Wanneer start je met CP zonnige? Komt vast goed met je echo! Ik was 10 min voor vertrek thuis ineens heel erg nerveus, maar vanaf het moment dat we onderweg waren was dat over en hoe dichter we bij de praktijk kwamen, hoe leuker ik het vond 😊 gelukkig mochten we meteen doorlopen en hoefden we in de praktijk niet te wachten hihi.
Dank voor jullie geruststelling dames. Maandag toch even de HA bellen en kijken wat die zegt. Voelde me gister goed, behalve na het etenn (chinese fondue) dat komt er dus tijdens mijn zwangerschap niet meer in Nu voel ik me heel raar, licht in mn hoofd.. net crackertjes gegeten maar voel me nog zo. Dus even wat appelmoes gegeten, nu iets beter. Vriendlief is een lekker broodje gezond halen. Morgen de pret echo, we zijn zo benieuwd!! Ik heb op google al allemaal echo foto's zitten bekijken hoe ons kleintje er dan ongeveer uit ziet En op youtube filmpjes! Wat zijn de meeste lekker beweegelijk Hopelijk zien wij dat morgen ook!! Ik zag weer een mooie echo voorbij komen op de vorige pagina, mooi hoor!! Nou, ik heb de verwijzing eindelijk binnen hoor. Mag ik pas bellen na 3 werkdagen Pff. Donderdag zei ze, uhm.. raar. Ik bel ze dus echt wel eerder, snap niet dat het zo moeilijk moet. Hopen dat de termijn echo gauw gepland kan worden!!
Ja het scheelt ook dat ik de eerste na de middagpauze ben geloof ik haha. Het zal vast goed zijn maar het is wel spannend weer! Ik denk dat ik morgen hoor wanneer ik mag starten, ik denk ergens begin november, daar had ze t de vorige keer geloof ik over
Ja ik ook ninosz! Had vrijdag avond bami gegeten, pfff was echt heel blij te lezen dat rennies wel gewoon mogen tijdens de zwangerschap!
Okay, het kan dus al. Bij de vorige 2 pas veel later last van. Ben er nu echt niet lekker van.. ga naar bed.. Bll.. En wat ik gegeten heb; kippensoep met een bolletje met kaas. Toch niet heel zwaar ofzo.
Goedemorgen ladies! Fijne week allemaal! Ik hoop op allemaal goede echo's! Hier doe ik iig mijn 10 weken vreugde dansje!
Hehe weer even alles bijgelezen was weer lekker druk de laatste week hierzo Ben zelf heel nieuwschierig naar mn echo kan ook echt niet meer wachten maar moet wel is pas 6 november Vind het wel onwijs leuk om de echo van een ander te zien
hoihoi, ninosz ik heb ook zo nu en dan al last van maagzuur. vanacht ook de hele nacht buikpijn gehad, (mijn darmen, maar weet niet waarom) en had ook zo'n last van maagzuur dat ik ook de rennies maar weer heb opgezocht. ik had daar bij de 1e ook pas de laatste 3 maanden last van. ik heb gisteren ook voor het eerst overgegeven en voel me zwaar belabberd. ben blij dat ik een weekje vakantie heb
Hier ook weer misselijk opgestaan en het is nog steeds niet over. Kort werkdagje straks van 2 tot 5. Normaal vrij vandaag dus ik baal dat ik me aan dit project verbonden heb, maar ja toen wist ik nog niet dat ik nu zwanger zou zijn... Ik zal eens kijken of ik onze miniecho kan uploaden. (Incl uitlegtekening haha)
Wat grappig die tekening erbij. Hier ook regelmatig maagzuur, maar ben ook wel bekend met maagproblemen. Slik normaal omeprazol maar dat is nu beter van niet om te slikken, hoewel het volgens de vk niet veel kwaad kan. Vanmorgen weer heerlijk gesport. Nu wel erg moe dus even languit op de bank. De jongste slaapt en oudste op school dus heerlijk even rusten Normaal lig ik in de avond na gtst al te snurken dus word wat met centering tot 21u Fijne zonnige dag verder dames! Amber05 had je mn pb nog ontvangen?
Samsoko wat mooi en wat grappig die tekening haha!! Maagzuur heb ik ook al veel last van.. Bweghh Bij mij neemt de goedheid iets af nu gelukkig.. Cpb begint voor mij ergens in december. Echo vandaag was weer super! Volgende afspraak is over twee weken Geslachtsecho staat ook gepland al.
