Wat toevallig toekie! Dat is wel erg leuk! Oh dames, ik ben nog helemaal in de wolken! Zo bijzonder ❤️
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 16 mei 17 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar Amber05 - 2e kindje - ? jaar ♥ Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 18 mei Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 19 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ 20 mei AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ Laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥ 21 mei Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar ♥ Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ 22 mei Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar ♥ Springday - 3e kindje -28 jaar ♥ Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥ Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ 23 mei Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥ Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥ Sam0110 - 2e kindje - ? jaar Walnootje - 1e kindje - 30 jaar 24 mei AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥ Mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥ 25 mei Liz88 - 3e kindje - 26 jaar Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥ Kers87 - 2e kindje - 27 jaar 26 mei Angietjuh - 2e kindje - 27 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Tan89 - 1e kindje - 25 jaar Masrya - 2e kindje - 26 jaar 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥ Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥ 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar 29 mei 30 mei MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ Zus9 - 1e kindje - 25 jaar 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Afsprakenlijst Oktober 22 okt: Erminea & XDeniice 2e echo 23 okt: Zus9 & Walnootje 1e echo 23 okt: Floralie 2e echo & Julia 1979 & Demie 3e echo 23 okt: Amber05 combinatietest 23 okt: Ingrid79 counseling combinatietest 24 okt: Annevandepol 2e echo & Bleu21381 3e echo 24 okt: Samsoko termijnecho 27 okt: Zonnige & Mona2015 2e echo, Boris 4e echo 28 okt: MoJo1986 1e echo 28 okt: AnitaP & Kers87 termijnecho 29 okt: Tan89 1e echo 30 okt: Hyper 2e echo 30 okt: Jo81 termijnecho 30 okt: Shart86 combinatietest November 3 nov: AnitaP controle vk 3 nov: Dorri termijnecho + NIPT test 6 nov: Toekie1985 termijn echo 6 nov: Mooniejj 1e echo 7 nov: Shart86 nekplooimeting en uitslag combinatietest 8 nov: Romy24 2e echo 10 nov: Zus9 termijnecho en intake 10 nov: Child termijnecho 12 nov: Brit89 controle vk 18 nov: Mooniejj controle & Jo81 controle vk + echo 24 nov: Ingrid79 geslachtsbepaling 26 nov: Tan89 controle vk & Toekie1985 controle vk + echo December 1 dec: Hyper afspraak gynaecoloog 8 dec: Boris10 geslachtsbepaling Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven! --------------------------------------------------------------------------------
Wauw wat een mooie echo's! Nu kun je echt zien dat het een klein beebje is! Zeg het nog maar een keer. Willen jullie wijzigingen in kleur doorgeven? Kost me nu veel tijd om alles door te lezen en te wijzigen, terwijl ik het elke dag probeer bij te houden. Toekie1985 wat gaaf dat je tegelijk weer met je vriendin zwanger bent! Shart wat een heftig verhaal. Snap dat je het nu goed wil laten onderzoeken. Hopelijk een mooie gezonde baby in mei!
Wat een mooie echo's dames! Het zijn al minimensjes... Nog 2 nachtjes en dan heb ik ook de echo. Duurt zo laaaaang!
Goedemorgen, Hier gaat het steeds wat beter, ben vandaag een stuk minder misselijk, nu alleen die vermoeidheid nog. Voor de lijst, ik ben 36 jaar Wie van jullie kent centering pregnancy? Daar ga ik aan deelnemen. Is een andere manier van controle bij de vk. Maandag start ik. Liefs, B.
Wat een mooie fotootjes weer, super meiden! Haha Julia ik herken die wens. Vorige week voelde ik me ineens heel goed, schrok ervan! Her duurde welgeteld een dag, nu voel ik me weer weeïg, misselijk, moe.... Hahaha. Tja, t is maar wat je wenst 😂 Toekie wat gaaf van je vriendin! Superleuk! Pijn in m'n bil (rechts) is bij mij sinds gisteravond ook weer terug. Vorige week ook een paar dagen last van gehad, maar later was het weer weg. Nu dus weer terug. Kan het niet gewoon bekkenpijn zijn? Dat dacht ik eigenlijk. Vandaag even bloed prikken in het zkh en dan naar m'n opa's en oma's om het goede nieuws te vertellen. Morgen met m'n moeder, zus en misschien schoonzus een dagje shoppen in Maastricht en dsn is het alweer vrijdag en mogen we voor de echo. Kan er hopelijk eindelijk een hartje bij mijn naam jeeeeeeej! Zin in!
dat klinkt mij toch op isschias hoor samsoko. ik heb het ook rechts en komt zo nu en dan en dan ook weer ff weg. maar als je het zeker wilt weten moet je ff langs de fysio gaan. zij kunnen wel ff testen of je bekken instabiliteit hebt.
