Ja ik wil graag weten wat het gaat worden. We hebben al een jongen en een meid dus het is mij om het even wat het wordt. Beide lijkt me leuk!
Hoi meiden, Mag ik me ook aanmelden. Ik ben volgens eigen berekening uitgerekend op 19 mei. Wij hebben een zoon van bijna 5 (maandag) en een dochter van 3! Deze zwangerschap is echt een verassing. Totaal niet mee bezig, aangezien ik nog mijn PND van de laatste aan het verwerken ben, en nog niet helemaal klachtenvrij ben. Ik vind het dus heel spannend, en ben heel zenuwachtig. Lijkt me heel fijn om af en toe even mee te mogen kletsen, en mn ei kwijt te kunnen. Jullie allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!! Ikzelf ben trouwens 27!
Hoi Anitap, Ik moest zodra ik een positieve test had gelijk contact opnemen met de Afd. Fertiliteit en daarna krijg ik als natuurlijk alles goed is een doorverwijzing naar de vk in mijn "wijk" Kwaaltjes bijna niet... Heeeeeeel erg moe alleen! Wat leuk ook om te zien dat er zoveel meiden al in het forum zitten! Vandaag heb ik het mijn ouders verteld! Super leuk, was best een beetje zenuwachtig! Had een doosje met tekst en een speentje erin. Eerst snapte ze het niet tot ze de tekst hadden gelezen!
Hier ook gerommel van de darmen..gek hoor.. en een opgezette buik! Moest de broekriem vandaag al eentje losser doen..Natuurlijk is dat nog niet van de baby maar er gebeurt wel degelijk iets daarbinnen Zelf heb ik nog geen afspraak staan, maar denk dat ik dinsdag of donderdag - als mijn arts werkt misschien even bel om het nieuws te delen..ze zal me dan wel met zes/zeven weken willen zien. Misschien dinsdag 30 september ofzo, dan ben ik 6,5 week..en dan kunnen ze vaak al hartje zien. Oh en ja ik denk dat wij dit keer wel willen weten wat het is. Lijkt me weer een nieuwe ervaring na het drie keer niet geweten hebben.
bij mijn zoontje wist ik het niet en ik vond het leuk dat het tot het laatst een verrassing bleef. daarom wil ik het nu ook niet weten. en wat het wordt maakt me niks uit dus daarom hoef ik het ook niet te weten. ik hou wel van verrassingen. julia wat super leuk dat je een 4e kindje krijgt! lijkt mij geweldig, maar mijn man wilde eerst maar 1tje en nu toch wel heel graag een 2e, maar hij heeft me wel verzekerd dat het voor hem bij 2 blijft. dus daar moet ik me maar bij neer leggen. maar lijkt me super gezellig een groot gezin
ohja die broekriem losser herken ik ook ja, heb nu al een buik. de darmen gaan zeker alvast ruimte maken
Yep! Heb vorige week na 3 positieve testjes gebeld. Dit vooral ivm eerdere MA. Nu kan ik in elk geval ergens terecht, omdat ik al ben aangemeld
Ninosz Welkom! En natuurlijk van harte gefeliciteerd! heftig een postnatale depressie! Wat voor klachten heb je daar nu nog van? Snap dat je het spannend vind. Toekie hier riep mijn man dat ook altijd! Toen de tweede kwam zei hij nu is het echt klaar. Toen raakte ik dit jaar ongepland zwanger van de 3de. Ik moest er even aan wennen en mijn man sprong een gat in de lucht. Helaas ging dat mis bij 16 weken. Maar onze kinderwens is toen heel sterk geworden.... Elf ja dat is inderdaad wel een fijne gedachten dat je ergens terecht kan als het mis gaat. Gaan we niet van uit natuurlijk want we hebben allemaal plakbabies! Ga di of wo ook even bellen, bij onze praktijk vinden ze het fijn als je vroeg belt. Wel gek om me nu voor de 3de keer aan te melden dit jaar. Zo ga maar weer aan het werk. Fijne dag iedereen en geniet van het weer!
