16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Oké weer wat geleerd.
    Dat is geen oplossing voor ons. Wil straks niet meer bezig zijn met vruchtbare dagen etc en dan wel of niet met elkaar naar bed. Maar wel een idee als je in de toekomst nog een kindje wil.

2. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Toekie wilde net zeggen dat je dan niet uit 1985 komt omdat ik uit 1986 kom en 28 jaar ben. Maar ff vergeten dat ik dit jaar nog 29 wordt. Whahah hoe stom. Ga je het nog groots vieren?

Heerlijk 17 graden jammer dat ik dan net moet werken. Nog 4 weekjes (als ik het volhou) en dan een hele zomer vrij. Heerlijke tijd!

Mooie buik Shart!

Bleu hebben jullie een seizoensplaats dat jullie de caravan hebben opgezet? Jammer dat het zo bar koud was vandaag!

Lizzthrasher hier ook 22 toen ik zwanger was van de eerste en nu 28 en zwanger van de laatste. Wilde ook voor m'n 30ste m'n gezin compleet.

3. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier de oudste gekregen toen ik 30 was, de tweede toen ik 31 was en deze keer ben ik 32.
    Had ook graag voor mijn 30ste kinderen maar helaas konden we geen kinderen krijgen voor die tijd. Maar gelukkig toch gelukt al is het wat later :)

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Leuk idee lizz!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,1 KB
      Weergaven:
      5
  5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben idd een seizoen plaats. Echt ideaal met de meiden. Het is een half uur van huis en voelt ieder weekend als vakantie.

Zelf wou ik ook graag voor mn 30e compleet zijn maar ja mijn eerste huwelijk sneuvelde toen ik 26 was. Toen al een jaar geprobeerd om zwanger te worden. Achteraf gelukkig dat het niet lukte.
    Ml is net 27 dus hij is met 21 papa geworden. Ik was met nog net 27 mama van de eerste en dus 30 met de tweede. Wij dachten compleet te zijn maar toch kregen we beiden het gevoel vorig jaar dat we toch nog wel graag een kleine erbij zouden willen. En ach ja nu straks dus net 34 met de derde. Het is maar een getal. En ik voel me nog jong :)

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie buik shart

7. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Mooie buik Shart!

Seizoensplaats lijkt me echt heerlijk!!!

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ohh die is hier al een tijd weer in gebruik :D

9. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Jaaa 30 weken mijlpaal dansje!
    De tijd vliegt.

Ik heb nooit een kinderwens gehad.
    Als ik mijn man niet had leren kennen op mijn 26e dan was ik nu nog een single geweest met een wild leven.
    Januari vorig jaar ging het bij mij ineens kriebelen.
    Hij moest aan het idee wennen maar al gauw was hij ook om.
    Ik ben 29 als ik moeder word van de eerste. Vind ik persoonlijk een perfecte leeftijd.

10. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Gefeliciteerd toekie!!

11. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Jeahh 30 weken dansje! De aftelweken gaan we in....

Het is ook ieder zijn persoonlijke situatie wanneer je aan kinderen begint. Ik leerde mijn man jong kennen, kochten een huis op m'n 21ste en trouwde op m'n 22ste. Hadden alles goed voorelkaar. Onze kinderwens was er al vroeg. Dus tja dan wacht je niet totdat je 30 bent. Toen eenmaal de eerste er was wilde ik er ook klaar mee zijn voor m'n 30ste. Mijn moeder kreeg de laatste met haar 36ste en zag dat ik dat niet wilde. Terwijl dat voor nu helemaal niet oud is.

Gefeliciteerd Toekie!

12. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Toekie gefeliciteerd! 😁 hele fijne dag vandaag en ach je bent zo oud als hoe je je voelt! ☺️
    Ik ben dalijk nog net 25, vriend is 8 dagen voor uitgerekende datum jarig dus ben benieuwd.

Shart je buik is super mooi gegroeit!
    Heel leuk zo die foto's naast elkaar! Ik heb niet echt elke week een foto gemaakt. 😋

Gister met smeren na het douchen helaas kleine striemen ontdekt op de zijkant van mn bovenbeen. :( Hoop dat het daarbij blijft!
    Ik hou vandaag lekker een pyjama dag, heb weer zó rot geslapen.

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik word volgend jaar alweer 30. Gaat echt hard, de tijd.

Ik wist trouwens al voor test dat ik zwanger was.
    Ik temperatuurde ivm lange onregelmatige cyclus en mijn temp bleef hoog, werd zelfs nog hoger (zo hoog had ik nog nooit gehad)
    Toen ik die avond na het eten eigenlijk meteen naar bed wilde, zo moe, had ik al een vermoeden.