Nou meiden hoe blij ik was met de medicijnen dat het gisteren zo goed hielp, zo tegenstrijdig is het vandaag. Voelde me goed vanmorgen tot vlak voor ik de deur uit moest voor werk en jawel ik hing weer boven de wc en alles kwam eruit! 😔 Heb net wat gegeten, hoop dat het wegzakt moet zo door naar mijn volgende gezin met werken. Gelukkig maar 3 uurtjes kijk er nu al naar uit om vanmiddag lekker in bad te liggen en erna een tukkie te doen. 😋 Probeer wel echt gezond te eten savonds, heb in de vakantie best ongezond gegeten omdat dat het enige was wat mijn maag kon verdragen. Mooie echo's meiden! Spannend voor de meiden die nog voor hun eerste echo mogen! 😁 Ook heb ik gebeld voor de echo: 30oktober heb ik de termijnecho Kan echt niet wachten. 😊
Toekie, wat fijn dat je weer tegelijk zwanger bent met je vriendin. Super leuk. Wat een mooie echo's meiden, echt super. Allemaal mooie kleine mini mensjes zo bijzonder. Hier vorige week een verwijzing gevraagd voor het ziekenhuis hier.. dus ik bel gisteren op dat het ziekenhuis nog niks ontvangen heeft. Ja klopt, het kan 14 dagen duren voordat het opgestuurd wordt?! En dan nog niet eens naar het ziekenhuis, nee naar mij. Dus ik bel straks de ha op of hij misschien een verwijzing kan maken en of dat sneller is. Pff, wat een gedoe. Verder gaat het hier wel goed. Buik is flink zichtbaar, af en toe misselijk en maagzuur. Drink nog steeds te weinig, doe mn best.
Wat een mooie echo's! 2 weken geleden keek ik naar een soort alien, en dit zijn al echte minimensjes. Bizar hoe snel dat gaat. Ik schreef maandag dat ik me opeens beter voel sinds dit weekend. Uhm nu al 2 ochtenden achter elkaar m'n ontbijt naar buiten gewerkt zonder dat ik nou echt misselijk ben. Heel raar. Slikken jullie toevallig ook Davitamon mama compleet pillen met visolie? Jeetje, wat zijn die dingen groot. Krijg ze amper weg.
30 oktober heb ik termijnecho Brit, balen zeg! Baby90, wat een gedoe zeg! Jo81, ongelooflijk he! 3 weken terug was hij/zij 8,6 mm en nu 3,22 cm! Ik heb ook van die grote capsules maar durf ze niet te slikken. Keer dat ik ze heb geslikt werd ik misselijk en kon ik het net binnen houden dus ik durf niet meer haha
Ik slik foliumzuur, tarwekiemolie (moest goed zijn voor de innesteling) en vitamine D. Denk dat ik na de 10 weken over ga op multivitamine voor zwangeren. Ik koop ze bij kruidvat maar weet het merk ff niet uit mn hoofd.. ze zijn niet zo groot en smaakloos.. geel potje.
Jo 81 ik slik die ook ja. Vaak 3 keer kokhalzen voor hij weg is. Maar ja voor een goed doel denk ik elke keer maar weer. Heb hem er trouwens ook een paar keer weer uitgegooid.
@ Julia, volgens mij bedoel je gravitamon. Die slik ik ook, kan je ook tijdens borstvoeding blijven slikken. ( als je bv wilt gaan geven dan ) Liefs, B.
Ik heb net mijn eerste positiebroek gekocht. We hadden nog wat VVV bonnen liggen, dus daarvan een leuke jeans van Mama licious gekocht. Dat zit echt stukken beter zeg! Binnenkort nog maar 1 kopen, hahaha.