Hebben jullie ook buikpijn? Ik heb al sinds weekend buikpijn. Moest ineens ook meer plassen dus dacht: Das vast groei. Maar het houd redelijk aan. Morgen urine langsbrengen naar huisarts voor blaasontsteking....
jeej meer echogangers vandaag. Wij mogen vanavond.. ben echt zenuwachtig.. meer nog dan de vorige zs. Maar laten we hopen dag alles goed is!! child ik heb soms meer stekende buikpijn, zeg maar bandenpijn, maar geen zeurende buikpijn. goed dat je ff een plasje heen brengt.
Woehoe!! Super echo gehad😍 Wat groeit ie snel zeg. Mooi hartje en nu 2 cm. Over 2 weken gaan we weer kijken. Op 23 oktober. Hierna wouden we ergens een beetje gaan neuzen in een baby winkel. Meubeltjes enzo. Maar blijkbaar is dat bij ons in de buurt nergens meer. Alles wat we op Internet konden vinden bestaat niet meer. Hebben jullie nog tips in het oosten van het land? In Winterswijk hebben we wel wat gezien maar dat is op woensdag niet open..
Fijn springday en moonligt dat het bij jullie ook goed was! Wat een heerlijk gevoel hè. Zonnige succes vanavond. Buikpijn heb ik niet. Inderdaad af en toe een steekje of een krampje, maar niks noemenswaardig. Goed dat je er even naar laat kijken. Maar groeipijn zou ook goed kunnen.
Gefeliciteerd met de mooie echo's allemaal! Moeders voor Moeders is zojuist langsgeweest. Gelukkig weer een mooie test, en ook zo'n fijne omslagdoek gekregen!
Gefeliciteerd met de mooie echo's meiden!! Hier zit de misselijkheid me echt in de weg. Vandaag gewerkt en me zo beroerd gevoeld. Lastig om dat nog niet te kunnen delen. Hopelijk knapt het steeds meer op. Nog 2 weken voor de herfstvakantie, dat hou ik vollllll *spreekt zichzelf moed in*.
Wauw fijn meiden al die mooie echo's. Heb vandaag lekker kunnen rusten. Wel flink pijnlijke borsten nu en weinig eetlust.
Thanx we gaan volgend weekend een nieuwe poging dien. Het is vooral neuzen en inspiratie op doen. Maar zo komen we al wel lekker in de stemming. Hopelijk voel je je snel wat beter. Kan me heel goed voorstellen dat je aan een beetje rust toe bent. Hopelijk komt het snel. Bij mij gaat het op en af. Een paar dagen heel beroerd en dan weer ff wat beter. Vanaf morgen heb ik 3 lange werkdagen achter elkaar. Daar zie ik ook wel tegen op. Ik denk dat ik het ook binnenkort maar moet vertellen op men werk. Zie daar wel een beetje tegen op, maar dan heb ik dat in iedergeval gehad. En hopelijk houden ze dan ook een beetje rekening met het inplannen van men uren.
Vroeg me af of er meer meiden zijn die ook pijn in de bovenbuik hebben? Heb het vooral rechts net onder mn ribben. Alsof ik zware buikspieroefeningen heb gedaan. ik herken het niet uit mn eerdere zwangerschappen.
Vandaag bij mn zusje op kraamvisite geweest.. Lag haar tweede kindje - weer een meisje - in de superzachte wikkeldoek van MvM! Hihi ik wist niet eens dat ze weer had meegedaan... En dan zon kleim hummeltje erin...heeeeerlijk...wat krijg ik dan zin! Oh en Moonlight, Demie en Springtime superfijn om te horen van de goede echos! ik mag morgen weer en stiekem al best nerveus...gelukkig drukke dag voor de boeg morgen want de afspraak is pas half 5.
Super leuk om te horen dat alle dames een goede echo hebben gehad vandaag!! Ben super blij voor jullie! Begin nu langzaam wel zenuwachtig ten worden voor mijn echo, al weet ik nog niet wanneer die is! 😝 Hier ook nog steeds moe en misselijk! Vriendlief heeft vanochtend een beschuitje voor me gesmeerd en die bij mij op bed gebracht! Moet zeggen heeft wel geholpen! Hier nog een weekje werken en dan rust! Een hele week vakantie! Iemand nog leuke ideeën hoe je het aan je broer en zussen kunt vertellen? De toekomstige ooms en en tantes?
Dank voor t vragen moonlight!! Onze was ook helemaal goed. Wat is dat toch weer prachtig en ontroerend om te zien!! Heel gaaf! 27 okt mogen we weer Super echos vandaag allemaal, wat fijn om te lezen! En wat een mooie mvm test!
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 16 mei 17 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar 18 mei Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 19 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ 20 mei AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 21 mei Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ 22 mei Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar ♥ Springday - 3e kindje -28 jaar ♥ 23 mei Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥ Floralie - 2e kindje - 23 jaar Sam0110 - 2e kindje - ? jaar Walnootje - 1e kindje - 30 jaar 24 mei Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ AnitaP - 3e kindje - 28 jaar Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar 25 mei Liz88 - 3e kindje - 26 jaar 26 mei Angietjuh - 2e kindje - 27 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Tan89 - 1e kindje - 25 jaar Masrya - 2e kindje - 26 jaar 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar Hyper - 2e kindje - 36 jaar 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar 29 mei 30 mei MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar Zus9 - 1e kindje - 25 jaar 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Afsprakenlijst Oktober 9 okt: AnitaP & Floralie & hyper & Child 1e echo 9 okt: Julia1979 intake vk + 2e echo 10 okt: Blue21381 2e echo 13 okt: Angietjuh 1e echo 13 okt: Ingrid79 2e echo 13 okt: Baby90 3e echo 14 okt: Liz88 1e echo & Denisja intake vk 15 okt: Toekie1985 1e echo & Tan89, Mooniejj intake vk 16 okt: Dorri & AnitaP intake vk 21 okt: Samsoko & Walnootje intake vk 22 okt: Erminea 2e echo 23 okt: Zus9 & Walnootje 1e echo 24 okt: Annevandepol 2e echo 27 okt: Zonnige 2e echo 28 okt: MoJo1986 1e echo November 10 nov: Zus9 termijnecho en intake December 8 dec: Boris10 geslachtsecho --------------------------------------------