Welkom maantje! Ook een echt meidenhuis bij jullie dus Ik ben zwanger van een derde meisje. Jullie hebben weer veel geschreven dus ik reageer niet overal op. Wat betreft samenwonen en snel zijn waren ml en ik ook vlot. We woonden praktisch na een week bij elkaar wegens omstandigheden. Hadden na 4 maanden ons eerste huis gekocht en na 6 maanden de pil eruit gegooid. We zijn nu 7,5 jaar samen waarvan 5 getrouwd. Er werd genoeg gezegd van gaan jullie niet te snel, maar je voelt zelf of het goed zit een anders moeten mensen ook niet oordelen want en ieder mag ook eigen fouten maken.
Hier ook in sneltempo: Na 3 weken samenwonen (trok hij bij mij in), na 5 maanden zwanger (via medische weg) en na 8 maanden gingen we trouwen, en toen we 14 maanden samen waren, werd onze oudste dochter geboren. Wij waren vrij jong (22) al heel zelfstandig en redelijk volwassen, wisten al goed wat we wilden, door het leven al behoorlijk gevormd. Dit jaar zijn we 12,5 jaar getrouwd, en ik ben nog elke dag heel gelukkig Typisch is dat de mensen die het toen allemaal echt openlijk veroordeelden, nu vrijwel allemaal gescheiden zijn/uit elkaar zijn.. Ik denk dat als mensen er iets negatiefs van vinden dat het in veel gevallen onbewuste projectie is
Welkom maantje! Shart fijn dat je weer even hebt mogen spieken en dat jullie hummeltje zo lekker groeit! Vandaag heb ik ook weer een echo gehad!! Eigenlijk was het placenta lokalisatie, maar wist van de gynaecoloog al dat die aardig aan het weg groeien was. Het hematoom was ook helemaal niet meer te zien en het stukje achtergebleven placenta ook niet!! Ben helemaal opgelucht. Placenta was dus ook mooi weg gegroeid en baarmoedermond nog ruim 5 cm. Doet mijn zelfvertrouwen echt erg goed!! Doorbloeding van alles was ook prima. Ik had alleen ook nog gehoopt dat ze zou meten of gewicht wou schatten maar ik denk dat daar geen tijd meer voor was ofzo. Ze deed het in iedergeval niet. Ons meisje ligt al met der hoofd tegen men schaambeen aan ( dat is wat ik de laatste dagen dus voel aan druk en steken daar onder) en der rug naar mijn rug. Met der handjes voor der gezicht. We hebben der ook zien drinken en op haar vingers zien zuigen. Sorry dat ik een hoop reacties oversla maar ben echt in de jubel stemming vandaag!!
Oh demie wat leuk om te zien! Ik snap dat je in jubel stemming bent. Ik had net vreemdste (naarste) zwangerschap bijkomstigheid: ik hurkte om wat uit de kast te pakken en plaste zo in m'n broek. Fijn! Had niet een super volle blaas of zo. Baby drukt vaak ook op m'n blaas. Ligt nu verder heerlijk te trappelen met z'n voetjes tegen m'n arm in m'n bovenbuik.
Demie wat goed dat het er allemaal zo goed uitziet, met je placenta! Is ze al aan het indalen dus, als ik het goed begrijp? Maantje, leuk dat je meeschrijft! Trisha hahaha ja dat kan inderdaad Hier drukt ze ook vaak op m'n blaas en moet dan veel vaker naar de wc, maar heb nog niet in m'n broek geplast Wel bijna in bed paar nachten terug, toen ik droomde dat ik heel nodig moest plassen, werd net op tijd wakker Wij zijn niet echt snel gaan samenwonen ofzo, maar dat was nogal logisch We kregen verkering toen we 15/16 waren, gingen samenwonen toen we 18/19 waren (hij kwam bij ons wonen) en zijn gaan trouwen en uit huis gegaan toen we 20/21 waren, 2 jaar geleden. Na 7 jaar relatie krijgen we dus ons eerste kindje en we zijn toch nog lekker jong Had het niet anders kunnen wensen!
Lizz weet niet of het indalen is, dat heeft ze niet zo genoemd. Ik heb maandag afspraak bij de vk dus zal er bij haar nog even naar vragen. De echo dame zei letterlijk: ze ligt al mooi met hoofdje achter je schaambod, dan krijg je alleen niet zoon mooi plaatje meer van der gezichtje. Trisha, Pff broekplassen ja. Heb al wel een paar keer een paar druppels gehad. Maar dan voelde ik haar ook echt op men blaas drukken. Gelukkig was je thuis!!
@ Maantje; welkom leuk dat je er bij komt. We hebben een leuk, gezellig clubje die lief en lees deelt. Echt super!! @ Shart & Demie; super dat alles weer goed was
Welkom Maantje! Ik heb eergisteren een 3D echo gehad, maar doordat mijn buik aardig klein en compact is, ik weinig vruchtwater heb EN doordat Baby er niet goed voor lag; gaan we het dinsdag nog een keer proberen. Baby ligt nog lekker in stuit met de placenta te knuffelen. We zagen wel dat het hoofdje en buikje 2 weken achterlopen en haar beentjes 1 week. En dat terwijl ik de week daarvoor nog een suikertest moest doen omdat de verloskundige voelde dat de baarmoeder al een stuk hoger lag dan zou moeten en dus Baby weleens te groot zou kunnen zijn. Lekker tegenstrijdig allemaal. Vraag me dan ook af of ik ze nog even moet bellen om te laten weten dat ze juist kleiner is...
