16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik zit al 2 dagen met een fikse verkoudheid, merk wel dat het nu wat harder aankomt dan normaal.
    Verder zijn we de dagen aan het aftellen tot de volgende echo en hard aan het duimen dat er dan geen bloeding meer te zien is...

Qua namen zijn we al klaar. We hebben het ooit al eens over namen gehad en toen waren we het binnen 5 minuten eens! De naam die we voor een meisje hebben is ook redelijk zeldzaam. In 2013 is het 1x gebruikt, en in 2014 nog niet. De naam voor een jongen daarentegen komt wel vaak voor, maar dat is de 2e naam van mijn man dus die willen we toch wel gebruiken.

Kleding; ik heb maar 1 jeans die ik aankan, eigenlijk al een paar weken. Vaak wassen dus, hahaha!

Vandaag een super coole leren luiertas van Zwitsal van mijn man gekregen. Echt super leuk! :D

2. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons luisteren ze ook pas vanaf een week of 12/14 naar het hartje. De vorige keer hebben we het hartje zelfs pas gehoord met 16 weken.

Ik draag al wel positiebroeken. Ik heb ze al van mijn vorige zwangerschap, dus dan is de drempel ook kleiner. Soms draag ik ook mn gewone broeken nog (met of zonder elastiekje), maar zittend knelt dat behoorlijk. In de avond heb ik ook echt al een dikke buik.

Wij hebben nog niet over namen nagedacht. We wachten eerst het geslacht af, dit wil vriend graag ;).

Ik ben helaas de laatste dagen weer enorm misselijk. veel spugen en weinig puf voor dingen. Echt heel vervelend. Met een dreumes in huis moet je natuurlijk ook gewoon van alles doen.

Hier laten we de combinatietest ook niet doen, dat hebben we de vorige keer ook niet gedaan.

Anne: wat leuk dat je al een luiertas hebt! :)

Wij hebben nog niks gekocht voor deze baby. We hebben natuurlijk al heel veel, dus wacht liever het geslacht af. In tegenstelling tot de vorige keer heb ik nu helemaal geen shop-drang.

3. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    ♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥

16 mei

17 mei
    Denisja - 3e kindje - 26 jaar

18 mei
    Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥
    Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥
    Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥

19 mei
    XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥
    Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥
    Samsoko - 1e kindje - 27 jaar
    Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥

20 mei
    AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥

21 mei
    Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥
    Child - 2e kindje - 27 jaar ♥
    Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥
    Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥

22 mei
    Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar ♥
    Springday - 3e kindje -28 jaar ♥
    Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥

23 mei
    Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥
    XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥
    Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥
    Sam0110 - 2e kindje - ? jaar
    Walnootje - 1e kindje - 30 jaar

24 mei
    Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥
    AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥
    Mona2015 - 1e kindje - ? jaar

25 mei
    Liz88 - 3e kindje - 26 jaar
    Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥

26 mei
    Angietjuh - 2e kindje - 27 jaar
    Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar
    Tan89 - 1e kindje - 25 jaar
    Masrya - 2e kindje - 26 jaar

27 mei
    Romy24 - 2e kindje - 28 jaar
    Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥

28 mei
    Dorri - 2e kindje - 39 jaar

29 mei

30 mei
    MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥
    Zus9 - 1e kindje - 25 jaar

31 mei
    Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar
    Elf84 - 1e kindje - 30 jaar
    tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar
    CSI - 2e kindje - 25 jaar

Afsprakenlijst

Oktober
    18 okt: Romy24 1e echo
    21 okt: Samsoko & Walnootje intake vk, Boris 3e echo
    21 okt: Ingrid79 termijn echo
    22 okt: Erminea & XDeniice 2e echo
    23 okt: Zus9 & Walnootje 1e echo
    23 okt: Floralie 2e echo & Julia 1979 & Demie 3e echo
    23 okt: Ingrid79 counseling nekplooimeting
    24 okt: Annevandepol 2e echo & Bleu21381 3e echo
    27 okt: Zonnige 2e echo, Boris 4e echo
    28 okt: MoJo1986 1e echo
    28 okt: AnitaP 2e echo
    29 okt: Tan89 1e echo
    30 okt: Hyper 2e echo
    30 okt: Shart86 combinatietest

November
    3 nov: AnitaP controle vk
    6 nov: Toekie1985 termijn echo
    6 nov: Mooniejj 1e echo
    7 nov: Shart86 nekplooimeting en uitslag combinatietest
    8 nov: Romy24 2e echo
    10 nov: Zus9 termijnecho en intake
    18 nov: Mooniejj controle
    24 nov: Ingrid79 geslachtsbepaling
    26 nov: Tan89 controle vk

December
    1 dec: Hyper afspraak gynaecoloog
    8 dec: Boris10 geslachtsbepaling

Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
    -----------------------------------------------------------------------------------

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland

Waarom is dit dan vanwege whiplash in het ziekenhuis.
    Loop zelf namelijk al bijna 3 jaar met whiplash klachten maar ben gewoon thuis bevallen bij de tweede en loop nu ook gewoon bij de verloskundige ondanks dat ik een whiplash heb.

Hier valt mijn buik ook nog mee(3e) draag mn eigen broeken met elastiek want helemaal lekker zit hij niet als die dicht zit.
    Maar positie kleding wacht ik nog wel ff mee

5. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Namen voor een meisje hebben we hem al. Net als bij iemand anders alleen dan bij ons mijn tweede naam. Onze zoon zijn naam is afgeleid van mijn vriends tweede naam. Voor een jongen moeten we echt goed nadenken.

