Iedereen bedankt voor de lieve reacties!! Ben zooo opgelucht!! De tranen liepen over m'n wangen toen we hoorden dat alles goed is met ons kleintje super gelukkig!! De vk heeft de NUBtheorie nog toegepast en ze denkt dat het een jongetje is over 2 weken weten we het!! Heel benieuwd of de NUB klopt Nogmaals iedereen bedankt ❤️ Super lief!!
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei Ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 14 mei 15 mei Demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ Erminea - 1e kindje - 32 jaar ♥ 16 mei Denisja - 3e kindje - 26 jaar ♥ 17 mei Amber05 - 2e kindje - 36 jaar ♥ 18 mei XDeniice - 1e kindje - 24 jaar ♥ Julia1979 - 4e kindje - 35 jaar ♥ 19 mei Baby90 - 1e kindje - 23 jaar ♥ Laratje - 1e kindje - 26 jaar ♥ 20 mei Lisanne123 - 2e kindje - 22 jaar ♥ 21 mei Brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Child - 2e kindje - 27 jaar ♥ Jo81 - 2e kindje - 33 jaar ♥ Ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ 22 mei Springday - 3e kindje -28 jaar ♥ Toekie1985 - 2e kindje - 29 jaar ♥ Boris10 - 3e kindje - 32 jaar ♥ 23 mei Zonnige - 2e kindje - 28 jaar ♥ XmoonlightX - 1e kindje - 30 jaar ♥ Sam0110 - 2e kindje - ? jaar Walnootje - 1e kindje - 30 jaar ♥ 24 mei AnitaP - 3e kindje - 28 jaar ♥ Mona2015 - 1e kindje - 32 jaar ♥ 25 mei Liz88 - 3e kindje - 26 jaar Shart86 - 2e kindje - 27 jaar ♥ Floralie - 2e kindje - 23 jaar ♥ AnnevandePol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei Angietjuh - 2e kindje - 27 jaar Mooniejj - 1e kindje - 23 jaar Tan89 - 1e kindje - 25 jaar Masrya - 2e kindje - 26 jaar 27 mei Romy24 - 2e kindje - 28 jaar ♥ Hyper - 2e kindje - 36 jaar ♥ 28 mei Dorri - 2e kindje - 39 jaar Zus9 - 1e kindje - 25 jaar ♥ Lizzthrasher22 - 1e kindje -22 jaar ♥ MoJo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ Kers87 - 2e kindje - 27 jaar ♥ 29 mei Trish89 - ? kindje - ? jaar 30 mei 31 mei Blue21381 - 3e kindje - 33 jaar ♥ Samsoko - 1e kindje - 27 jaar ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Morgenzon - 4e kindje - 26 jaar Elf84 - 1e kindje - 30 jaar tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar CSI - 2e kindje - 25 jaar Afsprakenlijst Oktober 30 okt: Hyper 2e echo 30 okt: Walnootje nekplooimeting 30 okt: Jo81b & Brit89 & Laratje termijnecho 30 okt: Shart86 combinatietest November 3 nov: Dorri termijnecho + NIPT test 4 nov: Amber05 uitslag combinatietest 4 nov: Denisja combinatietest 5 nov: XDeniice echo 5 nov: Lizztrasher22 termijn echo 6 nov: Toekie1985 termijn echo 6 nov: Mooniejj 1e echo 7 nov: Shart86 & Erminea nekplooimeting en uitslag combinatietest 8 nov: Romy24 2e echo 10 nov: Zus9 termijnecho en intake 10 nov: Child & Bleu21381 termijnecho 12 nov: Brit89 & AnitaP controle vk 12 nov: Ingrid79 geslachtsbepaling 13 nov: Julia1979 geslachtsbepaling 18 nov: Mooniejj controle & Jo81 controle vk + echo 26 nov: Tan89 controle vk & Toekie1985 controle vk + echo December 1 dec: Hyper afspraak gynaecoloog 8 dec: Boris10 geslachtsbepaling Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven! --------------------------------------------------------------------------------
Ingrid helemaal geweldig!! Nu lekker genieten! Kers ook een prachtige echo!! Bm voelen. Volgens mij kan je behoorlijk hard duwen, als ik zie hoe hard ze met de echo drukken haha. Ik twijfel of ik m voel.. Denk t nog niet soms lijkt t net een randje ofzo
Dank jullie wel dames. Net afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling die heb ik 9 dec en 7 januari de 20 weken echo. Ben weer heel benieuwd!!
