Oh lastig van je zus. Ik snap wel dat ze evt verder wil en dan helemaal opnieuw. Maar het kan nooit worden zoals het was. Daarbij denk ik dat het van pv ook wel een teken is dat die andere vrouw daar in huis zit hele tijd. Ik zou echt never nooit niet terug gaan. De kids geven zelf dus ook aan dat ze veel mee krijgen en zou dan toch voor geluk van de kids en mezelf kiezen. Hopen dat je zus een wijs besluit neemt.
hoi allemaal, ik ben weer terug van een weekje centerparcs. het was heerlijk er ff met z'n 3tjes tussenuit te zijn. hoe is het hier? heb ik nog iets gemist? ik ga namelijk niet alles terug lezen . dan gelijk nog even mijn 29 weken dansje
Welkom terug! Maantje is nieuw! Herrido's ouders zijn terug naar nl, haar zus vliegt vandaag naar nl terug. Quinn is wakker en aangekomen. Volgens mij was dat alles wel beetje in vogelvlucht
Hebben jullie dat nu ook al? heb het gevoel in een bubbel te willen zitten. Niet meer weg willen (bij iemand op visite) Ik had het bij zoontje ook maar voor mijn gevoel veel later pas... Maar misschien verkijk ik me erop omdat ik toen minder familieverplichtingen had (hoefde bijv. niet zo vaak naar schoonouders want die waren nog geen opa en oma haha) Heeft vorige keer best wel gedoe opgeleverd dat ik niet zo veel zin had daar heen te gaan en nu merk ik dat ik dat gevoel nu weer krijg. Terwijl in de tussenperiode alles koek en ei is geworden (let wel: geworden!) Nu heb ik bijv. helemaal geen zin om daar thee te drinken en over zwangerschap te praten enz. Als ze me vragen hoe het gaat: Goed. (punt) Baal best wel van dit gevoel want ik moet nog ruim 10 weken en wil niet weer scheve ogen...
Nee hier geen last van. Ik zie ze 3-4x per week. Behalve met nacht dienst en late ploeg. Maar verder zie ik niemand. Dus vind het ook niet super erg.
Bedankt voor het warme welkom! Voor nu moet ik eerlijk bekennen dat ik sommige verhalen nog niet zo goed kan volgen, heb natuurlijk ook veel gemist gezien jullie al een hele tijd met elkaar schrijven, maar ik ga mijn best doen in te springen.. Het verhaal van Herrido met 'pisvlek'?? is voor mij geen touw aan vast te knopen.. hihi, misschien moet ik maar eens verder terug gaan lezen, zodat ik jullie niet met allemaal vragen hoef te overstelpen Toch een vraag: Begrijp ik het goed Herrido dat jij al bevallen bent? Ik zat vanochtend helemaal niet lekker in mijn vel, eigenlijk al een paar weken niet, gezien ik de baby maar heel weinig voel bewegen, enkel onder in mijn buik soms wat voel. Na een paar dagen bijna niets gevoeld te hebben, had ik er vanmorgen genoeg van en heb een echobureau gebeld of ze even een echo wilde maken om mij gerust te stellen (ik durfde niet zo goed de vk te bellen, zeker niet op spoednummer, gezien ze geen spreekuur hadden vandaag). De echoscopiste vond het toch noodzaak dat ik de vk eerst op de hoogte zou stellen, dus toch gebeld en ik mocht langs komen. Gelukkig was alles goed, maar ons kindje ligt in stuit en de placenta loopt aan de voorkant helemaal over mijn buik, waardoor we haar wel zagen bewegen maar ik niks voel. Gelukkig maar, ik ben erg opgelucht. Genoeg over mij, ik ben erg benieuwd naar jullie.. denk dat ik toch maar een heleboel bladzijdes terug ga lezen
Ja ik herken het Child. Ik wil ook lekker thuis zijn met man en de katten. Visite hoeft van mij niet zo en ergens heen gaan gaat ook niet zo van harte. Behalve naar mijn ouders. Daar ben ik wel graag. Ik had net een bevallingsvoorlichting vanuit de verloskundigepraktijk. Hartstikke fijn en duidelijke presentatie. Het dringt alleen niet echt tot me door dat het op mij van toepassing is. Ik weet verstandelijk heus wel dat ik moet bevallen, maar voor mijn gevoel is dat nog echt heel ver weg.
