Herrido ik ben eigenlijk zo ontzettend benieuwd naar een foto van jullie kanjer. Maar ja, als je die zou willen delen dan had je dat allang gedaan natuurlijk. Als je niet wilt begrijp ik het! Maar ik ben wel onwijs benieuwd.
Triaha, hier ook soms enorm aan het hyperventileren. Ben er al gevoelig voor en heb een slechte ademhaling. Gister en vandaag ook weer last ervan. Duizelt in mn hoofd en dat vind ik dan echt eng. Probeer het te relativeren maar blijft lastig als ik geen rust kan pakken. Die ademhaling omlaag krijgen vind ik nu ook lastiger met die buik. Wat doe jij er zelf aan?
Missladybug wat fijn dat de echo goed was!! Trisha haha heerlijk hoe ze zo uitgebreid op je bed liggen, hier liggen de twee katten ook altijd languit op bed en sinds ik zwanger ben willen ze ook echt perse bij mij.. Ik en de poezen nemen dus het hele bed in beslag. Heb in bed wel last van onrustige benen en ook last van me banden.. Ga toch maar een voedingskussen aanschaffen zodat ik wat ondersteuning heb. Vanmorgen lag ik op m'n zij en toen kon ik zo zn voetje soort van beetpakken heel raar gevoel. Hebben jullie inmiddels al alles in huis? Hier moet nog 1 pak hydrofielen en washandjes gehaald worden en romers met korte mouwtjes, lang leve de hema. Als het goed is gaat vriendinnetje donderdag een echo maken en die ochtend ook de intake kraamzorg. Deze week 29 weken dansje woehoeeeee.
@ Missladybug; fijn om te horen wij mogen morgen voor de Groeiecho We hebben dit weekend de kast besteld voor de babykamer, deze komt vermoedelijk eind deze week. Dan kunnen we het kamertje gaan af maken. Heb het ledikantje al staan en een kledingrek vol kleertjes verder alles in opbergboxen, moet zo langzamerhand de lijst maar eens gaan afvinken en kijken wat we nog moeten halen. Bij de 1e hadden we alles al heel vroeg klaar, nu ben ik daar veel makkelijker in geworden "komt wel" hihi Qua beddengoed en voor in de box en MaxiCosi heb ik alles van Koeka. Vind ik zo'n leuk merkje en past goed bij onze stijl in huis. Morgen al weer 30 weken zwanger ik vind het echt super snel gaan. Gisteren heeft mijn advocaat contact opgenomen met de tegenpartijen inzake een tegenvoorstel ivm de schikking van de schadeletselzaak. Helaas tot op heden nog geen reactie terug gehad. Hopelijk weten we eind deze week meer. Ik zag nog een foto van 4 husky's supergaaf!!
Herrido ja zijn mijn 4 hondjes Zo liggen ze het liefste. Maar Vl wilt dat niet echt hebben. Dan heeft hij last van haren
Jeetje Missladybug wat een gewicht dan al. Kan me er zo moeilijk een voorstelling van maken. Fijn dat alles goed was!
