16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ingrid wat balen dat de lichttherapie niet werkt.
    En wat heftig van dat proces met die ongevallen.

Herrido jeeeeetje wat een verhaal! Het lijkt wel een soap! Misschien is het wel goed dat dit gebeurd is. Dan ziet je zus wat voor pv het echt is.

Hier alles oke. We hebben een druk weekend gehad en ik ben gesloopt. Veel harde buiken en ook wel wat stress momenteel.
    Veel mensen hebben in de privé club gelezen wat er speelt.
    Morgen een spannende dag.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Veel sterkte morgen meid :(

3. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Sterkte morgen Missladybug!! Ik zal aan je denken. :(

4. Missladybug

Thanks meiden.

5. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missladybug
    Heftig! Heel veel sterkte.

Quinn
    Gaat steeds een beetje beter met hem. Hij is nu op het niveau kwa pijnstilling waar ze hem zoiezo een week op gaan houden. Kwam vandaag even bij hem en dacht echt 'wow wat is hij in 1 nacht vooruit gegaan.' Hij begint nu ook weer echt te reageren zoals hij dat eerst deed, als je zijn handje aanraakt dan probeerd hij je vinger te pakken, eerst moest je de reactie gaan uitlokken, nu Reageerd hij dus vanzelf.
    Ze willen hem morgen overzetten op een andere vorm van beademing, een vorm waarbij hij word gestimuleerd om iets zelfstandiger te ademhalen maar dat het dus niet te zwaar word. Morgen krijgen hebben we ook een gesprekje over zijn vedere behandeligs plan, wat zijn de vooruitgangen en hoe willen de artsen hier op gaan inspelen en hoe nu veder.

Bonusdochter
    Bonusdochter gaat morgen voor het eerst de hele dag naar school! Ze gaat zelfstandig heen met een schoolbus, breng haar wel naar de opstapplaats en ga haar wel ophalen.
    Ze heeft vandaag van ons een mobile telefoon gekregen, oude iPhone van hubby. Met een soort-prepaid abbonement dat ze alleen bepaalde telefoonnummers kan bellen, wij kunnendie nummers instellen op internet met een bepaalde code. En we kunnen op internet zien met wie ze heeft gebeld en hoe lang ook kunnen we via internet telefoonnummers blokkeren.
    Wij vinden het wel een fijn gevoel dat ze ons kan bereiken mocht er iets wezen. En O die voelt zich de koning met haar eigen telefoon met een naar eigen mening vet-cool hoesje die ze zelf mocht uitkiezen.

Zus
    Tja, gaat op en neer.
    Het ene moment dan wil ze niets liever per direct naar hem toen en dan wil ze met hem in therapie en dan komt volgens haar álles goed. 5 minuten later is het I don't need a man.
    En weer later zegt ze dat ze een visum regeld en bij bij mij komt wonen. Weer later zit ze apartementjes te bekijken op internet.
    En even later zit ze op Facebook mannen te keuren.
    En dan is ze er weer heilig van overtuigd dat geen enkele man haar ooit nog hoeft, en zit ze weer te huilen dat ze altijd alleen zal blijven.
    Schiet alle kanten dus op...

Ja ze heeft hem gebeld, ze heeft pas bij de 5 de keer durven wachten tot hij opnam. 4 keer belde ze hem ging hij over hing ze op want 2x dan wou ze hem er niet mee confronteren en zou ze gewoon met hem vede las ze in Nederland was. Andere 2x zei ze hem nooit meer te willen zien of te spreken.
    Toen ze hem eindelijk aan de telefoon ga heeft ze het hem gewoon recht door zee gevraagd, eerst ontkende hij en werd hij boos, toen kwam hij met de smoes dat zijn zus bij hem was geweest om schoon te maken dus dat de reden was voor de roddel maar uiteindelijk gaf hij toe. Hij weet niet met wie hij veder wil, dus wou hij dat graag gaan uitzoeken en voor zijn gevoel kon hij dat het beste doem door gewoon met tuthola samen te zijn. Zus woest! Ze heeft gezegd nou dan zoek ik uit of ik wel met jou of met de vriend samen wil zijn. En tot die tijd kan je in de strond zakken. En bats de telefoon opgehangen.
    Ouders gaan vanavond naar huis, en zij heeft hun gevraagd of ze wat spullen van haar willen ophalen. Want ze gat straks eerst bij ouders logeren tijdelijk tot ze heeft uitgezocht wat ze wil. Hoop dat ze daar dan ook een keer blijft en goed tot de conclusie komt dat ze echt bij pisvlek weg moet.