Hier werd bij ons ook gezegd dat er bij 7 weken nog geen hartje geluisterd mocht worden. Vorige keer bij week 12 het hartje voor het eerst gehoord.

Ik vind de zwangerschap op dit moment niet snel gaan. Nu moet ik ook zeggen dat mijn klachten soms helemaal weg zijn in ieder geval in een stuk minder dan mijn vorige zwangerschap. Ikben erg wel een beetje onzeker door.

Ik kan trouwens mijn broeken nog gewoon aan. Sommige zitten wat minder, maar ik heb er nog genoeg die gewoon passen. Vorige keer heb ik wel al snel met posititie broeken aangehad. Nu moet ik wel zeggen dat deze toen gewoon lekkerder zaten, maar niet echt nodig waren. Je ging bij mij pas echt goed zien dat ik zwanger was met 34 weken.

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zijn er ook dames die nu al snel buiten adem zijn. Ik heb daar zelf dus last van met vlagen en vind het ook wel een naar iets omdat ik ook bekend ben met hyperventilatie.

7. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0

De ene whiplash is de andere niet. Ik loop bij de pijnpoli, neuroloog enz..
    De neuroloog heeft mij doorverwezen naar de gynaecoloog zodat ze nauw contact kunnen hebben over alles. Ik heb beschadigingen tussen 3 nekwervels en heb soms uitvalsverschijnselen in m'n arm. Ik slikte tot vlak voor mijn zwangerschap behoorlijk zware medicijnen en merk nu ik deze niet mag nemen nu veel meer last heb.
    Ik ben blij dat ik onder extra controle sta en dat de neuroloog en gynaecoloog hier contact over hebben.

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Snap ik ook wel ingrid. Ik vroeg het me ook alleen maar af. Was geen aanval.

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja ik bij inspanning snel kortademig. Loop ook bij de cardioloog ivm voorgeschiedenis

10. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier heeft de Vk ons ook het hartje laten horen met 7.1
    Als je het met mate doet kan het wel.
    Ik heb niet de behoefte om dagelijks te luisteren. Van de week 5 minuten gezocht maar niet gevonden. 2 dagen later binnen 2 minuten gevonden en toen gelijk gestopt.
    Nu hoef ik voorlopig niet te luisteren. Dinsdag Zh echo en de week erop Vk echo dus dan kan ik er wel op wachten ;)

11. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0

Ohh zo voelde het ook niet hoor :)

12. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Doppler kan ik misschien nog lenen van een vriendin maar weet niet of t wat voor me is. Vorige keer wilde ik t niet ik ken mezelf en zou toch in de stress schieten als ik geen hartje vind.

Ik loop bij de vk maar moet vanaf week 36 naar de gyn ivm eerdere keizersnee.

Hier schiet t ook al weer op! Volgende week maandag termijn echo en daarna maken we t openbaar denk ik. Wanneer maken jullie het helemaal wereld kundig?

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig ingrid ;)

Vandaag vertellen we het mn schoonmoeder en mn zwager en dan nog langs mn oma.
    Echt wereldkundig maken doen we via Facebook met een foto van de meiden met baby schoen tussen hen in.
    Dat doen we over week of 3 denk Ik.

14. mooniejj

mooniejj Actief lid

22 jul 2014
    217
    0
    16
    zuid-holland
    Bij onze intake hebben manlief en ik ook besloten om de combinatietest niet te doen want als de kans groot zou zijn zouden we rottig verder door de zwangerschap heengaan en afbreken zijn wij allebei tegen

Broeken pas ik er nog 1 van de rest moet ik toch maar met een elastiekje gaan doen en dan volgende maand eens gaan kijken voor een zwangschapsbroek als ik helemaal niks meer pas

Heb wel heel veel zin in de echo en 2 weken later hartje luisteren hoop wt moois te kunnen zien ben dan ong 11 weken

Winkeldrang heb ik wel en manlief ook alles waar i love papa opstaat gaat mee en ik heb gister nog een trui gekocht waar op staat i know you like me. Dat winkeldrang Zal ook wel komen omdat het de 1e is denk ik

Namen nog niet over nagedacht eigenlijk komt wel na de pretecho als we het geslacht weten

15. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Winkeldrang heb ik ook! Maar ik kan me nog beheersen.
    Wat broeken betreft ik heb een leuke positie jeans gekocht van mamalicious. Niemand die het verschil ziet en ik ben van die knelbroeken af:).

16. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb al een tijdje zwangerschapsbroeken aan, heerlijk! 😊
    Zou het liefste al gaan shoppen voor de kleine, maar kan me met moeite nog wel beheersen... Na de 12-13 weken gaan we langzaam aan wat dingetjes aanschaffen!

17. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ohja, ik doe mijn 8 weken dansje!!!

18. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Snap soms niks van mn buik. Heb nu echt het idee dat hij platter is.

19. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @blue: dat heb ik ook ja! ik liep net mn mn zoon op de arm de trap omhoog. eenmaal boven stond ik gewoon te hijgen! pff...

ik moet straks alweer werken, pfff... daar word ik ook moe van :(
    maar ja. vandaag eens een keer een kortere dienst. dat is wel fijn, want die heb ik nooit

20. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ohja, wij zijn het nu langzaam aan iedereen aan het vertellen. dus dan wordt het vanzelf wel wereldkundig. facebook heb ik niet

Deel Deze Pagina