Missladybug fijn dat alles weer goed was. Ik vind zo'n controle altijd weer geruststellend. En prettig idee dat ik nu iedere 3 weken moet komen ipv iedere 4 weken. Wij hebben inmiddels ook alles zo goed als klaar. Vandaag een kinderwagen gekocht via MP, zo'n combiwagen. Moet alleen nog wat extra rompertjes kopen en misschien wat kleertjes in maat 50, dan hebben we alles Deze week maar even shoppen voor een nieuwe positiebroek, een van de twee die ik had is kapot gegaan en niet meer te naaien
Missladybug, Stuur je wel een foto. Wil het niet op het forum hebben. Moet nog even uitzoeken hoe het moet. Ingrid Leuk hé de laatste dingen aan de baby kamer. Wat vervelend dat het niet echt opgeschoten is.. En straks heb je natuurlijk hele andere dingen aan je hoofd. Brit Spannend echo en intake kamer De kamer is in grote lijnen klaar, moeten nog wat kleine dingetjes komen maar het belangrijkste is er. Maar toch... Vind ik dat er iets mist het is geen 'Quinn-kamer' hubby vind ook dat hij wat mist, hij vind het een beeke te veel showroom. Denk dat we het wat persoonlijker moeten maken. Even kritisch naar bonusdochter kamer gekeken... En die mist ook iets, is een leuke kamer maar toch mist het wat persoonlijks. Dus hup op internet smeulen en heb mij toch een leuke muurbord gevonden. en heb een naamsticker besteld. Zucht zullen de Nogsteeds aanwezige hormonen wel wezen. Zus Zeer verrassend; gaat iedere dag een klein beetje beter. Nog wel dat de emotisch alle kanten opschieten maar op de momenten dat ze echt weet bij hem weg te willen en heeft even tijd om serieus bezig te zijn gaat ze dat ook. Zo is ze aan het oriënteren geweest wat een eventuele woning op de particuliere markt moet kosten, wat een advocaat kost. Nog niet echt 'stappen' ondernomen maar toch vind ik het wel al een hele vooruitgang. Ze is net als onze vader alles moet hier en nu gebeuren en alles tegelijk. Mijn vader altijd goed afgegaan haar helaas iets minder, ze gaat eerst bij ouders wonen en dan kan ze als het ergste een beetje over is rustig naar een woning gaan kijken. De vriend, die ik voor gemak X ga noemen, vind het soms zo dat het er zo verwarrend kan staan. Was met zus en ons de stad in om te lunchen, schoonmoeder had heel lief aangeboden om op de jongens te willen passen, die overigens niet meer naar 'huis' wouden. Hahaha maar wij dus in de stad, er even uit en volwassen praat. Zus naar de wc, X ging betalen. Komen ze beide met een grijns aanzetten, wij dus vragen wat er was. "O er was een vrouw die bijna struikelde. Oké dat vonden wij wel geloofwaardig want zus en X die hebben wel dat ze om dat soort dingen kunnen lachen. Mannen in een electronica zaak kijken, zus en ik BH's -jemig heb nu toch een paar tieten! Echt een dikke cupmaat gegroeid en echt mooi vol! Hoop dat ze zo blijven. en anders maar even een 2de borst vergroting. - zeg ik zo tegen zus; als X die BH ziet nou dan heb je je vent met geld. Begint zus te giechelen. Nou dan kan ik nartuuelijk al ruiken dat er iets was... Ze had hem een kus op de wang geprobeerd te geven in het restaurant om hem voor het eten te bedanken maar hij draaiden zijn hoofd iets te veel... ZE HEEFT HEM EEN KUS GEGEVEN!!! Als een tiener zat ze te giechelen toen ze het vertelde.. maar heeeeeeeeeeeeeeeeel onschuldig volgens haar, gewoon vriendschappelijk. Uhu! Met haar baby's was overigens alles met beide goed. Allebei wel groot en zwaar volgens de termijn. Maar zag er allemaal prima uit. Moeder heeft er met vriendin wat spullen opgehaald, we vonden het beide geen goed idee dat vader mee ging want dan eindigd er mee dat hij pisvlek door de brievenbus heen vouwt/ verzuipt in de wc/ hem Eens flink de waarheid vertelt en als mijn vader dat doet dan zit er geen rem op. En worden er dingen gezegd die echt niet kunnen. Nou.. Tuthola was daar gewoon!!! Om van te walgen! Pisvlek vroeg overigens niet eens naar zijn vrouw of kinderen. Echt om van te kotsen die vent! Mijn moeder heeft dus ook flink staan galspugen bij mij. En ging later via de app door, zus stond er op dat ze het mocht lezen. Nou die werd er echt misselijk van dat