Anticonceptie na bevalling: Ik heb na mijn zoontje Cerazette (minipil) geslikt ivm borstvoeding en vond die echt ideaal. Toen na een jaar de borstvoeding klaar was, moest ik overstappen en nu blijk ik ineens niet meer tegen gewone pil te kunnen. Komt soms voor na bevalling.
    Dus ik wil straks eerst weer de minipil en daarna moeten we ff kijken...

14. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Jaa Shart, dat is leuk die foto's! Wat een verschil hè! :D
    Ik heb ook eentje gemaakt, met 13, 20 en 29 weekjes :)

Ik vind het heel normaal dat je na je 30e nog kinderen wilt hoor! Voor veel mensen is dat ook prettig, omdat ze rond zo'n leeftijd vaak een stabiele situatie hebben en rond hun 22 nog aan het feesten zijn. Dat geldt natuurlijk ook niet voor iedereen maar het ligt net aan je situatie. Ik denk altijd maar, het maakt ook niet uit op wat voor leeftijd je kindjes krijgt, als je ze maar een stabiele en liefdevolle omgeving kunt bieden.
    Wij wilden graag jong kindjes, omdat ik dan zelf nog jong ben als ze wat ouder zijn. :) En omdat je van tevoren nooit weet hoelang het zal duren voor je zwanger raakt. Ik had het nooit zo snel verwacht, maar vind het echt geweldig! Voor hetzelfde geldt wil je pas op je 30e kinderen en duurt het jaren voor je zwanger raakt, dat lijkt me best moeilijk.

Toekie gefeliciteerd met je verjaardag! :)

15. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik heb bij zoontje toen leuk buikoverzicht gemaakt. Heb ik helaas dit keer niet gedaan. Elke keer met dezelfde outfit.
    Dan zie je zo duidelijk je buik veranderen!
    Lettertjes zijn beetje klein maar het begint met 7 week en eindigt met 41,5 week.
    Buikfoto Overzicht.jpg

16. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Groeit mooi!

17. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Leuk die overzichten van de buikjes! :D

Ik heb tot nu toe netjes iedere week een foto gemaakt. Hier een vergelijking van 4 daarvan:

Bijgevoegde bestanden:

18. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Toekie gefeliciteerd!

@kinderwens ik heb ook nooit een kinderwens gehad tot ik 30 werd. Alsof iemand me met een plank op mijn hoofd sloef was hij er ineens. Ik schrok er zelf gewoon van en heb het mijn vriend huilend verteld. Die moest het even verwerken want hij had zich er eigenlijk bij neer gelegd dat wij nooit kinderen zouden krijgen. En tja.....toen ging het dus niet. Dus na een jaar de medische molen maar in en uiteindelijk via icsi zwanger geraakt. Maar dat had ik niet helemaal bedacht. En ik ben 33 als ik straks beval van ons meisje. Ik hoef me niet druk te maken over anticonceptie voorlopig. Vl heeft bijna geen zaad en als het per ongeluk toch lukt klaag ik ook niet. En anders hebben we nog 3 embryos in de vriezer liggen.

Vandaag is het ook koud! Ik ben wel even een blok om geweest net want ik had vl beloofd morgen pannekoeken te bakken maar jeetje zeg....brrrrrrr.
    vanavond nog even achter de naaimachine om de gordijntjes af te maken en dan nog maar even rustig aan doen. Gister veel te veel gedaan want ik wilde mijn vluchtkoffer voorzien van een piama en nog wat dingen. Uiteindelijk 9 uur op pad geweest van hot naar her en ik heb daar nu toch wel een klein beetje last van.

Moet nog een shirt vinden om in te bevallen maar ik kan niet zo goed bedenken wat nu handig is...iemand tips?

Verder is het badje nu ook rond. De co sleeper staat ook en het kamertje is eigenlijk ook klaar. Lekker gevoel dan kan ik in mijn verlof lekker rustig aan doen. Nog 4 weekjes!

19. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Gave tattoo! (en mooie buik ook trouwens! ;) )

Bevallingsshirt: Hier niks bijzonders. Vorige keer geen eens tijd gehad om me om te kleden. Gewoon een normaal shirt denk ik en anders een pyama (big shirt)

20. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Voor degene met de nodapp.nl zwangerschapsbanner: ik heb een aanpassing doorgevoerd: als je kleintje strakjes geboren is, kan je dit in je banner aangeven, dan kan iedereen zien wanneer je bevallen bent en hoe hij of zij heet! :)

Deel Deze Pagina