16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Blue mijn buik nu is ook platter dan met 4 weken. Nu kwam dit bij mij door overstimulatie en zat mijn buik vol vocht.
    Misschien heeft alles zijn plaats gezocht.

Ik heb en had met de eerst geen koopdrang. Wij wachten net als bij de eerst tot de 20 weken echo, daarvoor kan nog zoveel gebeuren.

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier wisselt de buik ook van formaat. Ene keer meer opgezet dan de andere.
    Eigen kleding lukt nog allemaal. Hoop dat voorlopig nog even zo te houden.
    Qua shoppen is het hier heel saai ;) Alles van de vorige staat nog op z'n plek dus heb niets nodig.. Als we het geslacht weten shop ik nog wat kleding bij elkaar, maar dat doe ik altijd via tweedehands winkeltjes.
    Verder is alles compleet.

Ben nog steeds moe, moe, moe en slaap slecht :(
    Kan nog niet enorm genieten op 't moment.
    Hoorde zelfs vanmiddag in het dorp ineens een piep jong babytje huilen en dacht: Oh nee, ik moet er niet aan denken...ben al zo moe...kan het niet aan zo'n baby erbij...
    Maargoed. Ik weet dat dit gevoel ook wel weer weg gaat als ik weer wat beter slaap, maar ben nu niet echt heel fijn in mijn vel.. :(

3. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Oh, dit heb ik ook, en ik dacht echt dat het raar was dat ik zo dacht.
    Ben ook zoooooooo moe, en echt een beetje depri hoor.
    Krijg er gewoon angsten van.

4. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ik ben nu zwanger van de derde en heb het bij iedere zwangerschap gehad tot nu toe. Ben gewoon zo moe en futloos dat ik echt niet aan een baby moet denken, maar dat verandert weer als ik straks weer meer enhergie krijg na de 12 weken hoor ;)

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat we toch het een en ander herkennen van elkaar.

6. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Heb ik ook, alleen juist in mn zwangerschap nog niet echt gehyperventileerd.
    Hopelijk blijft t zo, buiten adem ben ik wel hoor!

7. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Sorry was wat stiller de afgelopen dagen. Bleehhh wat een rotweek. Keelontsteking maar te druk op mijn werk om me ziek te melden. En dat terwijl ik al zoooo moe was. Gelukkig sinds gisteren weer wat beter. En vandaag zoonlief naar opa en oma gebracht en lekker samen met mijn man uit eten geweest. Op het terras, wie had dat gedacht in oktober! Voel me gelijk weer wat energieker.

Blue, hoe reageerden je schoonmoeder en zwager op het babynieuws?

8. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Heel herkenbaar..dat overgestimuleerde...Als het hier topspits is..zo vlak na het avondeten..en ik met mijn handen op mijn oren mijn man aankijk moet ie ook nog altijd even plagen en zeggen 'en jij wilt ook nog een vierde?'...lol

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dat kortademige heb ik ook idd, hoewel het nu alweer iets minder is geworden... Vond het eerst wel een beetje eng!

Shopdrang heb ik nog niet echt, heb met dl ook pas na de 20 weken echo kleding e.d. Durven kopen dus denk dat ik dat nu weer ga doen.
    Als het dit keer een jongetje is dan moeten we wel echt heel veel opnieuw kopen (roze/aubergine kleurige kinderwagen en maxicosi, roze badje etc etc) volgens mijn man onzin maar ik wil toch echt iets nieuws dan! :)

Doppler had ik idd ook van begrepen dat het pas mag vanaf 2de trimester. Ik had zo'n angelsound maar die is stuk denk dat ik er wel nog een ga aanschaffen, ik werd er bij dl ook niet zenuwachtig van als het eens niet lukte...

Hebben jullie al een bepaald gevoel wat betreft het geslacht? Ik denk steeds dat het een jongetje is, maar ik dacht bij dl ook dat ze een jongetje was en was toch echt geen piemeltje te zien :D moest echt ff omschakelen toen met de 20weken, ml dacht toen wel al vanaf het begin meisje, en nu denkt hij ook jongetje dus wie weet. We gaan wel een pretecho doen rond m'n verjaardag (In december)

10. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Wij hebben het dit weekend aan onze vrienden en familie verteld. We hadden vrijdag een feestje en m'n man kon het niet meer voor zich houden hihi :) echt super leuke reacties, super lief!!

