Beterschap Blue!! Hopelijk heb je niet te veel pijn. Mojo: Die pijnscheutjes bij niezen, hoesten en opeens opstaan heb ik ook, zijn denk ik de banden. Verder merk ik dat ik al een buikje krijg (zullen wel m'n darmen zijn) Vandaag 8 weken over een week de 2e echo, spannend!!
Alle dames die vandaag een echo hebben.. hopelijk (weer) een mooi hartje! Geniet ervan. Hier de gebruikelijke misselijkheid.. en ook de steekjes in de onderbuik die anderen eerder noemde. Ook opzij. We negeren het maar.. ik kan me overal wel druk over maken. Vanavond MvM.. ik ga haar geloof ik maar mailen of ze een half uurtje later kan komen Half 8 was misschien wat positief gedacht op dagen dan ML laat thuis is en er ook nog 3 kids op bed moeten..
ik mag ook een hartje! 😁 zojuist de eerste echo gehad, termijn klopte precies. Frummel is nu 12.8mm groot met een mooi kloppend hartje! Ben ik toch wat gerustgesteld na het weekend verhuizen heb ik ook best zwaar getild en buikpijn van gehad. Boris ben benieuwd hoe jouw echo is! Sorry meiden dat ik niet zo mee reageer maar we hebben nog geen internet in het nieuwe huis en via mobiel is het zo rot terug lezen!
Brit wat fijn zeg een mooi kloppend hartje!!! Dank jullie wel allemaal voor de beterschap wensen. Toch met aardig wat pijn opgestaan en mn middelste tenen zijn aardig verkleurd. Verplicht de hele week rust en voet omhoog. Net werk gebeld en mn leidinggevende zei meteen nou even een week niet werken. Is ook niet te doen nu werken met kleintjes. Vind het al een hele kunst met 2 kinderen thuis nu. Dat gevoel met niezen en opstaan herken ik ook ja. Heb ik bij de andere 2 ook gehad, dus zal erbij horen.
Gefeliciteerd allemaal! Ik wil me ook graag aanmelden. Ik ben nu 7 weken en dit gaat ons eerste kindje worden. Heel spannend allemaal.
Nee dat is niet raar denk ik?? Ik heb het namelijk ook. Als ik nies trekt het vanonder helemaal strak en dan doet het inderdaad een seconde of 3 pijn ook bij mij. En wat blijkt nu ik zwanger ben, ben ik nog allergischer voor alles dan dat ik eerst was. Volgende week woensdag intake bij de VK dan maar eens horen of het over gaat anders ga ik bloed prikken om te kijken waar ik allergisch voor ben.
Welkom Walnootje! Wat is je precieze uitgerekende datum? En ook graag je leeftijd en hoeveelste kindje dit is.
Uitgerekende datum is 23 mei. Net geprobeerd zo'n banner te maken maar dat is niet aan mij besteed...😐 Oja, ben 30 jaar en dit is ons eerste kindje
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 16 mei 17 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar 18 mei Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 19 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ 20 mei AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 21 mei Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar 22 mei Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar ♥ Springday - 3e kindje -28 jaar 23 mei Zonnige - 2e kindje - 28 jaar XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar Floralie - 2e kindje - 23 jaar Sam0110 - 2e kindje - ? jaar Walnootje - 1e kindje - 30 jaar 24 mei Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ AnitaP - 3e kindje - 28 jaar Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar 25 mei Liz88 - 3e kindje - 26 jaar 26 mei Angietjuh - 2e kindje - 27 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Tan89 - 1e kindje - 25 jaar Masrya - 2e kindje - 26 jaar 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar Hyper - 2e kindje - 36 jaar 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar 29 mei 30 mei MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar Zus9 - 1e kindje - 25 jaar 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Afsprakenlijst Oktober 7 okt: XDeniice 1e echo 7 okt: Annevandepol intake vk 8 okt: Springday 1e echo 8 okt: XMoonlightX & Demie 2e echo 9 okt: AnitaP & Floralie & hyper & Child 1e echo 9 okt: Julia1979 intake vk + 2e echo 10 okt: Blue21381 2e echo 13 okt: Angietjuh 1e echo 13 okt: Ingrid79 2e echo 14 okt: Liz88 1e echo & Denisja intake vk 15 okt: Toekie1985 1e echo & Tan89, Mooniejj intake vk 16 okt: Dorri & AnitaP intake vk 21 okt: Samsoko intake vk 22 okt: Erminea 2e echo 23 okt: Zus9 1e echo 28 okt: MoJo1986 1e echo November 10 nov: Zus9 termijnecho en intake December 8 dec: Boris10 geslachtsecho --------------------------------------------
Boris & Brit super mooi kloppende hartjes! Wauw! Steken/pijn in de onderbuik heb ik ook bij niezen, onverwachte bewegingen. Zijn je banden en is volkomen normaal. Erminea ik zou toch ook gaan voor het kleine kamertje. Klinkt wel zo praktisch en een baby heeft nog niet zoveel ruimte nodig. Als hij/zij maar kan slapen. Ons kindje komt op een klein kamertje. Enigste plek wat nog over is maar kan prima. Succes met het overtuigen van je man.... Vanochtend de keuken aan het soppen geweest, grote hekel aan. Maar nu wel fijn dat alles lekker schoon is. Maar ook weer doodop. Dochter nu op school en zoon lekker op bed, ff een powernapje doen. Is wat die vermoeidheid.
21 oktober intake bij de verloskundige en de 23ste de eerste echo. Hebben jullie ook allemaal zo'n last van vermoeidheid? Moet eerlijk bekennen dat ik het zwanger zijn wat onderschat heb....pffff
Gefeliciteerd dames met jullie mooie echo's! Die steekjes kramp in men onderbuik heb ik inderdaad ook bij niesen of een snelle beweging. Hoort er dus gewoon bij. Met het baby kamertje hebben wij het zelfde. Het word toch het kleine kamertje. We hebben op onze eigen slaap kamer niet zo veel ruimte dus staan onze klerenkasten op de middel kamer. Nu is de kleine nog een studie voor mijn vriend. Maar dat gaat dan ook naar de middel kamer. Nu staat daar ook nog een 1 pers logeer bed. Maar denk niet dat die kan blijven. En stel dat ons kleintje dan echt een speel plek nodig krijgt dan kunnen we ook rustig die andere kamer aanpakken en hopelijk is vl dan ook klaar met studeren.
@ walnootje die vermoeidheid heb ik ook heel sterk. Doe daarbij behoorlijk lichamelijk werk en kan wel af toe van de slaap wel van mijn ladder kukelen. Goed naar je lichaam luisteren en in beweging blijven, dat helpt. @kamer dank jullie wel voor de bevestiging. Ik snap wel dat hij de mooiste kamer wil voor zijn kind maar practisch gezien lijkt me dit toch de betere oplossing van de twee. We hebben er steeds bijna ruzie over dus ik hoop dat we er uit komen.