik mis het ook echt het rijden.
    Hahaha ja, Thor is een soort-apart. :D Heel sterk karakter, temprament vol, heet karakter maar zit geen kwaad bloed in. Behalve tijdens zijn ongesteldheids week.:D Heeft hij altijd gehad, is altijd in het voorjaar. Dacht eerst dat het met zijn Castratie te maken had, dat het niet helemaal goed gegaan was. Maar hij heeft er gewoon last van. Hij word gewoon 1x per jaar ongesteld. Beste is dan hem met rust te laten. Is vaak het moment dat de lente begint en dat ze hoognodig naar buiten moeten. :D
    Klim er ook niet meer op in de week, want dan heeft meneer een eigen wil, je gaat mee in de wil of je ligt er naast.

Heb je een eigen? Wat voor?

6. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bleek dus vooral oud zeer te wezen.
    Dat in combinatie zorgde dat de bom even barste, snap het ook wel dat als je elke keer gepasseerd word voor je gevoel het op een gegeven moment te veel is.
    Nergens om; schoonmoeder is een hele lieve vrouw ze wil alles voor ons doen. Maar ze wil graag dat alles naar hand gezet word, normaal krijgt ze té vaak haar zin. En nu even niet..
    Maar er is dus gepraat, ze vind nog steeds dat ze het recht heeft om bij Quinn te mogen komen, ze vind dat het haar klein kind is dus heeft ze ook recht om hem te mogen zien. Maar ze begrijpt het nu wel beter.

Het liefst zou ze straks als hij thuis is 1 dag op hem passen en dat hij daar ook dan komt slapen. Ze heeft een eigen kapsalon, op advies van een arts werkt ze nu 3 dagen. En wil graag dus op Quinn en bonusdochter gaan passen, gewoon omdat ze het fijn vind. Maar... Ik ben dus gewoon thuis en is al slikken bij het idee om elke week 1 dag te moeten missen. :D

Ze bedoeld alles goed. En ze is ook echt lief voor ons. Maar soms...

7. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Erminea probeer wel elke dag naar stal te gaan om eruit te zijn hoor, maar wil niet elke dag helemaal doorweekt zijn!

We hebben eigenlijk best een aantal paardenmeiden haha. :D

Shart super mooi buikje!

Mojo wat leuk de 3d echo, twijffel nog steeds of ik dat zal doen. :p

Trisha lekker laten gaan, heel vervelend zulk soort mensen. Kan je gevoel erbij heel goed begrijpen, is je tranen echt niet waard hoor. Begrijp nooit waarom sommige mensen zo kunnen zijn!

Pfoe moet mn benen fatsoeneren voor het zwemmen vanavond en zo geen puf in! Begin er al moeilijker bij te kunnen. ;)

8. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brit
    Hahaha herkenbaar!
    In de winter word het scheren wat minder.. Helemaal nu ik een tijd een relatie heb. Heb vorige week vriendelijk het verzoek gehad om het iets beter bij te houden. :D

Kan de grasmaaier er over of valt het mee? Ik was bijna een beer.:D

9. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Trisha wat een inslechte mensen....waar komt zo'n reaktie vandaan dat begrijp je toch niet.

Ja leuk al die paardenmeiden haha echt toevallig. Ik heb geen eigen paard maar het paard waar ik nu op rij is zo rustig ik maak me er niet zo druk om. ik vind het ook heerlijk om nog een beetje te bewegen. We rijden altijd buiten trouwens.

Pfff ik was vandaag lekker bezig. Ik bijna boos op VL omdat ik een sok kwijt was en ik vond dat hij hem had kwijtgemaakt. Tot ik tot mijn grote schrik zag dat hij aan mijn voet zat.... en eenmaal op mijn werk typte ik mijn pincode in inplaats van de alarmcode....

10. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een beer is nog zacht uitgedrukt haha, ik heb er altijd zo'n hekel aan! Maar hoe langer het word hoe langer je bezig bent! Zit eraan te denken om het eens een keer te laten waxen. ;)

Erminea zo'n dag dat alles tegenzit herkenbaar! Achteraf kan je lachen om die sok haha. Zag je vriend ook dat hij al aan je voet zat?
    Heerlijk dat je nog buiten kan rijden, dat zou in principe nog wel kunnen als het een staprondje is. Alleen meneer kan niet zonder ander paard naar buiten en heb geen zin dat die een rechtsomkeer terug naar stal maakt. :D

Herrido dat met je schoonmoeder ken ik hoor soms zeg ik wel eens je krijgt ze er gratis bij.. :p die van mij is superlief maar er zijn nu ook momenten dat ik ook denk van pffff, die van mij wil ook altijd der gelijk hebben en der zin doordrijven. Ik lach het maar weg en als ik het zat ben hoort ze het van me. :D

11. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moest stiekem wel even lachen om de sok! Hahaha

Och schoonmoeders... Hou altijd 1 gedachte in mijn hoofd; had een ex-schoonloeder en als ik daar aan teug denk.. Die is een keer door het oog van de naald gekropen, ben er heilig van overtuigd dat ze het heeft overleefd omdat ze haar vanuit de hel gewoon terug naar aarde gezonden hebben! Brrrrrr. Dan kom ik maar tot 1 conclusie heb het enorm getroffen.
    Maar om nou met hun op vakantie te gaan, dan denk ik ook oke je kan ook te ver gaan.
    Willen graag voor de kerst naar Disneyland, en dan de trein naar NL pakken. Zij wouden wel mee, proberen een vlucht te vinden die een tussenstop in Parijs doet en dan naar Nederland gaat. Nemen zij Quinn mee naar mijn ouders en komen wij later met de trein.
    Maar om nou ál die uren net elkaar in een vliegtuig te gaan zitten.. :D piloot kan moeilijk boven de oceaan even landen om haar er uit te zetten. :D
    Ze praat dus aan 1 stuk door, vraagt ook echt op alles door, is kapster en geeft altijd goed bedoeld kapsel advies.
    En wil altijd gelijk hebben en haar zin.
    Voor de rest is ze wel lief hoor. :D

12. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mijn zus gister ook even uitgehoord.:D

Vroeg haar toen we alleen waren zo van wat vid je eigenlijk van X?
    O hij is wel aardig was haar antwoord. Oke, hij is wel aardig ja. Uhu -ze weet dag uhu bij mij betekend tell me more! Tell me everything! -
    Vervolgens ging ze veder , nou ja eigenlijk is hij wel heel lief. Hij legt elke dag geld neer als ik wat nodig heb, mocht ik een auto nodig hebben dan mag ik zijn auto lenen. Voor het slapen gaan komt hij even Weltrusten zeggen en doet dit ook bij de jongens. Hij zegt het ook als hij weggaat. Laat zijn telefoonnummer achter en zegt waar hij heen gaat. En is lief en goed voor de jongens.
    Oke, en heb je al wat van pisvlek gehoord? Nee niet echt. Oke.. Wel een beetje dus? Nee eigenlijk niet.
    Later kwam ze er op terug uit het niets dat ze het wel jammer is dat hij geen kinderen kan krijgen..

Hubby heeft verhaal bij X gaan halen. :D
    Kwam er op neer dat hij haar een hele lieve vrouw vind die een betere man verdient dan wat ze heeft. Bij mij bleef een vraag branden, heb em gevraagd of hij die betere man wou wezen. Kreeg een glimlach en als antwoord dat hij niet met een ander zijn huwelijk gaat bemoeien.

Ze hebben vanaf de eerste keer dat ze elkaar zagen een... Iets tussen hun gehad. Is nog geen spanning maar ze zouden gewoon zò goed bij elkaar passen. :D

Heb de brutale vraag dus gewoon gesteld. :D

Heb ook met haar over pisvlek gepraat, komt er op neer dat ze nu weer op zo'n punt zit dat ze eigenlijk wil nadenken of ze wel bij hem wil blijven. Ze vertrouwd hem gewoon niet. Ook omdat hij dus weer geappt had met die vrouw waar hij een relatie mee had, ook al was dat om iets wat hij te koop had. Maar.. Ze is zwanger en hij is wel de vader van haar kinderen. En waar gaat ze wonen.
    Haar man weet dat ze wil nadenken, alweer. En neemt het niet echt serieus. Maar ze heeft hem op advies van mijn ouders, die wisten dat ze weer op zo'n twijfel punt zit, gevraagd of hij geen contact met haar wou opnemen behalve met noodzakelijke dingen.

Mijn moeder heeft voorzichtig gezegd dat het mijn zus wel
    Goed doet om even bij haar man weg te zijn.

13. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Herrido blij dat het goed gaat met kleine Quinn!
    Dat met schoonmoeder heb ik hier ook altijd. Ze is echt een schat hoor en bedoeld het allemaal goed, maar komt ook veel te vaak net iets re dichtbij en bemoeit zich met dingen waar ze niks mee te maken heeft.
    Nam gister men telefoon ff niet op en meteen men vriend bellen op het werk wat er aan de hand is met mij. Helemaal in paniek.
    We zijn ook ooit een keer een weekje met ze naar Frankrijk geweest. Pff blij dat we weer thuis waren. 1 keer en nooit weer.