Ze maakt zich best wel zorgen om de baby's, en had via internet opgezocht of ze ook naar een gyn kan hier en dan betaald ze de echo zelf wel maar dan weten we het zeker dat alles goed is. Je kan hier heel handig naar eigen zeggen van het kliniek 24/7 contact opnemen met de gyn, ze had dus gemaild. En ookal was het zaterdag laat zondag morgen 10 uur had ze antwoord, met prijs en dat ze morgen tussen 10 en 12 gewoon vrije inloop hadden. - heel raar, je betaald trekt een nummertje en gewoon wachten op je beurt voor een echo.-
    Dus ga er morgen met zus heen kwart voor 10.
    De jongens die weten overigens nog steeds van niets, en ze wil even goed na denken hoe en wat ze ze gaat vertellen.

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jemig Herrido jullie maken nogal wat mee zo binnen de familie.
    Maar super in ieder geval dat Quinn het zo goed doet, echt fijn!

Shart hoe gaat het met jouw nichtje?

Ingrid ik hoop dat je er goed uit kan komen, kunnen ze het niet rekken met de afkoop tot na de bevalling?

Ik blijf hier af en aan misselijk. Gewoon echt door het maagzuur wat steeds omhoog komt.
    Moet dus echt opletten dat ik kleine beetjes eet. Anders hang ik dus boven de pot.

Lizz, ik vind het bedje zo leuker staan in de kamer dan dat het strak langs de muur staat en daarbij is het idd makkelijk met aan beide kanten er naast staan.

De box staat nu ook en de maxicosi is geleverd tegelijk met het kraampakket.
    Ben inmiddels ook aan de babywas begonnen, maar kwam wel tot de ontdekking dat ik nog veel moet kopen. Heb na de tweede veel verkocht omdat ik dacht na 2 kids klaar te zijn. Maar opnieuw shoppen is alleen maar leuk :D

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog even een verlaat 27 weken dansje.....;)

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Herrido moet jij niet gewoon een blog beginnen? OMG wat schrijf jij veel elke keer hahaha

Met m'n achternichtje gaat het goed nu! Nog wel aan de beademing maar het gaat goed, ze weegt sinds gister over de kilo! Mijlpaal :)

9. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Missladybug: Sterkte vandaag.

Herrido: Fijn dat Quinn weer beetje opknapt!

Shart: Fijn dat je nichtje weer opknapt!

Hier: 29 weken dansje. Wow, volgende week alweer 30 weken!!!!!
    Verder niet heel veel te melden haha.

10. Herrido jemig wat erg voor je zus. Maar wel goed ergens dat het gebeurd misschien opent het haar ogen wel.

Zwart fijn dat het goed gaat met je nichtje.

4 honden valt wel mee hoe druk t is. De oudste (6) en de jongste(2) spelen veel met elkaar en de andere twee (4 en 6) zijn erge luilakken.
    Alleen uitlaten lukt niet meer want als ze iets zien of ruiken trekken ze en schiet t in m'n rug. Meestal valt t wel mee maar als ze andere hond zien of kat willen ze er heen. En dat heb ik dan niet onder controle. 3 ervan zijn getrainde sledehonden dus hebben echt de kracht om mij mee te trekken. 1 hond kan ongeveer 120kg trekken.

Ik heb de afgelopen tijd onwijs veel last van maagzuur. Behoorlijk vervelend.
    Gister had ik om 10 uur 's avonds zin in pannenkoeken. Dus Vl gevraagd of hij ook wat wilde. Dus om half 11 pannenkoeken staan bakken. Heb er 5 gegeten.