er een andere vrouw in HAAR huis met HAAR man is. Quinn Gaat super met hem! En wederom weer flink aangekomen in Eem paar dagen. Volgens de arts gaat hij echt met sprongen vooruit! Wij hebben even een gesprekje gehad. Er werd ons geadviseerd om een cursus te gaan doen over hoe straks voor hem te zorgen, en hoe we kunnen herkennen dat het minder met het hart gaat en wat we dan kunnen doen tot de ambulance er is. En wat het nou ongeveer inhoud voor de toekomst. Wij hebben meteen gezegd dit te willen doen. Bonusdochter gaat het ook met de kinderpsychiater bespreken, zodat zij ook wert wat te doen als Quinn hartproblemen krijgt en ze het beter begrijpt. Was een zuster die even op haar paste tijdens het gesprek. Zo lief die vrouw! En echt complimenten voor het ziekenhuis dat ze zo makkelijk met dat soort dingen omgaan en dat ze haar zo betrekken bij haar broertje. Ze heeft geholpen Quinn te verzorgen, zijn plakkers moesten vervangen worden en ze mocht de stickers uitzoeken. En de zuster heeft wederom in kindertaal uitgelegd wat wat is, kunnen echt merken dat het helpt haar te vertellen wat wat is zodat het minder 'eng' word. Er werd mij vandaag de vraag gesteld hoeveel kinderen ik heb. Eerst 1 ingevuld. Maar dat voelde zo raar! 2 ingevuld, heb er ook voor mijn gevoel ook gewoon echt 2.
Heb een foto geüpload in een prive album. Als je mij als contact toevoegd dan kan je hem zien. Voor de dames die daar interesse in mogen hebben.
Gewoon v je afschrijven meid. Het werkt misschien ook als therapie voor je.. Houden ze daar ook een dagboekje bij op de afdeling?? Wat een topper zijn beide kids!!
Herrido prachtig mannetje!! Ik reageer morgen even verder, ga even opzoek naar de rennies en hopen dat ik snel in slaap val. 😋
Dank jullie dames! Ook echt trots op beide kinderen! En als ik terug kijk naar foto's hoe hij er eerst bij lag en nu dan denk e echt wauw wat een verandering. Geen spijt gehad van de operatie hij is er na de tijd echt een stuk beter en gezonder gaan uit zien en heel veel aangekomen. Ja ze houden op de afdeling een dagboekje bij. Staat alles in van dag tot dag wat ze gedaan hebben, ook uitgebreid verslag van de operatie met foto's hoe het hart er eerst uitzag en wat er mis was. We mogen het gewoon in kijken en later hebben. Vooral na de operatie hebben we er vaak het verslag over nieuw gelezen, als ze het vertellen voor het eerst dan gaat er zoveel langs je heen. En het is heel fijn om het later nog eens terug te kunnen lezen. Hier schrijven werkt soms inderdaad als een vo van therapie. Praat ook veel met bekenden er over maar dat is voor ons toch moeilijker en dan komen al snel de tranen. Hier is lekker anoniem en daarom makkelijker en vind dat het ook een heel stuk scheelt dat je de andere personen niet kan zien en hun stem niet kan horen. Want vaak is het de reactie van de andere persoon dat zorgt dat je mur breekt en de sluizen open gaan. En ik heb geen gevoel hier medelijden te krijgen, bij bekenden krijg ik dat vaak wel. En hier word niet geoordeeld, jullie moesten eens weten wat we op Facebook over ons heen hebben gekregen en het ergste is dat zo genaamde vrienden het ook gedaan hebben. Want wat doen we bonusdochter wel niet aan! We zouden haar geluk boven dat van ons moeten stellen en niet zo snel moeten zijn gaan samen wonen. En ik ben een triest persoon om dat ik haar moeder wil vervangen. Etc, etc, een van de ergste dingen vond ik nog; weet je zeker dat het wel van hem is? Want ja hij woont daar en jij hier en jullie zien elkaar zo weinig. Dus snap het best dat je soms even... En we hebben wel 1000 keer op Facebook de reactie gehad; is het wel verstandig om te gaan samenwonen? Hoevaak hebben jullie elkaar gezien? Kennen jullie elkaar wel goed? Bah bah overal meteen hun mening schreeuwen zonder het hele verhaal te weten! Het was voor ons kiezen of delen. En ja we hadden het liever anders gewild! En ik had graag gehad dat hij om de hoek had gewoond en dat we rustig verkering hadden kunnen hebben en ieder werken bij elkaar hadden kunnen zijn voor we besloten samen te gaan wonen of eerst half samen wonen.