Toekie en mojo mooie kamertjes hoor.

Shart mooie buik. En hoe gaat het nu met je achter nichtje?

Trisha stomme reactie van je schoonzus!! Dat de rest in de groep daar ook niks van zegt?.. en als ze het zo vervelend vind dat je in de groep reageert stapt ze er toch lekker zelf uit.

Benen scheren word ook wel lastig ja, maar doe het nog wel braaf. Anders voel ik me helemaal niet meer vrouwelijk. De rest word ook allemaal al zo lomp.
    men bikinilijk vind ik wel echt een probleem worden. Zie totaal niet wat ik doe en kan er slecht bij.
    Maar wil me toch nog wel een beetje blijven verzorgen dus als iemand tips heeft?!😀

Hier de fout gemaakt om een bus slagroom te kopen gister. Heb al 2 keer warme chocolademelk gemaakt en vla met slagroom en ook al een keer gewoon een lepel vol vanmiddag. Ooo.. schaam me diep maar kan me niet beheersen.
    Denk dat ik de bus maar gewoon weggooi, anders is ie straks op.

14. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    demie
    Oeh heerlijk slagroom.:D

15. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @Herrido: hihi lijkt me wel een tof paard die van jou ;) je hebt helemaal gelijk dat je er in die week niet op gaat. daar bereik je toch niks mee. dan maar een weekje niet, en gelukkig duurt het maar 1 week.
    ik heb officieel geen eigen, maar ik doe er alles mee wat ik wil. ik rijd een donkerbruine Elcaro merrie en rijd er ook dressuurwedstrijden mee. ik beschouw haar wel als mijn eigen. heel lief beest, met een topkarakter zonder sloom of saai te zijn.

nou gelukkig maar dat je schoonmoeder toch ook wel lief is ;)
    nou klinkt goed tussen je zus en X. ik hoop voor jullie van harte dat ze toch bij die pisvlek weggaat en dat X haar nieuwe liefde wordt:D zou zo leuk zijn...

hahaha dat ken ik van dat scheren! duurt mij altijd te lang dus geen zin in hihi. maar af en toe moet het toch maar eens he. maar wat dacht je van de onderkant? ik kan dat nu echt niet meer zien hoor! moet puur op gevoel, nou volgens mij vergeet ik de helft, zal er wel fraai uit zien daaro.

@erminea: haha jij ging inderdaad lekekr vandaag! lol :D

@demie: ah joh lekker toch? gewoon opmaken die slagroom en dan geen nieuwe kopen ;)

16. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh blij dat ik niet de enige ben! Ik ben verandert in een koekiemonster. Ik eet nooit zoet maar ik kan er nu ech5 niet vanaf blijven.

Wat scheren betreft ik krijg het ook niet meer voorelkaar. Mijn bikinilijn doe ik zittend op de grond onder de douche anders wil het niet. Maar vakwerk is het niet haha.

17. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    toekie
    Thor is mijn oogappeltje ondanks dat hij vrij heet in karakter is ,genoeg streken heeft en jaarlijks ongesteld word zou ik hem nooit voor een ander willen ruilen.
    Wat leuk dat je dressuur rijdt! Welke klasse ben je?
    Zie al helemaal voor mij dat bonusdochter later wedstrijden op hem start. :D

Scheren
    Hahaha moest stiekem wel even lachen.
    Ik hou down-under altijd netjes bij. Wil het graag weg laten laseren, heb ik in de oksels laten doen en wat een uitkomst! :D

18. Scheren
    Ik zit altijd op de grond om te scheren. Veel makkelijker. Ik zie t nu ook allemaal niet zo goed meer bij de bikinilijn, maar ik voel met de hand en doe t op de tast.

Eten
    Heb maar druifjes gehaald, chippies zijn al op deze week. En zakje paaseitjes is in 5 dagen opgegaan. Cashew noten in 1 dag... Ben normaal niet zo'n snoeper en chocolade eter maar ging er best wel in! Ook al tumtums op deze week.

Schoonfamilie
    M'n schoon familie is exht super lief, maar ik ben meer een dierenmens. Na paar uurtjes ben ik t wel zat en verlang ik weer naar de rust.

Familie
    M'n zwager heeft t voor me opgenomen. Ben de groep uitgegaan. Maar Vl zat nog in de groep en dat waren ze vergeten. Heb mooi kunnen lezen wat ze allemaal achter m'n rug om zeiden. En heb ook besloten om gewoon met allemaal behalve m'n oudste zus en zwager (die t voor me opnamen) het contact te verbreken.
    Zelfs m'n ma die tegen mij poeslief deed zat in de groep me ook flink de grond in te trappen. Heb t d'r ook gezegd.