In bed was de baby weer enorm actief. Vl zat er van te genieten... Tot die ineens heel duidelijk een voetje voelde toen baby schopte. Sindsdien vind die t eng en vies.

11. Hyperventilatie
    Heb hier de afgelopen week ook weer enorm veel last van. Moet heel erg oppassen want gaat dan bij mij echt fout. Flauwvallen spugen en ademnood.

12. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trisha
    Oeh bah meid, dat is wel even schrikken.
    Maar even rustig aan! Denk goed om je baby en jezelf.
    Ook niet fijn in combinatie met je maagzuur.
    Beterschap!

Shart
    Wat fijn dat je nichtje opknapt! Zo een klip dat is een hele mijlpaal.
    Quinn heeft hem nog niet bereikt maar hij is dichtbij. :D

Hahaha ja als ik het terug lees lange post's ja.
    Maar mijn verhalen zijn altijd lang....
    Toen ik cipier was moesten we altijd in een boek bijhouden als er bijzonderheden waren geweest of een incident. Bijvoorbeeld dat Pietje op 2/3 weigerde te eten. Nou, bij mij kregen ze altijd compleet verslag. De directeur was altijd op de hoogte van dat soort dingen en incidenten, als ik het geschreven had dan zei hij voor de grap; eerst maar even een bakje koffie en ben einde van de middag weer beschikbaar. :D
    Hahaha, maar heb het niet van een vreemde hoor, mijn moeder en zus kunnen ook geen verhaal kort houden en moeten net als mij álles melden. Blij dat er Skype is anders hadden we toch een telefoonrekening gehad!:D

Over mij ouders gesproken;
    Ze zijn veilig in Nederland aangekomen. En mijn moeder die belde dus om verslag te doen nou ik weet precies wat er gebeurd is op de vlucht en wat ze te eten en drinken heben gehad. :D

Missladybug
    Hoe ging het vandaag?

Child
    gaat snel hé.

13. Haha zo was het met mijn ma ook altijd. Als je belt voor 1 kort dingetje te vragen dan zat je gelijk een half uur aan de telefoon.

Heb vandaag rustige dag. Maar moet gewoon meer rustiger aan doen. Maar dat is wel moeilijk voor mij. Dus vandaag nog wat was doen, stofzuigen opruimen. Heb de vaatwasser al gedaan. En dan vnv koken. Moet ook nog pompschroevendraaier zodat ik naar de schuur kan lopen. Vl is naar school en daarna werken dus heb hele lange dag alleen. Normaal maakt hij de tuin schoon.

14. Herrido

Is dit wat je bedoelde met de kat in bed slapen? Hihi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      40 KB
      Weergaven:
      3
  15. Missladybug

Herrido ja je schrijft echt veel ja haha.
    Ik heb een update in de club geplaatst.

Trisha jeetje wat heftig met die hyperventilatie :(

Shart jeetje een kilo. Dat is een mijlpaal ja!

Ik heb morgen de groeiecho.
    Vandaag de uitslag gehad van mijn suikertest. Ik heb geen zwangerschapssuiker gelukkig. Niks aan de hand, hele mooie waardes.
    Ik doe ook nog even een te laat 28 weken dansje.

16. Goed zeg missladybug!

17. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Supergoed nieuws!! Blij voor jullie :)

18. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thrisha
    Hahaha ja! Zo ongeveer!
    Alleen ligt majesteit altijd languit overdwars in bed en dan het liefst ook nog onder de dekens op je hoofdkussen. Word regelmatig wakker dat ik zonder kussen lig en hij languit op mijn kussen. :D

19. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijm dat jou hondjes?

20. Missladybug

Vanmorgen groei echo gehad.
    Alles in orde. Hoofdje ietsje kleiner dan gemiddeld.
    Buikje en beentjes ietsje groter.
    Maar alles oke!
    Ze schatten haar op 1300 gram.

Deel Deze Pagina