Ik werk ook in de zorg maar buik is nog goed te verbergen in een uniform. Moet het in dezer dagen wel vertellen. Ze zijn bezig om het rooster van dec/jan te maken. Heb echt geen zin om dan nog nachten te doen!
Ik was na de 2e heel goed afgevallen dus ik vrees dat ik mn buik niet lang meer kan verbergen. Bij ons weet nog niemand het. 24 oktober 3e echo overigens
ja dat heb ik ook. ik werk ook in de zorg en wij dragen geen uniform. wij dragen onze eigen kleding, maar ik heb daarom speciaal voor het werk gewoon goedkope shirtjes gekoct. maar die zijn best wel strak. dat kan ik normaal gesproken wel hebben, maar nu valt mijn buik dus wel op. en laat ik nou net veel late diensten hebben, wanneer ik dus dikker ben. valt dus extra op. ik wacht nog ff tot de echo woensdag, als die goed is vertel ik het gewoon aan iedereen.
Meiden gefeliciteerd met alle mooie echo's! 😁 Sorry dat ik zo weinig laat horen maar de laptop heeft pas over drie weken internet in ons nieuwe huis helaas, lees wel alles mee via telefoon maar reageren is heel irritant als ik een heel verhaal wil tikken! Hier ook darmen die heeeel opgezet zijn einde van de dag hihi. Maar voel me alweer twee dagen ellendig, misselijk en overgeven en het ging een aantal dagen zo goed dat ik goede hoop had dat het aan me voorbij ging, maar helaas! Hier word al druk gespeculeerd wat het word door opa's en oma's, hebben jullie zelf al een vermoeden dat je denkt ja dit word een... 😋? En mijn borsten jeeetje, van net een cup b heb ik nu gigantische volle borsten haha, manlief zegt ook elke keer wauw ze zijn echt groot haha. en ik heb 16 oktober de intake bij de verloskundige.
Zelf denk Ik dat mijn man alleen maar meiden kan maken haha. Dus ga uit van een derde meid pendel zei een jongen dus ben heel benieuwd.
Ik denk dat we een jongen krijgen. Voel me hetzelfde zwanger als bij de eerste.. Maar goed, volgens mij zegt het HELEMAAL niks. Zou een meisje ook wel weer heeeeel leuk vinden..
volgens mijn moeder wordt het een meisje. bij mijn zoontje had ze het goed dus wie weet ik heb zelf nog niet echt een idee/vermoeden
Ik denk een jongetje, deze zwangerschap is totaal anders als de zwangerschap van onze kleine meid. Totaal andere "klachtjes". Ook kijk ik veel meer naar jongens "dingen" voor de babykamer. Maar misschien komt dat ook wel omdat het me leuk zou lijken om een meisje en een jongetje te hebben. Wie weet??!! Heel cliché maar: als ons kleintje maar gezond is!! ❤️
Ik denk een meisje, maar het is echt nergens op gebaseerd. Zou het wel leuk vinden naast een jongen. Maar met nog een knul ben ik net zo gelukkig. Hier ook een cupmaat erbij. Voel me net Lolo Ferrari haha. Zou best leuk zijn als het niet ook zo'n pijn deed. Verder iets nieuws: zodra ik mijn tanden poets word ik misselijk en moet ik kokhalzen. Heel irritant!
Ik heb echt geen idee. Misselijk is een meisje hoorde ik laatst ergens haha. Volgens mij zegt het niks. Ik ziehet wel 😊❤️
Ik denk een meisje omdat deze zwangerschap op de vorige lijkt. Ik zou een jongen ook heel leuk vinden. Dan hebben we een meisje en jongen. Ach, t maakt ook allemaal niet uit.