Vanavond nog even lekker zitten FaceTimen met m'n beste vriendin. Even van me af kunnen praten.
    Baby vandaag door alle stress weinig gevoeld maar is ook wel logisch. Heb m iig wel paar x zachtjes gevoeld en in bed gaf die paar harde schoppen.

Vl was extra lief vandaag. Hij heeft nachtdienst dus was pas laat op. Vroeg of ik m wilde wegbrengen en halen dus laat naar bed en om half 5 gaat de wekker weer om m te halen. Zegt die heel lief doe rustig aan en als er iets is kan je gewoon bellen he. Normaal weet ik dat ik kan bellen maar hij wilt er dan extra zijn voor me en voelt zich dan schuldig dat hij slaapt en ik er alleen voor sta.

Herrido
    Bezig met koppelaarster te spelen? Hihi die vriend klinkt als een betere partner voor je zus dan haar vriend. Denk dat t voor je zus ook wel goed is om even echt weg te zijn van haar vriend. Even de vrijheid, geen gezeur en gedoe en goed kunnen nadenken. Misschien beseft ze nu wel dat ze beter af is zonder m. Ik zou t echt niet kunnen om ook niks aan m'n vriend te laten horen. Dus dat haar vriend niks laat horen vraag ik me ook al af wat die dan uitspookt.

Wij hebben eergister babykaartjes gekeken. Heb hele mooie gezien, 2 baby voetjes in de handen van mama. Gaf me speciaal gevoel. En m'n vriend ook. Dus proefkaartje aangevraagd.

Goh zitten al op 6 maanden bijna dames. Als ik dat zo bekijk is t zo over en tegelijkertijd duurt t nog zo lang!
    Heb nogsteeds nachtmerries dat we de baby vergeten en na 2 dagen erachter komen dat die zoet ligt te slapen in z'n kamer en al 2 dagen geen eten heeft gehad etc. Echt geen leuke dromen

19. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trisha
    Goh wat naar van de app. En dan ook nog eens zo achter je rug om praten. Bah bah bah! Misselijke streken zijn dat.
    Goed dat je voor jezelf hebt gekozen meis! Goed aan jezelf en baby denken. Die stres kan je nu niet gebruiken.
    Lief van je vriend dat hij zo zorgzaam is en zich zorgen om je maakt.

Fijn dat je een lieve schoonfamilie hebt, ook fijn dat je bij je vriendin je verhaal kwijt kom. Als je wat kwijt wil kan je dat ook hier doen of pb'en.

Wat leuk een dierenmens! Heb je huisdieren? Mijn dieren hebben mij altijd in lastige situatie's geholpen, een knuffelen en een 'luisterend' oor kunnen wonderen doen.

Hahaha ja stiekem ben ik wel een beetje voor koppelaarster aan et spelen ja. Die vriend is een hele lieve zorgzame man en gun het haar zo dat ze een lieve man vind, waar ze niet constant ruzie en geheibel mee heeft.
    Ik zou ook echt niet zonder contact met hubby kunnen, na dat hij mij op Facebook toevoegde hebben we nooit langer als 2 dagen elkaar niet 'gesproken' later gingen we elke dag altijd even Skype. Maar het is wel goed voor haar, kan ze even rustig na denken. Ook welgoed dat ze het zo ver bij hem vandaan doet. Normaal zegt hij 1 keer iets liefs of beloofd haar iets en ze gaat weer terug.

Mooi idee van het kaartje wat je omschrijft, simpel maar toch heel mooi.:D
    Gaat snel hé, 6 maanden voor je het weet is de baby er.
    Naar van je dromen.

20. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @herrido: ja dat zou leuk zijn als zij hem later kan starten! :)
    tuurlijk is het jouw oogappel, dat moet ook!
    Ik rijd M2 en ik was net lekker bezig en richting de Z aan het trainen, maar ja toen moest ik zonodig eerst ff weer zwanger worden! haha. nou we gaan van de zomer/het najaar gewoon weer vrolijk verder :D

dat laseren klinkt goed, doet dat pijn? en hoe lang blijft het dan weg?

@trisha: nou leuke familie heb jij zeg! daar moet je het maar van hebben.
    die dromen zijn trouwens normaal hoor, dat hoort er ook wel bij.
    dat vind ik nou ook, het ging heel snel maar tegelijkertijd duurt het ook nog zo lang! terwijl ik weet dat het zo om is en dan ga je je dikke buik en het getrappel nog missen!!

ik hou ook veel meer van dieren dan van mensen. ik heb dus een verzorgpaard, een hond (boxer) en een kat. en jullie?

Deel Deze Pagina