Wat een toppertje zeg! Prachtig ventje!! Typ hier lekker zoveel je wilt meis. Je wordt hier gehoord en mensen begrijpen je. Ontzettend vervelend dat mensen in je eigen omgeving dat niet kunnen opbrengen. Maar na hoeveel tijd ben je gaan samenwonen met je hubby dan? Ik dacht dat je getrouwd was eigenlijk. Tja logisch dat samenwonen ed wat sneller gaat als je zo ver bij elkaar vandaan woont.
Voor de wet zijn we getrouwd. Een voorwaarde van het K1-visum is dat er binnen 90 dagen getrouwd word. Gewoon handtekening zetten in onze gewone kleren met alleen zijn broer en X erbij. Veel mensen denken dat we stiekem getrouwd zijn, ouders etc. Wisten er van en hebben duidelijk gezegd er geen mensen bij te willen hebben want later willen we voor het écht trouwen compleet met feest etc. Met een beetje mazzel eind dit jaar of volgend jaar. Ik had 10 december voor gesteld, maar daar was jij wat vaag over.. Ken hem 4,5 jaar. Hebben een jaar 'stil gehouden' was toen echt langeafstands verkering en ik vind dat het toen niet iedereen wat aan ging wat ik in Amerika deed. Ouders, zus en goede vriendin die wisten wel alles. En andere vrienden dachten dat ik daar gewoon een vriendschappelijke vriend had. En het is écht niet zo dat je een K1-visum aanvraag en dat je er volgende week 1 hebt liggen hoor! Wederom heb ik het Voor de mensen waarvan ik vond gaat hun niets aan stil Gehouden tot we echt de goedkeuring van het visum op de mat hadden liggen. Mensen kennen het halve verhaal maar en dan gaan ze daar vanuit oordelen. Zij denken dus da ik zomaar even met wen vlam in de VS ben gaan samen wonen omdat ik zwanger werd. Visum was lang voor de zwangerschap aangevraagd...
Dacht na-bloed van de KS vrij te zijn. En vannacht buikkrampen en je raad het al bloed... Zucht, hoop dat dit het laatste bloed is.
Net terug uit t ZH van de 30 weken echo alles gaat goed met ons mannetje. Hij weegt nu 1.600 gram (mooi gemiddeld zei de vk) Ze heeft alles gecontroleerd en het is goed We hebben weer een hele rits foto's gekregen, ik zal er 1 bijvoegen. Helaas ook verdrietig nieuws over m'n oma van 96 jaar Ze overwintert altijd in Gran Canaria (dan is m'n moeder of tante bij haar) en ze gaat sinds vorige week opeens erg achteruit. Ze is behoorlijk verward, heeft veel pijn en op het moment veel angina pectoris (iets met het hart) aanvallen ze moet naar NL gerepatrieerd worden..en zal dan het ZH of een hospice ingaan. Ze kan niet meer naar huis toe. Mam is bij haar en heeft het best wel zwaar. Er is nu gelukkig veel verpleging aan huis daar. Ik vind dit heel erg, vooral nu met de bevalling in zicht Mijn oma's wens is daar te sterven, enerzijds hoop ik dat voor haar anderzijds zou ik haar nog graag willen zien en een dikke kus willen geven.. Maargoed gelukkig heb ik dat niet in de hand. Op zo'n leeftijd ben je een mensje van de dag dat weet ik wel maar ben er best wel verdrietig over.. Hier een fotootje van ons mannetje ❤️❤️❤️❤️