Heb vandaag de kinderwagen binnen gekregen helemaal zelf in elkaar gezet ben trots en ook heel moe nu Helaas moet ml vanavond werken dus moet ook nog zelf eten maken en dl naar bed brengen... Daarna linea recta onder de douche en dan in bed kan niet wachten haha
Net controle gehad. Met de baby alles goed groeit goed en beweegt veel. Alleen is m'n bloed druk weer veels te laag. Daarom dus de hoofdpijn en duizelig. Was nu 102/48 Over 2 weken groei echo
Ik mis Herrido (??!!) wat is er gebeurd? Met mij gaat t wat beter beschuitjes en ranja blijven er goed inzitten
Haha shart, ik ben daar ook een tijd mee bezig geweest Welkom linda!! Mojo, thv je stuitje?? Kan beginnende bekkenpijn zijn of : Wat kun je doen tegen een pijnlijk schaambeen? - Zwanger zijn - week 24 | Ouders van Nu
Shart wat goed!! Ik had hem laatst in elkaar geklikt en toen kreeg ik hem niet meer naar plat geklikt, ik zie me straks al staan bij de auto met die kinderwagen die ik niet ingeklapt krijg.
Haha heb m ook nog niet ingeklapt dus ben benieuwd! Was veel te blij dat ie eindelijk stond en dat ik m heel Makkelijk van 1 naar 2 persoons krijg en weer terug (hebben bugaboo donkey duo!)
Trouwens wat betreft de maxicosi, aangezien wij die hebben overgenomen. Daar zat geen zonnekap bij, is dit een must denken jullie anders moet die ook nog op het lijstje van laatste spulletjes komen.
Het is denk ik wel erg handig hoor! Als je in de stad loopt met je kleintje en ze heeft steeds de zon op zijn of haar bolletje is dat misschien niet zo prettig. Ik heb er eentje bijgekregen toen ik m via MP kocht, maar ga hem vast wel gebruiken!
De zonnekap is in de auto ook echt wel heel handig. Houd toch de zon weg bij je kleintje. En als je achter het stuur zit kan je ook niet zien wat er met die doek gebeurd.
Klopt maar zo vaak ga ik niet weg vooral niet met de auto en anders zijn t kleine stukjes. Heb nog van die zonne schermen voor je auto ramen.
Ik ga even het zwarte randje bekijken haha En mocht die er nou niet opzitten dan toch maar eentje bestellen!
Dat zwarte randje wat een stukje open kan neem ik aan.. Heb niks kunnen vinden helaas, he wat jammer nou dat ik weer een nieuwe moet kopen..