16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Lisanne is het goed gegaan?

Gefeliciteerd Floralie en AnitaP, super!!!

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Kraampakket kreeg ik bij beide kinderen van de zorgverzekering maar dit keer niet.
    Kraamzorg vind het prima, ik hoef niets aan te schaffen behalve watten en alcohol. De rest neemt ze zelf mee. Ik beval toch in het ziekenhuis.

Sprak vandaag mijn kraamverzorgster. Was leuk :) Effe gezellig gekletst! :p

3. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Dat verklaard het!
    Bedankt voor de tips!

4. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Iedereen met een goede echo: gefeliciteerd!!

Kan iemand mij helpen? Kraampakket? Ik heb duidelijk echt helemaal geen verstand van dit soort zaken. :(
    Ik wilde wel nadat we bij de VK waren geweest een afspraak maken bij de zorgverzekeraar om even te horen of ik nog wel goed verzekerd ben enzo. Ook ivm bevallen en zwangerschap.

5. mona2015

mona2015 Lid

6 okt 2014
    50
    0
    0
    Ik ben ook de 24ste uitgerekend! Zo spannend allemaal, dit wordt mijn eerste! A.s. maandag de eerste echo!! :)

6. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Verstandig om even te bellen. Vraag dan gelijk of je van hun een kraampakket krijgt of dat je die zelf aan moet schaffen.
    Is niets leuks hoor ;)
    Gewoon een pakket voor tijdens en na de bevalling.
    Zitten grote maandverbanden in, watten, alcohol, navelklemmetje, bedzeil, matjes e.d.

7. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Leuk! Hier is het de derde. Veel plezier bij je echo! Hopelijk is het er één met een prachtig kloppend hartje!!

8. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hier ook een mooie echo met hartje..Kindje goed gegroeid en eerder te groot dan te klein voor de termijn :)
    We hebben het nogmaals gehad over de combinatietesten..De verloskundige verzekerde me dat bijna al die afwijkingen vrijwel altijd bij de 20 weken echo ook te voorschijn komen..En omdat er bij ons toch geen sprake zal zijn van willen afbreken gaan we van de testen afzien.. die er voornamelijk op gericht zijn het heel vroeg te achterhalen.

Over exact twee weken weer een echo - op 23 oktober.. En ze doet officieel geen geslachtsechos..maar wil omdat ik hun website heb ontworpen en gebouwd voor mij nog een paar weken later wel een uitzondering maken :)

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaa er mag een hartje achter mijn naam. Zo blij en opgelucht.

10. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Gefeliciteerd Blue! Eindelijk dan toch!

11. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd blue!

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Mooi nog meer kloppende hartjes!! Gefeliciteerd dames!!

Mooie echo Julia! Fijn dat je kindje goed groeit en voor loopt. Hier 1 dag terug gezet bij de echo met 6.6 weken, maar is ook lastig meten zo klein. Ik ben erg benieuwd naar maandag!!:D

Nog meer dames die een soort kramperig, drukkend gevoel onderin de buik hebben?

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Fijn meiden!!

14. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Wauw wat een mooie reeks hartjes weer erbij op de lijst!!!!
    gefeliciteerd allemaal meiden!

15. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Hier heb ik 2 maanden na mijn zkh bevalling bijna alles op de alcohol en watten en het kadootje naar een stichting gebracht. Ik vond dik nacht maandverband prettiger dan het kraam verband.

Hier ook een vacuüm bevalling, maar onze zoon heeft daar veel meer last van gehad dan ik.

16. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's en kloppende hartjes!!
    Ik moet nog zo lang wachten... Ben echt aan het aftellen!!

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Wat lief dat je het vraagt !!

Ons frutseltje 😍😍 zo trots !

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Gefeliciteerd allemaal met de prachtige echo's !

Meiden met al een kindje(s) . Hebben jullie ook dat deze zwangerschap heel anders is ? Het lijkt wel "gewoner" ! Het blijft natuurlijk een wonder hoor ik bedoel het niet verkeerd . Maar ik heb nu al een schoppende grote hyper baby in m'n buik gehad . Dus zo'n klein frummeltje is dan zo anders . Het lijkt gewoon langs me heen te gaan soms dat ik zwanger ben , ookal ben ik weer helemaal verliefd op dit kleintje ! Ik denk dat het wel echter wordt als ik hem/haar ga voelen . Voel me er soms zo lullig over want ik hou echt weer even veel van dit frummeltje!! Herkenbaar ? Of toch niet ?

19. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Gefeliciteerd met alle goede echo's!!

Ik herken het wel hoor Lisanne. Voor mij ook mijn 2e zwangerschap. Ik heb ook minder tijd om ermee bezig te zijn ofzo, er loopt immers nog een peuter rond die tijd en aandacht kost. En als die op bed ligt wil ik zelf ook alleen maar slapen en nergens meer over nadenken. Haha. Toch ben ik net zo blij als bij de eerste zwangerschap hoor.

20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat mooi Lisanne! Geweldig!

Deel Deze Pagina