16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona2015

mona2015 Lid

6 okt 2014
    50
    0
    0
    Ik heb de mijne even aangepast...
    Groetjes Mona2015

2. mona2015

mona2015 Lid

6 okt 2014
    50
    0
    0

De eerste echo zag er goed uit! Het hartje klopt!! :) 2e echo heb ik op 27 oktober! Heul spannend dus....

Sorry dat ik niet zoveel of snel reageer....

3. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Fijn Mona! Goed nieuws!

Ik ben hier ook niet zoveel hoor. Kindjes houden me bezig, ben moe en futloos :p

Shoppen hoeft hier niet. De baby zou wat dat betreft vandaag komen. Alles is compleet maar eerst nog maar 6 maand groeien ;)

4. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Leuk dat je eraan gedacht hebt Anita. Hier ook een mooi kindje met een kloppend hartje mogen bewonderen! Wat voelt dat toch goed! Mijn zoontje, die nu ook een baby in ze buik heeft, mocht ook even in de stoel. Wat was hij trots dat hij ook zijn baby zag (mijn foto bleef op t scherm staan) Bij mij mag dus ook een hartje!!

5. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Dag dames!
    Mag ik mij hier ook melden?
    Ik post ook in het groepje mei mama's.

Ik ben 21 mei uitgerekend van ons 1e kindje!
    Dinsdag hebben we onze 2e echo, ik ben zo onwijs benieuwd!

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Haha geweldig Romy24, van je zoontje! Mooi meiden, weer al die goede echo's!

7. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen allemaal!

Fijn, die goede echo's! Hier heb ik het hele weekend moeten werken en druk geweest; zo ontzettend moe!! Kom mezelf echt tegen! Moet er proberen aan toe te geven, maar dit is voor mij nog lastiger dan ik dacht!!
    'S avonds doodop, maar om 05.00 uur lig ik klaarwakker in bed!! Frustrerend! Haha maar alles voor kleine uk! ❤️

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn al die goede echo's!
    Dames die vandaag weer echo hebben Veel plezier!

Wel fijn dat dochterlief vakantie heeft. Kan ik lekker langer blijven liggen.
    Mn voet is inmiddels zo goed als hersteld. Kan er weer op lopen dus wel zo fijn.

9. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Als je alles al hebt..waarom zou je dan toch willen weten wat het wordt? Vraag ik me af omdat ik twijfel of ik het geslacht wil weten.. het enige is dat het me leuk lijkt om wat dingen te naaien specifiek voor jongetje of meisje..geen kleertjes..maar boxkleed en voedingskussen hoes enzo.. Dat zou mijn reden zijn..maar twijfel nog..

10. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Zo na een weekend vol moeheid, slecht slapen, enorme buikpijn (door obstipatie) nu eindelijk even moment om te reageren!

Wat goed om te lezen dat alle echo's weer goed waren! Hier helaas nog anderhalve week wachten! 😔

Shopdrang: ik heb het wel maar kan me heel goed beheersen tot nu toe! Wil eerst een goede echo zien! Mijn moeder is al druk bezig met het haken van een boxkleed! Die kon zich niet beheersen en die heeft gewoon de kleuren van ons huis gebruikt dus lekker neurtraal. Ik ben toch niet van het blauw bij een jongen en roze bij een meisje! Trek ze aan wat ik mooi vind! Haha

11. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Ow vergeet ik nog te vragen
    Ik heb sinds zaterdag een enorme steken aan de rechterkant boven mijn heup aan de voor en achterkant iemand daar ervaring mee? Ik dacht zelf dat het kwam door obstipatie!

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat heb ik ook tan!
    Zelf ook last van obstipatie dus wellicht daarmee te maken. Ik heb geen idee eigenlijk.

Net bakje koffie op... Kan ik meestal daarna naar de wc. Nu alleen kotsmisselijk. Bah.

13. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Omdat ik vreselijk nieuwsgierig ben :p
    Heb voor beide geslachten alles in huis, heb geen voorkeur voor jongen of meisje maar wil gewoon erg graag weten wat/wie er in mijn buik groeit.
    Bovendien is het namen verzinnen dan veel makkelijker net als geboortekaartjes uitkiezen.
    Maar de nieuwsgierigheid staat als reden met stip bovenaan hoor ;)

14. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier precies zo ;)

15. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ja, dat heb ik ook! Alsof er een mes ingestoken wordt! :(
    En idd aan de voor- en achterkant. Best vervelend....

16. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Niet zo aardig van ons... Niemand heeft je nog welkom geheten:) Was het zelf vanmorgen ook vergeten maar alsnog! Leuk dat je mee komt kletsen!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je?
    Wij hebben ook dinsdag een echo. Spannend!!

17. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0

Welkom!! Sorry voor m'n late reactie.
    Wij hebben ook dinsdag weer n echo :)

18. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    welkom Laratje en nog gefeliciteerd!

Hier een kleine update van mij. Tijdens mijn intake bij mijn vk vorige week werd me verteld dat zij ook de NIPT test afnemen in samenwerking met Gendia (Antwerpen)NIPT | Downsyndrome NIPT

Ik heb op 3 november de termijn bepalings echo. Ik ben dan 10 weken en 4 dagen en dan wordt er meteen bloed afgenomen wat direct met DHL wordt opgestuurd naar Gendia. Kosten zijn 590 Euro (alles inbegrepen, ook geslachtsbepaling) de uitslag krijgen we met plus minus 14 dagen (of korter). Ik ben erg blij met deze mogelijkheid. Nu hoeven we er zelf niet speciaal voor naar België te rijden (wat ik anders ook had gedaan hoor)

Wil iemand 3 november voor mij op de afsprakenlijst zetten? termijnecho + NIPT test. Dankjewel alvast!

lfs, Dorri

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Dorri wat een kosten! Volgens mijn verloskundige kost hier de combitest 160 euro.. komt daar iets uit en kom je in aanmerking voor de nipttest dan wordt deze zeer waarschijnlijk door de zorgverzekeraar vergoed. Wij gaan het niet doen hoor..maar schrok wel van jouw bedrag..

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Goedemorgen meiden!

Hier doe ik mijn 9 weken dansje :D

Fijn dat alle echo's goed waren, ik hoop dat alle echo's komende week goed zullen zijn!
    Zo dat is duur zeg dorri! Jeetje! Wij doen de combi test idd, die vind ik eigenlijk al duur gezien het slechts een kansberekening is...
    Laratje welkom!
    Slapen: ik heb juist het omgekeerde, ik ben de hele dag verrot en ga dan s'avonds vroeg naar bed en dan kan ik niet slapen en s'ochtends juist dat ik niet uit bed kan komen... Grrr... Ben wel heel blij dat de ergste misselijkheid weer een beetje voorbij is, vermoeidheid is ervoor in de plaats gekomen :) Hihi blijven lekker bezig zo!

Deel Deze Pagina