Gefeliciteerd allemaal!! Spannende tijd!! Voor mij de 2e keer. Ik ben 18/05/2015 uitgeteld. Wij zijn in juli gestopt met de pil en nu al weer 5 weken zwanger!! 2e ronde al zwanger, echt een cadeau!! Ik besef dat we daar heel veel geluk mee hebben Deze cyclus verliep heel apart, heb m'n eisprong gevoeld, heb de innesteling gevoeld en zei toen meteen tegen m'n man: ik ben zwanger! Ik voel het! En ik had gelijk 😊 Gelukkig niet misselijk maar wel echt pijnlijke borsten (soms alsof ze scheuren) en behoorlijke pijn in mijn rug. Vorig jaar heb ik 2 auto ongelukken gehad (beide niet mijn schuld) hieraan heb ik een whiplash overgehouden.. 😔 ik heb alles geprobeerd op medisch vlak maar helaas is er maar een kleine verbetering opgetreden. Vanwege mijn whiplash is mijn zwangerschap "medisch", op 26/9 (m'n verjaardag) hebben we onze 1e echo, heel spannend!! Succes allemaal met zwanger zijn en hopelijk hebben we niet teveel "kwaaltjes"
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 16 17 Elf84 - 1e kindje - 30 jaar 18 Ingridw - 2e kindje - ? jaar 19 XDeniice - 1e kindje - 24 jaar 20 21 Brit89 - 1e kindje - 25 jaar 22 Julia1979 - 4e kindje - 23 Zonnige - 2e kindje - 28 jaar XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar 24 Boris10 - 3e kindje - 32 jaar AnitaP - 3e kindje - 28 jaar Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar 25 Liz88 - 3e kindje - 26 jaar 26 Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar 27 28 29 30 31 Afspraken: 26 september: Ingridw 1e echo 29 september: Elf84 1e echo 9 oktober: XDeniice 1e echo -----------------------------------------
Welkom ingridw !! gefeliciteerd! Hier weer onrust. Had eergister voor het laatst getest, vanmorgen weer en nu is het nog steeds een knalstreep maar wel een pietsie lichter als eergisteren Bang dat het misgaat... Als ik nu dagelijks testte maar ik doe het om de dag.... Dan zou hij nu toch donkerder moeten zijn!!
Hoi meiden, Mag ik ook mee kletsen?? Ik heb vanochtend een test gedaan en die was binnen 30 sec duidelijk positief. Ik ben 25-05-2015 uitgerekend, dit is gerekend vanuit mijn eisprong..want had deze ronde opeens een cyclus van 43 dagen, terwijl ik normaal nooit langer dan 29 dagen had. Ging er dus vanuit dat het niks zou worden maar gelukkig mijn eisprong duidelijk gevoeld en nu toch raak!! Het is voor ons het derde en laatste kindje die ons gezinnetje compleet gaat maken Vind het erg spannend allemaal weer. Dinsdag de vk maar eens bellen hihi Alle andere meiden ook gefeliciteerd!!!
Ik zou me er niet teveel zorgen om maken, het is echt minimaal lichter..waarom nog steeds doortesten?? Daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Je kan het toch niet tegen houden als het misgaat. Ik heb wel eens hier gezien dat er twee testjes waren genomen met dezelfde urine en dat dat ook verschillend was.. Nee hoor meis je hebt duidelijke strepen hoor..
Nou, ik wilde vandaag dus de laatste doen op precies 4 weken zwangerschap en dan dit pfff... Nouja, we wachten maar af, meer kun je toch niet doen!
nou ik test ook niet meer. ik geloof het nu wel, ondanks dat vandaag pas mijn nod is. moonlight heeft wel gelijk! je maak jezelf alleen maar gek en je kunt het inderdaad niet tegenhouden als het toch mis gaat. we gaan gewoon allemaal genieten van onze plakbabies! @Liz88 ook welkom, en wat leuk dat je nog zo jong bent en al zwanger van de 3e. leuk zeg. jij ook gefeliciteerd