Boris en anna gefeliciteerd!!! Straks komt mvm hopelijk weer knaltest. ik blijf onzeker omdat ik gewoon vrij weinig klachten heb.
@blue: weinig klachten hoeft niets te zeggen. Heb ik ook en hier gaat alles blijkbaar toch goed. Niet teveel zorgen maken dus!
Wat fijn Boris en Anne van de mooie echo's! Hier nog steeds met griep op bed. Nou, van die verminderde weerstand tijdens je zwangerschap merk ik genoeg. Nu maar hopen dat dat kleintje van binnen inderdaad nergens last van heeft. Deze week blijf ik in ieder geval plat.
Voor iedereen met knipperlichtjes!! Super man!! Hier begint het nu ook te kriebelen, nog twee weken en dan pas alleen intake bij de VK, dus voor echo nog langer wachten! Kwaaltjes: Hier echt bijna de hele dag door misselijk en weeïg. Word al beroerd als ik denk aan een appel, peer of thee of iets dergelijks. Gister bijna mijn broodje kipfilet uitgespuugd! Vraag me af hoelang ik het nog kan verbergen voor mijn collega's. Ook moe! Wil elke avond wel om half 9 naar bed en dat doe ik tegenwoordig ook. Alleen wel lastig met zoveel afspraken doordeweeks! Ga er toch wat afzeggen deze week en moet nog een super goed excuus verzinnen om zaterdag niet te drinken (vrijgezellenfeest vriendin). Vind het echt leuk om iedereens verhalen enzo te lezen. Gezellig En ook fijn om te weten dat je niet alleen bent haha
@ samsoko beterschap meid. @ anne jij ook weinig last dus van kwaaltjes? Manlief merkt wel dat ik een veel korter lontje heb en we hebben een hond te logeren bah wat vind ik dat enorm stinken nu zeg. Ze blijft nog 2 weken dus dat is flink afzien. Bleh....
Helaas kon bij mij de echo niet eerder. Ze hebben t liefst dat ik tegen de 8 weken aanzit zodat je duidelijker beeld hebt. Nu dus nog even bedenken of we het dan alsnog gaan vertellen of toch nog ff wachten...
Top blue! Mvm komt bij mij pas volgende week. K heb zelf nog wel een test liggen maar ik probeer me te beheersen haha. 2 is wel genoeg.
Boris en Anne gefeliciteerd met de mooie echo's!! Super nieuws. Blue wat een mooie test!! Toch een fijne bevestiging. Hier nog niets gehoord van mvm, ik zal van de week eens bellen. Kwaaltjes.. misselijk nooit gedacht dat ik zo misselijk zou worden. Ik heb een fobie voor overgeven, dus dat heb ik nog in kunnen houden maar ik weet niet voor hoelang nog. Gister ochtend en vanochtend behoorlijk last van ochtendmisselijkheid. Maar het is het grootste gedeelte van de dag wel aanwezig. Ik kan bijna geen geuren verdragen, brr. Verder word ik ook misselijk van drinken, ik merk dat ik dus te weinig drink en ik vind het heel lastig meer te drinken. Hier ook zin in slecht voedsel, vanmiddag drie kaasstengels op, en de andere twee die ik voor morgen wil bewaren wil ik nu ook op eten. Gelukkig had vriend groentensoep gemaakt. Voel me nu wel iets beter.
Ohhh baby90, die overgeeffobie herken ik, bleh. Vind het ook zo vies dat m'n lijf het automatisch tegenhoudt. Geen idee voor hoe lang nog. Kan ook niet zo goed peilen of de misselijkheid een zwangerschapskwaal of een griepkwaal is. M'n koorts is gelukkig langzaam aan het afnemen. Gisteravond 38,5, nu 37,9.
bIJ DE TWEE EERDERE ZWANGERSCHAPPEN GEEN LAST VAN MISSELIJKHEID GEHAD MAAR HELAAS BEN IK DEZE KEER OOK AAN DE BEURT. Oh sorry, caps lock stond aan Maar ik heb het de hele dag Alles waar je me normaal voor wakker kan maken wordt ik nu al misselijk als ik eraan denk Hopelijk wordt het niet veel erger want ik vind overgeven echt vreselijk!!
Hi meiden! Ik ben helemaal niet misselijk?! Mn borsten doen wel echt zeer! En zijn ook gegroeid! Vandaag mn fel begeerde 3+ op de CB test maar misschien komt de misselijkheid nog dus ik juich nog niet. Ben wel extreem moe savonds! Lig nu dan ook alweer in mn bed! O en de jeuk! Die begint ook al! Lfs, Dorri
Hoera Anne en Boris, altijd fijn zo'n goede echo Blue, ziet er goed uit die test. Die misselijkheid is verschrikkelijk. En stom eigenlijk dat dat de eerste weken is, als je nog je best doet om voor iedereen je zwangerschap probeert te verbergen en met (bijna) niemand kunt delen hoe ellendig je je voelt. Bij mij valt het gelukkig mee. Maar elke dag met ov naar mijn werk is wel een beproeving. Die luchtjes van mensen. Of wat te denken van mensen met een blikje red bull. Bleehhhh Ik heb al een paar dagen een heel vol gevoel. Kan een paar happen eten en daarna voelt et of ik 3 borden heb gegeten. Herkenbaar?
@ samsoko ook zonde dat ze pas volgende week komt van mvm. Vanaf 6 weken kan je al urine voor ze opvangen. Gemiste kans van ze. Heb zelf gemaild extra nog naar ze omdat ik niets hoorde, was dus iets fout gegaan waardoor ik gewoon vergeten was. Kreeg vandaag ook haar excuses.
Wat suf dat ze je vergeten waren, blue! Hier in de regio is een informatrice ziek, waardoor de informatrice die bij mij komt 2 rayons moet draaien. Daardoor wat later dan gewenst. Maar ik weet m'n cyclus niet precies, dus ik vermoed dat na de echo blijkt dat ik minder ver ben dan m'n banner aan geeft. Ben nu maar gewoon uitgegaan van 28 dagen voor het gemak. Wie weet mag ik dan nog een week langer geven vind t wel fijn dat ik dit kan doen. Ben namelijk ook bloeddonor, maar dat mag nu voorlopig niet meer.
Zo meiden wat een boel gekletst maar goede berichten dus toppie! Kwaaltjes hier ook volop. -moe, dus middagslaapje als t kan -zeeere borsten -misselijk soms -voornamelijk veel plassen snachts yippiee en daarna niet weer in slaap komen Maar hey we zijn zwanger! Dus ja het zijn goede tekenen! Volgende week echo. Ben zo benieuwd! En mn eerste weekje plassen zit er alweer op ik heb de kratjes buiten gezet,.ze worden morgen gehaald als t goed is