16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Kijk ze hebben m ook in het grijs met blauw, echt zo leuk!

Ik vond het ook zo bizar van die 3cm, maar m'n vriendin is kraamverzorgster (helaas weekje voor mij uitgerekend anders had ik haar zeker als kraamverzorgster gevraagd!) die zegt dat ze er echt niet met een meetlint naast gaat zitten dus...
    Aerosleep is me nog steeds niet duidelijk maar heeft met de kruiken te maken dat mocht het onverhoopt gaan lekken dat het dan weg smelt ofzo? Ik weet het ook niet precies, maar m.i. Is de werking van de aerosleep nooit bewezen dus een zogenaamde schijnzekerheid voor een hoop geld. (Maar dat is mijn eigen mening haha) :p

Welkom Linda ik sluit me aan bij de rest!

Lizz succes haha ik kan me er iets bij voorstellen ;) kan ook de primark aanraden voor lange (goedkope) shirts. Heb vorige week weer zooi ingeslagen.

Maantje succes bij de vk!

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik zou echt niet weten waarom ik meer geld uit moet gaan geven voor meerdere shirts dan voor 1 buikband van 15 euro :p

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Snap ik! Daarom zeg ik: Primark! Heb je shirts die langer zijn, kost geen drol :D

4. Lin01

Lin01 Actief lid

19 sep 2014
    116
    0
    16
    Oké, even iets meer over mezelf :)

Ik ben 28 jaar jong en zwanger van mijn eerste kindje. Even over mijn zwangerschaps. Tot week 28 ging mijn zwangerschap heel goed en had ik nergens last van. Maar eenmaal in trimester 3 gekomen kan ik ineens niet meer slapen haha... Ik ben gewoon om de 2 uur wakker. Mijn lichaam doet zeg maar vreemd.

Ja zeker dat ik graag wil mee kletsen met jullie.

Groetjes Linda

5. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Linda!!
    Dat slecht slapen is voor mij heel herkenbaar! Sommige nachten gaan redelijk maar de meeste.. Bah!
    Vanavond nog een late dienst werken en dan ben ik 12 daagjes vrij, heerlijk!! Thuis nog wat texen en rommelen!

Ik doe vandaag mijn 29 weken dansje!!
    Voor alle meiden die een afspraak hebben bij de vk, succes!!

6. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Leuk vestje trouwens!!
    Misschien een beetje een gênante, rare vraag maar ik heb al een aantal weken dat mijn schaambeen "gekneusd" aan voelt... Voor iemand herkenbaar en wat dit is??

7. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Shart ja hij is zooo leuk!
    Moet ik vanmiddag maar weer even gaan shoppen. :p
    En ik vind die aerosleep persoonlijk ook geldklopperij hoor, klopt inderdaad dat verhaal met die kruik.
    Wanneer een kruik lekt dan kan het water niet weglopen en blijft soort van drijven op de aerosleep.

En slecht slapen is hier ook herkenbaar hoor, vannacht gelukkig fijn geslapen zonder wakker te zijn geworden. :D

8. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Welkom Linda!

Qua jasje heb ik altijd van die zachte eerste jasjes. Zoiets wat ik al voorbij heb zien komen. Kosten niets en zitten heerlijk voor die kleintjes. En we gaan tenslotte het mooie weer tegemoet.

Ik ben nu bezig een kinderwagen dekentje te haken. Lekker degelijk maar wordt wel gaaf. Kon tot vorige week geen eens haken maar moet zeggen dat het me aardig af gaat.

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte ingrid!

Welkom lin!

Bedankt voor de jassen tips. Die van jou shart is echt leuk.

slecht slapen is hier ook herkenbaar. Kan niet echt lekker meer liggen dus draai veel.
    daarbij ook wat last van mn bovenrug.

De kleine ligt op het moment goed dus ik hoop dat ze zo lekker blijft liggen tothet eind.

10. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Ik ben weer thuis, mag thuis verder aansterken.
    Wat n gedoe voor de verpleging zeg, mondkapje, speciale kleding, hoesjes om schoen en handschoentjes aan 😳 zie foto: dit stond er op m'n kamerdeur.

Ga nu lekker bijslapen in m'n eigen bed.
    Wat een super leuk jasje zag ik voorbij komen!! Superlief!!

11. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    He jakkes Ingrid wat een naar verhaal! Heel veel beterschap en hopelijk voel je je snel beter!

12. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een leuk jasje! Ik heb inmiddels een blauwe met grote blauwe stippen van lief.

13. Ingrid fijn om te lezen dwt je weer thuis bent! Rust maar lekker uit!

Linda heel herkenbaar, ik ben de afgelopen periode elke x vanaf 5 uur wakker, kom slecht in slaap en heb t heel warm 's nachts.

Ik heb de aerosleep erbij gekregen, heb verder nog gewoon zeiltje, onderlakens/hoeslakens moltons etc.

14. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ingrid fijn dat je weer thuis bent. Kun je inmiddels wel wat binnen houden? Het is ook heel irritant dat omkleden.... Vooral als je patiënten hebt die om elke scheet wat ze dwars zit bellen.

15. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ingrid, fijn dat je thuis bent, hopelijk ben je binnen no-time weer helemaal opgeknapt.

Sterkte voor alle niet-slapers, lijkt me heel vervelend. (zeker als je daarnaast een druk dagprogramma hebt).

Ik ben bij de vk gerustgesteld! Baby ligt overdwars, wat de buikpijn veroorzaakt. Dat is haar minder voel bewegen is ook niet gek gezien de placenta aan de voorkant 4,5 cm(!) dik is.
    Verder was de groei nu mooi op schema, buikje was zelf iets groter en bovenbeenbot kleiner, maar dat hoort zo gezien onze andere meiden allemaal korte beentjes hebben in verhouding met de rest. Nu hopen dat ze binnenkort draait zodat die stekende pijn weg gaat.

Veel plezier aan de meiden die gaan shoppen.

Anne hoe waren jouw echo's?

16. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Shart, ja dat mag wel goedkoop zijn maar ik moet het wel leuk vinden hè haha :p Ik heb niet echt een standaardsmaak en dan vind ik zo'n buikband juist handig omdat je 'm overal over aan kunt trekken :)

Toch maar goed dat ik nog even achter mijn kraampakket had aangebeld, ik stond volgend de servicelijn kraamzorg niet eens ingeschreven :(
    Nu gaan ze 'm gelukkig alsnog opsturen! :)

17. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Nou, poging 2 voor de 3d/4d echo was ook geen succes. De kleine pestkop had nu haar handjes EN voetjes maar bij haar gezichtje gestopt. Viel weinig van te maken dus, haha! Wel zagen we haar in 2D heel schattig duimen en drinken. We hebben iig weer even genoten van het kijken naar haar. Ze lag overigens nog exact hetzelfde als hoe ze altijd ligt. Ik denk dat ze ook gewoon lekker blijft liggen.

Vervolgens hadden we een afspraak voor een woningbezichtiging. We dachten eigenlijk dat de kans erg klein zou zijn dat het iets was. Maar niet dus... Het zou ons wel zo'n €50,- meer per maand kosten (en we wonen nu al erg duur), maar dan hebben we wel 2x zoveel ruimte. Het is een eengezinswoning met 4 slaapkamers en een hele ruime zolder. We gaan straks na de vk maar bij mijn schoonouders langs om te overleggen... Twijfels!

Maantje: fijn dat je gerustgesteld bent! En mooi dat de groei nu weer mooi op schema is. Nog even blijven duimen dat ze even door gaat draaien.

Iemand nog wat van Herrido gehoord? Zou ze idd geblokkeerd zijn?

18. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ze is inderdaad geblokkeerd... iemand enig idee waarom? :/

19. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Dames. Herrido is inderdaad geblokkeerd.
    Ik weet waarom, maar ik kan er verder niks over zeggen.
    Dit is ook in Herridos belang.
    Meer duidelijkheid volgt snel.

20. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat viel me ook al op dat Herrido niks geplaatst had!
    Ben wel benieuwd dan wat de reden is.

Anne wat spannend een nieuw huis, en de ruimte tegenover die 50euro per maand ik kan natuurlijk niet in iemand portomornee kijken.. Wij hadden hetzelfde, welliswaar wel overgegaan op een koophuis maar absoluut geen spijt! ☺️

Deel Deze Pagina