Dinsdag hebben we om 17.45 de termijnecho, toch weer spannend!
    Voel me goed behalve dat ik echt heel slecht slaap, mja is voor n goed doel ❤️

Fijne zondag allemaal!!

11. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo als hekkensluiter van mei doe ik eindelijk mn 8 weken dansje :)

Schoonmoeder zat echt naar het fotolijstje met tekst te staren van huh is dit echt??
    Daarna heel blij en zo van nou jullie houden me wel bezig. Ze is net weer oma geworden van haar vierde kleinkind.
    Zwager en schoonzus waren door het dolle. Schoonzus had het vermoeden al zei ze.
    Vandaag mn oma het nieuws Nog vertellen. Word haar 13e achterkleinkind.

12. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Wat leuk blue! :D

Ik heb nog geen shopdrang, had dat bij de eerste meer. Maar zou eerst het geslacht willen weten want ik houd niet echt van unisex kleertjes.

Gevoel wat ik denk dat het is heb ik nog niet. Maar idd denk dat we in dec een geslachtsecho gaan doen

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hier ook nog geen shopdrang. Vind wel alles leuk en schattig, jaaaaaaaren terug van m'n zwager eens een setje gekregen met daarin stokjes, een rompertje en een lappenpopje. Toen voor de grap, want hij wilde graag ene vriendin en mannen met baby's of puppy's waren aantrekkelijker voor vrouwen hahahaha. Maar het setje hebben we jaren bewaard en ik vind t zo leuk dst we het straks echt kunnen gaan gebruiken! T is gewoon wit met grijs, dus kan nog steeds en is erg schattig. Van de week bij de folder van de babydump ook sokjes gekregen, zo snoezig! Gewoon simpel wit, maar t is zo klein en poppig 😍 hahaha.

Ik ben wel langzaamaan bezig met het huis opnieuw inrichten zodat er ruimte komt voor een baby. Kamertje leegruimen en een 'nieuwe' waskamer inrichten, nieuwe badkamer uitzoeken omdat we dat al wilden, maar nu helemaal voor kleine wurm er is 😊 dus eerder verbouw tic dsn shoptic haha

14. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Fijne dag vandaag meiden, hopelijk kunnen jullie een beetje genieten van het weer!

15. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook namens mij allemaal een fijne dag. Ik reageer later op iedereen.

16. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    #1436 erminea, 19 okt 2014
    Laatst bewerkt: 19 okt 2014
    Ja dat moe moe en nog eens moe zijn heb ik hier ook. Morgen ben ik 10 weken (joepieee) en ik heb het idee dat die moeheid nu wat minder begint te worden. Nog even volhouden en dan voelen we ons vast alllemaal weer een stuk fitter :).

Ik probeer maar een beetje in beweging te blijven dus we gaan morgen een buitenritje maken met de paardjes.

@blue wat leuk! En gefeli met je 8 weken natuurlijk!
    @ shopping, shoppen doen we dan wel niet maar ik heb gewoon zo veel zin om er lekker mee bezig te zijn. Ik denk dat ik maar alvast wat mutsjes ed ga haken ofzo. Desnoods jongens en meisjes mutsjes dan zie ik later wel weke ik gebruik en welke ik weggeef :p. Het is onze eerste, denk dat dat ook echt anders is dan een tweede.

17. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Shoppen hier ook nog niet gedaan. We weten over 7 maand pas wat het is dus dan kan het ook nog wel. Rest hebben we al heel veel in huis.

Vannacht om kwart over 3 wakker geworden met buikpijn. Maakte meteen beetje zorgen maar toen ik googlede vond ik dat met 9 weken je baarmoeder begint te groeien en dat dit pijn kan veroorzaken.
    Pff kon echt niet meer slapen, ook van misselijkheid en honger.
    Toen maar naar beneden gegaan om ff wat te eten en paracetamol te slikken. Om kwart over 6 nog uurtje op de bank geslapen.
    Gelukkig is het vandaag mooi weer!

18. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook geen shoptic Nog. Wel verbouw tic. Donderdag komt de dakkapel dis zolder is nu bijna leeg. Dan gaan de meiden daar hun kamers krijgen maar die moeten dus nog gerealiseerd worden. Shoppen gaat dus eerst in het teken van de nieuwe kamers ;)

Fijne zondag verder!

19. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    #1439 AnitaP, 19 okt 2014
    Laatst bewerkt: 19 okt 2014
    ♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥

16 mei

17 mei
    Denisja - 3e kindje - 26 jaar

18 mei
    Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥
    Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥
    Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥

19 mei
    XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥
    Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥
    Samsoko - 1e kindje - 27 jaar
    Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥

20 mei
    AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥

21 mei
    Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥
    Child - 2e kindje - 27 jaar ♥
    Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥
    Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥

22 mei
    Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar ♥
    Springday - 3e kindje -28 jaar ♥
    Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥

23 mei
    Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥
    XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥
    Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥
    Sam0110 - 2e kindje - ? jaar
    Walnootje - 1e kindje - 30 jaar

24 mei
    Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥
    AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥
    Mona2015 - 1e kindje - ? jaar

25 mei
    Liz88 - 3e kindje - 26 jaar
    Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥

26 mei
    Angietjuh - 2e kindje - 27 jaar
    Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar
    Tan89 - 1e kindje - 25 jaar
    Masrya - 2e kindje - 26 jaar

27 mei
    Romy24 - 2e kindje - 28 jaar
    Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥

28 mei
    Dorri - 2e kindje - 39 jaar

29 mei

30 mei
    MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥
    Zus9 - 1e kindje - 25 jaar

31 mei
    Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar
    Elf84 - 1e kindje - 30 jaar
    tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar
    CSI - 2e kindje - 25 jaar

Afsprakenlijst

Oktober
    21 okt: Samsoko & Walnootje intake vk, Boris 3e echo
    21 okt: Ingrid79 termijn echo
    22 okt: Erminea & XDeniice 2e echo
    23 okt: Zus9 & Walnootje 1e echo
    23 okt: Floralie 2e echo & Julia 1979 & Demie 3e echo
    23 okt: Ingrid79 counseling combinatietest
    24 okt: Annevandepol 2e echo & Bleu21381 3e echo
    27 okt: Zonnige 2e echo, Boris 4e echo
    28 okt: MoJo1986 1e echo
    28 okt: AnitaP 2e echo
    29 okt: Tan89 1e echo
    30 okt: Hyper 2e echo
    30 okt: Shart86 combinatietest

November
    3 nov: AnitaP controle vk
    6 nov: Toekie1985 termijn echo
    6 nov: Mooniejj 1e echo
    7 nov: Shart86 nekplooimeting en uitslag combinatietest
    8 nov: Romy24 2e echo
    10 nov: Zus9 termijnecho en intake
    18 nov: Mooniejj controle
    24 nov: Ingrid79 geslachtsbepaling
    26 nov: Tan89 controle vk

December
    1 dec: Hyper afspraak gynaecoloog
    8 dec: Boris10 geslachtsbepaling

Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
    --------------------------------------------------------------------------------

20. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Romy24 hoe was je echo gisteren?

Child hoe is het nu met de buikpijn? Je maakt je dan gelijk zorgen he!

Shoppen doe ik nog niet. Ben pas gerust als ik de 20 weken ben gepasseerd. Onze magische grens is inmiddels wel opgeschoven. En veel hoef ik ook niet te kopen. Hebben het meeste al.

Hier afgelopen dagen het verteld aan onze naaste familie, ouders, broers/zussen. Iedereen was blij voor ons. Gisteren bruiloft, schoonzus vroeg hoe is het nu met je zo na de miskraam? Is je cyclus weer een beetje op orde? Kon het niet verbergen. Kort daarna lieten we wensballonnen op. Ze zegt deze is niet voor het bruidspaar maar voor jullie. Zo lief. Schoonzus en zwager krijgen in januari hun eerste kindje. Wel leuk als alles goed gaat dan schelen onze kindjes maar een paar maandjes.

Deel Deze Pagina