Sterkte tweetie! Toen ik bij de tweede een stille miskraam had (dit zagen ze met 7,5 week) duurde het tot de tiende week voor mijn lichaam het spontaan afbrak. De curetage was al gepland voor het einde van die week maar ik was zelf heel blij dat mijn lijf het zelf deed. Wie weet bij jou ook zo.. Geef het even..en een knuffel nog.
Krijg ook meteen de zenuwen voor mn echo.. Maar ja je kunt er weinig aan veranderen als het mis zou zijn... Julia wat een mooie echo had jij!!
Zenuwachtig..........pffff Nog twee uurtjes Tot ik hopelijk een mooi knipperlichtje zie. Fijne dag dames jullie horen mij later op de dag.
Heel gek ik ben wel iets zenuwachtig voor de echo volgende week, maar niet zo erg als bij de eerste. Er zijn een aantal mensen in mijn omgeving die soort gevoel krijgen per zwangerschap en dan daarna het gevoel krijgen of het goed zit of niet. Bij mij zijn ze heel stellig dat het goed zit. Klinkt heel zweverig, maar hierdoor is er wel een bepaalde rust. Al denk ik dat de dag van de echo hier ook de zenuwen toeslaan.
Succes vandaag!! Hopelijk voor jou ook een mooi kloppend hartje ❤️ Na de verschillende verdrietige berichten hier ben ik blij dat we de 1e echo al gehad hebben maar kijk ik ook vreselijk uit naar de 2e echo (13/10) ben soms best onzeker..
Nou ben er weer meiden. Banner aan moeten passen want ik heb blijkbaar een veel latere eisprong gehad dan normaal. Ben dus nog geen 6 weken waardoor er nog geen hartactie te zien is. Had ook wel pas positieve test op 21-9 dus zou kunnen. Donderdag mag ik terug voor 2e echo en dan hopelijk knipperlichtje. De echo zag er wel goed uit voor de aangepaste termijn. oh en baarmoeder ligt ook nog eens aardig gekanteld.....hopelijk staat dat een natuurlijke bevalling niet in de weg. Ben zoals het er nu uitziet 31 mei uitgerekend. Deels opgelucht maar ook wel even een baalmomentje
@julia, gefeliciteerd meid! ik dacht ook dat het armpjes en beetjes waren, haha. grappige echo. ziet er mooi uit! @tweety: jeetje mied wat erg. balen zeg. heel stertje van mij en een dikke knuffel! @ blue, wat jammer dat je het hartje nog niet kon zien. hoe ver dacht je zelf dat je was dan? mijn schoonzusje heeft haar baarmoeder altijd gekanteld en heeft 3 kindjes op natuurlijke manier op de wereld gezet, dus dat hoeft geen problem te zijn hoor.
hello lady's ik heb jullie een beetje verwaarloosd, maar het werk kost me veel energie en over de misselijkheid nog niet te spreken tweety sterkte en hopelijk kan je het een plekje geven! julia mooie echo en nu niet meer testen he? blue he wat balen zeg, hopelijk donderdag wel een knipperlichtje. gelukkig is dit termijn wel goed te beredeneren dus dat scheelt. hyper hier ook erg last van de misselijkheid. moet je ook overgeven? ik gelukkig nog niet. Moet zeggen dat ik wel echt sta te kokhalzen als ik mijn vitamine tablet in neem sam welke verhoogde risico's heb je dan dat je al bij 16 weken moet stoppen met werken? @MvM deze ga ik bellen als ik mijn tweede echo gehad heb, durf nu nog niet @nekplooiing. vooral vriendlief wil dit graag. we zullen zien , eerst de echo afwachten
Volgens eigen berekening met laatste menstruatie van 14-8 en cyclus 28 had ik 7.1 moeten zijn, maar bij mn oudste werd ik ook terug gezet en toen toch later bijgesteld. toen testte ik pas met 6 weken positief.
@Blue: dat zal wel even een beetje balen geweest zijn, maar gelukkig ziet de echo er verder wel al goed uit. Hopelijk donderdag alsnog een mooi knipperlichtje!
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 16 17 Denisja - 3e kindje - 26 jaar 18 Ingridw - 2e kindje - 34 jaar demie - 1e kindje - 28 jaar 19 XDeniice - 1e kindje - 24 jaar Ninosz - 3e kindje - 27 jaar Samsoko - 1e kindje - 27 jaar ♥ baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ 20 AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 21 Brit89 - 1e kindje - 25 jaar Child - 2e kindje - 27 jaar Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar 22 Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar ♥ Springday - 3e kindje -28 jaar 23 Zonnige - 2e kindje - 28 jaar XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar Floralie - 2e kindje - 23 jaar Sam0110 - 2e kindje - ? jaar 24 Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ AnitaP - 3e kindje - 28 jaar Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar 25 Liz88 - 3e kindje - 26 jaar 26 angietjuh - 2e kindje - 27 jaar mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Tan89 - 1e kindje - 25 jaar masrya - 2e kindje - 26 jaar 27 Romy24 - 2e kindje - 28 jaar Hyper - 2e kindje - 36 jaar 28 Dorri - 2e kindje - 39 jaar 29 CSI - 2e kindje - 25 jaar Trisha89 - ?e kindje - ? jaar Carola36 - ?e kindje - ? jaar 30 MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar Zus9 - 1e kindje - 25 jaar 31 blue21381 - 3e kindje - 33 jaar Sterretjes: Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar Afspraken: 6 okt: Brit89: 1e echo & Boris10 2e echo vk 7 okt: XDeniice & Child 1e echo 7 okt: Annevandepol intake vk 8 okt: Springday 1e echo 9 okt: AnitaP & Floralie & hyper 1e echo 9 okt: blue21381 2e echo 9 okt: Julia1979 intake VK met 2e echo 13 okt: angietjuh 1e echo 13 okt: Ingrid79 2e echo 14 okt: Liz88 1e echo & Denisja intake vk 15 okt: Toekie1985 1e echo & Tan89, mooniejj, CSI intake vk 16 okt: Dorri 1e afspraak vk & AnitaP intake vk 21 okt: Samsoko intake vk 23 okt: Zus9 1e echo 28 okt: MoJo1986 1e echo 10 nov: Zus9 termijnecho en intake 8 dec: Boris10 geslachtsecho --------------------------------------------