Bah sterkte ingrid, hoop dat het gauw wat beter gaat en ze snel kan vertrekken. Niks voor zo'n oud mensje al dat gedoe.
Je hebt vasr wel eens een zenuwtrekje in je oog gehad ooit. Nou zoiets maar dan in je buik. Heel ritmisch voelt het.
Ingrid wat balen zeg! Het zit ook niet mee! Moonlight als een trap, alleen dan overal tegelijk in je buik denk ik?
Bah Ingrid wat vervelend. Ik heb het vast gemist maar wie is er nu bij haar? Ik weet nooit zo goed het verschil tussen een hik en gewoon schopjes. Net weer pufclub gehad. Hartstikke leuk was het! We hebben verschillende houdingen geleerd en ademhalingstechnieken. Samen met de partner. Heel fijn en intiem vond ik het.
Nee niet overal tegelijk bij mij. Echt op één plaats ritmisch het gevoel van kleine schopjes een tijdlang achter elkaar. Ik weet bij mijn zoon dat ik op mijn werk zat en je zat het naambordje op mijn uniform ritmisch bewegen op de hik. Collega's vonden dat helemaal te gek
Ingrid sterkte voor je oma! Maantje en trisha mooie buiken! Hier nog geen hik ervaren bij de kleine. Nu wel dagelijks last van maagzuur. Gaat ook echt wel zeer doen soms.
Ingrid Sterkte! Trisha mooie buik. Lijkt van voorkant veel groter dan van zijkant trouwens. Hik voel ik voornamelijk op 1 plekje (net onder mijn maag vaak) en dan constant getik. Een schop is af en toe, maar hier zit echt ritme in. En heel snel. Arm kind denk ik dan...
Heel veel sterkte Ingrid!! Mooie buiken zag ik voorbij komen! Ik zal straks ook nog eens een foto maken! Hier is het kindje bijna constant actief! Soms echt pijnlijk en dat ik een hak of elleboog terug moet duwen! Mogelijk ook hierdoor veel last van maagzuur en ben misselijk.. Erg vervelend maar we weten allemaal waar we het voor doen!! 😊
Ingrid heel veel sterkte, ook heel sneu voor je mams. Hopen dat ze snel stabiel is en kan vliegen. Kan je jaar toch nog even zien! Trisha hele mooie buik!! Rugpijn hier weer beetje aan het afnemen na twee dagen plat maar nog niet helemaal over. 😔 Gisteren bij de vk geweest, alles was goed, hij is gelukkig weer gedraait 😁 ligt met zn hoofdje beneden. Was wel in 3 weken tijd 3 kilo aangekomen, oeps hahaha. Over de hik, ik lag laatst op bed en toen dacht ik he, wat vervelend dat zenuwtrekje de hele tijd in mn buik zeg.. Toen voelde ik het vaker, en dacht oja natuurlijk dit is gewoon de hik.. 😁 13april weer controle bij de vk
Ow bah Ingrid wat een nare situatie! Hopelijk is je oma snel stabiel genoeg om naar Nederland te kunnen vertrekken. Ook voor je moeder die nu bij haar is. Net bij de vk geweest. Buik vond ze nog te gespannen. Met werken veel last van harde buiken. Moet stoppen met werken mag evt alleen administratief werk doen. Zit totaal niet in m'n aard om nu niet meer te werken, had het graag volgehouden tot 34 weken maar helaas. Hopelijk kan het werk me een alternatief bieden. 31 maart weer terug voor controle
Trisha wat een mooie buik! Mooi gedaan ook met die achtergrond erbij. Ingrid wat naar. Hopelijk is ze snel stabiel genoeg om te vliegen. Haha Brit, zenuwtrekje hihi Vervelend Anita, hopelijk kun je werkzaamheden verrichten waar je minder klachten van krijgt. Wat voor werk doe je precies?
Dat ritmische voel ik heel vaak maar meestal op die plek ook een voetje of zo. Hier is de baby ook de hele dag door actief. Moet m ook steeds uit m'n ribben duwen. Best vervelend en pijnlijk. Hij begint nu ook steeds meer op m'n blaas te drukken. Dus zit elke x lang op de wc en vaak kleine plasjes. Ook veel druk onder in m'n buik. Maar hij ligt vaak met z'n hoofdje omlaag. Volgende week groei echo. Heb d'r zin in. Brit te veel gesnoept? Ik moet er nu ook enorm Op letten dat ik niet te veel snoep. Vorige keer 5kg aangekomen in 3 weken! Child ben heel breed en dat zie je van de zijkant niet.
Ik woog vorige week 82.1kg was voor de zwangerschap 73,5. Wel de eerste 3 maanden 4 kg afgevallen. Maar als dat niet mee telt ben ik 9 kg aangekomen.
Dank voor jullie lieve reacties, oma is voor nu stabiel. Het bloeden is gestopt. Het is nu eerst afwachten hoe het met m'n oma gaat voordat er nieuwe plannen gemaakt worden. Ik heb er heel slecht van geslapen vannacht, haal allemaal scenario's in m'n hoofd..wat nou als oma helemaal niet meer zal mogen vliegen dan is mam daar op Gran Canaria en straks meldt ons kleine mannetje zich eerder..dan is m'n moeder er niet.. Of.. Straks sterft oma net voor m'n bevalling.. Bah wat n rotgedachten