Leuk Anne een 3d echo!! Als ik jou was zou ik even wachten tot dinsdag, als die metingen dan nog zo zijn zou ik daar zeker met je vk over bellen. Kan me voorstellen dat het super irritant is als ze allemaal iets anders zeggen. lekker genieten dinsdag van je echo!!
Maantje Wow 5 meiden! Gezellige boel. Thrisha Moest stiekem wel even lachen van het in de broek plassen verhaal. Anne Mooie echo! Raar dat het zo tegenstrijdig is allemaal.. Gelukkig gaan ze dinsdag nog een keer kijken en kunnen ze dan misschien wat meer vertellen.
Zal hubby zo even een draai om zijn oren geven ; meneer stond om 6 uur onder de douche te zingen...:x
Ja lach maar herrido haha! Oh hier moet niemand t ook flikken om me zo vroeg wakker te maken. Slaap weer enorm slecht dus de nacht heb ik echt nodig. Gelukkig is Vl een grote luiwammes. Zou vandaag om 10.30 opstaan kwam pas om 11 uur uit bed. Ik was wakker vanaf 5 uur. Anne mooie echo! Ook wel bonus dat je dinsdag weer mag kijken. Ik moet afspraak maken voor APK voor de auto. Vergeet t steeds en dinsdag over een week moet die gekeurd zijn maar garage neemt niet op. Dus irriteer me beetje eraan...
Thrisha O hij heeft het ook te horen gekregen hoor!! Wat doet je vriend dat hij zo laat uit bed komt? Zus gaat vanavond naar huis.
Anne: het blijft een schatting he dus het kan net zo goed gewoon zo zijn dat het allemaal precies op schema ligt! Hier: vandaag onze oude auto verkocht morgen de nieuwe ophalen! En ik doe m'n 29 weken dansje
Herrido; geniet nog even van de laatste momenten samen met je zus! Hopelijk gaat ze sterk in haar schoenen naar huis!
Word ook tijd dat ze naar huis gaat, hubby heeft ze verteld dat ik gister in mijn droom heb gepraat. Nou ze lachen mij gewoon uit! Had gedroomd dat de verzekeraar failliet was, dus werd Quinn niet meer betaald. Kwamen in het ziekenhuis en ze haalde alle toeters en bellen van hem af en gaven hem zo mee naar huis met de woorden : good luck. Thuis nam ik hem mee naar bed, lag met hem in mijn armen en toen wou hij weg lopen. Ik lag dus met de kat als een baby in mijn armen, en die wou dus weg. Dat droomde ik dus ook en toen zei ik dat Quinn niet weg mocht lopen. Nou hubby vond het zeer vermakelijk om mij slapend te zien met een spartelde kat in mijn armen die ik staads strakker in de houdgreep nam terwijl ik tegen hem zei Quinn je mag niet weg lopen, je moet bij mama blijven. Heb het gister en vandaag al een keer of 10 gehoord. Ach praat wel vaker in mijn droom, dus het zal Wel niet de laatste keer zijn dat hij mij er mee kan pesten....
Hahaha geweldig! Ik droomde vanacht dat de baby geboren werd met 30 weken en de vk wilde niet komen. Mocht van Vl niet de navelstreng afknippen. Moest van de vk wel, dus toch gedaan. Wilde toen baby eten geven en toen liep die zo de trap op... Vl heeft late dienst dus liggen pas tegen 1 uur in bed. Geniet van de laatste momenten met je zus. Ben vandaag maar weer aan t tekenen op de baby kamer. Deze had ik 2 weken terug al getekend. Ben nu bezig met een leeuwenwelpje
Thrisha Heel mooi getekend! Hahaha raar hé hoe je soms kan dromen. Raar eigenlijk dat ik mijn zus pas weer op het feest van mijn ouders kan zien. Wil ook graag aan het einde van haar zwangerschap naar haar toe maar dat moeten we nog maar even bekijken of dat allemaal kan. En anders met de kerst. Allemaal nog heel ver weg. Aan de ene kant wil ze graag wel naar huis. Ze heeft goed nagedacht en ze wil of bij pisvlek weg en het helemaal afsluiten of alle problemen samen oplossen en het hele roer omgooien. Ze hebben afgesproken dat ze morgen avond gaan praten en definitief de knoop gaan doorhakken want ondanks dat ze de jongens niet alles tot bijna niets hebben verteld vragen ze er wel naar. De oudste heeft zelfs al gezegd graag me mama bij X te willen gaan wonen. mijn reactie was HINT! Ze heeft ook goed met de kinderen gepraat, op hun niveau onafhankelijk gepeild wat zij willen. Oudste geeft wel echt aan dat papa en mama niet meer vriendjes zijn en er te veel ruzie is. Aan de ene kant wil ze dus graag naar huis maar aan de andere kant wil ze niet. Ergens wil ze graag met pisvlek veder en dan zoals et was toen het goed was. X en zij hebben de laatste week wel echt een vriendschap opgebouwd. Heb haar ook gevraagd of ze verlieft op hem is, het antwoord was nee maar wel knalrood. Ze vind hem Gewoon leuk, en dan leeeeuuuk. Ze hebben het er gister over gehad, ze willen allebei graag wel contact hoden maar dan vriendschappelijk. X heeft ook geZegd dat als ze voor pisvlek kiest die vriendschap over is in de zin van contact.