Wekom nieuwe meiden en gefeliciteerd! Boris ik zou het testen ook loslaten, je maakt jezelf er denk ik alleen maar onzekerder mee! Gewoon erop vertrouwen, komt goed. Ik ben ook heel onzeker hoor maar heb het testen echt losgelaten nu, gister een mega knaller gehad en dacht echt het zit oké. Ben wel heel benieuwd hoor, vind het heel spannend de aankomende weken. Hier zijn de kwaaltjes nog niet toegenomen, ik voel me eigenlijk heel erg goed. Borsten zijn gespannen, darmen rommelen nog heel erg maar geen misselijkheid. Zal het even afkloppen voordat ik ineens iedere dag boven de wc hang hihi. Leuk dat we ook niet zo heel veel verschillen met onze leeftijden allemaal!
Moonlight Dat klopt, na 9 maanden nog ben ik aan de clomid gegaan. Ik had op een gegeven moment een cyclus lang alleen maar bruinverlies en toen via de ha naar de gyn doorverwezen. Ben ong juli/aug 2013 gestopt met de pil. Daar bleek na een aantal onderzoeken dat ik van mijzelf soms geen eisprong had en als ik er een had was de kans erg klein dat het vanzelf zou lukken. Toen aan de clomid gegaan en daar had ik met 50mg wel een goede eisprong van. Van de clomid had ik enorm veel bijwerkingen dus vandaar overgestapt op de puregon en na de eerste ronde puregon op het moment waar we nu zijn.
wauw brit, dat is dan snel gelukt na de overstap op puregon. hoe moest je dat toedienen dan? moet je dat spuiten?
Toekie Ja, moest acht dagen spuiten met om de dag een echo. Toen het ei'tje groot genoeg was rond dag 14 kreeg ik de pregnyl prik die ervoor zorgde dat het ei'tje sprong! 😁
jee wat een gedoe. moet je wel veel tijd voor vrij maken dus. maar je weet dan wl precies wanneer je ei is. das dan wel weer handig. viel het je zwaar, of viel het mee?
De puregon viel me reuze mee, ook denk omdat ik geen bijwerkingen ervan had wat ik van de clomid juist heel erg had!
Boris..Zou idd ook niet meer verder testen meid, het zijn goede knallers. Toekie..klopt ik ben een jonge mama haha, maar alle drie x gepland. Ik was 17 toen ik met mijn vriend kreeg, al snel een vaste baan en ons eigen huis en hij is 6.5 jaar ouder, dus zodoende al snel aan kids toe en t was ook aldoor snel raak. Maar vind het super om jong mama te zijn. Dit is wel echt ons laatste kindje hihi Kwaaltjes..Hier ook nog nergens last van, echt helemaal niks gewoon haha. Alleen mijn buik is wat gevoeliger, meer niet. Hopen dat het zo blijft..
ja leuk hoor liz88! nou die kwalltjes komen vast nog wel, haha. valt bij mij ook nog wel mee, maar het is nog erg vroeg. ook welkom annevandepol. en ook gefeliciteerd meid. oh en ik zie dat je pas getrouwd bent! dus dubbel gefeliciteerd is het je eerste kindje?
Dankjewel! Ja, ik heb een goed jaar (voor het eerst!): getrouwd met de liefste man, voor het eerst echt op vakantie (huwelijksreis naar Tunesië), en al in de voorronde zwanger van ons eerste kleintje. 2014 is mijn jaar denk ik.
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 16 17 Elf84 - 1e kindje - 30 jaar 18 Ingridw - 2e kindje - 34 jaar 19 XDeniice - 1e kindje - 24 jaar 20 AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar 21 Brit89 - 1e kindje - 25 jaar 22 Julia1979 - 4e kindje - 23 Zonnige - 2e kindje - 28 jaar XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar 24 Boris10 - 3e kindje - 32 jaar AnitaP - 3e kindje - 28 jaar Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar 25 Liz88 - 3e kindje - 26 jaar 26 Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar 27 28 29 30 31 Afspraken: 26 september: Ingridw 1e echo 29 september: Elf84 1e echo 9 oktober: XDeniice 1e echo -----------------------------------------
Hi meiden, Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik kom me ook aanmelden Vanmiddag positief getest en mijn uitgerekende datum is 22 mei 2015, althans voor nu
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 16 17 Elf84 - 1e kindje - 30 jaar 18 Ingridw - 2e kindje - 34 jaar 19 XDeniice - 1e kindje - 24 jaar 20 AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar 21 Brit89 - 1e kindje - 25 jaar 22 Julia1979 - 4e kindje - Springday - 23 Zonnige - 2e kindje - 28 jaar XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar 24 Boris10 - 3e kindje - 32 jaar AnitaP - 3e kindje - 28 jaar Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar 25 Liz88 - 3e kindje - 26 jaar 26 Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar 27 28 29 30 31 Afspraken: 26 september: Ingridw 1e echo 29 september: Elf84 1e echo 9 oktober: XDeniice 1e echo -----------------------------------------
gefeliciteerd! Je staat erbij! Hoeveelste kindje is het en hoe oud ben je? Dan zal ik het compleet maken