16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Welkom Kers! Ik las eerst niet goed, dacht dat je had geschreven dat je 27 weken zwanger bent. Dacht al, dan zit je hier niet goed haha. Maar 27 jaar lijkt me logischer ;)

2. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Nou dagje gewerkt en veel bij te lezen!
    Welkom aan alle "nieuwe" dames en voor iedereen die morgen echo heeft; succes!!
    Ik heb zelf nog weinig last van mijn hormonen gelukkig. Af en toe een huilbui en voel me soms ineens eenzaam ofzo, maar slaat nergens op!
    Maar moe moe en nog eens moe! Bah!

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom aan alle nieuwe dames!

Hormonen pfff die schommelen hier behoorlijk.
    Kan Om alles huilen en heb een zeer kort lontje.

succes met alle echo's!

4. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    24 mei de termijnecho om 12.10! Jeeeej! En de verloskundige heeft me bestempeld als gezonde zwangere. Ik ben 2cm langer dan ik dacht. Zin in vrijdag!

Oh hier heeft ML geloof ik last van z'n hormonen. Wat een chagrijn hahahaha. Ik ben lekker terug m'n bed in gedoken en heb chagrijn beneden gelaten 😂 tijd dat ie weer een klus krijgt.

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Je bedoelt dat je 24 oktober de termijn echo krijgt zeker? Das mijn verjaardag hihi...maar ik krijg mijn cadeautje al een dag eerder..

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd natuurlijk.
    Meiden die vandaag een echo hebben, succes en heel veel plezier.

Ik doe het 10 weken dansje:D woehoee!
    Pff, zo maar weer even het ziekenhuis bellen. Ze zouden een verwijzing maken voor het ziekenhuis hier in de buurt maar ik heb nog steeds niets gehoord. Ik wil onze termijn echo!!
    Als deze pas met 12 weken is dan denk ik dat wij volgende week een pret echo gaan doen:D Gewoon even spieken naar ons kleintje en kijken of alles goed is.

7. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Zo ik moest ff een heleboel bij lezen zeg!!

Nieuwe dames welkom allemaal!

Shart das niet niks zeg. Moedig dat je toch nog voor een kleintje er bij gaat.

Zelf ga ik geen combi test doen. Vind het te vaag. Met die kans berekening. En weet ook niet zo goed wat ik met de uitslag zal gaan doen.

Ik heb al een week of 3 steeds last van men linker bil. Niet de hele tijd maar bij sommige bewegingen. En het ene moment erger dan het andere. Zal dat ook met banden pijn te maken kunnen hebben of kan ik toch even langs de fysio gaan?
    ik werk ik een bakkers winkeltje. Heel gezellig, maar ook wel veel staan en tillen.
    Mijn buik steekt en kampt af en toe ook wel een beetje, maar nog niet zo pijnlijk dat ik er s nachts wakker van word of iets voor moet innemen.

Verder zitten men darmen weer verstopt. ( na weken diarree) en ben ik heel erg moe. Maar ben al lang blij dat die misselijkheid zo goed als weg is!!

Ik draag nog wel gewoon men eigen kleren. Mijn buik is niet boller dan anders. Der zat altijd al wel een spekje haha. Wel word ik op andere plaatsen wat ronder. Ben al een cup maat gegroeid en mijn bovenbenen en schouders worden wat zachter naar mijn idee. Ben nu een kilo zwaarder.

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan mogen we ons kleintje weer bewonderen. Ik ben benieuwd of dat de laatste afspraak word bij de gynaecoloog of dat we nog een keer mogen. Ze wou ons blijven volgen totdat we die kwetsbare tijd door zijn zei ze de vorige keer.
    Mijn echo is ook een verjaardags kadootje😆
    Heb er zin in!

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Zou ff naar fysio gaan, waarschijnlijk (lichte/beginnende) vorm van zwangerschaps-isschias. Dan zit je onderrug vast wat uitstraalt naar je billen. Heb ik bij vorige ook heel erg gehad en het is met fysio goed op te lossen!

9. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik vind het nog behoorlijk lang duren voordat we termijnecho krijgen. 10 november! Pff, voelt als een eeuwigheid. Gelukkig al een keer kunnen spieken, dat had ik bij mijn zoontje niet eens, toen heb ik eerste echo pas met 11,5 week gehad....

10. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh hahaha inderdaad! 24 mei is wat laat, dan hoop ik dat m'n krummeltje er al is 😊 24 okt termijnecho! En gefeliciteerd alvast!

Ik doe ook m'n 10-weken dansje! Vrijdag weet ik zeker of ik op de dinsdagen mag blijven dansen hihi. Leukleukleuk!

11. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden ook ik moet een hoop bijlezen!!

Maar ook hier last van hormonen vandaag zit alles tegen lijkt wel en was ik vanmorgen enoooorm chagerijnig!
    Wel heb ik via de vk en huisarts medicijnen gekregen, emesafene. En wat voel ik me beter zeg!! 😁 vandaag voor het eerst weer twee boterhammen gegeten, heerlijk.
    Wel wat suffig door de pillen, was ook een bijwerking stond erbij.

