16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Ik moet alles nog aanschaffen!! Iemand tips waar ze leuke spullen hebben? Kan niet wachten om te shoppen! Haha

Hier heeft mijn geur zich zo ontwikkeld dat ik elk luchtje van mijlenver kan ruiken!! Enorm grappig haha!

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Mijn tip is: kijk eens wat verder dan positiekleding..jurkjes en tuniekjes in elastisch stof kunnen ook heel lang meegaan..en ik kocht ook vaak gewoon een broek een maat groter.. Vaak een stuk goedkoper dan speciale positiebroeken.. Nou ben ik absoluut niet tegen positiekleding hoor.. Heb er zelf ook veel van.. Maar mijn punt is..laat je niet gekmaken dat je alles bij bijv prenatal moet kopen..

3. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Wauw echt een mooie lijst al! Super en wat veel afspraken ook al. Ik moet de verloskundige nog bellen zelfs. Aankomende week maar eens doen.

Wie van jullie gaat moeders voor moeders doen? Ik heb t de vorige keer wel gedaan en ik denk nu ook. Heb alleen geen tijd om.met die kratten te slepen dus denk dat ze nu maar gehaald moeten worden dan.. Twijfel twijfel

Las verschillende symptomen :) hier weinig, vandaag beetje misselijk voor eerst. Maar verder voel ik t eigenlijk alleen aan mn borsten.
    Chaggerijnig ben ik wel. Maar ook moe (misschien maar eens op tijd gaan slapen ;) ) haha

Heb nog een testje gedaan en die was knal dus ik hoop dat t goed zit!

Positie broeken heb ik nog wel, shirts vorige keer niet ge ruikt maar wat ruimere of eigen voornamelijk wat langere normale shirts.
    Vind jurkjes ook wel erg leuk trouwens.

4. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik heb ook altijd alleen positiebroeken gekocht, vooral bij H&M, zijn geloof ik 40 euro en dat vind ik wel meevallen en zitten super fijn. Ik vind zo'n band dan wel fijn tijdens de zwangerschap dan een gewone broek. Voor de rest idd ook gewoon grotere maat shirtjes en lange shirtjes of jurkjes.

Ik ga niet mee doen met mvm, 2 keer wel gedaan maar heb er nu echt geen zin in.

5. Boris10

Boris10 Niet meer actief

MvM ik doe zeker mee! Ben zelf zwanger geraakt via behandelingen met die medicatie dus voor mij is het geen vraag!

Positiekleding kijk een bij 2e handswinkels. Het wordt maar zo kort gedragen, vaak is de kleding nog als nieuw en ben je voor een paar centen klaar.

6. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Ja idd of ff op marktplaats kijken!

7. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Zo de kruitvat tas is geregeld :p

Verder doe ik niet aan dozen ofzo hoor. De tas van kruitvat is zonder verdere ellende maar met die dozen werd ik GEK van alle reclame en telefoontjes dus die doen we niet meer!!

8. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Trouwens jippie!! 5 weken dansje!! :)

9. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hallo

Ik meld mij hier na 6 jaar ook weer aan.
    Ik ben zwanger van mijn 2e kindje.

Ik ben uitgerekend op 23/05
    Ik heb al een 1e echo gehad omwille van bruinverlies en blijkt dat er een hematoom in de baarmoeder aanwezig is dus ik moet nu al rusten en progesteron bijnemen.

Ik heb nl al een miskraam gehad en de zwangerschap van mijn dochter was een hele moeilijke dus word ik van nabij gevolgd en er komt hoogstwaarschijnlijk een cerclage aan.

29 september heb ik opnieuw een echo en zou het hartje ook al moeten kloppen.
    Nu zagen we een vruchtzakje met een mooi rond dooiertje erin, alles zag er perfect uit, op dat hematoom na dus.

10. Boris10

Boris10 Niet meer actief

♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥

16

17
    Elf84 - 1e kindje - 30 jaar
    Denisja - 3e kindje - 26 jaar

18
    Ingridw - 2e kindje - 34 jaar

19
    XDeniice - 1e kindje - 24 jaar
    Ninosz - 3e kindje - 27 jaar

20
    AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar

21
    Brit89 - 1e kindje - 25 jaar
    Child - 2e kindje - 27 jaar
    Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar

22
    Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar
    Springday - 3e kindje -28 jaar

23
    Zonnige - 2e kindje - 28 jaar
    XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar
    Floralie - 2e kindje - 23 jaar
    tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar
    Sam0110 - 2e kindje - ? jaar

24
    Boris10 - 3e kindje - 32 jaar
    AnitaP - 3e kindje - 28 jaar
    Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar

25
    Liz88 - 3e kindje - 26 jaar

26
    angietjuh - 2e kindje - 27 jaar
    mooniejj - 1e kindje - 23 jaar
    Tan89 - 1e kindje - 25 jaar
    masrya - 2e kindje - 26 jaar

