@demie: jee meid, wat een gedonder steeds. maar gelukkig dat je kleine het goed doet! hopelijk blijft ze toch nog even zitten, hoe langer hoe beter. hou je rustig he meid en hopelijk kun je toch nog een beetje genieten. knuff @trisha: heb je niet iemand die je zo nu en dan een beetje kan helpen? je moeder of een vriendin ofzo. ze zeggen het niet voor niks hoor dat je moet luisteren. dat is nu toch echt wel belangrijk voor jou en je kindje. mijn moeder heeft me vandaag geholpen mn hele keuken te soppen. dat wilde ik zo graag schoon hebben, maar zag het niet zitten helamaal zelf te doen. echt fijn dat het nu schoon is en zonder dat ik overal pijn heb.
Goedemorgen allemaal.. Helaas zal ik mijn oma niet meer zien, ze is gisterochtend in coma geraakt nadat ze weer veel bloed verloren heeft..ze blijft ook bloeden oma zal op Gran Canaria sterven, we wachten eigenlijk constant op een telefoontje van mam. Ben heel verdrietig.. Oma heeft een pacemaker en deze kan nu zorgen voor wat verlenging van leven maar uiteindelijk zal het stoppen. Oma's wens komt inderdaad uit, fijn voor haar dat vind ik ook maar wat had ik haar nog graag een dikke kus gegeven.. Als je op Gran Canaria sterft dan wordt je dezelfde dag opgehaald en binnen een week gecremeerd. Na een week krijg je dan de as terug. Oma wil graag op zee verstrooid worden (haar wens: zo snel mogelijk na overlijden) ze zei altijd ik wil niet opgesloten in een potje zitten, ik wil vrijheid op zee.. Dit laatste betekent dat ik dan geen afscheid meer kan nemen. Ik kan er niet meer heen vliegen voor de bevalling. Dat vind ik moeilijk maar ik kan mijn egoïsme niet voorop stellen op haar wensen.. Gister heb ik via FaceTime met mijn moeder gebeld en heeft ze de telefoon even zo gedraaid dat ik oma nog heb gezien, een klein zielig hoopje mens zag ik toen in bed liggen.. Ondanks dat ik schok ben ik toch blij dat ik haar gezien heb.. Ik hoop dat oma snel heengaat.. Maar mis haar nu al..
Bedankt voor de lieve reacties @Demie; veel sterkte, ik hoop voor je dat jullie kleintje nog even kan blijven zitten. Ik moet om 10.00 bij de vk zijn, vandaag 33 weken.
Oh ingrid wat erg. Fijn voor oma idd wat haar wens betreft maar voor jou nu extra emotioneel. Sterkte meid.
Jeetje Ingrid gecondoleerd met je oma, wat vreselijk verdrietig dat je geen afscheid kunt nemen / hebt kunnen nemen, maar wel heel fijn voor je oma dat haar een lange lijdensweg bespaard is gebleven en haar laatste wens, te sterven op gran canaria is uitgekomen. Heel veel sterkte voor jou en je familie, liefs.
Gecondoleerd Ingrid. Veel sterkte voor jou en de rest van de familie. Het is ongelofelijk snel gegaan zeg. Maar voor oma is dat misschien het beste zo.
Ingrid gecondoleerd, je oma's wens is uitgekomen om daar te sterven. Fijn dat je haar nog wel even via facetime hebt kunnen zien, ik wens je heel veel sterkte en een héle dikke knuffel! 😘
Ingrid, wat heftig!! Heel erg gecondoleerd, ik hoop dat je toch rust kunt vinden in hoe het allemaal gegaan is. Een dikke virtuele knuffel vanaf hier!! Lastig dat je geen afscheid kunt nemen, fijn dat je haar nog even hebt kunnen zien. Heel veel sterkte!!! Demi wat heftig. Ik duim voor je dat je kindje nog even blijft zitten. Elke dag is er weer eentje. Nu mijlpalen tellen. Hopelijk in elk geval die 34 weken. Voor jou ook veel sterkte!!
Ingrid gecontroleerd!! Hele dikke knuffel en strekte. Ik hoop dat het ergens een plekje kan krijgen, je hebt al zo veel op je bordje de laatste tijd.
Ingrid, gecondoleerd met t verlies van je oma. Heb er de tranen in mn ogen van. Vind t zo erg voor je dat je geen afscheid hebt kunnen nemen. Sterkte met het verwerken. Toekie mn schoonma, maar die vraag ik niet. Krijg toch al altijd te horen dat het hier een bende is. Verder is t aardig mens, maar geeft mij t gevoel dat ik faal en niet goed genoeg ben. En ik moet toe geven dat ik het niet kan, en dat kan ik niet. Het huishouden is eigenlijk het enige wat ik heb wat ik kan doen, al is t deels. En dat wil ik doen. Mijn bijdrage aan alles. Mijn ma kan ik niet vragen ivm geen contact, en haar allergie voor honden. Vrienden en vriendinnen heb ik hier niet in de buurt. De dichtstbijzijnde woont 45 min van me af, en heeft geen auto en kan het zelf ook niet goed omdat ze reuma heeft. Straks even de badkamer doen, al dan wat minder goed dan normaal. En wat was in zetten. Vl heeft weer opleiding dus is al vanaf 11 uur weg tot half 11 vanavond.
Jeetje dat is snel gegaan. Heel veel sterkte ingrid de komende tijd. Ik hoop dat je het een plekje kan geven straks. Dikke knufgel van hier!
Ingrid: Gecondoleerd en sterkte! Demie Sterkte, hoop dat je kleintje nog poos blijft zitten!! Hier: Moehoe! Mijn man is gister vertrokken voor 2 dagen werk verder weg dus heb nu 2 lange dagen alleen met zoontje. Normaal word ik 'afgelost' om 17.00 uur maar dat zit er nu niet in dus. Gister begon dag om 05.30 uur, vandaag om 06.00 uur. Pff en vanavond voor eerst pufcursus waar ik wel erg zin in heb maar lees in mail dat het van 20.00-22.00 uur is. Ik ben nu zo'n ouwe tut aan het worden die om 21.00 uur naar bed gaat om het nog beetje vol te houden dus wordt morgen pittig....
Gecondoleerd Ingrid met het verlies van je oma. Wel mooi dat je oma haar wens is uitgekomen, maar des te moeilijker voor jouw. Heel veel sterkte! Knuffel