Vervelend dat je je kindje zo weinig voelt maantje. Maar gelukkig heb je een echo gehad en ben je nu gerust gesteld!
Child, ik heb het nog niet dat ik de deur niet uit wil. Maar ben dan ook al 5 weken thuis Ik vind het wel vervelend om mensen mijn huis in te laten. Ik ben altijd wel iemand die graag op zich zelf is, maar vind het nu bijna vervelend als er iemand bij mij langs wil komen. Weet ook niet zo goed waarom. Vreemde hormonen haha Maantje ik kan me voorstellen dat je het niet allemaal meteen kan volgen hoor. Sommige verhalen gaan ook wel erg ver terug, maar je komt er vast snel genoeg in. Best eng inderdaad dat je je kindje zo weinig voelt! Maar gelukkig is er een verklaring voor dus. Volgende keer gewoon je vk bellen hoor. Het is hun werk. Of je nou zeurt of niet. Ik heb hier zelf ook moeite met 1 van de vk van de praktijk. Ik heb een paar keer bloedverlies gehad en voor mijn gevoel begon ze al te zuchten als ik zei dat ik het was aan de telefoon. Ze deed ook erg moeilijk over me door te sturen naar de gynaecoloog. Ik heb nu afgesproken dat ik alleen nog maar bij een andere op controle ga. Is de eigenaresse van praktijk en echt een top mens. Mag altijd bellen SMSen of appen. Ik hoop alleen dat niet die andere vrouw dienst heeft als ik mag gaan bevallen!! Ik zou er nog spontaan om naar het zk gaan. Ben vandaag bij de osteopaat geweest. Begon allemaaL pijntjes en klachtjes te krijgen. Niks ergs, maar dacht baat het niet, schaad het niet. Ze heeft me ook goed geholpen na men ma. Daarna kwam men menstruatie niet op gang en na een bezoekje aan haar binnen 24 uur. En het is gewoon een super leuke lieve meid. Dus ook ff een lekker uurtje voor mezelf en iemand die je lekker overal beetje masseert.
Lizz, zei ik gister nog dat ze al goed lag hier. Ik denk dat ze vanavond weer terug gedraaid is. Ik heb zoveel rare bewegingen gevoeld. En ook wel een beetje pijnlijk. Ik denk dus niet dat ze al ingedaald lag. Dan zou ze nu toch niet meer van die rare dingen kunnen doen?! Ik had vorige week wel steeds van die steken en veel druk van binnen maar die druk is nu ook ineens weg. Kunnen jullie zelf al voelen hoe je kindje ligt? Ik niet hoor. Voel wel eens een harde plek maar geen idee welk lichaamsdeel het dan is.
Demie wat vervelend dat je zo'n rotgevoel krijgt bij een van de vk's. Ik hoop ook dat je haar niet krijgt met je bevalling. Ik voel ook niet hoe mijn kindje ligt. Afgelopen week lag ze nog met hoofd naar beneden en rug voor. Maar nu steken er steeds wat kleinere bulten naar voren. Voeten of knietjes ofzo. Dus misschien is ze gedraaid? Of heel lenig, dat kan ook.