27
    Romy24 - 2e kindje - 28 jaar

28
    Dorri - 2e kindje - 39 jaar

29
    CSI - 2e kindje - 25 jaar

30
    MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar
    Zus9 - 1e kindje - 25 jaar

31

Sterretjes:
    Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar

Afspraken:
    23 sept: Lizz88 afspraak vk
    26 sept: Ingridw 1e echo
    29 sept: Elf84 1e echo
    29 sept: Sam0110 2e echo
    2 okt: Julia1979 1e echo gyn
    2 okt: AnnevandePol 1e echo
    3 okt: Boris10 1e echo zh
    6 okt: Brit89: 1e echo
    6 okt: Boris10 2e echo vk
    7 okt: XDeniice 1e echo
    7 okt: Child 1e echo
    8 okt: Springday 1e echo
    9 okt: AnitaP 1e echo
    9 okt: Floralie intake 1e echo
    13 okt: angietjuh 1e echo
    15 okt: Toekie1985 1e echo
    15 okt: Tan89 intake vk
    16 okt: Dorri 1e afspraak vk
    16 okt: AnitaP intake vk
    8 dec: Boris10 geslachtsecho

--------------------------------------------

11. Boris10

Boris10 Niet meer actief

welkom en gefeliciteerd! Mag ik je leeftijd nog voor de lijst?
    Spannend hoor met zo'n hematoom! Hopelijk is hij de volgende keer weg of een stukje kleiner!

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Jeeh :D Ik doe mee! Alleen 6 weken dansje ;)

MvM: ik twijfel. Vorig jaar meegedaan, maar vond t zo rot om me af te melden toen t niet goed zat :( Heb toen wel een heel lief kaartje van die mevrouw gekregen. Hier word ook niet opgehaald, niet echt handig... Misschien dat ik me na een goede echo alsnog aanmeld

13. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier wordt het wel afgehaald maar ik wil dat juist niet.
    Ik breng het weg naar een punt hier in de buurt.

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik ben 28 :)
    Vergeten zeggen.
    Ik woon ook in Belgie.
    Denk dat er tussen belgie en nl een groot verschil is qua opvolgingen.
    Hier gebeurt alles bij de gyneacoloog en zelden bij een vk.

15. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!

hier weten onze ouders het. Iedereen is heel blij. Erg leuk. Ik reageer later via de pc even op iedereen.

16. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ik heb toch honger als een paard de hele dag!!!

Had ik bij de eerste twee ook... Moet alleen erg opletten dat ik niet alles wat ongezond is naar binnen werk maar proberen gezonde dingen te blijven eten.

17. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb juist bijna geen honger. Moet er expres aan denken, anders vergeet ik dat ik nog moet eten. Wel ineens elke dag heeeel veel zin in vlees! Daar is mijn man wel blij mee, hahaha. :D

Pfff, wat duurt het nog lang voordat het tijd is voor de 1ste echo! Ben zowat de hele dag bang dat het alsnog misgaat - of dat het al mis is zonder dat ik het weet-. Vervelend dit! :x

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Positiekleding: Broeken had ik toen bij Wehkamp gekocht. 15 euro per stuk ofzo, net in aanbieding. En shirtjes ook daar weg.
    Maar moet alleen nieuwe positielegging hebben, die is toen kapot gegaan. Droeg vooral alleen maar jurkjes en die heb ik nog zat.

Moeders voor moeders: Ik twijfel.
    Heb dinsdag gebeld met de (volgens mij heel simpele vraag) hoe het met ophalen en wegbrengen in mijn regio zit.
    Ik zou teruggebeld worden door een informatrice en dat is nog niet gebeurd. Vind ik enorm slordig, helemaal als ze willen dat ik de volledige periode meeplas.
    Dus ik weet niet of ik het hier bij laat of nog 1 mail er achter aan stuur (waarin ik ook mijn klacht wel neerleg, vind het gewoon niet netjes)

@Sam: Welkom en gefeliciteerd. Heb je vanwege de zwangerschap van je dochter bewust wat langer gewacht op een 2e als ik vragen mag? Was er kans op vroeggeboorte dat je een cerclage krijgt?

Hier: Vanmorgen eindelijk 4 ons eraf sinds positieve test.
    Niet veel maar ja, je mag ook niet lijnen. Er is in ieder geval wat af ;)

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Heb ik ook hoor, ook omdat het de vorige keer ook mis ging,
    Moet zeggen dat ik me nu wel anders voel dan de vorige keer

20. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ook hier de angst dat het mis gaat.. Maar denk dat de meesten dat wel hebben!
    Ik ben voornamelijk erg moe, maar slaap erg slecht... Heel vervelend!
    En gisteren een lange dag gehad, 99% van de dag moeten staan en 's avonds steken in mijn buik... Zou dit ook al van de zwangerschap kunnen zijn? En ik heb hier echt al een opgezette buik, niet normaal!! Kunnen dit de darmen zijn die al plaats aan het maken zijn? Als dit zo door gaat moet ik het wel eerder vertellen dan 10-12 weken... Ik zie ze nu al naar mijn buik kijken!

Deel Deze Pagina