Ooh wat een leuke echo's en Ingrid wat fijn voor je dat alles goed is... Echt een opluchting hè? Dan kun je er weer even tegenaan Wat een goed nieuws van iedereen, leuk om te lezen! Ik nog een weekje voor de 2e echo ik kan echt niet wachten, ben zo'n brok ongeduld...
op 10 november om 15.30 uur met nekplooing meting daarna krijg ik meteen de uitslag te horen! Spannend!
Joehoe vanmorgen termijnecho gehad! Alles zag er mooi uit. Baby lag geen seconde stil en de foto's zijn daarom helaas niet zo mooi, maar het is wel gelukt m goed op te meten. nieuwe uitgerekende datum 23 mei Nekplooimeting 10 nov
Jeej ik doe ff mn 11 weken dansje. Wat vliegt de tijd. Alhoewel ik de echo nog lang vind duren... Ik kan niet wachten totdat ik kindje voel! Gisteravond dacht ik iets te voelen maar dat verbeeld ik me vast haha
Ha lieve dames.. eindelijk weer online na 5 dagen met een kapotte modem en wachten op ziggo Hier alles ok. Ik kan niet op iedereen apart meer reageren.. gewoon teveel.. maar INGRID jij super gefeliciteerd dat je kindje OK is.. fijn voor jullie.. heel blij voor je! Hier op het ogenblik last van de volgende dingen: * Hormonen.. omg ik had gehoopt dat ze deze keer weg zouden blijven.. maak het mijn gezin af en toe onmogelijk met mijn humeur.. * Puistjes.. ja die ook.. misschien ook wel een beetje door het snoepen.. dat begint nu ook wat meer te komen.. * Onderrug.. beetje pijnlijk af en toe.. zelfs de VK gebeld om te vragen of ik wel gewoon Paracetamol mocht want in de handleiding stond van niet.. haha dat je weer zo kunt twijfelen.. zelfs bij de 4de! * Buikje.. veel minder nu.. minder opgezet.. best handig want ik had een paar afspraken waarbij ik echt geen positiebroek aan kon want ik weet zeker dat ze die er zo uit zouden pikken Morgen spannende dag want dan vertellen we het ons dochtertje van 6. Zo'n zin in want ik weet dat ze heel graag nog een broertje of zusje erbij zou willen Mijn plan is op de achterkant van een loco spel woorden te plakken en dat als ze de loco heeft opgelost en het omdraait dan een mooie zin leest waarin in staat dat 'mama een baby in de buik heeft'. Ze leert net lezen dus dit is echt leuk voor haar Liefs Julia
Julia herkenbaar hoor. Mijn humeur is ook verschrikkelijk zo nu en dan. Gelukkig weet ik het van mezelf en ligt het vaak aan enorme vermoeidheid. Wat een leuke manier om het je dochter te vertellen! Hier 2 kinderen maar snappen er beide nog niks van... Misschien over een paar maand wel
Hier even korte reactie. Gister echo gehad alles zag er uitstekend uit! Nekplooi, beentjes, armpjes en ga zo maar door! Mijn nieuwe uitgerekende datum is 22 mei! Deed dus eergister mijn 10 weken dansje en morgen doe ik al mijn 11 weken dansje
ik ben zo blij voor iedereen met de mooie echo's! en ingrid even jou in het bijzonder, wat fijn dat alles gewoon goed is! haha Julia, herkenbaar, ik vind mezelf ook een monster op het moment.. a.s. maandag de termijn bepaling echo en het bloed prikken voor de NIPT dus daar heb ik toch ook gewoon echt spanning van merk ik. Maar vandaag 10 weken en die heb ik toch maar mooi vast gehaald! ik hoop zo dat het kindje in mijn buik het goed heeft en zich goed ontwikkeld! maandag heb ik iig antwoord op het laatste! lfs, Dorri
O en wat een leuk idee van dat LOCO!! mijn dochter (7 jaar) doet dat de laatste tijd weer vaak aan het ontbijt, eens kijken of ik ook zo iets kan bedenken! veel plezier met vertellen! wij willen wachten tot na de uitslag van de NIPT.. heel spannend dus nog even.. lfs, Dorri