Heel soms voel ik Hoe de kleine ligt. Laatst lag ze met haar rug aan de zijkant en dr billen voelde ik vlakbij mn ribben. Moet zeggen dat het wel scheelt dat het de derde is want bij de eerste wist ik dat allemaal niet. De babywas is klaar en ik moet toch echt nog nodig shoppen. Het leek erop dat ik aardig wat had maar aan kleding heb ik bijna niks nog. Goed excuus om weer even los te gaan Ik ga nog graag de deur uit maar heb niet graag mensen over de vloer. Meer vanwege dat ik niet wil dat alles vies word en ik wil niet dat de box gebruikt word. Er zijn best veel kleintjes in de familie en ik wil gewoon dat ons meisje gewoon zelf voor het eerst op haar boxkleed speelt. Misschien ben ik daar wat meutig in, maar zo wil ik het en niet dat een andere baby er al op spuugt/kwijlt
@child: nee dat gevoel heb ik niet. ik vind het juist wel fijn om zo nu en dan weg te gaan. maar dat heb ik altijd wel. @maantje: gelukkig maar meid dat de kleine wel goed beweegt maar dat je het gewoon niet voelt door de placenta. bij mij ligt de placenta ook voor ik merk daar niks van. ik voelde de kleine al bij 13 weken en voel het goed en vaak. maar dat schijnt dus ook bij iedereen en iedere zwangerschap anders te kunnen. mijn verhaal is neit zo bijzonder verder. ik heb een zoontje die eind april 3 jaar wordt en dus zwanger van de 2e. geslacht wil ik niet weten. kwa klachten heb ik zwangerschapsischias en rugpijn en daardoor werk ik nog maar halve dagen op therapeutische basis. dit omdat mijn werk in een verpleeghuis te zwaar werd. met 5 weekjes gaat mn verlof al in! en jij? ben je zwanger van de 1e? en hoe oud ben je? ik heb je introctie niet gelezen omdat ik een weekje weg was, dus sorry als je het al verteld hebt. @demie: ja was heerlijk! je kindje is nog niet ingedaald hoor, dan kan het niet meer omdraaien. ze draaien nu nog alle kanten op. die druk komt gewoon omdat het groter wordt en de ruimte binnen steeds kleiner. soms voel ik hoe het ligt maar ik herken ook niet altijd de lichaamsdelen hoor. soms voel ik een harde bult, maar ik weet dan niet of dat het hoofje is of juist het kontje of ruggetje
Maantje Ik ben 25 en zwanger van de 1e, is m'n 3e zwangerschap. Vorig jaar een MA gehad. En 7 jaar geleden een abortus. Mijn vriend heeft al een zoontje van 5, en we verwachten nu weer een jongetje. Heb bijna alle klachten en tegenvallers al gehad, ontstekingen, infecties, zwangerschaps allergie (galbulten), blaasontstekingen, hele erge zwangerschaps misselijkheid met bijna uitdroging en ondervoeding. Verder heb ik HMS, dus te ruime gewrichten en te lange spieren, bekkeninstabiliteit rugpijn en zere heupen. Zo kort stukje over mezelf Poeh ben echt aan het aftellen hier. Nog 3 maandjes Eergister brood met kaas gemaakt voor Vl, niet bij nagedacht en m'n vingers afgelikt. Gelukkig geen allergische reactie gehad (heb koemelkallergie) dus gister avond zat hij heerlijk slagroom vla te smikkelen en echt een puntje aan z'n lepel vraagt die wil je een beetje. Ik twijfelen toch willen doen trekt die t snel weg. Kon m wek afschieten! M'n allergiewaardes zijn zo laag dat er toch niks kan gebeuren maar de allergoloog had gezegd dat ik moest wachten tot na de zwangerschap want m'n lichaam wilt nog wel eens hyperventileren. Dus nog 3 maanden, dan mag ik als t goed is ook weer melk... Dus echt hard aan t aftellen!
