Nee vreemd is het niet hoor. Ken je gevoel wel. Bedoel het ook allemaal niet negatief. Je kunt jezelf ook gek maken ermee, als het jouw geruststelt wie ben ik om te zeggen dat je niet moet testen!?
@ Boris, dank je wel! Het is mijn derde kindje en ik ben 28 jaar. De rest ook bedankt voor de felicitaties @ Julia, heb zo nu en dan ook een beetje een zeurend gevoel onder in mn buik, maar dat hoort er gewoon bij. Je lichaam is bezig een huisje te maken voor je kindje @ Child, gefeliciteerd! En zeg nooit nooit. Mijn eerste was met 40+2 en mijn jongste al met 38+6 haha! @ Boris, testen wil echt helemaal niks zeggen over het verloop van je zwangerschap. Ik heb een half jaar geleden ongeveer een miskraam gehad en op de dag dat het doorzette had ik zelfs nog een knaltest. Hoe moeilijk ook, probeer het gewoon af te wachten en als je niet bloed dan is er nog niks aan de hand. @ AnitaP, ik ken jou gevoel wel. Toen ik een half jaar geleden een MK kreeg heb ik er eigenlijk ook niet om hoeven te huilen, was eigenlijk meer opgelucht dat het al bij 6 weken was ipv dat er dus later in de zwangerschap weer iets mis was. Het voelde voor mij juist zoiets van dat mijn lichaam het nu wel had opgepikt dat het foute boel was. En oke, toen was de zwangerschap ook niet gepland misschien speelt dat ook nog mee.
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 16 17 Elf84 - 1e kindje - 30 jaar 18 Ingridw - 2e kindje - 34 jaar 19 XDeniice - 1e kindje - 24 jaar Ninosz - 3e kindje - 27 jaar 20 AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar 21 Brit89 - 1e kindje - 25 jaar 22 Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar Springday - 23 Zonnige - 2e kindje - 28 jaar XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar 24 Boris10 - 3e kindje - 32 jaar AnitaP - 3e kindje - 28 jaar Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar 25 Liz88 - 3e kindje - 26 jaar 26 Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar 27 28 29 30 31 Afspraken: 26 september: Ingridw 1e echo 29 september: Elf84 1e echo 9 oktober: XDeniice 1e echo ----------------------------------------- Ninosz ik ga je er nu bij zetten Sorry! Ergens is het misgegaan!
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 16 17 Elf84 - 1e kindje - 30 jaar 18 Ingridw - 2e kindje - 34 jaar 19 XDeniice - 1e kindje - 24 jaar Ninosz - 3e kindje - 27 jaar 20 AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar 21 Brit89 - 1e kindje - 25 jaar Child - 2e kindje - 27 jaar 22 Julia1979 - 4e kindje - 34 jaar Springday - 23 Zonnige - 2e kindje - 28 jaar XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar 24 Boris10 - 3e kindje - 32 jaar AnitaP - 3e kindje - 28 jaar Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar 25 Liz88 - 3e kindje - 26 jaar 26 Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar 27 28 29 30 31 Afspraken: 26 september: Ingridw 1e echo 29 september: Elf84 1e echo 9 oktober: XDeniice 1e echo -----------------------------------------
Mezelf toegevoegd op de lijst. Ik heb bij mijn zoontje totaal 2 testen gedaan, op dezelfde dag. Ik heb nu eerst een ovulatietest gedaan, die schijnen ook te reageren op HCG. Dat deed ie ook, 2 strepen. Daarna een Actiontest. Heel snel een 2e streep. Daarna Clearblue Digital (had ik gekregen, want die koop ik nooit, veel te duur) Zwanger 1-2 Ik ga nu niet meer testen denk ik. Ik ga waarschijnlijk wel meedoen aan Moeders voor Moeders. Vorige keer niet gedaan maar ja...ik ben er nu over aan het nadenken omdat ik zelf zo vlot zwanger ben geworden (vorige keer 6 rondes, nu 3) Alleen nog ff informeren waar ik die dingen moet wegbrengen want hier worden ze niet opgehaald volgens mij. Heb gehoord dat het bij apotheek kan, maar dat is midden in dorp en geen zin om herkend te worden. Dus ik zal eens even bellen. Gaan jullie meedoen?
