Hebben we al wat gehoord van Angietjuh, Mona2015 en Liz88? Zij hebben als het goed is voor het eerst een echo gehad. Reageren ook niet zoveel of wel? Dorri Zoveel stelt een intake bij een verloskundige niet voor hoor. Meer je gegevens doornemen.
Hier een heel klein hartje gezien!! Lag momenteel precies op schema!! Helemaal verliefd! ❤️
Gefeliciteerd MoJo! Heerlijk he? Phoe, ik pas bijna niet meer in mijn broek...je begint het al een beetje te zien. Hoe is het met jullie buikjes? Ga vandaag de hele dag met mijn moeder op stap en die weet nog van niks dus ik heb het wat proberen te verdoezelen. Op hoop van zegen, 1 november gaan we het vertellen.
nieuwe afspraken 6 nov 1e echo en 18 nov controle Na heel lang wachten mn intake gehad net dus eindelijk een afsprak kunnen maken voor 1e echo !!!
he mooniejj, eindelijk je afspraak! duurt nog wel ff. @mojo, gefeliciteerd! wat fijn ik wil ooooohoooook... nog 6 uur en 3 kwartier....
@erminea, ik kan mn broeken ook niet meer aan. ja het zou nog kunnen maar dat knelt af, zit helemaal niet lekker meer. ik heb sinds een paar dagen mn zwangerschapsbroeken weer aan. zit echt veel lekkerder. ik vind mijn buik nu al groot! haha. moeilijk te verbergen hoor
Hier nog gewoon mijn eigen broeken aan. 's avonds wel het knoopje los Toekie spannend! Succes met het wachten nog even!
Ik heb m'n zwangerschapsbroeken ook al weer aan, best al n buikje aan t krijgen. wordt hier ook al lastiger te verbergen. Nog 2,5 week dan mag iedereen het weten ff volhouden nog. Onze ouders, broer, schoonzus en beste vrienden weten het al wel maar de rest nog niet. Vrijdag hebben we een Surprise-party voor m'n broertje, al onze vrienden zijn daar zal lastig worden hihi..
Meiden ik lees wel mee hoor.. Maar ben erg moe!! Zit ook voor een paar uurtjes in de ziektewet want een hele dag werken trek ik op dit moment niet.. Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd! Vandaag MvM op bezoek gehad.. Ondanks dat ik al bijna negen weken ben toch nog een mooie streep, geen knaller maar dat is logisch
Fijn weer al die mooie echo's! Ik pas mijn eigen kleding nog wel maar s avonds gaat gelijk m'n joggingbroek aan. Gister voor het eerst mijn zwangerschapsbroek aangehad. Zit wel lekkerder maar het accentueert wel meer. Ach, gister was ik toch thuis dan is het niet zo erg. Naar m'n werk nog maar even wijdvallende jurkjes en shirtjes aan