Ik ben ook alsnog bij de vk geweest, intake niets bijzonders.
    Termijnecho horen we morgen wanneer die plaatsvind en wij gaan niet de combi test uitvoeren. Ook ik vind de testuitslagen raar en ga je je dan dalijk daaraan vast houden terwijl er misschien wel helemaal niets aan de hand is.

Ben wel zo benieuwd naar de echo, kan eigenlijk niet wachten. Of alles nog wel goed zit etc. Als ik op de missijkheid af moet gaan zou ik zeggen van wel. 😋

12 november controle bij vk 😃

12. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Nou hier ook net een echo gehad. Ik ben 2 dagen vooruit gezet naar 22 mei
    Met 13 weken nog een echo in het ziekenhuis waar ze de punten van de 20 weken echo in zicht proberen te krijgen. Wist helemaal niet dat ze dit deden maar is dus nieuw! Ben ik blij mee, misschien zien ze ook wel het geslacht.....

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Spannend Boris! :)

Hier last van stuitje en ik heb nu precies hetzelfde als anderen hier van het weekend beschreven. Last aan de rechterkant bij heup en dan aan de voor en achterzijde... Heel apart! Ook ik heb last van obstipatie maar het voelt eerder als een bi dingetje, best vervelend iig!

Het duurt hier ook nog zooo lang tot 7 november dat ik denk ik volgende week ook een pretecho laat doen, neem ik m'n moeder mee die wil ook graag spieken :)

14. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Zal straks even bijlezen. Eerst eten koken en eten.
    Maar wilde dit goede nieuws even delen met jullie!!

Wij hebben net ook een extra echo gehad.
    Armpjes en beentjes gezien. Hij/zij was flink aan het bewegen!
    En 1 dag naar voren gezet!
    Dus 20 mei!
    Volgende week dinsdag termijnecho!

Zie hier onze echo van zojuist!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      3
  15. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    #1495 Ingrid79, 21 okt 2014
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014
    Net terug van de termijnecho :) we zijn 1 dag vooruit gezet, uitgeteld op 17 mei :)

Alles ziet er voor nu goed uit :) 2 armpjes en beentjes. Mooi ruggetje en mooi rond hoofdje, kortom super!! Het is een klein druktemakertje, was constant aan het bewegen. Ook hebben we heel even de hartslag gehoord ❤️

Helemaal blij!! :)❤️

16. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Wauw wat een hoop goede echo's!
    Gefeliciteerd meiden!

17. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Nou had een bericht geplaatst maar zie em niet meer.

Als de lijst aangepast wordt mag ik naar 22 mei ipv 24 mei. Zit nu op mobiel dus kan niets wijzigen.

18. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Wow mooie echo's! Ik vind het maar spannend die eerste weken. Ik heb volgende week dinsdag een echo ik hoop ook op zon mooie:) ik heb namelijk steeds het gevoel dat het niet echt is en op de een of andere manier niet zo mag zijn. Echt super vaag. Vorige zwangerschap niet zo gehad, maar goed toen ook 9 mnd over zwanger worden gedaan waardoor heel bewust en nu is het meer een plotselinge gebeurtenis :p.

Ik zou als je last heb van je bil inderdaad ook even langs de fysio gaan.

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Mooie fotootjes dames! Hopelijk hier ook zoiets op donderdag.. Gisteren maakte ik me even zorgen omdat ik me helemaal ff niet zwanger voelde..geen klachtjes of niets..Vanmorgen opeens weer misselijk en vanmiddag moeite met opstaan na het middagdutje om dochter op te halen van school...Tis maar waar je om wenst he..haha

20. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    wat leuk dat jullie allemaal echo's krijgen rond je verjaardag! gefeliciteerd voor iedereen die deze week jarig is!

@demi: wat child zegt denk ik ook. ik had bij mijn zoontje ook zwangerschapsisschias en dat begint nu ook weer bij mij. is vervelend maar het ging bij mij weer weg na een week of 17. kan soms wel erg pijn doen! dan kun je even niet lopen en dan later zakt het weer weg, vooral bij bepaalde bewegingen. dit komt doordat alle weke deln zachter worden door de hormonen.
    ik ben er ook voor naar de fysio geweest en zij heeft mij oefeningen geleerd waar ik wel baat bij had.

dames wat weer een mooie echo's, super!

ik heb zondag toch zo iets gaafs beleefd!
    een goede vriendin van mij was de vorige keer bij de 1e tegelijk zwanger met mij. voor beide de 1e en we kregen beide een zoontje waar 1 maandje verschil tussen zit. wij waren zondag eventje bij hen om te vertellen dat wij nummer 2 verwachten. begint ze ineens te snikken dat zij ook zwanger is van nummer 2! en ze loopt maar 2 weken achter op mij! ik stond van gekkigheid helemaal te stampen en ik moest keihard huilen! ik vind dit zo gaaf!

ik moest dit even met jullie delen :D

Deel Deze Pagina