Maantje Gelukkig dat alles goed is met de baby. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen meid! Beter een keer te vaak dan een keer te weinig. Pisvlek: De aanstaande ex man van mijn zus is een pisvlek. Ja jullie het goed aanstaande ex!! E-X! kom ik zo even op terug Ze is dus getrouwd 2 zoons en zwanger van Een tweeling. Zwaar huwelijk, hij is meerdere keren vreemd gegaan, scheld haar uit heeft van het zomer een relatie gehad. Mijn zus zat regelmatig huilend bij ouders aan de tafel. Maar ze kwam maar niet bij hem weg. Hij beweerd ook dat de kinderen niet van hem zijn en heeft op een DNA test gestaan bij zijn 2 oudere zoon's. Hij werkt niet en zus betaald alles en zorgd voor de kinderen. Hij doet geen ene flikker thuis. Dat is dus de super korte versie. Voor de korte verhalen moet je niet bij mij wezen, als je niet van lezen hou nou sla mijn verhalen dan maar over. bevallen: Ja ik ben bevallen. Mijn zoon, Quinn had een VSD en aorta vernauwing. En kreeg hartproblemen waardoor ik in het ziekenhuis lag. Met medicijnen hadden ze het redelijk onder controle, en toen ging het mis. Werd te gevaarlijk en toen hebben ze besloten om door een spoedkeizersnede te gaan halen. Hij is vrij kort erna aan zijn hart geopeerd. Gaat nu goed. Demie Wat naar van die VK! Hoop dat je een andere met bevalling hebt en anders word je gewoon onwel en laat je je naar het ziekenhuis brengen. Toekie Hoe was centerparcs? Naar buiten Heb vandaag zo'n dag dat ik in mijn bed blijf! Heb het gevoel dat Ik ongesteld word, zo'n onderbuik gevoel. En buikkramp en nergens zin in. Gadverdamme nu al ongesteld! Bloedig van de KS net we en dan die ellende dus.... Zucht zwaar leven. Bonusdochter maakte mij dus wakker.. Uur gelden of ik mee wou naar schoonouders. Liever niet. Hen gezegd dat ik nog éven in bed wou liggen. Kwam hubby een kwartier later; kat heef op de wc gepoept. Dan ga je naar de andere wc, of je spoelt door!! Flink last van dubbele Hormonen dus nou ik blijf in bed. Ga geen schoonmoeder gezeur aan horen maar lekker Dr. Phill kijken met poes. Einde van de dag maak ik de lange tocht van wel 40m -reken ik vanaf de voordeur van het appartementen complex- naar de burger king en dan vind ik het wel heilig voor vandaag. zus Best wel zwaar voor beide het afscheid. Maar ze heeft een fijne vlucht gehad, jongens beide rustig en veel geslapen. Maar vanmorgen wou ze dus graag naar pisvlek. Zij bellen, niet opnem ze dacht het is mijn huis dus ik ga gewoon. Nou ze kwam Daar dus. Zaten meneer en mevrouw samen in pyjama aan het onbijt. Zij woedend, heeft pisvlek haar eruit gezet dat ze vanavond maar komt praten. Vader gebeld, hij woest. Hij met haar mee. Had pisvlek de sleutel aan de binnenkant van het slot gedaan. Ze bellen netjes aan, roept meneer kom vanavond maar terug! Vader roept nee nu. Deur open of ik trap hem uit. Doe maar dan bel ik de politie, tuthola was zo slim om de deur open te doen. Vader heeft tegen tuthola gezegd hier heb je de hond en hier de riem ga wandelen en kom Over minimaal een uur terug, mijn dochter gaat even met haar man praten. Allebei op stoel tegen over elkaar gezet en praat. Pisvlek gaf aan met tuthola veder te willen, zij gaat ook bij haar man we en ze gaan samen wonen. Oke maar niet in mijn huis. En wil je dat wel dan betaal je maar, deze maand betalen en anders zeg ik het huis en alles op. Maar dat was moeilijk. Maar uiteindelijk afgesproken dat zus met vader een kar zou regelen en ze spullen zou ophalen. Vader belt even rond en hup karren en hulp. Bank, tv en paar kasten en spullen van de jongens mee genomen. Binnen 2 uurtjes klaar. Hij mocht zijn spullen en het bed houden. Net het hele huis geverfd, zus kw Thuis kwaad natuurlijk. Zag ze in het hok een pot verf staan nog voor de helft vol, knal rood. Papa mag ik die pot verf hebben? Natuurlijk lieverd. 