Beginnen jullie het ook al te zien aan je buik? (vooral als het niet je 1e is?) Ik zit nu al te zoeken naar wijdere shirtjes. Buik is echt zo opgezet, vooral onderbuik. Jammer genoeg ben ik wat zwaarder, dus het is nu nog een 2 delenbuik haha. Ik heb met positiekleding altijd wel een mooie buik, maar daar wil ik nog ff mee wachten. Hebben jullie het al verteld aan iemand? Ik heb het 2 goede vriendinnen verteld, eentje wist het zelfs eerder dan mijn man. Ik had nl. 's morgens getest en zou daarna naar haar toe gaan. Mijn man had een hele lange dag werk en ik wilde het niet over telefoon vertellen. Tja, was er helemaal vol van dus heb vriendin verteld haha. Familie wacht ik mee tot het liefst 12 weken. Anders na goede echo met 8 weken maar alleen als mijn buik dan niet meer te verbergen is. Ik heb bij mijn zoontje alleen met 12 weken een echo gehad in ziekenhuis maar gelukkig heeft mijn verloskundigenpraktijk inmiddels ook een echo-apparaat dus doen ze eerder echo.
Net nog maar een test gedaan, gelukkig nog steeds mooi donker. Hierna mag ik er nog 1tje doen en dan moet ik er maar gewoon op vertrouwen, hahaha! Kan wel alle maanden blijven doortesten denk ik.
Wij hebben het al aan onze ouders verteld en dit weekend vertellen we het aan m'n broertje en schoonzus, wij wachten niet tot 12 weken (heb ik bij de 1e wel gedaan) als het fout gaat dan ben je verdrietig en dan horen anderen het ook.. Het is niet zo dat iedereen het al mag weten maar de belangrijke mensen voor ons wel
Mijn moeder en zus weten het ook al. Als ik woensdag nog een positieve test heb dan vertel ik het de rest ook. Van de familie dan denk ik.. en een paar beste vriendinnen.. die leven al zo mee.
Boris succes straks met testen, mijn reactie was ook zeker niet gemeen bedoeld hoor! Wij hebben het gisteren aan mijn ouders verteld, via dat fotolijstje. Ze vinden het helemaal geweldig. Hadden het niet zien aankomen maar zeker wel verwacht dat het niet lang meer zou duren nu we over twee weken de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. Ben ook wel een beetje onzeker hoor, mijn darmen zijn rustiger en verder heb ik nog helemaal nergens last van. Dan ga ik denken zal het nog wel goed gaan of zit het nog wel goed.
Mijn buik is nu al dikker, valt al meteen op dus. Wij hebben het ook al aan een aantal mensen verteld, en zaterdag krijgen mijn schoonouders een cadeautje (pakketje babykleding waar dingen met Opa en Oma opstaan), dan zijn ze pas terug van vakantie. 2 dagen later zijn mijn ouders aan de beurt. Dat onzekere ken ik ook wel idd. Maar ik vrees dat iedereen dat wel heeft...
je child, voor mij mn 2e kindje en heb nu al een enorme darmenbuik. vooral wat verder op de dag. ik vind mezelf nu al dik, haha. bij mijn 1e begon je mn buik te zien met 8 weken (met strak shirtje aan) dus ben benieuwd heo lang ik het kan verbergen. ik heb het nog niemand verteld maar ik ga zeker niet wachten tot de 12 weken. dat kan ik toch niet volhouden, haha maar dat ga ik ook niet redden kwa buik, dat weet ik zeker. ik denk dat we eerst ff de echo afwachten en dan misschien dat we het familie vertellen. mn beste vriendin krijgt het wel eerder te horen want ik MOET het echt aan iemand vertellen