Ik zou een meisje wel handig vinden omdat we daar de naam al voor hebben. Het is mijn tweede naam en ik zou het wel mooi en speciaal vinden als we die kunnen gebruiken. Hier is de kans op een jongen alleen veel groter (+/- 53%) ivm IVF. Vorige keer was mijn vriend er van overtuigt dat het een meisje was en het was een jongen. Nu is hij er van overtuigt dat het een zoon is. We zullen zien. Ik had vorige zwangerschap alle kenmerken van een meisje, dus die zeggen ook niets. Mijn zwangerschap is nu anders maar daar geloof ik ook niet in. Hier zijn veel meiden om mij heen die een ander zwangerschap hadden en hetzelfde geslacht kregen of omgekeerd
Hyper, hier ook zwanger geraakt dmv ivf. Ik wist niet dat de kans op een jongen groter is dan op een meisje. Hier denken de meeste dat het een meisje is. Mij maakt het niet uit, als het er maar komt en gezond is. Ik heb ook niet echt een voorgevoel. Misschien dat ik die nog krijg. Maandag weer een echo met 8.6 weken spannend.
Wauw, iedereen met goede echo gefeliciteerd!!! Ik ben ook even wat stil. Heel druk gehad met een deadline op het werk en ik heb zo veel last van vermoeidheid dat ik savonds eigenlijk gelijk in slaap val op de bank . Dinsdag mijn tweede echo, vind het weer spannend omdat ik nog steeds niet kan geloven dat het ons gegund is. Hoop dat die vermoeidheid snel weg is, vind het echt vervelend.
Ik heb 2x dezelfde zwangerschap gehad en de eerste was een jongen en de tweede een meisje. Nu voel ik me heel anders maarja... wat het dan wordt? Geen idee
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 16 mei 17 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar 18 mei Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 19 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ 20 mei AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 21 mei Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar ♥ Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ 22 mei Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar ♥ Springday - 3e kindje -28 jaar ♥ 23 mei Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥ Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥ Sam0110 - 2e kindje - ? jaar Walnootje - 1e kindje - 30 jaar 24 mei Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥ Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar Mona2015 - 1e kindje - ? jaar 25 mei Liz88 - 3e kindje - 26 jaar 26 mei Angietjuh - 2e kindje - 27 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Tan89 - 1e kindje - 25 jaar Masrya - 2e kindje - 26 jaar 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥ 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar 29 mei 30 mei MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar Zus9 - 1e kindje - 25 jaar 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Afsprakenlijst Oktober 13 okt: Angietjuh & Mona2015 1e echo 13 okt: Ingrid79 2e echo 13 okt: Baby90 3e echo 13 okt: Demie intake vk 14 okt: Liz88 1e echo & Denisja intake vk 14 okt: Erminea 2e echo 15 okt: Toekie1985 1e echo & Tan89, Mooniejj intake vk 16 okt: Dorri & AnitaP & Brit89 intake vk 21 okt: Samsoko & Walnootje intake vk, Boris 3e echo 22 okt: Erminea & XDeniice 2e echo 23 okt: Zus9 & Walnootje 1e echo 23 okt: Floralie 2e echo & Julia 1979 & Demie 3e echo 24 okt: Annevandepol 2e echo & Bleu21381 3e echo 27 okt: Zonnige 2e echo, Boris 4e echo 28 okt: MoJo1986 1e echo 28 okt: AnitaP 2e echo 30 okt: Hyper 2e echo November 10 nov: Zus9 termijnecho en intake December 1 dec: Hyper afspraak gynaecoloog 8 dec: Boris10 geslachtsecho Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven! -------------------------------------------------------------------------------------------
Waarom is bij IVF de kans op een jongen groter? Is toch net met welk zaadje (X of Y) ze de eicel bevruchten of zie ik dat te simpel? Ach al die baker praatjes zeggen niets. Misselijkheid is een meisje. Bij de eerste totaal niet misselijk geweest is een meisje, bij de tweede wel misselijk en is een jongen. Alle zwangerschappen een buik naar voren dragend. (Voren dragend zou een jongen zijn). Chinese kalender klopt bij mij ook niet. Wel grappig om naar te kijken. Zou volgende de chinese kalender een jongen krijgen. Heb nu geen flauw idee, deze zwangerschap is weer anders dan alle anderen. Zat elke zwangerschappen er nog naast
Misschien wel leuk om de hartjes die nu achter de namen staan straks in roze of blauw te veranderen als het geslacht bekent wordt?