5 minuten later O shit ben wat vergeten en zal nog wat ophalen in het huis. Zij er heen, met haar sleutel naar binnen. Heeft ze de pot verf open gemaakt en zo in de rondte geslingerd! Foto's gemaakt. En de sleutel netjes ophef aanrecht neer gelegd en is zo vertrokken. Piste in mijn bed bijna toen ze de foto's stuurde met het verhaal! Pisvlek had het nog niet gezien. Maar O war een stunt! G-E-W-E-L-D-I-G Hij kwaad! Zij heel onschuldig; maar het is mijn huis en ik mag het zo schilderen als ik wil. En sorry dat er een spettertje op de PlayStation zit, veeg je er zo af. Ze hebben afgesproken tot woensdag bedenktijd te hebben en anders word de scheiding aangevraagd. Heeft echt haar ogen geopend, dat ze bij X was. En heeft haar echt laten zien dat het fijn is als er iemand helpt, dat ze het niet alleen hoeft te doen. En dat er dan ook nog iemand in jou huis zit te ontbijten. Ze heeft al wel weer contact met X gehad, hij had geappt met de vraag hoe de vlucht was gegaan. Nou die lag blauw van het lagen toen zij de foto's stuurde. Pisvlek had na et gesprek ook een heel verhaal Gestuurd en een dankjewel dat je mijn huwelijk kapot hebt gemaakt en als hij hem tegen kwam.. Kom maar was de boodschap. En O wat kunnen die mannen ook evil b'tches zijn. Pisvlek had op Facebook gezet dat hij een ontwerp zocht voor een tatoeage met de naam van 'zijn jongens' met een foto van de plek waar hij het wou. Binnenkant van de bovenarm. En tegen X dus stoer praat, wat doet X maakt zo'n zelfde foto als pisvlek van zijn arm en zet erbij; kijk heb nog wat ruimte over kan ik mooi mijn longsleeve afmaken met de naam van the boys. Nog geen reactie gehad. Stiekem lachen we er allemaal om. Beetje sneu om dan X zo'n verhaal te sturen en dan op Facebook even zo interessant te moeten doen. Oja op Facebook heeft hij alle foto's van hun 2 minuten na het gesprek verwijderd en zijn status naar " het is ingewikkeld" veranderd. Ik heb een vind ik leuk gedaan. Kon het niet laten.
Maar ze heeft dus een pan soep door haar eigen huis Gegooid? Waarom? Dat snap ik niet. Hier een korte nacht gehad door verkoudheid.
Hier even snel een berichtje, jullie hebben zoveel gekletst! Heb alles wel gelezen hoor. ☺️ Morgen even uitgebreid reageren vandaag heerlijk het zonnetje in, gisteren de hele voortuin gedaan in de zon, genieten! Daarna wel de hele avond harde buiken, was dus alweer teveel van t goede. Hier is binkie ook weer gedraaid, van de week lag hij netjes in hoofdligging bij de echo en kan ik ook af en toe als die schopte zn voetje soort van beetpakken. Nu voel ik weer bijna niks en kan ik ook niks beetpakken en door die voorliggende placenta blijf ik weinig voelen! Herrido wat sneu voor je zus dat die eikel gewoon met die meid in huis zat zeg, ze verdiend echt zoveel beter! Heerlijk die actie met die verfpot, hoop ik dat het geen waterbasis was en dat die het er amper af krijgt haha! 😁 Geniet lekker van het zonnetje vandaag meiden!