Zo! Na een drukke en hectische week ook maar weer eens reageren. Heb wel even alles lekker teruggelezen. Vorige week had ik een weekje vakantie en bruiloft van mijn vriendin, dus drukke bedoeling! Vandaag heb ik het aan mijn leidinggevende verteld. Ze reageerde zo leuk! Ze vind het ook fantastisch allemaal. Lekker samen als 'moeders' even over kwaaltjes enzo gekletst. Maar ik moest wel rustiger aan doen van haar (heb nogal een drukke en hectische baan waar ik ook veel moet tillen), dus dat was super leuk om te horen! Verder vertellen we het vanavond aan nog meer vrienden en na de echo woensdag mag iedereen het weten Hier verder misselijk en moe, maar hopelijk gaat dat met een paar weken over! Ik las een paar pagina's terug iemand met last van haar keel. Ik heb wel eens zo erg last van maagzuur gehad dat ik amper kon ademhalen. Het zuur was via de slokdarm naar mijn luchtpijp gegaan naar mijn longen! Heel vaag verhaal, maar het kan dus inderdaad van alles zijn! Er kwamen ook weer super veel mooie echo's langs! Ik word steeds zenuwachtiger voor die van mij! Maar wat gaaf om die van anderen te zien zeg!!
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 14 mei 15 mei Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 16 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar ♥ 17 mei Amber05 - 2e kindje - 36 jaar ♥ 18 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ Julia1979 - 4e kindje - 35 jaar ♥ 19 mei Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ 20 mei Laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥ 21 mei Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar ♥ Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ 22 mei Springday - 3e kindje -28 jaar ♥ Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥ Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ 23 mei Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥ Sam0110 - 2e kindje - ? jaar Walnootje - 1e kindje - 30 jaar ♥ 24 mei AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥ Mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥ 25 mei Liz88 - 3e kindje - 26 jaar Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥ Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥ Kers87 - 2e kindje - 27 jaar AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei Angietjuh - 2e kindje - 27 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Tan89 - 1e kindje - 25 jaar Masrya - 2e kindje - 26 jaar 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥ Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥ 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar Zus9 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥ 29 mei 30 mei MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Afsprakenlijst Oktober 27 okt: Mona2015 2e echo, Boris & Baby90 4e echo 27 okt: Bleu21381 afspraak vk 28 okt: MoJo1986 2e echo 28 okt: AnitaP & Kers87 termijnecho 29 okt: Tan89 1e echo 29 okt: Ingrid79 nekplooimeting 30 okt: Hyper 2e echo 30 okt: Walnootje nekplooimeting 30 okt: Jo81b & Brit89 & Laratje termijnecho 30 okt: Shart86 combinatietest November 3 nov: AnitaP controle vk 3 nov: Dorri termijnecho + NIPT test 4 nov: Amber05 uitslag combinatietest 4 nov: Denisja combinatietest 5 nov: XDeniice echo 5 nov: Lizztrasher22 termijn echo 6 nov: Toekie1985 termijn echo 6 nov: Mooniejj 1e echo 7 nov: Shart86 & Erminea nekplooimeting en uitslag combinatietest 8 nov: Romy24 2e echo 10 nov: Zus9 termijnecho en intake 10 nov: Child & Bleu21381 termijnecho 12 nov: Brit89 controle vk 13 nov: Julia1979 geslachtsbepaling 18 nov: Mooniejj controle & Jo81 controle vk + echo 24 nov: Ingrid79 geslachtsbepaling 26 nov: Tan89 controle vk & Toekie1985 controle vk + echo December 1 dec: Hyper afspraak gynaecoloog 8 dec: Boris10 geslachtsbepaling Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven! --------------------------------------------------------------------------------
Baby90 al contact gehad met je huisarts? Duizelig/licht in het hoofd kan komen door een lage bloeddruk. Heb ik ook last van. Veel zoute dingen eten. Samsoko mooi die echo en die tekening erbij. Heeft je vk dat gedaan? Zonnige fijn dat de echo goed was! Was dit ook je termijnecho? En zo ja klopt je uitgerekende datum nog? Bleu21381 Ben benieuwd naar centering. Afspraak duurt 2 uur toch? Wel leuk om andere zwangere in je omgeving te ontmoeten die rond dezelfde periode zijn uitgerekend. Laat je weten hoe het was? Zijn er ook dames die last hebben van meer witte afscheiding?
Oh nu je t zegt nee ik ben een dagje opgeschoven naar de 24e, maar dit was nog ovb want baby lag niet echt goed in beeld (ze wil m van de zijkant meten en lag nu dus van t vooraanzicht) dus hopelijk weten we t over twee weken zeker Ik heb er geen last van anita maar ik weet wel dat het een veel voorkomende "klacht" is Tan wat super dat je leidinggevende zo leuk reageerde! Was er al een fb pagina?
@anita: ja dat heb ik ook hoor. het klopt dat je hier meer last van krijgt als je zwanger bent. schijnt zo te horen. ik had wel een verrot dagje vandaag. en eindelijk nu zoonlief op bed ligt en manlief thuis is, dus ik ook naar bed kan, kanp ik weer op. zo stom. grr... ik hoop dat ik me morgen beter voel.